- 03 Νοέμ 2018, 10:51
#547474
Για να δούμε λοιπόν που βρισκόμαστε... ας γράψω ένα σεντόνι μια και η μικρή φροντίζει να έχω αρκετό χρόνο ξύπνιος κι ακούνητος
.
Το Σ έφυγε και σε αρκετά καλύτερα λεφτά από όσο το είχα αγοράσει για δυο λόγους:
- το απίστευτο hype που άρχισε στον υπόλοιπο πλανήτη και τα κυνηγάνε σαν τρελοί ενώ τα καλά φεύγουν και σε καλές τιμές. Επιπλέον οι αμερικάνοι το ανακύρηξαν επίσημα modern classic και τα πλέον επίσημα χείλη της Χόντα είπαν πως δε θα ξαναβγεί στο μέλλον
- το δικό μου ήταν ένα από τα καλύτερα facelift στην Ελλάδα κι ένα από τα 2-3 στην ευρώπη με full red interior (το είχα στο mobile.de και έπαιρνα πολλά μέιλ).
Ήθελα πάντα 911 και μόνο, αλλά ποτέ δε μπορούσα να υποστηρίξω την αγορά της. Μου αρέσουν πολύ τα αερόψυκτα, αλλά είναι για 3-4α αυτοκίνητα και τα πρώτα για πολύ ειδική χρήση ενώ τα τελευταία απλησίαστα ( δοκίμασα πχ να φρενάρω με κρύα λάστιχα, σε 3.2 χωρίς ABS και χωρίς βάρος μπροστά - φανταστική εμπειρία.....).
Τα 997.1 είναι πιο ακριβά από τα 996 ενώ δεν έχουν ιδιαίτερες διαφορές εκτός του στυλιστικού. Επιπλέον το εσωτερικό αν κι όμορφο έχει πολλά απαράδεκτα ποιοτικά στοιχεία.
Η ιδανική λύση για εμένα λοιπόν είναι η 996.2 με τον 3.6 και τα 325 άλογα. Επίσης μόνο κουπέ κι αυστηρά μάνιουαλ.
Ακόμα θεωρώ πως μιας και η Πόρσε με το εξαιρετικό της μάρκετινγκ κι εκμεταλλευόμενη τη τάση με τα κλασσικά της, το έβαλε στα Πόρσε κλάσικ, η τιμές θα πάρουν την ανιούσα (ειδικά των μάνιουαλ , 2wd coupe, όπως γίνεται και στα παλαιότερα).
Ενώ λοιπόν στις αγγελίες δεν υπάρχει τπτ σοβαρό (τσεκαρισμένο), περασα μια μέρα από ανεξάρτητο Πορσεσυνεργείο να ρωτήσω εαν έχουν κάτι υπόψη τους - έχουμε κοινό φίλο. Υπήρχε τυχαία το αυτοκίνητο που τελικά πήρα για σέρβις και αλλαγή ελαστικών. Μου είπαν πως ανήκει σε ηλικιωμένο κύριο που τους καλεί μια φορά το χρόνο να του το βάλουν μπροστά και να πάρουν για σέρβις και ίσως άξιζε να τον ρωτήσουμε.
Μετά από μια εβδομάδα κατέληξα να το αγοράσω, αφού κατάφερα να συνεννοηθώ με τον ηλικιωμένο και πασίχοντρο δικηγόρο (πως έβγαινε από εκεί κάτω).
Ασημοανθρακί λοιπόν 996.2 με γκρι τογιότα χάιλουξ δερμάτινο εσωτερικό, του 7/2002 με λιγότερα από 70κ κμ.
Τελείως βασική έκδοση (καλύτερα για εμένα) με έξτρα:
-μόλις από σέρβις με νεα λάστιχα και κανένα βάψιμο πουθενά
- σπορ εξάτμιση
- πίσω υαλοκαθαριστήρας
- πόρσε λόγκο στα προσκέφαλα
- αλκαντάρα οροφή και κολώνες με ηλιοροφή
Μόνο ελάττωμα οι γρατσουνίες στο πλαστικό της κεντρική κονσόλας που γρατζουνιέται από κλειδία-φερμουάρ κτλ (ελάττωμα που υπάρχει σε όλα τα 996 που είδα).
Οπότε πλέον μπορώ να κλαρινογαμπρίζω και να σκεφτομαι αν θα μετακινηθώ με 3008 ή 911.
Τα υπόλοιπα το επόμενο ΣΚ στα Μέγαρα
< >