Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#528740
Zeus έγραψε:Τα προσαρμοζομενα φωτα με προπορευομενο οχημα..


Στο 0:21, λαμβανει υποψην του ακομα και το οχημα που βρισκεται στο βαθος, κατι που δεν θα εκανε κανεις..Επισης λογω αναγλυφου και κλειστων στροφων, τα πορειας παιζει να τυφλωνουν περισσοτερο.
Για το φως τι να πω..απορω καποιους που υποστηριζουν οτι οι αλογονου δεν εχουν σοβαρη διαφορα. Πλεον ακομα και τα ξενον μου φαινονται κερακια σε σχεση με τα λεντ!


Και οδηγηση μεσα στο παρκινγκ με τις καμερες..γιατι βαριομουν να βγαλω την ηλιοπροστασια :oops: :lol:

Το αμάξι σου το δείχνει η κάμερα άσπρο; Τα υπόλοιπα γύρω τα δείχνει με τα κανονικά χρώματά τους;


< >
Άβαταρ μέλους
By fot
#528803 Φοβερά τα φώτα σου. Επίσης η Ηλιοπροστασία σου φαίνεται πολύ στιβαρή. Έχω μια που δεν καταφέρνω με τίποτα να την στερεώσω. Μπορείς να δώσεις ινφο;


< >
Άβαταρ μέλους
By MEGAS
#528820
Zeus έγραψε:Εσυ να τα βλέπεις που φαγώθηκες να παρεις άσπρο! :s_tongue :lol:


Πηρες το τελευταιο μπλε...γι'αυτο.
:s_tongue
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#528919
PeterPan έγραψε:Το αμάξι σου το δείχνει η κάμερα άσπρο; Τα υπόλοιπα γύρω τα δείχνει με τα κανονικά χρώματά τους;

Ναι. Το αυτοκινητο αλλωστε ειναι ενα γραφικο. Oι καμερες ειναι εγχρωμες και δειχνουν το περιβαλλον ως εχει.


fot έγραψε:Επίσης η Ηλιοπροστασία σου φαίνεται πολύ στιβαρή. Έχω μια που δεν καταφέρνω με τίποτα να την στερεώσω. Μπορείς να δώσεις ινφο;

Ειναι απο τα αξεσουαρ της Volvo..
https://tinyurl.com/y767usk9

Εικόνα

Μπαινει συρτη στις κολωνες, και στηριζεται στο πανω μερος με τα αλεξηλια, και το σχημα της ειναι τετοιο ωστε να καλυπτει πληρως το παρμπριζ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#528952 ποσο εκανε η ηλιοπροστασια ετσι απο περιεργεια?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#528956
Zeus έγραψε:90...ειναι τετοιου τυπου https://www.covercraft.com/us/en/produc ... nscreen.UV (μην ειναι και αυτος ο προμηθευτης δηλαδη)..φθηνη δεν ειναι, κανει φοβερη δουλεια παντως!


εγγεφαλικο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#528961 Επειδή βάζω βγάζω καθημερινά ηλιοπροστασια και όλο τον χρόνο τα έδινα άνετα προκειμένου να ταιριάζει απόλυτα στο παρμπρίζ.

< >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#528963 Πετάξου πρακτικερ, έχει την καλύτερη της αγοράς στα 10 - 12 ευρώ.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#528967 και εγω θα τα εδινα αν εβρισκα μια custom , παρολο που δεν το βλεπει πολυ ο ηλιος
αν και εχω μια μεγαλη που πιανει φουλ τζαμι του C5 απο καπως σκληρο πολυ ανακλαστικο πλαστικο , που κανει καλη δουλεια
και δε νομιζψ να την ειχα παρει πανω απο ~30
Άβαταρ μέλους
By dimik
#528971
g8777 έγραψε:Πετάξου πρακτικερ, έχει την καλύτερη της αγοράς στα 10 - 12 ευρώ.
Πρακτικερ δεν έχω και αν είναι να δώσω το δεκάρικο και να είναι το ίδιο άβολη μένω με την δωρεάν που μας δίνουν από την δουλειά.

< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#529290 Μπορείς απλά να παρκάρεις το αυτοκίνητο έτσι ώστε ο ήλιος να έρχεται από πίσω, μεγάλη διαφορά.
Εγώ έχω από τις πάνινες που απλώνεις έξω από το παρμπρίζ και την κρατάς τεντωμένη κλείνοντας τις πόρτες. Με καλή τοποθέτηση αντέχει πολλά μποφώρια και αντανακλά πριν το παρμπρίζ, άρα δεν ζεσταίνεται ο αέρας μέσα στην καμπίνα. Διπλώνει και γίνεται πολύ μικρό, το έχω στη θήκη της πόρτας και κόστισε μηδέν μια και ήταν διαφημιστικό...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#529299 Δεν με γλιτώνει τίποτα, το μαλακό πλαστικό χερούλι στην πόρτα του συνοδηγού έχει αρχίσει να λιώνει.

