georgetz έγραψε:Πολύ χρήσιμο το ότι ΞΕΜΠΑΖΩΝΕΙ στα φανάρια στη Θηβών , εγώ ρώτησα για το αν πραγματικά αξίζει τόσο χρήμα όσων αφορά
α)την αξία της
β) τη συντήρηση της
σε σχέση με κάτι πιο σύγχρονο και εξίσου ξεχωριστό για την Κυριακάτικη βόλτα
To α ειναι υποκειμενικο... αφου κανεις συγκριση οδηγικη.
Το β θελει π.χ. λαδια ξυδια οπως ολα τα οχηματα, καθε 10.000χλμ, ιμαντα με εντατηρα καθε 40.000. προσωπικα οταν το πηρα στα 80.000, εβγαλα το μοτερ εξω και αντικαταστησαμε ο,τι ευκαμπτο σωληνακι εδειχνε φθορα (φτηνο κοστος σαν ανταλλακτικο) αλλα δυσκολο να το φτιαξεις αν εχεις το μοτερ στη θεση του. εκανα και σερβις τα τουρμπακια... το 2002 αυτα. μετα απλα κανονικο ελεγχο και τα λαδια μπουζι... φιλτρα. δεν πιστευω οτι ειναι ακριβωτερο απο Μ3 σε εξουσιοδοτημενο. φετος που αλλαξα κυλινδρακι συμπλεκτη δεν κοστισε περαν απο αντιστοιχο αλλου οχηματος. εχω κανει 60.000 χλμ και εχω αλλαξει πριν την ωρα του ιμαντα οταν στα Μεγαρα πηδηξε δοντι... με οδηγο την κορη μου τοτε, δεν εγινε και τιποτα γυρισαμε οδικως με μπερδεμενο ηχο στο μοτερ, δεν ειχαν "βρει" οι βαλβιδες, οποτε ολα καλα..