Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By drdino
#648457 Και το Κόρσα τουρμπιγιόν είναι.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#648459
Giuseppe Busso έγραψε:Από περιέργεια και μόνο, ένα συγκριτικό επιδόσεων

http://www.zeperfs.com/en/duel6775-6732.htm


Καλά αυτό είναι το μόνο σίγουρο, αφού το Ibiza είναι το πιο γρήγορο χιλιάρι
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#648460 Με 70 χιλιόμετρα την ημέρα και τρία πρατήρια στη συμπρωτεύουσα, μήπως να δει και το φυσικό αέριο;
Ή να κάνει λίγη υπομονή να ανακοινωθούν οι επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#648461
Dimsabas έγραψε:Ή να κάνει λίγη υπομονή να ανακοινωθούν οι επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά;


Η συγκεκριμένη διαδρομή αποτελείται από ευθείες χιλιομέτρων, με μεγάλες ανηφόρες-κατηφόρες και καμπές των 120+. Ανάλογα με την ώρα, μπορείς άνετα να κρατάς 100-140 (τόσο πάει η κυκλοφορία - σε άδεια σημεία πολύ παραπάνω αν βιάζεσαι) και να χρειάζεται να προσπεράσεις σε ανηφόρα δύο χιλιομέτρων, με κλίση 15%, ενώ από πίσω έρχονται άλλοι γκαζωμένοι. Δεν είναι διαδρομή για ηλεκτρικά του στυλ e-up.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#648471 Δεν ήξερα ότι είναι έτσι. Αυτό σημαίνει ότι από όλη την γκάμα των Up, μπορεί να αντεπεξέλθει μόνο το GTI των 115 ίππων και το... ηλεκτρικό. Έχει 260 χιλιόμετρα αυτονομίας και 20+ κιλά ροπής, άμεσα διαθέσιμης από το μηδέν. Καμία σχέση δηλαδή με το ατμοσφαιρικό των 68 ίππων, που είναι τάφος και με το φυσικό αέριο που είναι καρατάφος (0-100 17+).

Μπορεί να μην του κάνει για 1.002 άλλους λόγους. Να μην ψωνίζει γερμανικό, να μην έχει πού να το φορτίσει, να μην χωράει, να θέλει να χάνεται στην Πίνδο τα σαββατοκύριακα. Αλλά δε θα τον ζορίσει στην καθημερινή διαδρομή, άσε που θα του κοστίζει 1 ευρώ την ημέρα.

Από εκεί και πέρα, στα 13 χιλιάρικα αγοράζει μικρό. Θα κοιτούσα το Duster με το εργοστασιακό υγραέριο. Πολύ αυτοκίνητο σε σχέση με τα υπόλοιπα και με αβαντάζ οικονομίας. Μειονέκτημα ότι στον ανοιχτό δρόμο είναι πιο μαούνα από τα μικρά.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#648483
Dimsabas έγραψε:Δεν ήξερα ότι είναι έτσι. Αυτό σημαίνει ότι από όλη την γκάμα των Up, μπορεί να αντεπεξέλθει μόνο το GTI των 115 ίππων και το... ηλεκτρικό. Έχει 260 χιλιόμετρα αυτονομίας και 20+ κιλά ροπής, άμεσα διαθέσιμης από το μηδέν. Καμία σχέση δηλαδή με το ατμοσφαιρικό των 68 ίππων, που είναι τάφος και με το φυσικό αέριο που είναι καρατάφος (0-100 17+).

Μπορεί να μην του κάνει για 1.002 άλλους λόγους. Να μην ψωνίζει γερμανικό, να μην έχει πού να το φορτίσει, να μην χωράει, να θέλει να χάνεται στην Πίνδο τα σαββατοκύριακα. Αλλά δε θα τον ζορίσει στην καθημερινή διαδρομή, άσε που θα του κοστίζει 1 ευρώ την ημέρα.

