Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#251091
D-Jet έγραψε:
dimviii έγραψε:παρα πολυ αυτοκινητο για 5.000. Και παρα πολυ γρηγορο.

Και πάρα πολύ σκόρπιο...


τι εβγαζε Αλεξ? κατι για εμπρος συστημα που ηθελε αλλαγη ειχα ακουσει παντως.Το μοτερ του παντως ειναι αξιοπιστο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#251100 πριν απο αρκετα χρονια ημουν σε μια ομαδα που ετρεχε πανελληνιο πρωταθλημα για 3 χρονια με williams N3.
Εγω ειχα το γρηγορο service απο ειδικη σε ειδικη, να προλαβαινω το αγωνιστικο στα σημεια που δεν υπηρχε το μεγαλο σερβις με το φορτηγο.
Το γρηγορο σερβις ηταν ενα αλλο βολτας williams που φοραγε την περσινη αναρτηση του αγωνιστικου,το περσινο προγραμμα,εξατμιση,ολα τα συνεμπλοκ απο renault sport κλπ.
πρεπει να ειχα κανει πανω απο 15κ χλμ με αυτο στα 3 χρονια.Το αυτοκινητο κυριολεκτικα πεταγε παντου.
θεματακια με σαζμαν,και πολυ συχνη αλλαγη στα εμπρος φρενα.Μοτερ αριστο,παροτι με αυτο κανανε δοκιμες,και μιλαμε για δοκιμες εκεινης της εποχης,με σλικ πανω, τεζα σε ρυθμο αγωνα,και δεκαδες φορες καθε ειδικη.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#251141
dimviii έγραψε:πριν απο αρκετα χρονια ημουν σε μια ομαδα που ετρεχε πανελληνιο πρωταθλημα για 3 χρονια με williams N3.
Εγω ειχα το γρηγορο service απο ειδικη σε ειδικη, να προλαβαινω το αγωνιστικο στα σημεια που δεν υπηρχε το μεγαλο σερβις με το φορτηγο.
Το γρηγορο σερβις ηταν ενα αλλο βολτας williams που φοραγε την περσινη αναρτηση του αγωνιστικου,το περσινο προγραμμα,εξατμιση,ολα τα συνεμπλοκ απο renault sport κλπ.
πρεπει να ειχα κανει πανω απο 15κ χλμ με αυτο στα 3 χρονια.Το αυτοκινητο κυριολεκτικα πεταγε παντου.
θεματακια με σαζμαν,και πολυ συχνη αλλαγη στα εμπρος φρενα.Μοτερ αριστο,παροτι με αυτο κανανε δοκιμες,και μιλαμε για δοκιμες εκεινης της εποχης,με σλικ πανω, τεζα σε ρυθμο αγωνα,και δεκαδες φορες καθε ειδικη.

Με τους Γκιοκα - Σαμαρτζη ήσουν εσύ?
Πέταγαν τότε με το Κλιο!

Για τον D Jet:
Την 107 τι θα την κάνεις, θα την πουλησεις?
Αν την κρατήσεις , τότε γιατί να πινακιδωσεις ένα ακόμη oldtimer ,που θα ζητά συντήρηση, που θα σκέφτεσαι δύο φορές αν πρέπει να το πας στο σουπερμάρκετ, στην επίσκεψη στο φιλικό σας ζευγάρι ,στο σινεμά υπό βροχή.
Και μην μου πείτε ότι δεν και μη κλπ,το ξαναλεγω:
Τα αυτοκίνητα τα χαιρόμαστε όταν τα χρησιμοποιούμε και όχι όταν τα κοιτάμε!

Ετοιμαζεσαι, με όλη την αγάπη που σού έχω, να κάνεις λάθος.
Πάρε youngtimer ,ξέρεις καλύτερα από τον καθένα μας ποιο, για ένα και μοναδικό (ξέρω,ξέρω...καρμανιόλα, ανασφάλεια κλπ. κλπ) και χρησιμοποίησέ το όπως τού και σού αξίζει!

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#251151
tsilis έγραψε:Με τους Γκιοκα - Σαμαρτζη ήσουν εσύ?
Πέταγαν τότε με το Κλιο!