Ελπίζω μόνο σε θέση στο υπόγειο πάρκινγκ πριν το τέλος της χρονιάς.

< >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#529348
Zeus έγραψε:90...ειναι τετοιου τυπου https://www.covercraft.com/us/en/produc ... nscreen.UV (μην ειναι και αυτος ο προμηθευτης δηλαδη)..φθηνη δεν ειναι, κανει φοβερη δουλεια παντως!


Note!
The sunshade must only be used when the car is parked.


:shifty:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#535597 Κλεισαμε 5 μηνες (παρα λιγες μερες) και 11414 χλμ! Ολο και κατι θα ξεχναω...

Μου αρεσει

- Δεν γερνει...παιρνει μια πρωτη νορμαλ κλιση (παιζει την μικροτερη της κατηγοριας) και μενει εκει. Σε συνδιασμο με το υψος, ισως στην αρχη τρομαξει καποιος, αλλα βλεπεις πως αν συνεχισεις να πιεσεις, μενει εκει.
- Ο συνδιασμος ελεγχου αμαξωματος/ανεσης...οκ σε καποιους θα φανει σκληρο για SUV, και μου φαινεται και πιο σκληρο απο οτι τον πρωτο καιρο :hmmm: , αλλα με τα δεδομενα οχηματος δρομου ειναι εξαιρετικο..κι εχει και τις 21’!
- Η αισθηση στιβαροτητας του μπροστα...σημαδευεις στριβεις και παει ακριβως εκει που του λες..και μιλαμε για αρκετα χιλιομετρα για το βαρος του, που θα περιμενες υποστροφη..
- Ο τροπος που λειτουργει το ESP..στο βρεγμενο καταλαβαινεις την εμπλοκη του αλλα χωρις το κλασσικο κοψιμο στο γκαζι, και μαλιστα οχι στην sport ρυθμιση. Σαν να φρεναρει τον/τους τροχο/ους που πρεπει και να στελνει δυναμη εκει που πρεπει. Τρομερη αυτοπεποιθηση να πας γρηγορα! :superman:
- Η απιστευτη ηχομονωση και συνολικα πολιτισμενη λειτουργια πανω απο τα 40χλμ/ω..ειτε πας με 100 ή 150 ακομα και 180 δεν γινετε αισθητη καμια μεταβολη θορυβου στην καμπινα.
- Η μασιφ αισθηση που σου δινει...δεν τριζει τιποτα, δεν κοπαναει..στιβαρο και καλοφτιαγμενο με εξαιρετικη αισθηση ποιοτητας του switch-gear (επιλογεας ταχυτητων, φλας, ρυθμιστικα αεραγωγων, διακοπτης εκκινησης κτλ)
- Κρυβει το βαρος του στις στροφες και τον ογκο του στην πολη
- Εχει δυναμη παντου..ειδικα σε ταχυτητες αυτοκινητοδρομου, μαζευει χιλιομετρα αβιαστα! Απλα, λιγο ο πολιτισμενος χαρακτηρας, λιγο το αδιαμφισβητητο βαρος, λιγο η ηχομονωση δεν αισθανεσαι οτι βαζει και φωτια στην ασφαλτο.
- Το ελαφρυ τιμονι μεσα στην κινηση
- Το Pilot Assist II στον αυτοκινητοδρομο..στις ευθειες/ανοιχτες καμπες ομως γιατι οπου εχει πιο σφιχτες στροφες (πριν το Αρτεμισιο πχ), δεν διαγραφει με την ιδια σταθεροτητα τροχια..
- Το ποσο ευκολα γινετε η μεταβαση απο Speed limiter<->Adaptive Cruise<->Pilot Assist με το δεξι/αριστερο βελακι στο αριστερο χειριστηριο του τιμονιου! Εξαιρετικη σκεψη! Default εκκινει στο Adaptive..το speed limiter δεν το χρησιμοποιω.
- Το Volvo On Call…ολο το καλοκαιρι εμπαινα στο αυτοκινητο, οπως μπαινεις σε ενα κλιματιζομενο καταστημα απο το δρομο στην διαρκεια του καυσωνα! Και μονο αυτο (που δεν ειναι μονο αυτο) αξιζει και με το παραπανω!
- Ο κλιματισμος...ενταξει πολλα αυτοκινητα εχουν, αλλα το Clean Zone ειναι εντελως αλλου στο πως απομονωνει καθε ασχημη μυρωδια/καυσαερια απο την καμπινα. Αυτο, ο ελεγχος του πισω κλιματισμου απο την οθονη και το parking climate, ετσι οπως υλοποιουνται δεν υπαρχει σε κανενα αλλο οχημα. Οπως και το οτι γενικα δεν ασχολεισαι ποτε μαζι του...μονιμα στους 22 μπροστα, 23 πισω.
- Η ευκολια του keyless entry…εχει αισθητηρες σε ολες τις πορτες οχι μονο του οδηγου κι η ευκολια πολλαπλασιαζεται...και το hands free ανοιγμα του πορτ μπαγκαζ που λειτουργει παντα οπως πρεπει!
- Το ηχοσυστημα....ενταξει, τι να πω! Την ενταση την ανεβαζω το πολυ μεχρι τη μεση..και δεν ειναι θεμα καθαροτητας, απλα ακομα κι εκει ειναι τοσο δυνατα που δεν μπορεις να ακους για πολυ ωρα..
- Η καταναλωση...σε ταξιδι παντα με κλιμα και φορτωμενο ποτε δεν ειδα μικτη πανω απο 7.8 με σταθεροποιητη απο 130-150...Η τυπικη για την οικογενεια κινηση στην πολη με πολλες μικρες αποστασεις (κατω απο χιλιομετρο εως 4 το πολυ) με μεση ταχυτητα 29χλμ/ω βγαζει 10.5..απο 2 εως 4 λιτρα λιγοτερα απο το προηγουμενο αυτοκινητο μου!
- Που ανακαλυπτω συνεχως πραγματα που μπορω να ελεγξω απο το αριστερο χειριστηριο του τιμονιου οπως λειτουργιες του navi, τηλεφωνο κτλ
- Δεν νομιζω να χρειαζεται να ξαναγραψω για τα φωτα...συγχρονα ξενον και μου φαινονται συγκριτικα οπως τα αλογονου..
- Η πανοραμικη...ειδικα με τις βροχες το γελιο και η διασκεδαση των παιδιων με τις σταγονες που κανουν αγωνες ειναι priceless
- Η ευκολια με την οποια εναλλασσονται οι συνδεδεμενες συσκευες BT
- Οι ρυθμισεις προφιλ...καθισμα, καθρεπτες, παραμετροποιηση πινακα οργανων, φωτισμος, μνημες ραδιοφωνου, γλωσσα συστηματος και ποσα ακομα ξεχναω, συνδεδεμενα στο κλειδι..για οσους μοιραζονται το αυτοκινητο οτι καλυτερο


