Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By fot
#298256 Ούτε εμένα μου δείχνει αρκετά προσεγμένο. Από το κλειδί, το τιμόνι, τα σημεία που κουμπώνουν οι ζώνες, μέχρι και το εξωτερικό πλύσιμο σε δύσκολα σημεία.
Από την άλλη, πολλές και καλές 325 υπάρχουν, ακόμη και στη βόρεια Ελλάδα που με βολεύουν περισσότερο.

deep purple, σε ευχαριστώ για την πρόταση, αλλά είναι ξεπερασμένο -τελείως όμως- τεχνολογικά. Αν δεν το κάνει ήδη, ως αυτοκίνητο κάποιας ηλικίας θα ζητάει συχνά σε βλάβες.
Βέβαια τα παλιότερα BMW ήταν και πιο αξιόπιστα. Καλή η πρόταση σου, αλλά ως μοναδικό αυτοκίνητο για ταξίδια κλπ θα ήθελα κάτι πιο καινούργιο.
Άσε που δεν υπάρχει ποικιλία μτχ...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#298292 Αν έχεις υπομονή, όλο εμφανίζονται τρελές ευκαιρίες. Θυμάμαι πριν καμιά διετία που πουλούσαν 330ix station αυτόματη για 4 χιλιάρικα.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#298293 330ix (Ε90 φαντάζομαι εννοείς) με 4χιλ?

Δεν είχα δει κάτω απο 8-9 καμία (και λίγα λέω), μπορεί να ήταν τρελή ευκαιρία, μπορεί να έκρυβε τρελές εκπλήξεις.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#298310 Μοντέλο 2002, αν θυμάμαι καλά. Την είχα πετύχει χαζεύοντας και μετά απο δύο μέρες, η αγγελία σβήστηκε. Είτε πουλήθηκε αμέσως σε τόσο χαμηλή τιμή είτε ήταν ψέμα.
Το θέμα είναι ότι αν κάποιος έχει υπομονή και ζεστό χρήμα, εμφανίζονται κατά καιρούς σούπερ ευκαιρίες.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#298336 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7198523/

Αυτό να φανταστώ το έχεις δει ήδη;
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#298339
rocsta έγραψε:
georgetz έγραψε:Φοβερή η προηγούμενη E60, σχέδιο , συμπεριφορά στο δρόμο, πολύ καλή για ταξίδι. :superman:

Συμφωνώ αλλά με 2 ενστάσεις: τα τετρακύλινδρα 2.0 ή τα εξακύλινδρα 2.2 είναι σχετικά αδύναμα για την καρότσα της Ε60 και τα φρένα τους απαράδεκτα.


ΚΑΡΑΔΙΑΦΩΝΩ όμως :lol:

Το 2λιτρο με τους 170 ίππους το είχα λόγω του θείου μου για 40000 χιλιόμετρα και ήταν αμάξι καλά συντηρημένο με προσεκτικές επιλογές σε λάστιχα (16άρες)
Όχι , πρόβλημα επιδόσεων δεν είχε (καλές επιταχύνσεις συγκριτικά με την ελαφρύτερη και πιο ροπάτη C200K ) και τα φρένα επειδή την ΞΕΖΑΝΤΩΝΑ/ΠΟΥΤΣΩΝΑ/ΤΗΝ ΕΒΛΕΠΑ ΤΣΙΓΚΡΗΣ που και που, στην παράπλευρη επιστροφή απο Τέμπη, απο Αγιά κλπα, δεν είχαν κανένα πρόβλημα.
Πολύ φορτωμένο ίσως ναι να έχει τα θέματα που περιγράφεις , μα δε το δοκίμασα σε τέτοιες συνθήκες

Πραγματικά μειονεκτήματα που παρατήρησα, η υψηλή κατανάλωση με τον 2λιτρο (σε σταμάτα ξεκίνα έβλεπες και 14άρι )
, το θέμα με πολλαπλασιαστές + πλακέτα πίσω φαναριού κούρασε ενώ και η ποιότητα κατασκευής μέσα για αμάξι δεκάδων χιλιάδων ευρώ δεν ήταν η καλύτερη δυνατή ( η συναρμογή ήταν πολύ καλή , τα υλικά όχι τόσο).

