Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#855729
bill33 έγραψε:Αυτό ειναι πραγματικό θέμα ή τρολάρισμα;


Η τρολλαρισμα ειναι ή μετα απο 3 χρονια κουβεντα καταληξαμε οτι "σαν τη μπεμβε δεν εχει" :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#855743 Νιωθεις οτι ξοδευω το χρονο σου George ? :hmmm: :lol:

Κουβεντουλα κανουμε για ενα χομπυ/ασχολια που μελεταω καιρο να ξεκινησω με «ψίχουλα» τηρουμενων των αναλογιων
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#855795
socratesn έγραψε:Νιωθεις οτι ξοδευω το χρονο σου George ? :hmmm: :lol:

Κουβεντουλα κανουμε για ενα χομπυ/ασχολια που μελεταω καιρο να ξεκινησω με «ψίχουλα» τηρουμενων των αναλογιων


Καθολου δε μου ξοδευεις το χρονο φιλε! Μακαρι να βρεις αυτο ακριβως που ψαχνεις :s_howdy

Αν και σαν τη μπεμβε δεν εχει :shifty:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#855918
socratesn έγραψε:Aυτά τα δύο Samurai είναι :inlove:

https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... sj-samurai
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... sj-samurai



Στην θητεία σου έχεις μπει σε Steyr 680? Παρόμοιο κι αυτό από άποψη κύλισης/άνεσης, θορύβου, επιδόσεων, στριψίματος, τιμονιού και φρένων. Ούτε για αστείο δεν τα λένε αυτά, εκτός αν το πάρεις μόνο για να το φτιάξεις κάπως έτσι, για παιχνίδι στα κοντινά βουνά-παραλίες και το πάρκο του Αττάρτ:

Εικόνα

Η καλύτερη επιλογή σου είναι το Grand Vitara FT που είπατε και δεν είναι τόσο σκληρό όσο λέει ο HF, απλά είναι bouncy επειδή είναι ψηλόλιγνο και με μεγάλες διαδρομές ανάρτησης (τρεις χειρότερο βέβαια σε αυτά τα Terios 1). Στα όρια του σύγχρονου, αξιόπιστο, με κοντά, καλή απόσταση/γωνίες και βρίσκεις τα πάντα από ανταλλακτικά-βελτιώσεις. Θα στα πει καλύτερα ο dimsabas που έχει ένα τέτοιο. Θα τολμούσα να προτείνω και το επόμενο Grand, αλλά δύσκολα να βρεις εντός του budget.

Cherokee XJ επίσης δύσκολο (κυβικά, κόστη, μηχανική παλαιότητα σχεδιασμού), αν και είναι καλή βάση για μοντίφες. Wrangler YJ ακόμα χειρότερο. Το TJ λίγο πιο υποφερτό, αλλά πάλι υψηλά κόστη. Αν όμως επιμένεις για κλώνο Jeep, δες και το Rocsta (αν σου άρεσαν τα τρακτέρ όταν ήσουν μικρός, κάπως έτσι πάει εντός δρόμου).

@markvag: Disco 1 f/l είναι και είσαι υπερβολικός. :s_tongue Freelander 1 πάντως δεν θα πλησίαζα ούτε εγώ, χαλούσε το transfer box και γίνονταν πισωκίνητο (συχνή βλάβη), εκτός από όλα τα άλλα...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#855955 Ο @storm νομίζω είχε ένα τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#856008
REALZEUS έγραψε:Η καλύτερη επιλογή σου είναι το Grand Vitara FT


Χαρακτηριστικό δείγμα του πόσο ΠΟΥ - ΤΑ - ΝΑ έχετε κάνει το τοπικούλι είναι όταν ο Διάκος καταλήγει να είναι η φωνή της λογικής. :omg:

Ο socrates περνάει ροζ φάση και ονειρεύεται ένα ανοιχτό τζιπάκι. Τα αυτοκίνητα που εξετάζουμε βρίσκονται σε μια γραμμική κλίμακα όπου όσο καλύτερο είναι εκτός δρόμο, τόσο περισσότερο χωλαίνουν στην άσφαλτο. Με (πολλά) παραπάνω λεφτά μπορείς να πάρεις ένα καλύτερο συμβιβασμό, σαν το Land Cruiser ή ένα Range Rover (όταν δουλεύει).

Με δεδομένο το μπάτζετ και το ρόλο του 2ου αυτοκινήτου (ή BMW παραμένει ως επιλογή better the devil you know υποθέτω), το ερώτημα είναι: πόσο hardcore θέλεις;

Το Jimny (όπως και το Wrangler) είναι σχεδόν όσο πιο κοντά στη πιουρίλα γίνεται ένα 'σύγχρονο' (οκ, 25ετίας πλέον) επιβατικό. Πέρα από το πλαίσιο σκάλας, το τιμόνι με επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια και το 2ο κοντό κιβώτιο, υπενθυμίζω ότι έχει άκαμπτο άξονα και μπροστά. Με ένα σετ τακουνάτα λάστιχα, τρώει τα SUV για πρωινό. ΙΜΟ είναι χρηστικό και ως αμάξι πόλης, με 2 ενοχλητικές παραχωρήσεις: αυξημένη κατανάλωση (για να μην ξεχνιόμαστε, εκτός από το Panda 4x4 όλα τα υπόλοιπα είναι χειρότερα) και την πίσω πόρτα που ανοίγει οριζόντια (το μπούλο αν παρκάρεις παράλληλα).

Αν είσαι συνειδητοποιημένος στο τι ψάχνεις, θα το ευχαριστηθείς. Επειδή όμως απ'όσα διαβάζω (διευκρίνησε το αν κάνω λάθος) η off road χρήση που ψάχνεις είναι κανένας χωματόδρομος που πάει σε ήσυχη παραλία, μην πάρεις Jimny.

Τα Grand Vitara και Pajero Pinin είναι σαφώς πιο πολιτισμένα από το Jimny (ο HiFi ως συνήθως υπερβάλλει), δεν φτάνουν στα επίπεδα του RAV4 (απ'ότι έχει αναφερθεί μέχρι στιγμής, εντός δρόμου τα καλύτερα είναι ΙΜΟ το SX4/Sedici).


H αναφορά σε Samurai είναι
Εικόνα

μιλάμε για quantum leap με την όπισθεν σε σχέση με το Jimny. Μηδενική ηχομόνωση και φύλλα σούστας... :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#856009
Zorz έγραψε:Χαρακτηριστικό δείγμα του πόσο ΠΟΥ - ΤΑ - ΝΑ έχετε κάνει το τοπικούλι είναι όταν ο Διάκος καταλήγει να είναι η φωνή της λογικής.


Πάντα είναι, κάποια στιγμή θα το καταλάβεις Ζορζάκο. :s_airkiss :lol:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#856010
Zorz έγραψε: [url]ονειρεύεται ένα ανοιχτό τζιπάκι[/url].

Περίμενα το link να παραπέμπει σε Τσακίρογλου και εκμέκ παγωτό.


< >
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#856382 Μιλάμε για ποια γενιά; Νομίζω αυτό δεν ερχόταν επίσημα στην χώρα μας και είναι παραεισαγωγή, αυτό θα σημαίνει πως ανταλλακτικά και υποστήριξη μπορεί ν'αργούν λίγο να βρεθούν, όχι τόσο για τον κινητήρα, αλλά για τα υπόλοιπα, αν μιλάμε για τον dCi 1.6 μπήκε σε κάμποσα Nissan νομίζω.