Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#224548 Τα τιμολόγια και το service book προφανώς και θα είναι στη διάθεση του κάθε ενδιαφερόμενου. Από κει και πέρα ο καθένας ας κάνει τις επιλογές του. Κι εγώ ξεκίνησα με μια τιμή και το που θα καταλήξω να πουλήσω είναι άλλο θέμα. Δεν βιάζομαι πάντως.

Και η ανταλλαγή είναι μέσα στα σχέδια αρκεί να βρεθεί κάτι καλό, γιατί η αντιπροσωπεία ούτε 20Κ δεν θα δίνει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#224552
Deleted User 1 έγραψε:Η επισκευή δεν είναι σε καμία περίπτωση υποχρεωτική, τουλάχιστον σύμφωνα με την Καρέντα (η οποία είναι σε ανοιχτή επικοινωνία με το εργοστάσιο)

μονο για την καρεντα δεν ειναι υποχρεωτικη.Για οποιαδηποτε αλλη εταιρια/μηχανικο/μηχανολογο ειναι.

Deleted User 1 έγραψε:. Μάλιστα εκτός των άλλων προθυμοποιούνται να δώσουν και την ανάλογη γραπτή εγγύηση ότι η κατανάλωση λαδιού δεν είναι επικίνδυνη για κανένα άλλο μηχανικό μέρος του αυτοκινήτου και εν γένει για την ασφαλή χρήση του.


ε ναι,τι παραπανω να παθει.Επισκευη ο κινητηρας θελει,λες η καταναλωση λαδιου να πειραξει τη μιζα,ή τα αμορτισερ? Μεγαλυτερη ζημια δεν ειναι δυνατον να γινει,γιατι δεν υπαρχει μεγαλυτερη.
Αυτα Στεφαν ειναι δικαιολογιες για να μην πληρωσουν τα 2000( και αν) τους κοστισει η επισκευη σου.
Απαραδεκτο και για την μητρικη εταιρια,και για την καρεντα για ενα τοσο ακριβο αυτοκινητο.
πλεον ουτε καποτα γερμανικη.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#224556 Τέλος πάντων τα δεδομένα αυτά είναι. Εμείς πιέσαμε όσο γινόταν την κατάσταση, μανουριάσαμε αλλά δεν καταφέραμε να κερδίσουμε κάτι παραπάνω. Από κει και πέρα η ζωή συνεχίζεται, δεν θα κάτσω να σκάσω που δεν φτιάχνει το κωλάμαξο η Καρέντα και η Audi. Πολύ απλά δεν θα ξαναδουν ούτε ένα € μας και θα συνεχίσω να τους δυσφημώ τα προϊόντα όπως κάνω 7 χρόνια τώρα.

Το θέμα είναι να βρεθεί το timing και οι ευκαιρίες ώστε να πάρω κάτι άλλο να ησυχάσω.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#224560
xenos έγραψε:
REALZEUS έγραψε: Και μην ακούσω για προγράμματα και αηδίες! Ξέρεις πόσα τέτοια ξέρω που τα πήραν στρόφαλο και πιστόνια στη μασχάλη σαν το σαραντατρίο; :rtfm:


Εγώ δεν ξέρω κανένα F20, οπότε ενημέρωσέ μας. :rtfm:


Γενικά για τα πειραγμένα μιλάω. Εκτός αν νομίζετε ότι τα F20 είναι από άλλον πλανήτη... :lol:
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#224562
Deleted User 1 έγραψε:Τέλος πάντων τα δεδομένα αυτά είναι. Εμείς πιέσαμε όσο γινόταν την κατάσταση, μανουριάσαμε αλλά δεν καταφέραμε να κερδίσουμε κάτι παραπάνω. Από κει και πέρα η ζωή συνεχίζεται, δεν θα κάτσω να σκάσω που δεν φτιάχνει το κωλάμαξο η Καρέντα και η Audi. Πολύ απλά δεν θα ξαναδουν ούτε ένα € μας και θα συνεχίσω να τους δυσφημώ τα προϊόντα όπως κάνω 7 χρόνια τώρα.

Το θέμα είναι να βρεθεί το timing και οι ευκαιρίες ώστε να πάρω κάτι άλλο να ησυχάσω.


Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική τους.
Αν το έφτιαχναν παραδεχομενοι το λάθος θα είχαν πολλαπλά οφέλη.
Μιλάμε για αμάξι ποσο 50k?
Μονο απο τη δυσφήμηση που λες εγω ας πούμε ουτε που θα σκεφτόμουν να πάρω αμάξι απ αυτούς.
Τόσο στενομυαλοι?

