Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By 224v
#360403
georgetz έγραψε:Πολύ χρήσιμο το ότι ΞΕΜΠΑΖΩΝΕΙ στα φανάρια στη Θηβών , εγώ ρώτησα για το αν πραγματικά αξίζει τόσο χρήμα όσων αφορά

α)την αξία της
β) τη συντήρηση της

σε σχέση με κάτι πιο σύγχρονο και εξίσου ξεχωριστό για την Κυριακάτικη βόλτα


To α ειναι υποκειμενικο... αφου κανεις συγκριση οδηγικη.

Το β θελει π.χ. λαδια ξυδια οπως ολα τα οχηματα, καθε 10.000χλμ, ιμαντα με εντατηρα καθε 40.000. προσωπικα οταν το πηρα στα 80.000, εβγαλα το μοτερ εξω και αντικαταστησαμε ο,τι ευκαμπτο σωληνακι εδειχνε φθορα (φτηνο κοστος σαν ανταλλακτικο) αλλα δυσκολο να το φτιαξεις αν εχεις το μοτερ στη θεση του. εκανα και σερβις τα τουρμπακια... το 2002 αυτα. μετα απλα κανονικο ελεγχο και τα λαδια μπουζι... φιλτρα. δεν πιστευω οτι ειναι ακριβωτερο απο Μ3 σε εξουσιοδοτημενο. φετος που αλλαξα κυλινδρακι συμπλεκτη δεν κοστισε περαν απο αντιστοιχο αλλου οχηματος. εχω κανει 60.000 χλμ και εχω αλλαξει πριν την ωρα του ιμαντα οταν στα Μεγαρα πηδηξε δοντι... με οδηγο την κορη μου τοτε, δεν εγινε και τιποτα γυρισαμε οδικως με μπερδεμενο ηχο στο μοτερ, δεν ειχαν "βρει" οι βαλβιδες, οποτε ολα καλα..
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#360427 Κάθε χρόνο παραδίδεις πινακίδες για να γλιτώσεις τα τέλη κυκλοφορίας του δίλιτρου. Είναι ανούσιο να πληρώσεις για να πάρεις ένα άλλο δίλιτρο, που είναι εξ' ορισμού χειρότερο αυτοκίνητο, δε γνωρίζεις τι κουσούρια έχει, ενώ το καλό παραμένει σε αχρηστία.
Αν σε τρώνε τα φράγκα στην τσέπη, η πρώτη κίνηση είναι να βάλεις πινακίδες στη 2.24 που είναι αμαξάρα.
Αν συνεχιστεί η φαγούρα, εγώ θα πρότεινα ένα ξεσκέπαστο μοντέλο γιατί προσφέρει τελείως διαφορετικά πράγματα. Αν μάλιστα συνδυαστεί με μεγάλη ηλικία, τότε πραγματικά ξανανιώνεις.
Η προφανής επιλογή είναι το Miata. Πισωκίνητο, παιχνίδι, αξιόπιστο.
Αν θες κάτι πιο σκληροπυρηνικό, τότε ΜR2. Θέλει χέρια, αλλά αφού τα δικά σου αρκούν για την 2.24, θα αρκούν και για αυτό.
Αν θες οπωσδήποτε ιταλικό, τότε Βαρκούλα. Είναι χειρότερη από τα παραπάνω και με μπροστινή κίνηση. Σε αίσθηση όμως μοιάζει με μικρό GTi 15 ετών.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#360429
georgetz έγραψε:
ή ένα ΑΡΙΣΤΟ ΝΤΡΙΦΤΑΜΑΞΟ
https://www.car.gr/7982941-bmw-m3-e36-s85-v10 ?


