- 04 Μαρ 2017, 15:31
#371478
Anonymous Founder έγραψε:Καλά, ενδεικτικά τα έβαλα. Εξάλλου, είναι λίγο τεράστιο το Ε60, για κάτι στο μέγεθος της σειράς 3 θα κοιτούσα.
ΕΒΟ Χ ss/t.
παρτο τωρα,γιατι μολις παντρευτείς θα πας σε οκταβια στεισο με διζελοκινηρα(για την καραμουζα που θα πεσει εδώ μεσα την φανταζεσαι να υποθεσω)
Αρπαξε την ευκαιρια οσο είναι νωρις.
Ολινς+remap ecu+ remap ss/t +εξατμιση κομπλε με downpipe+carbotech xp8 όταν λιωσουν αυτά που εχει και εισαι κομπλαν.
370χορσα και περιπου 45-47 κιλα βγαινουν.
Στο δρομο για Γιάννενα θα εχεις μονιμως συχνοουρια.
4πορτες,πορτμπαγκαζ,σενταν=σοβαρος γαμπρος
Τζαπανιλα=τελος προβλήματα με ηλεχτρικα καργιολια,καμμενη λαμπα στοπ προβλεπεται μετα τα πρωτα 15 ετη.
ο πεθερος θα σε δει με άλλο ματι.
Ακουσε με και δεν θα χασεις.
Από συντηρηση είναι φθηνα,και εσυ που αγοράζεις από εξωτερικο και ψάχνεσαι είναι τζαμπα.
Βολτα με τετοιο,ακριβως οπως σου περιεγραψα οποτε θελεις,για να σου φυγουν οι αμφιβολιες με Γερμανικα/πισωκινητα κλπ ''κλισεδακια''
είναι ιδιο με αυτό μεχρι και στο χρωμα από τις ζαντες(advan rs)
catback αυτό amuse titanium
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'