αν και καναμε μεχρι και διακοπες μαζι με τον Γκιοκα και τον Σαμαρτζη κατι φεγγαρια,εγω ημουν με τον Αλιφερη-Παναγιωτιδη στην αρχη και με τον συχωρεμενο Βελλη στη συνεχεια σαν συνοδηγο, και τρεξαμε 3 χρονια με το κλιο σαν Ν3. Υποψιν οτι ο Ακης Αλιφερης κατεβασε τους χρονους που ειχε σημειωσει ο Γκιοκας οταν ετρεχε σαν Ν3,σε ολες τις ειδικες.
Πολυ δυνατη κλαση με ανταγωνιστες οπως Ευσταθιου,Ερωτοκριτος,Μαρασλης,Πεταλιδης,Nικολοπουλος κλπ.
Σε κατηφορικη Φτερη ας πουμε, τα κλιο εφταναν σε αποσταση αναπνοης,απο τα φοβερα τοτε εσκορτ cosworth της Ν4.
Το μοτερ που φοραγε ο Γκιοκας σαν Α7 ηταν πυροβολο,φτιαγμενο στον SODEMO.
Πολυ πλακα στους αγωνες, με απιστευτα πειραγματα εκατερωθεν σχετικα με χρονους ειδικων,στοιχηματα τραπεζωματα, παντα στο ιδιο ξενοδοχειο,φαγητο ολοι μαζι κλπ. Ψυχη της παρεας ο μηχανικος του Γκιοκα,ο Καλλιερης. Απιστευτος τυπος,δεν σου εμενε αντερο.
Ερασιτεχνικες ομαδες,που ηταν παρα πολυ σοβαρες,δεν αφηναν τιποτα στη τυχη,με πολυ σωστη προετοιμασια,εξελισαν τα αυτοκινητα αγωνα με αγωνα.
Ειχε γινει και παρουσιαση της ομαδας στους 4τροχους τοτε,αλλα δεν θυμαμαι σε ποιο τευχος ηταν.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#251153 Απο όσα προτάθηκαν η μερσέντα η CE 200 και το Honda Prelude μου δημιουργούν τα πιο ζεστά αισθήματα :inlove:
Επίσης αρχίζω να εκτιμώ το mondeo μου (ST-220) , λέτε να είναι future classic; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#251156
dimviii έγραψε:
tsilis έγραψε:Με τους Γκιοκα - Σαμαρτζη ήσουν εσύ?
Πέταγαν τότε με το Κλιο!

αν και καναμε μεχρι και διακοπες μαζι με τον Γκιοκα και τον Σαμαρτζη κατι φεγγαρια,εγω ημουν με τον Αλιφερη-Παναγιωτιδη στην αρχη και με τον συχωρεμενο Βελλη στη συνεχεια σαν συνοδηγο, και τρεξαμε 3 χρονια με το κλιο σαν Ν3. Υποψιν οτι ο Ακης Αλιφερης κατεβασε τους χρονους που ειχε σημειωσει ο Γκιοκας οταν ετρεχε σαν Ν3,σε ολες τις ειδικες.
Πολυ δυνατη κλαση με ανταγωνιστες οπως Ευσταθιου,Ερωτοκριτος,Μαρασλης,Πεταλιδης,Nικολοπουλος κλπ.
Σε κατηφορικη Φτερη ας πουμε, τα κλιο εφταναν σε αποσταση αναπνοης,απο τα φοβερα τοτε εσκορτ cosworth της Ν4.
Το μοτερ που φοραγε ο Γκιοκας σαν Α7 ηταν πυροβολο,φτιαγμενο στον SODEMO.
Πολυ πλακα στους αγωνες, με απιστευτα πειραγματα εκατερωθεν σχετικα με χρονους ειδικων,στοιχηματα τραπεζωματα, παντα στο ιδιο ξενοδοχειο,φαγητο ολοι μαζι κλπ. Ψυχη της παρεας ο μηχανικος του Γκιοκα,ο Καλλιερης. Απιστευτος τυπος,δεν σου εμενε αντερο.
Ερασιτεχνικες ομαδες,που ηταν παρα πολυ σοβαρες,δεν αφηναν τιποτα στη τυχη,με πολυ σωστη προετοιμασια,εξελισαν τα αυτοκινητα αγωνα με αγωνα.
Ειχε γινει και παρουσιαση της ομαδας στους 4τροχους τοτε,αλλα δεν θυμαμαι σε ποιο τευχος ηταν.


Πρέπει κάποια στιγμή να έρθεις εδώ για καφέ να δείς τα Clio του γιού μου.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#252463
Giuseppe Busso έγραψε:Alfa Romeo 75.