ΥΓ η ελαστικότητα του 2λιτρου απο χαμηλές στροφές ενώ παράλληλα η ικανότητα του μέχρι τις 7κ, είναι παροιμιώδης. :superman:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#298355 Για το μοτέρ το είπα σε σχέση με ένα Ε90 σκάφος. Είναι πιο αργό το μεγάλο (χαίρω πολύ θα μου πεις), αλλά για εμένα θα έπαιζε ρόλο. Πχ σε ρεπρίζ 60-100χαω και 80-120χαψω έχουν μισό δευτερόλεπτο διαφορά. Δεν είναι και τόσο πιο άνετο το μεγάλο που να γύρει η πλάστιγγα υπέρ του. Είναι όμως αρκετά πιο όμορφο.
Για τα φρένα, με φορτωμένο αμάξι έχει θέμα, όπως επίσης και η κλασσική βλακεία στα bmw με την μεγάλη διαδρομή του πεντάλ που εμένα μου κακοφαίνεται.
Άβαταρ μέλους
By fot
#298399 Όχι eddie, δεν το είχα δει αλλά αν εξαιρέσεις τα λάστιχα που είναι σε κακή κατάσταση, είναι μάλλον καλή πρόταση. Σε ευχαριστώ.
Τις επόμενες μέρες θα κάνω λίστα με αυτοκίνητα κοντά και θα πάω μια βόλτα να τα δω. Καταλήγω μάλλον σε 320-325 coupe. :)
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#298407 Μισό δευτερόλεπτο δεν ακούγεται κάτι σοβαρό για τουλάχιστον 150-200 κιλά διαφορά πρωτογενώς.Απο
κει και πέρα , όσο φορτώσεις ένα αμάξι καθολικά γίνεται πιο αργό.

Σε σχέση με την 3άρα, σαφώς πιο άνετο και σαφώς ανώτερο αυτοκίνητο σε ποιότητα, ηχομόνωση , παρουσία,
χώρους η 5άρα.
Έχει ένα edge η 3άρα σε οδηγική συμπεριφορά και επιδόσεις, όπως λες λόγω σασί, ως πιο μικρή, πιο ελαφριά μα και η 5άρα δεν είναι καθόλου κακή με καλά λάστιχα και σπορ ανάρτηση. Ακριβώς γιαυτό το λόγο η Ε ήταν καθαρά μπροστά
απο θέμα άνεσης ενώ και η μικρότερη C της Merc μπορούσε να συγκριθεί σε ταξίδι.

ΥΓ απο φρένα όντως βλέπω γκρίνια στο διαδίκτυο, πρέπει να τη ξαναβρώ για να βγάλω περισσότερο Τσιγκρή απο μέσα
μου να το επαληθεύσω :lol:

Εγώ πάντως δεν αντιμετώπισα θέμα και μετά απο μπόλικη "κακομεταχείριση" :oops:

ΥΓ καλορίζικο το 325 :eat:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#298420 Λάστιχα και αμορτισέρ καλύτερα να είναι τελειωμένα ώστε να κάνεις λίγο παραπάνω παζάρι και να το φχαριστηθείς 100% με καινούρια.

325 all the way εννοείται.

ΥΓ: Ζ4 2,5 επίσης παίζουν 1-2 πολύ καλά σε τιμή σούπερ-μπόμπα, αλλά δεν ξέρω αν θα σε ενδιέφερε.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#298428
fot έγραψε:Άρχισα ιδρώνω... είναι ακριβώς αυτό που ψάχνω
Ταξιδιάρικο, με ωραίο ήχο, στήσιμο, διαχρονικό, πολλά τέλη... πάρα πολλά τέλη...


Είναι αυτό που λένε "θέλεις μπιπ, το θέλεις και ξυρισμένο". :lol:
325/330 υπάρχουν αρκετές θαρρώ. Ξεκίνα τα χαμηλότερα offers όπως σου λέει ο ποπ και κάποιος θα τσιμπήσει.
μπεκ/πολλ/στές θέλουν αυτές; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By fot
#298436 Ας ελπίσουμε νη μην ξένε, γιατί θέλουν 6, ζωή να χουν! :p
Λάστιχα ψήνομαι να αλλάξω με το παραμικρό, να βάλω κάτι ολόφρεσκο, αλλά αμορτισέρ προς το παρόν δεν με ψήνουν καθόλου. Anyway..
Eddie, πολύ πολύ καλό αυτοκίνητο η ζέτα, αλλά θέλω θέσεις και χώρους. Δεν το βλέπω καθόλου.

Από τα 14.500 είναι καλό όφφερ 12.500 ή θα με γειώσουν άμεσα?
Άβαταρ μέλους
By makis_kanatselis
#298450 Χωρίς να θέλω να ευλογήσω τα γένια μου...κοίτα και το παρακάτω. Θεωρώ ότι συνδιαζει άψογα χώρους, επιδόσεις και αξιοπιστία και είναι σε άψογη κατάσταση.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8445492/

.