Δηλαδή κατα τη γνώμη σου ο Γιαμαστούρα αξίζει 20Κ και η Γκίμπλι όχι;

Έλεος ρε παιδιά με το μχ5. Υπάρχει περίπτωση να ψάξει/ενδιαφερθεί κάποιος αυτοκίνητο και να μη προταθεί; Καλό, χρυσό και άγιο αλλά έχει καταντήσει δια πάσα νόσο και |λογοκρισία|.
Τελευταία επεξεργασία από blinkys και 03 Φεβ 2017, 17:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By 224v
#360434 @ dimsabas, Barchetta ειχα 4 χρονια το 2004 -2008 ναι μου αρεσε και λυπηθηκα που την εδωσα...γμτ, αλλα εφυγα εξωτερικο τοτε... στα αλλα που λες συμφωνω και ισως τελικα δεν προχωρησω στην GTV...
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#360463
224v έγραψε:
A) δεν πιστευω οτι ειναι ακριβωτερο απο Μ3 σε εξουσιοδοτημενο.

B) και εχω αλλαξει πριν την ωρα του ιμαντα οταν στα Μεγαρα πηδηξε δοντι... με οδηγο την κορη μου τοτε, δεν εγινε και τιποτα γυρισαμε οδικως με μπερδεμενο ηχο στο μοτερ, δεν ειχαν "βρει" οι βαλβιδες, οποτε ολα καλα..


A) απο το δεν πιστεύω μέχρι το "μάστορα, τι κοστουμάκι γαμπριάτικο με έραψες πάλι να'με " , έχει τεράστια διαφορά

Β) :lipsealed: και επιμένεις για αντίστοιχο αυτοκίνητο ? Εντυπωσιακό :)

Τη γνώμη μου , στην έγραψα , κάτι πιο εύκολο , ευκολοσυντήρητο, ποτέ δεν ξέρεις τι μας ξημερώνει. Επίσης,
πες με προκατειλημμένο αλλά το craftsmanship των ιταλικών της περιόδου δεν το εμπιστεύομαι και πολύ,
λχ και του παραδείγματος που είπες. Όχι οτι και οι άλλοι δεν έχουν θέματα αλλά ίσως λιγότερο επικίνδυνα.

@ blinksys ->

Χιούμορ (αγγλ. humor ή humour) είναι, στη βασική του έννοια, μία ιδιαίτερη μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας, που ως στόχο έχει να προκαλέσει το γέλιο.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#360530
Dimsabas έγραψε:Car.gr ., μπες και δες αν έχω υπολογίσει λάθος.

19 και 20 χιλιάρικα για Γκίμπλι;
https://www.car.gr/5768146-maserati-420 ... iocorsa-f1


Καταρχας η Ghibli ειναι ενα πιο ειδικο αυτοκινητο, σε μικροτερη παραγωγη, αλλα και με περισσοτερο σπορ φιλοσοφια απο την 4200GT, παροτι η τελευταια φοραει κινητηρα Ferrari...
Επι των εναλλακτικων προτασεων τωρα,

εxεις πει αυτα:

Dimsabas έγραψε:Όταν με τα χρήματα της Γκίμπλι αγοράζω ΕΒΟ και Miata τρίτης γενιάς και Smart για κάθε μέρα


Dimsabas έγραψε:Με τα χρήματα της Γκίμπλι αγοράζω Μ3 Ε46 ΚΑΙ Boxster και μένουν και ρέστα για τα φιστίκια μου.


Στεκομαι κυριως στην δευτερη προταση σου...Επειδη βλεπω αρκετα συχνα αγγελιες, αλλα εχω δει και απο κοντα καμποσα αυτοκινητα, σοβαρα θεωρεις οτι με 20k ευρω αγοραζεις Μ3 Ε46 ΚΑΙ -την πρωτη γενια φυσικα, 986- Boxster της προκοπης? :lol:

Δεν ξερω για εσενα, αλλα εγω τουλαχιστον συνδυαστικα για δυο τετοια αυτοκινητα , εργοστασιακα, οχι μετατροπες (για Μ3 αναφερομαι εδω) σε μετρια κατασταση, ουτε καν σε fl εκδοσεις, που να μην ειναι παραποιημενα (εμφανισιακα ή και σε μηχανολογικο επιπεδο) κατω απο 25-30κ ευρω δεν εχω βρει...

