για πιο ιστορικό θα πήγαινα σε αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7585713/ ή ένα quattro
ή σε αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6379318/
Από τα πάνω που έβαλες το Audi δαγκωτό! Πιστεύω (δεν ξέρω..) ότι θα είναι απλό και αξιόπιστο στη συντήρηση
Dim, αν βρεις τέτοιο 205 προς πώληση, σφύρα!
Αλέξανδρε, εγώ σου έχω ξαναπεί: Πούλησε τη Σκονταρα που θα πιάσει καλά χρήματα, πάρε ένα αξιόπιστο youngtimer που θα σε φτιάχνει και μόνο που το βλέπεις με λιγότερα χρήματα, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν στην συντήρησή του και άσε τις αλχημείες με light χρήσεις και Σ/Κ
Τα αντικείμενα τα χαιρόμαστε όταν τα χρησιμοποιούμε. Εξάλλου έχεις και την 107 για χαβαλέ και Σ/Κ
JBT έγραψε:Νταξ μην τα παραλεμε...
Θα κάνω μία χοντρική αποτίμηση κόστους μεταξύ gtv 916 και 156:
Έστω ότι θες να πάρεις έτοιμο αμάξι, 156 1ης γενιάς παίρνεις με 4,5k το καλύτερο, ενώ για gtv θέλεις σίγουρα 7-8k.
Αν δεν πάρεις έτοιμο, πάνε να βρεις φανοποιεία από 916
Ως προς τη συντήρηση, κατ' αρχάς το 156 είναι πολύ πιο ποιοτικό και δεν έχει βλάβες στα ηλεκτρικά. Eπίσης υπάρχουν ακόμα καινούργια ανταλλακτικά που παράγονται για 156, ενώ για τη gtv έχουν σταματήσει.
Και ενδεικτικά κάποιες τιμές για συγκεκριμένες εργασίες.
Για να συνεφέρεις μια gtv από πίσω ανάρτηση μόνο θέλεις γύρω στο 800άρι , όταν στο 156 χρειάζονται 600 για να αλλάξεις τα πάντα. Όχι ότι είναι μικρό κόστος, τεράστιο είναι πάλι, αλλά καμία σχέση με την κουπεδιά.
Αν πάμε σε εξακύλινδρα εκεί ξεφεύγει το κόστος, και σε κάθε αλλαγή ιμάντα κλαις, με 500ρικο για πρωϊνό.
Στο δρόμο εμένα το gtv μου φαίνεται λίγο ιπποποταμάκι, ενώ το 156 15χρονη αθλήτρια ρυθμικής. (Πάρτε και λίγο ΣΧ να γουστάρετε).
< Note 2 >
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
rocsta έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:Πάντως στην 156 μπορούμε να σε κατευθύνουμε στα πάντα. Και αυτές όμως για να βρεις σε άριστη κατάσταση, θα πρέπει να ψάξεις καλά.
Μα με το μπατζετ που λεμε εδω, παιρνω μια με 500 ευρω και την κανω πιο καινουργια απο καινουργια.
Επίσης, ποιοί είστε;
Σόρρυ για το quote πάνω στο quote, αλλά τώρα το πρόσεξα το "μπορούμε να σε κατευθύνουμε" και έχει περάσει η ώρα για edit.
.
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Με GT πας σε πολύ future classic :P
Προσωπικά όπως μου "κάθεται" η 156 δεν μου κάθεται ούτε η 147, ούτε η GT. 156 - gt έχουν σχεδόν ίδιο μεταξόνιο, αλλά η 156 είναι 100-150 κιλά ελαφρύτερη. Ξέρω κόσμο βέβαια που προτιμάει 147 ή gt, οπότε περί ορέξεως. Η 156 είναι πιο σταθερή απ' όλα και σαν ευθυγράμμιση έχει τις πιο "ευθείες" γωνίες μπρος πίσω.
Επίσης αν συγκρίνουμε 156 1.8 euro2 με 144ps, είναι αρκετά πιο ψυχωμένο σε αίσθηση και λίγο πιο γρήγορο σε πραγματικές επιδόσεις από το αντίστοιχο φιμωμένο 1.8 euro4 GT.
Κάτι που με χαλάει στην GT είναι ότι την τραβάει την 17" για να δείξει, ενώ η 156 ακόμα και με 15" είναι κούκλα, ακόμα και στο άχρωμο ασημί.
< Note 2 >
Οδηγικά επίσης τη θυμάμαι καλύτερη από 147.
Ρωτώ όμως:
Πληροί τα κριτήρια του Djet?
Εγώ σκέφτομαι ότι αν όντως θέλει να κρατήσει τη Σκονταρα, γιατί να έχει και μια 156 για Σ/Κ?
Είναι ένα σύγχρονο μαζικό αυτοκίνητο, που ακόμη δεν έχει μπει στη σφαίρα του future classic (εδώ έρχεται η 916).
Δεν βρισκω δηλ. τι το ιδιαίτερο θα του προσφέρει τα ελεύθερα Σ/Κ του για να αξίζει ως διασκεδαστικό δεύτερο περιορισμένης χρησης
Για πρώτο και μοναδικό , με τα χίλια!
< Note 2 >
tsilis έγραψε:Ρωτώ όμως:
Πληροί τα κριτήρια του Djet?
Εγώ σκέφτομαι ότι αν όντως θέλει να κρατήσει τη Σκονταρα, γιατί να έχει και μια 156 για Σ/Κ?
Είναι ένα σύγχρονο μαζικό αυτοκίνητο, που ακόμη δεν έχει μπει στη σφαίρα του future classic (εδώ έρχεται η 916).
Δεν βρισκω δηλ. τι το ιδιαίτερο θα του προσφέρει τα ελεύθερα Σ/Κ του για να αξίζει ως διασκεδαστικό δεύτερο περιορισμένης χρησης
Για πρώτο και μοναδικό , με τα χίλια!
Eγώ απαντούσα για μένα τόση ώρα
mirage έγραψε:Ρε ροκσταρ σταματά να βάζεις πορνό πρωινιατικα.....
Πάρε και λίγο 16" μαργαρίτα
Alfa Romeo 156 in Croatia by TheCarArchives, on Flickr
Her New Start by Paul, on Flickr