Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#543400
Dimsabas έγραψε:Δηλαδή αν βγάζει τα μισά άλογα, δεν καταλαβαίνουμε ότι το μοτέρ ψόφησε;


μπορει να βγαλει και 10πανω απο τον κατασκευαστη,και μολις βγεις στο δρομο να βγαλει τις μπιελες στο δρομο.
Στην περιπτωση που λες σαφως κατι δεν παει καλα,αλλα αυτο θα ειναι τοσο εντονο που δεν θα πας δυναμομτερο για να δεις το πως και γιατι.
τα μισα αλογα μπορει να βγαζει και απο πολλους αλλους λογους ,που δεν εχουν να κανουν με την υγεια του μοτερ(τροφοδοσια/ηλεκτρικα πχ)
Οποτε δεν ειναι η λυση το δυναμομετρο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#543406
EDDIE_147 έγραψε:Προφανώς και δεν εννοώ να βγάζει το μηχάνημα μια μούτζα αλλά το διάγραμμα ροπής να μην είναι απόλυτα ομαλό.


Εντι αν παμε σε ολα τα δυναμομετρα της Αττικης το δικο μου,θα παρουμε 10 διαφορετικα νουμερα ιπποδυναμης/ροπης,και δεκα διαφορετικες καμπυλες.
Καποιες καμπυλες θα ειναι ομαλες,και καποιες θα ειναι κατσαρες.
Σε καποια δυναμομετρα ,θα δεις στο διαγραμμα να εχω 1 μπαρ στις 2500 στροφες,και σε καποια δυναμομετρα θα δεις το 1 μπαρ στις 3300.Σε καποια θα κορυφωνει η ροπη στις 3600, και σε καποια στις 4200.
Δεν βγαζεις ακρη με τα δυναμομετρα,και ειδικα με τους χειριστες τους.
πρεπει να εχεις ασχοληθει μετο αθλημα,να εχεις πληρωσει,να εχεις πολλα παραδειγματα απο φιλους που εχουν μετρησει με αυτοκινητα γνωστα ως προς το τι πρεπει να δειξουν σαν νουμερο,να εχεις δει πως πανε στο δρομο,ωστε να εισαι σιγουρος για το αν το χ νουμερο που σου εδωσε το δυναμομετρο εχει βαση,ή οχι.
Εν κατακλειδι , οχι δεν μπορεις να δεις σε δυναμομετρο,αν ειναι υγιες το μοτερ απο το μεταχειρω αυτοκινητο που θελεις να αγορασεις.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#543408 Κλίαρ.
:s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#547474 Για να δούμε λοιπόν που βρισκόμαστε... ας γράψω ένα σεντόνι μια και η μικρή φροντίζει να έχω αρκετό χρόνο ξύπνιος κι ακούνητος .
Το Σ έφυγε και σε αρκετά καλύτερα λεφτά από όσο το είχα αγοράσει για δυο λόγους:
- το απίστευτο hype που άρχισε στον υπόλοιπο πλανήτη και τα κυνηγάνε σαν τρελοί ενώ τα καλά φεύγουν και σε καλές τιμές. Επιπλέον οι αμερικάνοι το ανακύρηξαν επίσημα modern classic και τα πλέον επίσημα χείλη της Χόντα είπαν πως δε θα ξαναβγεί στο μέλλον
- το δικό μου ήταν ένα από τα καλύτερα facelift στην Ελλάδα κι ένα από τα 2-3 στην ευρώπη με full red interior (το είχα στο mobile.de και έπαιρνα πολλά μέιλ).

Ήθελα πάντα 911 και μόνο, αλλά ποτέ δε μπορούσα να υποστηρίξω την αγορά της. Μου αρέσουν πολύ τα αερόψυκτα, αλλά είναι για 3-4α αυτοκίνητα και τα πρώτα για πολύ ειδική χρήση ενώ τα τελευταία απλησίαστα ( δοκίμασα πχ να φρενάρω με κρύα λάστιχα, σε 3.2 χωρίς ABS και χωρίς βάρος μπροστά - φανταστική εμπειρία.....).
Τα 997.1 είναι πιο ακριβά από τα 996 ενώ δεν έχουν ιδιαίτερες διαφορές εκτός του στυλιστικού. Επιπλέον το εσωτερικό αν κι όμορφο έχει πολλά απαράδεκτα ποιοτικά στοιχεία.
Η ιδανική λύση για εμένα λοιπόν είναι η 996.2 με τον 3.6 και τα 325 άλογα. Επίσης μόνο κουπέ κι αυστηρά μάνιουαλ.
Ακόμα θεωρώ πως μιας και η Πόρσε με το εξαιρετικό της μάρκετινγκ κι εκμεταλλευόμενη τη τάση με τα κλασσικά της, το έβαλε στα Πόρσε κλάσικ, η τιμές θα πάρουν την ανιούσα (ειδικά των μάνιουαλ , 2wd coupe, όπως γίνεται και στα παλαιότερα).
Ενώ λοιπόν στις αγγελίες δεν υπάρχει τπτ σοβαρό (τσεκαρισμένο), περασα μια μέρα από ανεξάρτητο Πορσεσυνεργείο να ρωτήσω εαν έχουν κάτι υπόψη τους - έχουμε κοινό φίλο. Υπήρχε τυχαία το αυτοκίνητο που τελικά πήρα για σέρβις και αλλαγή ελαστικών. Μου είπαν πως ανήκει σε ηλικιωμένο κύριο που τους καλεί μια φορά το χρόνο να του το βάλουν μπροστά και να πάρουν για σέρβις και ίσως άξιζε να τον ρωτήσουμε.

