Τα κριτήρια είναι τα εξής:
- Diesel
- Ικανοποιητικές αποδόσεις => αποκλείονται κάτι 1400κ.εκ. των 90 ίππων
- Καλοδεχούμενη κάποια σπορτίφ συμπεριφορά... μην παρα-προσγειωθούμε ανώμαλα
- Ικανοποιητικός χώρος πορτ-μπαγκάζ. Μετά από τα περίπου 450lt του TypeR δε θα ήθελα να πέσω (ιδιαίτερα). Καταφέρνουμε με την και τα γεμίζουμε (σχεδόν) οι δύο μας. Πού να έρθει και 3ο μέλος στην οικογένεια.
- Μήκος να μην ξεπερνά περισσότερο από 10-20εκ το Civic (4,28μ) για να χωράει στο γκαράζ
Δε μας ενδιαφέρουν (εφόσον μιλάμε για leasing):
- Συχνότητες ζημιών (ντάξει, μην το επιστρέφουμε και κάθε εβδομάδα στην εταιρεία leasing)
- Κόστος service
Τα χρήματα θα κυμανθούν γύρω στα €300+ΦΠΑ => €369/μήνα χωρίς προκαταβολή. Χωρίς να έχω κάνει κάποια ιδιαίτερη έρευνα πέρα από λίγο googling, καταλαβαίνω ότι A/B class, σειρά 1, κτλ αποκλείονται.
Σήμερα έκανα μια γρήγορη βόλτα σε αντιπροσωπείες και είδα:
- C4 1.6 120ps: ουδέτερη εντύπωση, φοβάμαι ότι θα είναι πολύ μαλακό
- Golf 1.6 110ps R-line: συμπαθητική (sport) εμφάνιση, λογικά το 2ο πιο ακριβό που είδα
- Astra 1.6 136ps: γκαζιάρικο, πιο "φθηνό" εσωτερικό με τα σκληρά πλαστικά, πολύ μικρό πορτ-μπαγκάζ
- Seat Leon 1.6 110ps: δε μου έμεινε κάτι συγκεκριμένο, εκτός από το ψηλό κατώφλι του πορτ-μπαγκάζ... ααα, ο πωλητής (ίδιος με του Civic πιο κάτω) το παρουσίασε ως πιο σπορ από τα δύο
- Civic 1.6 120ps: είμαι biased λόγω του TypeR μου άρεσε εμφανισιακά, γνώριμο εσωτερικό, τεράστιο πορτ-μπαγκάζ, καθώς και τεράστια τιμή (για αγορά ως ιδιώτης)
Θα ακολουθήσουν τα σχετικά test-drive καθώς και επίσκεψη σε κάποια Peugeot για το 308. Έχετε κάποια άλλη πρόταση;
Σε ότι αφορά το TypeR, το σχέδιο είναι να πουληθεί... αλλά με πληρωμένα τέλη , ασφάλεια μέχρι τα μέσα Ιουλίου, καινούργια λάστιχα και αμορτισέρ μπορεί και να κρατηθεί για κάποιο διάστημα και βλέπουμε...