Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#344922 Νομίζω ότι πρέπει να ξεκαθαριστεί αυτό που νομίζω θα είναι ο πιο βασικός παράγοντας. Ποιοι θέλεις να είναι οι κινητήριοι τροχοί, εμπρός, πίσω, όλοι;
Για το όλοι στα λεφτά που λέμε δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι κατάλληλο οπότε εμπρός ή πίσω.
Για πίσω κερδίζει το ΜΧ5 μακράν (με συν το ανοιχτό και μείον τους χώρους) εκτός αν θέλεις πιο αυτοκίνητο οπότε κοιτάς παλιά BMW 3άρα, αρχαίο Starlet, ειδική Corolla.
Για εμπρός παίζουν δυνατά Σαξόραλα σε 1600 και Φιεστα-Φόκους, Πεζώ σε δίλιτρα. Ενδιάμεσα, σε 1800 ίσως Celica αν βρίσκεται.
Αν είσαι ανοιχτός τότε για μένα δεν είσαι έτοιμος ακόμα. Πρέπει να σκεφτείς πως θα το χρησιμοποιείς, τι θέλεις να κερδίσεις από αυτό και πως θα το κάνεις αυτό και με ποιο θα νιώθεις πιο ασφαλής.
Πχ για μένα (προσωπική άποψη που δεν είναι δεσμευτική, απλά σαν παράδειγμα) θέλω οικονομία, αξιοπιστία και μικρές χαρές κάθε μέρα και νιώθω ότι οι κωλίτσες είναι πιο βολικές σε αυτό συν το πλεονέκτημα του ανοιχτού άρα ΜΧ5 (μόνο που τη δεύτερη γενιά δε θέλω να την βλέπω :lol: ). Αν όμως είχα σα βασικό σκοπό να πηγαίνω πίστα και να στήσω αυτοκίνητο κατάλληλα ίσως τα μικρά ελαφριά προσθιοκίνητα θα κέρδιζαν.
Θα ήθελα να ήξερα το αντίστοιχο σκεπτικό του ενδιαφερόμενου.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#344986
blackpug106 έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
NickTG έγραψε:Η αλήθεια είναι πως η δεύτερη γενιά ΜΧ5 έχει σαφώς ανώτερη παθητική ασφάλεια. Βάζεις βέβαια και ένα roll bar αν δεν έχει ήδη.


Αυτό ακριβώς! :iconcool:


και γιατι να μη βαλει ενα rolbar στο 106 :s_howdy

κατι τετοια κονσερβοκουτια σας ραβανε σμοκιν καθε Πεμπτη γατακια :s_devil


Roll bar σε πολιτικό αυτοκίνητο = αυτοκτονία! Χρειάζεσαι απαραιτήτως κράνος μετά γιατί οι μπάρες θα σου ανοίξουν το κεφάλι σε ενδεχόμενη πρόσκρουση και επαφή με αυτές! :rtfm: Για να μην μιλήσουμε για την παρανομία του πράγματος και ότι δεν περνάει ΚΤΕΟ! Τα κουστούμια είναι αδιάφορα, για ασφάλεια μιλούσαμε. Έτσι από περιέργεια, σε ποιους τα έραβαν; Δεν έχω περάσει από τον ράφτη για να ξέρω. :lol:


Geo f1 έγραψε:Παρε την φιεσταρα. Θα τα βρουμε.


Ποιος το θέλει βρε το καρναβάλι; :s_tongue :s_airkiss
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#344996 Το ότι έχει 340 άλογα σε ένα σασί σχεδιασμένο για 150 δεν έχει καμία σημασία; Για να μη μιλήσουμε για αξιοπιστία... :help:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#344999 Δλδ ενα εβο 300 αλογα μαμα, οταν παει 500+ γινεται καρναβαλι?
Εξάλλου και αναρτησεις εχουν αλλαχτει και φρενα και διαφορα αλλα.

< edge >
Τελευταία επεξεργασία από Geo f1 και 31 Δεκ 2016, 14:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By elvet
#345001
elteo έγραψε:Μεταξύ του πιο πάνω 106 GTi και ενός ΜΧ5 εγώ ως πρώην κάτοχος Saxo VTS 1.6 θα σου πρότεινα το 106.