Οπερ και για αξιολογες περιπτωσεις, ειτε φτανουν για μια Μ3 Ε46 γυρω στα 15-18κ ευρω, ειτε για μια δευτερης γενιας boxster (987) γυρω στα 16-20κ ευρω αντιστοιχα.

Εκτος εαν για εσενα παιζουν καγκουρεμενα-ταλαιπωρημενα-μετατροπες, κτλ...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#360535
georgetz έγραψε:Πόσο είναι το κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών για μια παλιά Ghibli ?

Αξίζει δηλαδή σχεδόν 20Κ ένα αυτοκίνητο (υποκειμενική η ομορφιά οκ, σε μένα δε λέει τίποτα ας πούμε) του 1998
σε σχέση με νεώτερα
Porsche Boxster
BMW M3 (E46)
Porsche 911 (996)
BMW 645
Nissan 350Z (313)

ή ένα ΑΡΙΣΤΟ ΝΤΡΙΦΤΑΜΑΞΟ
https://www.car.gr/7982941-bmw-m3-e36-s85-v10 ?


Aυτα ολα ειναι γουστα...Εγω πχ προτεινα στον 224v ως εναλλακτικη, την αντικατασταση της Maserati που εχει με την Ghibli -συν την οποια διαφορα- η οποια παροτι θυμιζει σε φιλοσοφια και σε ενα -μικρο- βαθμο αποτελει εξελιξη αυτου που ηδη εχει, ουσιαστικα προκειται για ενα αλλο αυτοκινητο σε δυναμικα χαρακτηριστικα, αλλα κυριως προκειται για κατι που απο συζητησεις που εχουμε κανει τουλαχιστον, εχω καταλαβει οτι θα την ηθελε πολυ...Εφοσον παει για καποιου τυπου υπερβαση, σε σχεση με την τωρινη φαση...

Οποτε οι παρακατω προτασεις -πλην του ντριφταμαξου, καθοτι δεν μιλαμε για κανεναν 20χρονο, ουτε ο ανθρωπος δηλωσε οτι θελει να παρει κατι που να μην ισιωνει πουθενα, ή οτι θελει να παρει κατι ΚΥΡΙΩΣ για drift challenge- μαλλον περισσευουν, για τον συγκεκριμενο, εκτος αν ο ιδιος εκφρασει διαφορετικη αποψη...

Εμενα πχ απο την παραπανω λιστα, ως καλυτερη επιλογη και μαλιστα για την περιπτωση του τυπου "ενα και καλο" (την οποια σε προσωπικο επιπεδο μπορω να την υποστηριξω καλυτερα σε σχεση με το να εχω πχ δυο, ενα για καθε μερα και ενα αλλο για ΣΚ, στριφτερες διαδρομες κτλ) , δεν θα μου εκανε πιθανοτατα κανενα (πχ boxster θα την ηθελα αλλα οχι ως μοναδικο, Μ3 Ε46 οδηγικα και πρακτικα θα με υπερκαλυπτεαλλα στα ματια μου πλεον εχει παλιωσει αρκετα) και ουσιαστικα θα στρεφομουν σε κατι οπως αυτο:

https://www.car.gr/8544022-bmw-m5-e39
Άβαταρ μέλους
By nass
#360603
Κίκιζας . έγραψε:Εγω πχ προτεινα στον 224v ως εναλλακτικη, την αντικατασταση της Maserati που εχει με την Ghibli -συν την οποια διαφορα- η οποια παροτι θυμιζει σε φιλοσοφια και σε ενα -μικρο- βαθμο αποτελει εξελιξη αυτου που ηδη εχει, ουσιαστικα προκειται για ενα αλλο αυτοκινητο σε δυναμικα χαρακτηριστικα, αλλα κυριως προκειται για κατι που απο συζητησεις που εχουμε κανει τουλαχιστον, εχω καταλαβει οτι θα την ηθελε πολυ...Εφοσον παει για καποιου τυπου υπερβαση, σε σχεση με την τωρινη φαση...


