Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By g8777
#342573 Εσυ περνα την Κανετα και τα λεμε. ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ. :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:

Οξω απο τον Καψιωχα θα μετανοησεις.

Ζαγαρι. :x
Άβαταρ μέλους
By xenos
#342574
g8777 έγραψε:Το συγκεκριμένο με το ιστορικό που έχει είναι απλά no go. Γιατί να παίζεις;;
Ως μοντέλο όμως είναι ολοκληρωμένη πρόταση.






Μετά το Passat. :x

Γιατι; Τι υπερβολικο εχει βγαλει για ενα αμαξι της ηλικιας του;

<
Άβαταρ μέλους
By fot
#343178 https://www.car.gr/8976050-bmw-320-m-pack-full-extra

https://www.car.gr/9175041-bmw-320

https://www.car.gr/9220505-bmw-320-si-m ... al-edition

Πως σας φαίνονται?
Επίσης τι θα πρέπει να προσέξω στις 320 με το συγκεκριμένο μοτέρ των 170?
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#343179 Το πρωτο είναι φθηνό, και έχει καιρό μέσα. Εφ όσον δεν έχει πουληθεί, είναι ελαφρώς ύποπτο.
Όσο για το E90, αφού δε σου χρειάζονται 4 πόρτες, γιατί το κοιτας; Ειναι πιο ομορφο-καυλιαρικο το κουπε. Αν και οκ το si οκ εχει τη χαρη του.

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#343180 Για το si έχω να σου πω πολλά, αλλά βασικά θα σου πω μακριά αν δε ξέρεις το αυτοκίνητο 100% διότι θέλει πολύ προσεκτική και επιμελης συντήρηση. Επίσης να ξέρεις ότι έχει πολύ υψηλή κατανάλωση, είναι όμως καλύτερα στημένο από όλα τα άλλα και οδηγικα θα το ευχαριστηθεις περισσότερο.

Από τα άλλα, το mpack έχει καλύτερο εξοπλισμό απλά τσέκαρε αν έχει αλλάξει πολλαπλασιαστες/μπεκ και πότε. Έχει βγει μια οδηγία πάντως και τα αλλάζουν δωρεάν.

< >
Άβαταρ μέλους
By fot
#343181 Ακριβώς αυτό έχει την χάρη του, απλά θα ήθελα να συζητήσουμε -αν υπάρχουν- πλεονεκτήματα της si. Θυμάμαι πως έχει ντιζάτο γκάζι. Αυτό :p

Έχω πελαγώσει πάντως. Έχω ανοιχτές 40 καρτέλες και έχω ζαλιστεί. Υπάρχουν πολλά και καλά αυτοκίνητα είναι η αλήθεια.
Υπάρχουν πολύ καλές περιπτώσεις και βρίσκονται αρκετά μακριά..


Για τους πολλαπλασιαστές το ξέρω Νίκο και τους ρωτάω. Άλλοι είναι στον κόσμο τους και απλά λένε πως το καμάρι τους δεν έχει παρουσιάσει τίποτα, άλλοι είναι συνεπείς ή τουλάχιστον έτσι δείχνουν. Κλάμα η κατάσταση.
Άβαταρ μέλους
By fot
#343185 Θα είναι βάσανο το 325 αν αλλάξει η φορολογία και θα κλαίμε παρέα.
Κατέληξα σε 320 Coupe ΕΙΤΕ

ΕΙΤΕ

στο πίσω μέρος του μυαλού μου, η λογική λέει πως υπάρχει και το 116i με τα 136. Αλλά γμτ, δεν μου αρέσει όπως η coupe.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#343187
fot έγραψε:Θα είναι βάσανο το 325 αν αλλάξει η φορολογία και θα κλαίμε παρέα.

Μόνο προς το καλύτερο μπορεί να αλλάξει η φορολογία :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#343188
fot έγραψε:Ακριβώς αυτό έχει την χάρη του, απλά θα ήθελα να συζητήσουμε -αν υπάρχουν- πλεονεκτήματα της si. Θυμάμαι πως έχει ντιζάτο γκάζι. Αυτό

Έχω πελαγώσει πάντως. Έχω ανοιχτές 40 καρτέλες και έχω ζαλιστεί. Υπάρχουν πολλά και καλά αυτοκίνητα είναι η αλήθεια.
Υπάρχουν πολύ καλές περιπτώσεις και βρίσκονται αρκετά μακριά..


Για τους πολλαπλασιαστές το ξέρω Νίκο και τους ρωτάω. Άλλοι είναι στον κόσμο τους και απλά λένε πως το καμάρι τους δεν έχει παρουσιάσει τίποτα, άλλοι είναι συνεπείς ή τουλάχιστον έτσι δείχνουν. Κλάμα η κατάσταση.

Ντιζατο γκαζι δεν έχει αλλά είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Όμως επειδή το θες για χιλιομετροφαγο δε ταξιδεύει άνετα να το ξέρεις. Και σκληρό είναι, και λόγω κοντης τελικής σχέσης δουλεύει ψηλά άρα έχεις λίγο θόρυβο από το μοτέρ (ο οποίος όμως είναι :inlove: ) και γενικώς έχει υψηλή κατανάλωση.

Είναι πάρα πολύ ειδικό αυτοκίνητο οπότε δεν είναι αυτό που ψάχνεις.

Πάρε 325, έχει δίκιο ο ποπ.

< >
Άβαταρ μέλους
By fot
#343189 Scotch αλήθεια το πιστεύεις αυτό?

Nikos, το 325 αν γίνει κάποια στραβή θα το έχω και θα το κλαίω..

Επίσης η si έχει άλλο κιβώτιο από την απλή 320? Γιατί θυμάμαι πως με την απλή ταξίδευα πολύ άνετα και οικονομικά με 160.

https://www.car.gr/8857022-bmw-320-e92-coupe
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#343192
fot έγραψε:Scotch αλήθεια το πιστεύεις αυτό?

Nikos, το 325 αν γίνει κάποια στραβή θα το έχω και θα το κλαίω..

Επίσης η si έχει άλλο κιβώτιο από την απλή 320? Γιατί θυμάμαι πως με την απλή ταξίδευα πολύ άνετα και οικονομικά με 160.

https://www.car.gr/8857022-bmw-320-e92-coupe


Έχει διαφορετική τελική σχέση.

Ξέχνα το si.

Γιατί δε κοιτάς για f20? Άσε το Ε90/92.

< >