Αξιόπιστα όσο δεν πάει
Πολύ πιο γρήγορα και σπορτίφ
Φτηνά ανταλλακτικά που βρωμάει ο τόπος από αυτά

Το MX5 μόνο και μόνο που έχει κουκούλα (βαβούρα στο ταξίδι :vava: ) μου φτάνει. Βάλε και τα ζώα μου αργά τα 1600αρια βράσε ρύζι. Βάλε ότι είναι 2θεσιο και αν θες να πάρεις κάποιον μία στο τόσο δεν μπορείς. Γενικά πολύ ειδικό αμάξι για μένα που θέλει να το ανεκτείς για να σε αποζημιώσει... αν είσαι βέβαια φαν της πισωκούνας που και εκεί θες 1800 (=320€ τέλη)

Χτύπα το 106. :metalo: Θα το ευχαριστηθείς όπως εγώ το VTS 6 χρόνια. Η καλύτερη αγορά μου. Ακόμα το νοσταλγώ. :inlove: :sorry:

106 και αξιοπιστία δεν πάνε στην ίδια πρόταση
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#345012
Geo f1 έγραψε:Δλδ ενα εβο 300 αλογα μαμα, οταν παει 500+ γινεται καρναβαλι?


Ναι. :iconcool:

Αλλά άντε πες το Evo έχει σασί για πολλά άλογα. Έχει το Fiesta πρόβλεψη και τριπλάσια άλογα; Είναι ραμμένο το πλαίσιο; Εδώ μαμά Μ3 και ξήλωνε πλαίσιο. Φαντάσου ένα κουβαδάκι που είχε σχεδιαστεί για 150 άλογα max!
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#345017 Εδω του προτεινουν Σαξοραλλα και μας πειραξε η επικινδυνοτητα του Γκεακοφιεστα?

<+
Άβαταρ μέλους
By markvag
#345039
elteo έγραψε: αν είσαι βέβαια φαν της πισωκούνας που και εκεί θες 1800 (=320€ τέλη)


Ε, εντάξει, η διαφορά στα τέλη μεταξύ 1600 και 1800 είναι 55 ευρώ το χρόνο, όχι κάτι το καθοριστικό νομίζω... :s_yes


Προσωπικά μεταξύ των 2 (106 - ΜΧ-5) θα έπαιρνα το ΜΧ-5 mk2 ή 2,5 με όποιο μοτέρ (1,6 ή 1,8) και όποια έκδοση μπορούσα να βρω σε καλύτερη κατάσταση. :s_yes :inlove: Και πίσω energy λάστιχα για ... οικονομία... :innocent: :metalo: :metalo:

Όχι ότι το 106 δεν είναι εξαιρετικό αμαξάκι! :inlove:

Αν βέβαια μιλάμε για προσωπικό αμάξι, που δεν θα πρέπει να κουβαλήσει παιδιά, συμπράγκαλα, κτλ...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#345042
REALZEUS έγραψε: Εδώ μαμά Μ3 και ξήλωνε πλαίσιο. Φαντάσου ένα κουβαδάκι που είχε σχεδιαστεί για 150 άλογα max!


Βασικά αυτό ήταν γενικό πρόβλημα των λίγο πιο δυνατών e46, προφανώς λόγω γτπ σχεδιασμού.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#345052
drdino έγραψε:
REALZEUS έγραψε: Εδώ μαμά Μ3 και ξήλωνε πλαίσιο. Φαντάσου ένα κουβαδάκι που είχε σχεδιαστεί για 150 άλογα max!


Βασικά αυτό ήταν γενικό πρόβλημα των λίγο πιο δυνατών e46, προφανώς λόγω γτπ σχεδιασμού.


Σύμφωνοι! Απλά φαντάσου πλαίσιο μαμά supermini με ισχύ WRC στους μπροστινούς. Καθόλου Δρακουμέλ! :lol:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#345082 Εγώ πάντως αν δεν είχα άγχος για την κατανάλωση εύκολα το έπαιρνα το Fiesta του Geo.
Θα έβαζα και σηματάκι 1.2 από πίσω.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#345085 Σιγα την καταναλωση. Σε καθημερινες καταστασεις ουτε το 1/3 της δυναμης δε θα μπορεις να χρησιμοποιεις οποτε θα καιει αναλογως. Η μουσειακη Τσελιγκα θα καει λιγοτερα?

<+
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#345087 Εγώ φαντάζομαι φάση να προσπαθείς να στρίψεις με αυτό το πράγμα και να σου σκάνε 340 στο apex... Η εναλλακτικά να πατάς μισό γκάζι μέχρι την 4η μπας και πατήσει κάτω... :s_shout