Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Για το μεταχειρισμένο, σκέψου καλά το e-pop...
ΑΛΛΑ με τα χλμ που γράφεις, μονόδρομο θεωρώ το ντήζελ...
Για το octavia scout 1,8, το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι τεράστιο και ένας φίλος που το πήρε έχει βλαστημίσει την ώρα και τη στιγμή, μιας και του έχει αλλάξει τον αδόξαστο σε βλάβες... σχεδόν σε ότι υπάρχει για να χαλάσει... και η αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας είναι... ας πούμε... κάπως... ερασιτεχνική... σταμάτησε να το πηγαίνει εκεί, αλλά αυτό εκεί... συνεχίζει να δημιουργεί προβλήματα.
Αν είσαι σίγουρος ότι δεν θα χρειαστείς το στρίψιμο του τιράντα, τότε χτύπα ένα captur...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
.
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Όπως είπε και ο Ξενοφών νωρίτερα, 2500€ διαφορά τον χρόνο, μόνο από τα καύσιμα. Τι αξία έχει να δώσεις 12 χιλιάρικα τώρα για ένα Scout βενζίνης, όταν μέσα σε 5 χρόνια θα σου ζητήσει άλλα τόσα;
JimClark έγραψε:Σωστη κ η ιδέα του 2.2, αλλά κάνουμε αυτη την κουβέντα για να μειώσουμε πάγια, τελη κτλ.
Το ζήτημα είναι να μειώσεις το κόστος συνολικά και όχι τα πάγια/τέλη συγκεκριμένα κλπ...
Η απαξίωση είναι το πρώτο κόστος που θα πρέπει να σε προβληματίσει.
Η κατανάλωση το δεύτερο και η συχνότητα (και σοβαρότητα) των βλαβών το τρίτο.
Εγώ θα σου πρότεινα το εξής:
Τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι εντελώς μέσα στη ζώνη ταξί.
Ρώτα τους ταξιτζήδες, λοιπόν, να σου προτείνουν, που ξέρουν πολύ καλά τί σημαίνει κόστος...
../ ___ \
(O\ | /O)
Αν τα πράματα γίνουν καλύτερα ή παραμέίνουν έτσι το συζητάμε ξανά.
Κάτσε μη προκύψει και 2ο παιδί είπε μια φωνή και μετά θα "γελάμε".
Όχι οτι αποκλείεται μπαμ η συζήτηση και το ενδεχόμε ο αντικατάστασης αμαξιων, αλλά βάζουμε μια παύση αναμονής.
Στάλθηκε από φάμπλετ Note 3
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Περί Ντάστερ τώρα : Κορυφαία άνεση, ρίχνει και στ' αυτιά σε ότι κινείται. Υπεργαμάουα καθίσματα, καλές τιμές.
Πάμε στα μείον τώρα : Βαβούρα από μοτέρ χαμηλά και από αεροδυναμική πάνω από τα 100, φτωχό εσωτ.
Αξιοπιστία? Είμαι έντονα προβληματισμένος με το 1500 το πετρέλαιο. Χάλασε και το πέμπτο που έχουμε πάρει στα 50.000 χλμ. και αυτό, 5 στα 5 δηλαδής.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
JimClark έγραψε:Λοιπον ευχαριστώ κ πάλι για τις προτάσεις. Η κοινή λογική λέει να μείνουμε όπως έχουμε και αν σφιξουν τα πράματα να πωληθει ή να γινει κοτετσι ο τιράντας.
Αν τα πράματα γίνουν καλύτερα ή παραμέίνουν έτσι το συζητάμε ξανά.
Κάτσε μη προκύψει και 2ο παιδί είπε μια φωνή και μετά θα "γελάμε".
Όχι οτι αποκλείεται μπαμ η συζήτηση και το ενδεχόμε ο αντικατάστασης αμαξιων, αλλά βάζουμε μια παύση αναμονής.
Να ευχαριστείς τον Θεό, γιατί σε σκέφτηκα να κάνεις 50Κ τη χρονιά με το τορτελίνι και θα σου έπαιρνα ετήσια κάρτα για τον ΟΣΕ. Δηλαδή σε βάθος 4ετίας αυτό θα έχει μαζέψει 200Κ. Τετρακίνητο. 200Κ. Ουφ...
Εναλλακτική σκέψη: πουλάς την τζαπανίτα στον ελ πατρόν, τον τιράντα στη λαμόγια, αγοράζεις το αρκούδι από τον Κωστή και δίνεις 3K παραπάνω για DS3 ταυτόχρονα με δικαιώματα 2ου γύρου για το ντραφτ. Οι δε Ουόριονς θα δώσουν τον σακάτη Άντριου Μπόγκουτ για Αντετοκούμπο.
Στάλθηκε από φάμπλετ Note 3
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Τέτοιο θα έπαιρνα εάν μιλούμε για τόσα χιλιόμετρα... Τα ντιζελ θα χτυπηθούν από το μπουρδελο, είναι πέρα για πέρα αληθινό σενάριο.
Χρειάζεται προσοχή.
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
JBT έγραψε:Τα ντιζελ θα χτυπηθούν από το μπουρδελο, είναι πέρα για πέρα αληθινό σενάριο.
Χρειάζεται προσοχή.