Μετά από μια εβδομάδα κατέληξα να το αγοράσω, αφού κατάφερα να συνεννοηθώ με τον ηλικιωμένο και πασίχοντρο δικηγόρο (πως έβγαινε από εκεί κάτω).

Ασημοανθρακί λοιπόν 996.2 με γκρι τογιότα χάιλουξ δερμάτινο εσωτερικό, του 7/2002 με λιγότερα από 70κ κμ.
Τελείως βασική έκδοση (καλύτερα για εμένα) με έξτρα:
-μόλις από σέρβις με νεα λάστιχα και κανένα βάψιμο πουθενά
- σπορ εξάτμιση
- πίσω υαλοκαθαριστήρας
- πόρσε λόγκο στα προσκέφαλα
- αλκαντάρα οροφή και κολώνες με ηλιοροφή

Μόνο ελάττωμα οι γρατσουνίες στο πλαστικό της κεντρική κονσόλας που γρατζουνιέται από κλειδία-φερμουάρ κτλ (ελάττωμα που υπάρχει σε όλα τα 996 που είδα).

Οπότε πλέον μπορώ να κλαρινογαμπρίζω και να σκεφτομαι αν θα μετακινηθώ με 3008 ή 911.
Τα υπόλοιπα το επόμενο ΣΚ στα Μέγαρα


< >
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#547480
kostis20 έγραψε:Ωραία!!Να το χαίρεσαι!Αν θες μπορείς να μας πείς και πόσο το πήρες ? :innocent:


Ακριβά σε σχέση με τα παρτάλια του καρ, φθηνά σε σχέση με τα αντίστοιχα του mobile.de


< >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#547485 Καλοριζικη και καλοταξιδη να είναι!

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#547513 :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Εξαιρετική αγορά, να την χαρείς όσο πάει! :inlove:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#547514
Miatakias έγραψε:Μόνο ελάττωμα οι γρατσουνίες στο πλαστικό της κεντρική κονσόλας που γρατζουνιέται από κλειδία-φερμουάρ κτλ (ελάττωμα που υπάρχει σε όλα τα 996 που είδα).

Φτιάχνονται πάντως. Καλοτάξιδος από δω και πέρα!
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#547520
rocsta έγραψε:
Miatakias έγραψε:Μόνο ελάττωμα οι γρατσουνίες στο πλαστικό της κεντρική κονσόλας που γρατζουνιέται από κλειδία-φερμουάρ κτλ (ελάττωμα που υπάρχει σε όλα τα 996 που είδα).

Φτιάχνονται πάντως. Καλοτάξιδος από δω και πέρα!

Είδα πως τα επενδύουν με δέρμα.
Υπάρχει πιο εύκολος τρόπος;


< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#547610 Μιατακια καλοριζικο.
Την ιστορία με το κολάρο δες τη σα γούρι.
:lol:

Ελπίζω Σάββατο να δεησει και η λοιπή σύναξη και να τα πούμε από κοντά.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#547635
Miatakias έγραψε:
rocsta έγραψε:
Miatakias έγραψε:Μόνο ελάττωμα οι γρατσουνίες στο πλαστικό της κεντρική κονσόλας που γρατζουνιέται από κλειδία-φερμουάρ κτλ (ελάττωμα που υπάρχει σε όλα τα 996 που είδα).

Φτιάχνονται πάντως. Καλοτάξιδος από δω και πέρα!

Είδα πως τα επενδύουν με δέρμα.
Υπάρχει πιο εύκολος τρόπος;


< >
Ναι. Βαψιμο με πιστολι. Εχει μαστορες που το κανουν.

Sent >