Ελπίζω να τους τα επισημανες.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#224563
markvag έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:
Παίδες αν πάρω ατμόσφαιρα μετά το Audi θα με πιάσει κατάθλιψη. Αφού φτάνουν για 116i αξιοπρεπέστο γιατί να πάρω Ε90?


Γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο;;;; :hmmm: έχοντας οδηγήσει και την 118 για ένα καλό test drive... Μπορεί να είναι ένα κλικ πιο αργή (αν και δεν νομίζω συγκρίνοντας 116 με Ε92 173 ps), αλλά συνολικά πολύ πιο ολοκληρωμένο αμάξι.

Ιδίως η Ε92 (η κουπέ) θα πρέπει απλά να είναι εξαιρετική! Λίγο πιο σκληρή ανάρτηση, λίγο καλύτερη ακαμψία (σε σχέση με το σεντάν)... :inlove: Έχει και 20 αλόγατα παραπάνω...

ΟΚ, δεν έχει τη ροπή ενός τούρμπο, αλλά οδηγικά θεωρώ πως δύσκολα θα βρεις κάτι αντίστοιχο (εκτός αν πας στην QV)


Από στάση η 116 ξεκίναει λίγο καλύτερα, αλλά στα πολλά παίρνει κεφάλι η 320. Στις ρεπρίζς στις χαμηλές στροφές ταχύτερη η 116, αλλά στις ψηλές η 320. Συνολικά είναι πολύ κοντά, με την 320 ένα κλικ ταχύτερη αν τα πηγαίνεις στα κόκκινα και τα δύο.
http://www.zeperfs.com/en/duel4542-3584.htm

Σαν αυτοκίνητα δε τα χωρίζει το χάος...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#224568
Nikos! έγραψε:Ο Busso μίλησε με τη κούκλα Mpack 116i Μπέμπα.

Βασικά αξίζει διότι εινα και εντελώς διαφορετικό από αυτό που είχες μέχρι τωρα, fun to drive και πισωκίνητο.

Η g δεν έχει κανένα από αυτά.


Sent from a mobile device


Προσωπικά βρίσκω την 1 μαλακή, με λιγότερο κοφτερό μπροστινό από την G και μοτέρ που ξεψυχάει ψηλά. Του χρειάζεται περισσότερη δύναμη και πιο σκληρή ανάρτηση. Μόνο πλεονέκτημά της η πίσω κίνηση.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#224569
kovathe έγραψε:
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική τους.
Αν το έφτιαχναν παραδεχομενοι το λάθος θα είχαν πολλαπλά οφέλη.
Μιλάμε για αμάξι ποσο 50k?
Μονο απο τη δυσφήμηση που λες εγω ας πούμε ουτε που θα σκεφτόμουν να πάρω αμάξι απ αυτούς.
Τόσο στενομυαλοι?

Ελπίζω να τους τα επισημανες.

Είναι πολύ απλό: οι δουλειές για τους εδώ πάνε μια χαρά ενώ και η αγορά μας είναι ασήμαντη για τους έξω. Δεν δίνει λοιπόν έγκριση το εργοστάσιο, δεν κάνουν κάτι κι αυτοί. Από κει και πέρα εγώ σαν πελάτης δεν έχω άλλο μοχλό πίεσης. Και τα φόρουμ έχω επισημάνει με τις ένα κάρο αντίστοιχες περιπτώσεις και τις ανακλήσεις σε άλλες χώρες και τα πάντα. Άντε τώρα που το σκέφτομαι να κατσω να γράψω κι ένα χεστήριο email στην Audi Gmbh έτσι για να μου φύγει ο καημός...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#224584
Giuseppe Busso έγραψε:http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7551762/

^Και αυτό με χίλια. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ αυτοκίνητο overall.


Όντως...



Deleted User 1 έγραψε:Υπολογίζω, ελπίζω και εύχομαι 25. Από κει και πέρα βλέπουμε. Στόχος είναι να μη δοθεί διαφορά. Αν βρεθεί κάτι εξαιρετικό το συζητάμε.


Η C coupe τότε από e-pop! :rtfm:

Πας στον έμπορα το audi και συζητάτε ανταλλαγή...


REALZEUS έγραψε:
Σαν αυτοκίνητα δε τα χωρίζει το χάος...


Ε, δεν θα έλεγα και το χάος, αλλά όντως μία Ε90-92 είναι πιο ολοκληρωμένο αμάξι. Εξαιρετικός και ο άσος όμως.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#224598
REALZEUS έγραψε:
Nikos! έγραψε:Ο Busso μίλησε με τη κούκλα Mpack 116i Μπέμπα.

