αμαξάκια πόλης είναι , μικρά, εύκολα, οικονομικά και ειδικά το 500άρακι , ευχάριστα σε εμφάνιση.
Πάντοτε είναι σε ζήτηση, δε γνωρίζω την αξιοπιστία τους, σε έρευνες στο εξωτερικό δεν είχα διαπρέψει κιόλας αλλά
δε νομίζω να έβγαλαν κάτι πολύ σοβαρό.
Ένα πολύ καλό Y δεν το προλάβαμε, κάποια άλλα δεν ήταν καλά, και ένα που δοκιμάστηκε, ήταν μεν συμπαθητικό, αλλά είχε το ψόφιο 1.4 μοτέρ των 75 hp με αυτόματο κιβώτιο (τραγωδία), μαζί με κάποια άλλα κουσουράκια.
Έχουμε επικεντρωθεί σε μερικά 500αράκια 1.4L (100hp) με συμπαθητική τιμή, καλό εξοπλισμό, και συνήθως το κουσουράκι που είχαν τα πρώτα με το "καρούμπαλο" στο ταμπλό από τη μεριά του συνοδηγού.
Ελπίζω σύντομα κάποιο αυτά να κριθεί μηχανικά αξιόλογο και να πάρουν τα πράγματα το δρόμο τους..
Επειδή αρκετά από τα υποψήφια είναι στην Αθήνα, μήπως μπορώ να καταχραστώ την καλοσύνη σας και να ζητήσω να προτείνετε στον ιθαγενή εκ βορρά, κάποιο πραγματικά καλό συνεργείο για έλεγχο FIAT στην Αθήνα;
ArrowsFA1 έγραψε:Μετά από μία ακόμη απογοήτευση, αποφασίστηκε η άνοδος του budget ώστε να μπορέσουμε να κοιτάξουμε FIAT 500 με τον λατρευτό 0.9 Twin Air.
Επειδή αρκετά από τα υποψήφια είναι στην Αθήνα, μήπως μπορώ να καταχραστώ την καλοσύνη σας και να ζητήσω να προτείνετε στον ιθαγενή εκ βορρά, κάποιο πραγματικά καλό συνεργείο για έλεγχο FIAT στην Αθήνα;
εισαι σιγουρος για τον twin air 0,9? εχεις οδηγησει?
Έχω οδηγήσει το 500αράκι ντιζελ 75hp, για πολλά χιλιόμετρα με τις καλύτερες εντυπώσεις, και θεωρώ ότι το Twin Air (είτε των 85 είτε των 105 hp) είναι συγκρίσιμο.
ArrowsFA1 έγραψε:Επειδή αρκετά από τα υποψήφια είναι στην Αθήνα, μήπως μπορώ να καταχραστώ την καλοσύνη σας και να ζητήσω να προτείνετε στον ιθαγενή εκ βορρά, κάποιο πραγματικά καλό συνεργείο για έλεγχο FIAT στην Αθήνα;
https://www.carcheck.gr/
https://www.spotmechanic.gr/
ArrowsFA1 έγραψε:Το Twin Air όχι, αλλά αγαπάμε turbo, και είμαι σίγουρος ότι είναι καλύτερο μοτερ από το 1.4 16V ατμόσφαιρα.
Έχω οδηγήσει το 500αράκι ντιζελ 75hp, για πολλά χιλιόμετρα με τις καλύτερες εντυπώσεις, και θεωρώ ότι το Twin Air (είτε των 85 είτε των 105 hp) είναι συγκρίσιμο.
θα σου ελεγα να το οδηγησεις.
Saxon thanks, τους έχω δοκιμάσει και τους δύο και βγάλει το συμπέρασμα ότι α) η spotmechanic εχει καλύτερη "παρουσίαση" του αποτελέσματος, αλλά ίσως όχι τόσο λεπτομερή έλεγχο σε κάποια πράγματα (π.χ. δεν "πρίζωσαν" το αμάξι), και β) ΕΚΤΟΣ αυτών, το αμάξι που πραγματικά θα αγοράσεις καλό είναι ίσως να μπει και σε ένα συνεργείο, όπου μπορεί να σηκωθεί κανονικά και όχι στη φορητή ράμπα, και να ξεβιδωθούν και 3-4 πράγματα που ίσως κρύβουν κάτι ύποπτο.
Giuseppe το βιντεάκι σου δεν παίζει, αλλά αν είναι αυτό που κάποιος (εσύ;) το γκαζώνει σε μια ευθεία με 50-75 χαω, που έχεις ανεβάσει και στο "Οδήγησα...", το έχω δει. Μου φαίνεται ότι έχει γκάζι...
ΟΚ καίει, αλλά πόσο πια να κάψει ένα δικύλινδρο 900 κυβικά; Σίγουρα όχι πάνω από το TSI μου...
https://www.spritmonitor.de/en/detail/889170.html
Εδώ με μέση κατανάλωση περί τα 6λτ/100 χλμ..μια χαρά είναι...
dimviii έγραψε:ArrowsFA1 έγραψε:Το Twin Air όχι, αλλά αγαπάμε turbo, και είμαι σίγουρος ότι είναι καλύτερο μοτερ από το 1.4 16V ατμόσφαιρα.
Έχω οδηγήσει το 500αράκι ντιζελ 75hp, για πολλά χιλιόμετρα με τις καλύτερες εντυπώσεις, και θεωρώ ότι το Twin Air (είτε των 85 είτε των 105 hp) είναι συγκρίσιμο.
θα σου ελεγα να το οδηγησεις.
+1 , δεν είναι αυτό που έχεις κατά νου
Ακόμα και το ατμοσφαιρικό βέβαια θέλει να προσέξεις ποιο θα πάρεις γιατί θυμάμαι ότι σε κάποιες από τις πολλές αναβαθμίσεις εκεί που πήρε αναβάθμιση σε euro 5 ή 6 στα πρώτα μοντέλα είχε θέμα με την εκκίνηση σε ανηφόρα.Οποτε προσέχεις και αυτό.
< >
saxon_747 έγραψε:Εξηγηστε λίγο τι εννοείτε... Δεν το έχω οδηγήσει και εξαψατε την περιέργειά μου.
περιεργος ηχος,τραχια λειτουργια ψοφιο χαμηλα
οδηγησα ενα παντα φυσικο αεριο/βενζινη και απογοητευτικα