Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By markvag
#371527
Anonymous Founder έγραψε:Αλλιώς, μια 325i για να συνεχίσεις να πληρώνεις ένα σκασμό τέλη, αλλά θα την πάρεις κοψοχρονιά.


Παίρνεις 325 από e-pop με 10Κ και έχεις 15Κ για να πληρώνεις τέλη για μια ζωή, αν το μπάτζετ σου είναι 25Κ... :iconcool:

Άντε, με γεια και να την γεμίσεις... :innocent: :lol:


Επόμενος... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#371531
nass έγραψε:
rocsta έγραψε:Πολύ άσχημο ρε συ όμως :vava: (σόρρυ nass)

Γιατί, η 156 είναι πιο όμορφη ? :x :x :x :x :x :x

Ε όσο να ναι :s_tongue

dimviii έγραψε:Εικόνα

ΕικόναAlfa Romeo 156 V6 07 by ForzaItalia.pl, on Flickr

Τώρα το ότι το evo βουτάει αλήτικα στις πίστες και βγαίνει λυσσασμένα από κάθε στροφή με 3 διαφορικά ( :shifty: ) να δουλεύουν υπερωρίες, ενώ το άλλο ποζάρει βαριεστημένα σε δρόμους καλυμμένους από φύλλα είναι άλλο θέμα. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#371541
Anonymous Founder έγραψε:Η μόνη επιλογή είναι η BMW σειρά 3 με τον 1.6Τ που με πρόγραμμα θα φτάσει τα 200 άλογα σχεδόν. Μεταχειρισμένη εννοείται που και πάλι θα κοστίζει τουλάχιστον 25Κ..


Δεν είναι κακή ιδέα.
Από την άλλη με 34 παίρνεις την τρικύλινδρη 318 με 136 και στέλνεις την ECU στον Antonis-Team, sorry, σε κάτι Βέλγους εννοώ και στην πάνε 200 άλογα. Τώρα για οδηγησιμότητα και αξιοπιστία δεν ξέρω... Βέλγοι είναι, για σοκολάτες και μπύρες φημίζονται. :lol:
Άβαταρ μέλους
By nass
#371567 Τώρα χωρίς πλάκα: αν μιλάμε για μεταχειρισμένο με budget 25K είναι καλύτερη μια τσιπωμένη 3άρα με τον 1.6Τ από ένα Evo X :hmmm:

Δεν ξέρω βέβαια αν το "λιγότερα από 2000 cc" της αρχικής προδιαγραφής (*) είναι ΟΚ τα 1998 cc :) ή πάει για 1600. Επίσης για το αυτόματο έχει μόνο διπλοσύμπλεκτό. Βασικά έχω να πω ότι η αρχική προδιαγραφή μόνο "BMW" δεν λέει :lol:

(*) "αρχικής" τρόπος του λέγειν μετά το topic hijack :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371570
dimviii έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Καλά, ενδεικτικά τα έβαλα. Εξάλλου, είναι λίγο τεράστιο το Ε60, για κάτι στο μέγεθος της σειράς 3 θα κοιτούσα.


ΕΒΟ Χ ss/t.
παρτο τωρα,γιατι μολις παντρευτείς θα πας σε οκταβια στεισο με διζελοκινηρα(για την καραμουζα που θα πεσει εδώ μεσα την φανταζεσαι να υποθεσω)
Αρπαξε την ευκαιρια οσο είναι νωρις. :rtfm:

Ολινς+remap ecu+ remap ss/t +εξατμιση κομπλε με downpipe+carbotech xp8 όταν λιωσουν αυτά που εχει και εισαι κομπλαν.
370χορσα και περιπου 45-47 κιλα βγαινουν.
Στο δρομο για Γιάννενα θα εχεις μονιμως συχνοουρια.
4πορτες,πορτμπαγκαζ,σενταν=σοβαρος γαμπρος
Τζαπανιλα=τελος προβλήματα με ηλεχτρικα καργιολια,καμμενη λαμπα στοπ προβλεπεται μετα τα πρωτα 15 ετη.
ο πεθερος θα σε δει με άλλο ματι.

