GTS έγραψε:Οικονομικο?
Ηταν ωραιο αμαξι, στο πατωμα του Μιατα εχει φτιαχτει αλλα ο κινητήρας παροτι το φορολογικο ατου ηταν και το μειονέκτημα του.
ΈTYXE να είναι φορολογικό ατού στην Ελλάδα. Το αμάξι φτιάχτηκε γύρω από αυτό το μοτέρ και δεν είναι δυνατό να το θεωρείς το μειονέκτημά του... Ακυρώνεις μονοκοντυλιά την προσπάθεια (και το αποτέλεσμα).
Είναι ένα μοτέρ με χαρακτηρηστικά μοτέρ μοτοσυκλέτας που και άλλοι κατασκευαστές προσπάθησαν στην αρχή να το εξελίξουν αλλά την ανθίστηκαν εγκαίρως ότι ναι μεν έχεις όλα τα καλά, δεν έχεις κραδασμούς, έχεις μεγαλύτερη ειδική ισχύ κλπ κλπ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, όμως, δεν κάνει δια πάσαν νόσον. Και για αυτό το σχόλασαν (πχ ίσως δεν το γνωρίζετε αλλά πέρα από την NSU, ακόμα και η Μερσεντές το είχε βάλει ακόμα και σε S-Class αρχές του '70).
Όταν η Mazda (μετά από χρόνια, διότι δεν είναι και μερσεντές στους πόρους) κατάφερε να φτιάξει και το αντίστοιχο αυτοκίνητο-μηχανάκι το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό (το τελευταίο το 7ρι) και για αυτό θα μείνει στην ιστορία.
Με το 8ρι, εκεί που περιμέναμε, λοιπόν, την ακόμα μεγαλύτερη υπέρβαση πάνε και βγάζουν ένα "σχεδόν οικογενειακό με πορμπαγκαζ" που λέει και ο Dimsabas.
Για εμένα εμένα δεν είναι συνδυασμός αλλά σύγχιση.
../ ___ \
(O\ | /O)