Δεν μου αρεσει

- Το οτι ο ντιζελοθορυβος γινετε αισθητος μεχρι να ξεπερασεις τα 40χλμ/ω...το δε αστειο ειναι οτι σε αντιθεση με τι θα περιμενε κανεις, με ανοιχτο παραθυρο ειναι πιο διασκεδαστικο, γιατι ακουγεται συνεχως το σφυριγμα του τουρμπο και οχι τοσο το κροταλισμα του ντιζελ.
- Το κιβωτιο, οχι μονο σε σπορ οδηγηση και σπορ ρυθμιση. Και δεν ειναι θεμα ταχυτητας κιβωτιου που γραφουν διαφοροι, γιατι οταν αλλαζει αλλαζει ακαριαια, αλλα ξεκαθαρα software..σε καποιες απλες καθημερινες περιπτωσεις (οχι kickdown) ψαχνεται τι ταχυτητα να βαλει..
- Το ελαφρυ τιμονι (αν και το εχω συνηθισει) σε slow speed cornering..προφανως βαραινει με τα χιλιομετρα.
- Σε κανονικους ρυθμους, εκκινει ραθυμα...
- Σε πολυ slow speed (μπορει και λιγοτερο απο 20χλμ/ω) εχει ενα περιεργο μπαλατζο οταν περναει απο λακκουβες που δεν το κανει με περισσοτερα χιλιομετρα..
- Το Pilot Assist ενω ξεκουραζει αφανταστα σε start/stop traffic, ειναι αρκετα αποτομο στο φρεναρισμα, και επιταγχυνει πολυ αργα το οχημα εκκινωντας.
- Η ρυθμιση του αυτοματου κλιματισμου δεν ειναι τοσο intuitive..πατοντας το auto (short press) ελεγχει αυτοματα την θερμοκρασια και την κατανομη του αερα, αλλα οχι την ταχυτητα του ανεμιστηρα. Πατοντας για 1δευτερολεπτο πανω στο auto (long press) μπαινει σε πληρες auto mode, με μεγιστη ομως ταχυτητα ανεμιστηρα το 3...γιατι ρε παιδια τοσο μπερδεμα? Και γιατι μεχρι το 3? Τι random νουμερο ειναι αυτο?
- Το μαυρο εσωτερικο...οχι γιατι ειναι μουντο (που ειναι αλλα οκ) αλλα γιατι ειναι εξαιρετικα δυσκολο να το κρατησεις καθαρο, ειδικα με τα παιδια. Θα επρεπε να υπαρχουν κι αλλες επιλογες.
- Το οτι δεν εχω τους εμπρος αισθητηρες παρκαρισματος!!