Ακουσε με και δεν θα χασεις.
Από συντηρηση είναι φθηνα,και εσυ που αγοράζεις από εξωτερικο και ψάχνεσαι είναι τζαμπα.
Βολτα με τετοιο,ακριβως οπως σου περιεγραψα οποτε θελεις,για να σου φυγουν οι αμφιβολιες με Γερμανικα/πισωκινητα κλπ ''κλισεδακια''
είναι ιδιο με αυτό μεχρι και στο χρωμα από τις ζαντες(advan rs)
Εικόνα

catback αυτό amuse titanium
Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα

Μόνον νεκρός θα αγόραζα Octavia diesel.
Όσο για το Μήτσο, νομίζω πως είναι πολύ ακριβό, τόσο σε αγορά, όσο και σε συντήρηση. Ή όχι;
Εγώ το βρίσκω κούκλα πάντως και πολύ θα γούσταρα ένα.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#371574 Εντάξει για την τιμή των όπλων μπορεί να αποφύγει το Οκταβια και να πάρει κάνα s60 ξέρω γω, για να μην κράξουν οι εγκάθετοι.
Ταχαμου οδηγοκεντρικο και σούπα μουπες.
Ταχαμου ότι γλύτωσε την αυτόνομη οδήγηση (προφήτης της ο mjacob μεγάλη η χάρη του)
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#371577 https://www.car.gr/9211932-bmw-520-stat ... ull-packet

:ninja: :ninja: :ninja:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#371593
Scotch έγραψε:Ωραίο πάντως, αν είναι καθαρό.

< >


Αυτό... Ένα καλό ξεψάχνισμα στην αντιπροσωπεία να ελέγξουν και τα χλμ...

Βέβαια, όταν έψαχνα για τη δικιά μου, τα περισσότερα προβλήματα αφορούσαν τις ντήζελ... :innocent:

Αυτό για τον δημιουργό του θέματος.

Εξαιρετικό αυτοκίνητο βέβαια... :s_yes
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#371647
Anonymous Founder έγραψε:Όσο για το Μήτσο, νομίζω πως είναι πολύ ακριβό, τόσο σε αγορά, όσο και σε συντήρηση. Ή όχι;
Εγώ το βρίσκω κούκλα πάντως και πολύ θα γούσταρα ένα.


και για μενα ένα Χαρι στο σωστο χρωμα,με τη σωστη ζαντα, είναι ομορφο,και αυτό το λεω αντικειμενικα.
Ακριβο δεν είναι,ουτε στην αγορα του,ουτε στη συντηρηση.Ακριβο είναι στις βενζίνες,και στα τελη κυκλοφοριας.

Ο κολλητος μου,ΕΑΝ το πουλαγε σημερα,θα το πουλαγε κατω από 30κ ευρω(ολινς 2700,titan amuse 3200 ευρω, ams downpipe 500 ευρω, ζαντες advan rs 2700 ευρω, πολυοργανο greddy που δειχνει ολες τις ενδείξεις στην κεντρικη κονσολα μαζι με αισθητήρες 1000 ευρω, επαναπρογραμματισμος με 2 προγράμματα 700 ευρω)
το αυτοκινητο εχει ολες τις σφραγίδες,ειναι αρρωστος με την συντηρηση μεχρι μαλακιας,πριν 4 μηνες παραγγειλε από Σαρακακη να του φερουν από Ιαπωνια τις γνησιες βαλβολινες (dia queen στο τσιγκινο 4κιλο τενεκεδι made in japan)
Εικόνα
για μπλοκε ayc/acd μεχρι και το atf ,τα πληρωσε 400 ευρω,ελαστικα καινουρια όπως τα γαμηστερα Dunlop πρωτης τοποθέτησης,λαδια με εκκλησιαστικη ευλαβια,και εχει λιγοτερα από 14 κ χλμ ενώ είναι 8 ετων αυτοκινητο.
Τετοια αυτοκίνητα δεν εχουν σχεση με πετρελαια πενβε,ας κανουν και 150.000 ευρω.

Εγω σου ειπα κατι,παρε κατι τετοιο τωρα.Αυριο δεν θα μπορεις να το παρεις,και όχι για αποκλειστικα οικονομικούς λογους.
Η ζωη είναι μικρη,τα χρονια περνανε.
Τα 1500 ευρω παραπανω το χρονο τα αξιζει και με το παραπανω.θα το καταλάβεις όταν μετα από 10 χρονια,θα καυλωνεις να το παρεις για μικρη βολτα,λες και το πηρες χθες.
Eαν δεν σου αρεσει,το πουλας και παιρνεις τα χρηματα σου πισω,χρηματα δεν θα χασεις.Κρατανε λεφτα καλυτερα από Μερσεντε και Πενβε.
πετρελαιο πενβε στεισο θα παρεις όταν φτασεις τα 60.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371652 Πετρέλαιο Πενβε ελπίζω να μην πάρω ποτέ!
Όσο για τον Μήτσο, είναι πολλά τα 30Κ για μένα, δεν τα έδωσα όταν τα είχα εύκολα τόσα λεφτά, σήμερα δεν τα δίνω.
Συμφωνώ σε αυτά που λες πάντως, μιλάμε για πραγματικό ορόσημο που δύσκολα θα ξαναβγει.