:eat: ...αυτο το project ειναι για μενα! :rtfm: Αν βεβαια πρωτα ειχα ηδη ενα πιο φρεσκο, μαχιμο για καθημερινη χρηση αυτοκινητο και οχι τον "γερουλη" 16ετιας... :lol:

Κατα τα αλλα, απο αυτα τα λιγα που γνωριζω για το στυλ-θελω του D-jet και τον μικρο...στολο αυτοκινητων που διαθετει, θα συμφωνησω με τον συλλογισμο του tsilis, προτεινοντας ουσιαστικα στον ενδιαφερομενο να ζυγιζει τα κοστη αναλογως με τις δυνατοτητες αλλα και μεγιστη δυνατη ευχαριστηση, και να πινακιδωσει ειτε την R107, ειτε την 914.
Εκτος εαν καποιο απο αυτα εχει πουληθει, ή ειναι προς πωληση.
Σε αυτη την περιπτωση, απο Future classic θα προτεινα Ζ3, απο Youngtimer την 190Ε ή καποια W124 coupe, ενω απο oldtimer, ειτε την 924 οπως του link, εαν ομως εχει πουληθει συγκεκριμενα η 914, ειτε ενα σκαραβαιο χρονολογιας 64-68, με τους Αμερικανικους προφυλακτηρες :rtfm: και απο εμενα bonus τον Shorrock...για να μην παλευει πολυ με την κινηση... :shifty:
Άβαταρ μέλους
By italakias
#258917
D-Jet έγραψε:Ξεκινώ ένα θεματάκι λίγο να ζεσταθεί το τοπικό των κλασσικών.

Η αγορά των κλασσικών στην πατρίδα έχει πεθάνει μαζί με την ελπίδα για οικονομική ανάκαμψη του μέσου Έλληνα και αποτελείται κατά 90% από σκουπίδια, 5%πανάκριβα αυτοκίνητα και 5% αυτοκίνητα με κάποιο πιθανό ενδιαφέρον. Παράλληλα, όπως το βλέπω το πράγμα στην πιάτσα, δεν βλέπω να γίνονται αντίστοιχες εκπτώσεις στις επισκευές, πιθανολογώ επειδή μάλλον οι μάστορες που μπορούν πραγματικά να κάνουν αυτή τη δουλειά είναι λίγοι και δεν έπαψαν ποτέ να έχουν πελάτες.

Έστω, λοιπόν, ότι δε φοβάσαι και πιστεύεις στην αγορά των ιστορικών ως επένδυση ή, απλά, γουστάρεις να παίξεις με κάτι τα Σ/Κ χωρίς να ξεπαραδιαστείς ή να κινδυνεύεις να θέσεις εκτός χρήσης το καθημερινό σου εργαλείο. Έστω ακόμα, για αρχή-αργότερα κάνουμε και άλλα σενάρια, ότι έχεις να διαθέσεις ένα λογικό μεν σεβαστό δε ποσό για τα ελληνικά δεδομένα, πες 7-8 χιλιάρικα.
Οι επιλογές σου είναι:
- Oldtimer αλλά πιο κοινό ή λιγότερο ενδιαφέρον οδηγικά και πιο ακριβό/δύσκολο στη χρήση (- εώς 1980)
- Yountimer φτηνό αλλά με αρκετά χρόνια μπροστά του για να γίνει αποδεκτό ως ιστορικό ή (1980-1995)
- Future classic, κάνω την πλάκα μου σήμερα και έχει ο Θεός σε καμιά δεκαπενταετία (1995 -)

Ακούω τις σκέψεις και τις προτάσεις σας. :)
:iconcool:

Εγω θα στρεφομουν σε κατι με πισω κινηση πια.
Η αλφα 75 που αναφερθηκε μονο σε διλιτρη εκδοση αφου οι αλλες δεν πανε βημα.
Ισως μια bmw σειρας 3 -5 μεχρι τελη 90 αλλα με καποια ιπποδυναμη σοβαρη κατα προτιμηση 5αρα .
slk ,miata που αναφερθηκαν ειναι ωραια αυτοκινητα για να παιξεις και ειδικα το πρωτο ειναι και γρηγορο.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#259178
italakias έγραψε:
...Η αλφα 75 που αναφερθηκε μονο σε διλιτρη εκδοση αφου οι αλλες δεν πανε βημα.


H 1.8 Turbo και η 3.0 V6 ηταν ακομα πιο γρηγορες απο την 2λιτρη ΤS 150...