Θα ηθελα

- Περισσοτερη παραμετροποιηση στον κεντρικο πινακα οργανων..ποιος ο λογος για παραδειγμα να εχω μονιμα στο κεντρο του ταχυμετρου και ψηφιακη ενδειξη ταχυτητας? Θα μπορουσα να εχω καποια αλλη πληροφορια κι οχι το ιδιο πραγμα δις
- Ενδειξη σχεσης κιβωτιου στην αυτοματη λειτουργια D
- Ο χαρτης στον κεντρικο πινακα του οδηγου να δινει περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με την διαδρομη οπως πχ ΕΤΑ
- Επεκταση των τρισδιαστατων χαρτων...περαν του κεντρου της Αθηνας δεν υπαρχουν πουθενα αλλου στην Ελλαδα. Οκ here ειναι οι χαρτες, δεν ειναι δουλεια της βολβο φανταζομαι...
- Φωνητικες εντολες στα ελληνικα. Στα αγγλικα δουλευουν αψογα κι ελεγχεις σχεδον τα παντα με αυτες..
- Περισσοτερες δυνατοτητες απο το Volvo On Call..για παραδειγμα σου ερχεται ενημερωση για ανοιχτο παραθυρο, αλλα δεν μπορεις να το κλεισεις απο το app...μπορεις να το κλειδωσεις αν ερθει ειδοποιηση οτι ειναι ξεκλειδωτο, να το βαλεις μπροστα, να σε ενημερωσει αν η σταθμη του νερου του πλυστικου ειναι χαμηλη, αλλα να κλεισεις ανοιχτο παραθυρο οχι... δυο γραμμες κωδικα ρε παιδια..ελεος!
Εικόνα
- Η βαση του R-Design καθισματος να ηταν λιγο πιο φαρδια...παχυς δεν ειμαι (1.92, 88κιλα), φανταζομαι τι θα τραβηξει καποιος πιο ευσωμος! Και το περιεργο ειναι οτι η πλατη ειναι μια χαρα.
- Καποιο χωρο να βαζω την εταζερα οταν δεν την χρειαζομαι
- Ενα κουμπι συντομευσης για οτι θελει ο καθενας..εγω πχ θα ηθελα να εχω πιο αμεση προσβαση στην καμερα 360...μπαινει αυτοματα με την οπισθεν και μενει μεχρι τα 20χλμ/ω, αλλα σε καθε αλλη περιπτωση, swipe δεξια και επιλογη στην οθονη.
- Να μην σβηνει το ραδιο οταν εχοντας σβησει την μηχανη, ανοιγει η πορτα του οδηγου. Οκ γυριζεις το περιστροφικο κουμπι εκκινησης χωρις να πατας το φρενο και παει στη θεση ΙΙ οπου μενει ανοιχτο, αλλα ισως θα μπορουσε να σβηνει οταν φευγει και το κλειδι απο το αυτοκινητο, ή οταν κλειδωνει..
- Περισσοτερα και πιο χρησιμα app..ok το Spotify το χρησιμοποιω συνεχως, tunein radio λιγοτερο, και ακομα λιγοτερο το weather που οπως φαινεται και στη φωτο δεν ειναι και τοσο ακριβες :svivhaha: ...το WikiLocation ειχε πλακα να μας διαβαζει (στα αγγλικα μονο) πληροφοριες για το μερος που βρισκομαστε αλλα δεν ειναι ουσιαστικα χρησιμο. Το Glympse δεν το εχω δοκιμασει καν. Δεν ξερω τι θα μπορουσαν να βαλουν, αλλα ισως κατι πιο σχετικο με το οχημα οπως πχ κατι για offroad κλισεις κτλ ή performance..Υπαρχει potential αλλα μου φαινεται το αφηνουν ανεκμεταλευτο (οπως και στο Volvo On Call)
Εικόνα
- Μιλοντας για Spotify (αν και ειναι 3rd party κι οχι θεμα Volvo), να υπηρχε η δυνατοτητα να κατεβαζεις τις λιστες για offline χρηση. Σε περιοχες χωρις καλο σημα ειναι εκνευριστικο να κανει buffering


Εικόνα