Από εκεί και πέρα, στα 13 χιλιάρικα αγοράζει μικρό. Θα κοιτούσα το Duster με το εργοστασιακό υγραέριο. Πολύ αυτοκίνητο σε σχέση με τα υπόλοιπα και με αβαντάζ οικονομίας. Μειονέκτημα ότι στον ανοιχτό δρόμο είναι πιο μαούνα από τα μικρά.

To e-up! ξεκιναει απο τα 23.000ε ομως και το κοστος του 1€ την ημερα απαιτει 10 χιλιαρικα περισσοτερο μπατζετ.

Προσωπικα θα αγοραζα το Corsa παντως.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#648485 20.300.
Κι αν γίνει επιδότηση 5-6 χιλιάρικα, όπως έχουν υποσχεθεί, βγαίνει σε κοντινά χρήματα που θα τα κάνει γρήγορα απόσβεση.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#648486 Πολύ μ αρέσει όταν ξεκινάει ένα τοπικό με ένα ταβάνι τιμής τα 13000 πχ και καταλήγουμε πως καλύτερη επιλογή είναι ένα αυτοκίνητο που κάνει + 3,4,5,6 κλπ χιλιάρικα παραπάνω...


< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#648490
Dimsabas έγραψε:20.300.
Κι αν γίνει επιδότηση 5-6 χιλιάρικα, όπως έχουν υποσχεθεί, βγαίνει σε κοντινά χρήματα που θα τα κάνει γρήγορα απόσβεση.

https://www.volkswagen.gr/el/models-and ... /e-up.html

23.300! :protest: :adminpower:

Αν και αν και αν. Κατσε πρωτα να δουμε τι και πως. Αλλα και παλι πανω απο 17-18 θα κοστιζει, και θελει χωρο για φορτιση.

Δεν σου βαζω καν το ποση αυτονομια θα εχει αν πηγαινεις σε ανοιχτο δρομο με 100+ χαω. Ουτε το θορυβο κυλισης που θα εχει. Ενα μικρο αυτοκινητο πολης ειναι τελειο στην πολη, εκτος αυτης ξεκινουν οι συμβιβασμοι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#648495
drdino έγραψε:Και το Κόρσα τουρμπιγιόν είναι.

Ωπ, λάθος μου τότε. Ε, αν είναι έτσι, δεν ακούγεται καθόλου κακή περίπτωση το Corsa επίσης. Αν κι εγώ τα λεφτά μου θα τα ακουμπούσα σε αυτόματο σε κάθε περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#648560 Παιδιά σας ευχαριστούμε όλους για τις συμβουλές.

Τελικά νίκησε το κορσα, το οποίο κλείσαμε σήμερα, κυρίως λόγω άμεσης ανάγκης αγοράς και βαρεμάρας να τρέχει ο αγοραστής μέχρι τη Δράμα για να δει το ιμπιζα.

Αν ενδιαφέρεται κανείς για εντυπώσεις (και για αυτό αλλά και για το επόμενης γενιάς κορσα που το ‘χω ως εταιρικό) ας πει.
Άβαταρ μέλους
By aldo
#691225
alexm έγραψε:Παιδιά σας ευχαριστούμε όλους για τις συμβουλές.

Τελικά νίκησε το κορσα, το οποίο κλείσαμε σήμερα, κυρίως λόγω άμεσης ανάγκης αγοράς και βαρεμάρας να τρέχει ο αγοραστής μέχρι τη Δράμα για να δει το ιμπιζα.

Αν ενδιαφέρεται κανείς για εντυπώσεις (και για αυτό αλλά και για το επόμενης γενιάς κορσα που το ‘χω ως εταιρικό) ας πει.


Καλημέρα. Επειδή το corsa 1.2 turbo είναι μέσα στα αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν, μπορείς να μου πεις εντυπώσεις? Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
By alexm
#691232 Καλημέρα. Το αμάξι που κλείσαμε είναι το corsa e, δηλαδή το προηγούμενης γενιάς με τον 14αρη turbo με 100 άλογα

Αν σ ενδιαφέρει μπορώ να γράψω κάτι για το corsa f, το οποιο επίσης έχουμε ως εταιρικό αλλά με τον ατμοσφαιρικό με τα 75 άλογα και σε βασική έκδοση.