Ε όχι και "άλλο αυτοκίνητο" η Ghibli... αυτό που έχει είναι, εξελιγμένο... και με το επιπλέον μειονέκτημα να δώσει το δικό του, που το ξέρει τόσα χρόνια και το έχει στην πένα, για ένα άγνωστο μεταχειρισμένο.

Σα να έχεις 911 996 και να παίρνεις 911 997 και να λες "άλλο αυτοκίνητο". Κατά τη γνώμη μου η αγορά σε μετααχειρισμένο εξελιγμένων εκδόσεων ενός αυτοκινήτου που ήδη έχεις είναι σχεδόν πάντα λάθος κίνηση.

Αλλά σίγουρα και η Alfa Romeo θα ήταν λάθος κίνηση, καθώς δεν θα ήταν σε τίποτα καλύτερη, ως Sunday car, από τη 2.24. Απλά η τιμή ήταν τόσο "χώμα" που, αν έχεις κάποια οικονομική άνεση, λες "πάντα το γούσταρα αυτό το αυτοκίνητο, δε γαμιέται". Ετσι το καταλαβαίνω ως συναισθηματική και όχι ως λογική επιλογή.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#360608 @nass έτσι ειναι τα πράγματα, το Ghibli ειναι όντος άλλο όχημα σε ικανότητες, το συγκεκριμένο δε που είπα ότι σκέφθηκα την απόκτηση του, το έκανα όταν τυχαία το είδα στο συνεργείο και ακούω τον μηχανικό να κουβεντιάζει για το συγκεκριμένο που του είχε κάνει σέρβις, ότι ειναι σε απίστευτη κατάσταση απο τον ιδιοκτήτη του. Το πάω βόλτα και πραγματικά ένιωσα διαφορά στη δύναμη απο το δικό μου. Τα σαλόνια ειναι περίπου ίδια αλλα η ροπή και ισχύς σε φτιάχνει. Όπως αν οδηγούσα ένα EVO π.χ. Δεν θα το πάρω το GTV, γιατί δεν βολεύει στην καθημερινότητα, ο ιδιοκτήτης του έχει 156 για καθημερινό. Έπεσε και όλη η οικογένεια που μου λέει όταν θέλω να παίρνω το κουπερ S, όταν θέλω να ξεδώσω!!!! Η το 500ακι για οικονομικό ζωηρό εντός πόλης.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#360619 Άν το πρόβλημα είναι το παιγνίδι να κυνηγάς την ουρά σου στα βουνά όποτε σου καπνίσει πάρε ένα Clio 3 RS ή αν το θέλεις turbo ένα Megane 2 RS. :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#360861 Σωστός Παναγιώτη....



Τα σέρβις τα κανονικά δεν μπορούν να διαφέρουν παρα μόνο στις ποσότητες των υλικών, λίτρα λαδιού, αρθμ μπουζι. Άσε που όπως λέτε εδώ μέσα δεν έχει σε κάθε μπουζι πολλαπλασιαστή ώστε να χαλάει όπως στα γερμανικά. (πιστεύετε δεν πιστεύετε εγώ με Ιταλικά δεν έχω χρειασθεί κάτι τέτοιο τόσα χρόνια), αν και η Καππα είχε όπως και η Thesis 3.0 24v
Κιβώτιο διαφορικό δεν χαλάνε σχεδόν ποτέ, τουρμπακια υδρόψυκτα, δίσκος πλάτη νορμάλ κόστος, μια φορά άλλαξα στα 110.000 εγώ, ο προηγούμενος δεν ξέρω εάν το είχε κάνει, πολύ πιθανόν όμως.