Βασικά αξίζει διότι εινα και εντελώς διαφορετικό από αυτό που είχες μέχρι τωρα, fun to drive και πισωκίνητο.

Η g δεν έχει κανένα από αυτά.


Sent from a mobile device


Προσωπικά βρίσκω την 1 μαλακή, με λιγότερο κοφτερό μπροστινό από την G και μοτέρ που ξεψυχάει ψηλά. Του χρειάζεται περισσότερη δύναμη και πιο σκληρή ανάρτηση. Μόνο πλεονέκτημά της η πίσω κίνηση.


Δηλαδή το μοτέρ της QV στροφάρει ψηλά? :lol:

Η 1 Μ ανάρτηση δεν είναι καθόλου μαλακή και με πολύ καλύτερο εμπρός μέρος σε ισορροπία από τη G που βγάζει λίγο μουτράκια.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#224772 Καλά ας υπήρχε QV όπως τη θέλω προς πώληση και το θεματάκι δεν θα άνοιγε ποτέ... :whistlink:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#224774 Έχει πέσει και το car. Μάλλον όλοι ανεβάζουν αγγελίες με QV και σειρά 1. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#225078 Πολυ ενδιαφερουσα η συζητηση... :eat: Ας πω και γω την μ@λ@κι@ μου. :lol:

Νομιζω καταρχας οτι γινονται υπολογισμοι χωρις τον ξενοδοχο...Δηλαδη την ρεαλιστικη τιμη που μπορει να πιασει ενα full extra μεν (αν θυμαμαι απο τα λεγομενα του stefan παλαιοτερα...) Q5 αλλα με ενα θεμα μηχανολογικο, το οποιο για καποιον που θα ψαχτει και το μπριζωσει, μαλλον θα απαιτησει χαμηλοτερη απο την οποια αρχικη τιμη, αν δεν την κανει επι τοπου.

Τουτεστιν, απο μια προχειρη ματια στις αγγελιες, οταν βλεπεις να γυριζουν κατα μεσο ορο στα 22κ με λιγοτερα απο 100κ χλμ, και -υποτιθεται- χωρις καποιο μηχανολογικο ή αλλο θεμα, αυτοματως, κατα την ταπεινη μου εκτιμηση, θεωρω οτι ενα ρεαλιστικο νουμερο πωλησης -για να φυγει αμεσα/συντομα, οχι...του χρονου- ειναι τα 17-18κ ευρω.

Με αυτα τα δεδομενα, προφανως και υπαρχει δυνατοτητα επιλογης ειτε Bmw ειτε AR, απλως θα πρεπει ενδεχομενως να προστεθει μια...τσοντα, για καποιο αρκετα πιο προσεγμενο μοντελο απο αυτα που συνολικα προσφερονται στην αγορα.

Επισης θα συμφωνησω ή προσθεσω, στο οτι για να αποκτησει κανεις εφαμιλλες οδηγικες συγκινησεις, μεταξυ Giulietta κ 1-series F20, θα πρεπει να υπολογιζει κατα μεσο ορο ενα premium αξιας γυρω στο 20% για την περιπτωση της μπεμπας, αν και δεν ειναι τιποτε στανταρ, καθοτι υπαρχουν αρκετα συχνα πραγματικες ευκαιριες που αναιρουν καθε ειδους υπολογισμους...

Στα της ιπποδυναμης-βελτιωσης, συγκεκριμενα για τoν N13 δεν θα συμφωνησω με τον Realzeus, τουλαχιστον απο καμποσες τοποθετησεις που εχω διαβασει σε ξενα/Ελληνικα fora, αλλα και απο συγκεκριμενα παραδειγματα κατοχων, οπως πχ ο Fanis75...Επι του πρακτεου, απο 750ευρω περιπου μεχρι και τα 2,500ευρω που απαιτει το προγραμμα της schnitzer, μπορεις να εχεις ακομα και απο την 136αρα, αποδοσεις στα 200ps και ροπη στα 28,5χλγμ χωρις κανενα θεμα...

Κοντολογοις, σε οτι αφορα την τελικη επιλογη μεταξυ των δυο μοντελων, νομιζω ειναι περισσοτερο θεμα γουστου. Εγω παντως στις αγγελιες βρισκω -φαινομενικα παντα- ενδιαφερουσες περιπτωσεις ειτε για την μια ειτε για την αλλη περιπτωση...


Σε ΑR QV πχ:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7647601/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7590820/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7542938/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7391233/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5906259/

Σε 1-series F20:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7539546/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7579882/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7317477/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7270888/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7290329/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7263488/