Αγγελίες για πώληση/ζήτηση κάθε είδους οχήματος, από πατίνι, μέχρι ελικόπτερο
Άβαταρ μέλους
By royal_airness
#148575 Έμεινα κατα-ευχαριστημένος απο αυτό το αυτοκίνητο, πραγματικά θα μου λείψει καθώς στα χρήματα αυτά, το επίπεδο άνεσης και εξοπλισμού, ξεπερνά πολλά ολοκαίνουρια μοντέλα. Οι πιο άνετες μετακινήσεις που έχω κάνει ποτέ, σαφώς πιο άνετο απο κάθε άποψη απ'το W204 της οικογένειας. Άριστη συντήρηση, αλλαγμένα και τα 8 ψαλίδια, bose ηχοσύστημα, blaupunkt πηγή, δίνω μαζί κουκούλα, car socks κτλ. Απροβλημάτιστο, δεν χρειάζεται απολύτως τίποτα, η κατανάλωση είναι εντυπωσιακά χαμηλή για τόσο βαρύ αυτοκίνητο με μόνιμη 4κίνηση με μπλοκέ torsen.

Εικόνα

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6807030/
Άβαταρ μέλους
By IKE
#148587 Το 200hp πως προκύπτει, είναι πειραγμένο?
Άβαταρ μέλους
By royal_airness
#148701 Ήταν το μοντέλο με τα 185 και ο προηγούμενος είχε βάλει κάποιο τσιπάκι τύπου superchips ή κάτι τέτοιο. Μου έχει δώσει και την δυναμομέτρηση που είχε κάνει, σε δυναμόμετρο τύπου vamag στον Πειραιά τότε, για να τσεκάρει τα αποτελέσματα. Έχω και το εργοστασιακό τσιπάκι σε περίπτωση που το θέλει κάποιος. Σε 20VT βέβαια, 15 άλογα απο πρόγραμμα δεν είναι ουσιαστική παρέμβαση, πιο πολύ κοροιδία είναι για κάτι που μπορεί τότε να κόστισε και κανένα χιλιάρικο ...

Anyway, εγώ για να είμαι σίγουρος το είχα logάρει το αυτοκίνητο με vag com και με λαμδα, ήταν κομπλέ στις πιέσεις/μίγματα/αβάνς κτλ.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#148717 Αυτό έβγαινε μόνο με 150 άλογα, αν γράφεις 200 όποιος το γνωρίζει θα καταλάβει ότι το έχεις σκαλίσει με ότι αυτό συνεπάγεται. Αν έχεις το εργοστασιακό τσιπάκι, θα σου πρότεινα να το βαλεις και να το δώσεις όσο πιο κοντά σε νορμάλ γίνεται.
Άβαταρ μέλους
By royal_airness
#148794 Γιατί έχω την αίσθηση οτι έβγαινε και με 185 το συγκεκριμένο ; Όπως και να έχει, δεν είναι κάτι το σπάνιο το πρόγραμμα σε κινητήρα 20VT ειδικά όταν προέρχεται απο γνωστές εταιρείες τύπου superchips/abt/ρεωο/apr/unitronic κτλ. Το εργοστασιακό τσιπάκι το έχω διαθέσιμο, αν ο επόμενος θέλει να το χρησιμοποιήσει, εγώ δεν έχω καμία αντίρρηση. Απλά βαριέμαι να το αλλάζω και δεν βρίσκω τον λόγο να σου πω την αλήθεια, αφού θα το οδηγήσει και θα δεί οτι λειτουργεί απροβλημάτιστα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#148821
royal_airness έγραψε: Το εργοστασιακό τσιπάκι το έχω διαθέσιμο, αν ο επόμενος θέλει να το χρησιμοποιήσει, εγώ δεν έχω καμία αντίρρηση. Απλά βαριέμαι να το αλλάζω και δεν βρίσκω τον λόγο να σου πω την αλήθεια, αφού θα το οδηγήσει και θα δεί οτι λειτουργεί απροβλημάτιστα.


και εγω ετσι θα εκανα.Απειρα τσιπαρισμενα 20βτ, λειτουργουν 10+ χρονια χωρις προβλημα.Η ιδια η αντιπροσωπεια τα διεθετε με εγγυηση.Δοκιμασμενος κινητηρας καθως και οι επωνυμες βελτιωτικες λυσεις του σε σταδια προγραμμα φιλτρο.
Προφανως ειναι 150 ιππων-> 200 με το τσιπακι.

Καλοπουλητο Μανο,τι θα ειναι το επομενο?
Άβαταρ μέλους
By Govus
#148885
royal_airness έγραψε:Γιατί έχω την αίσθηση οτι έβγαινε και με 185 το συγκεκριμένο ;

Με τετρακίνηση, μόνο τα Α3, ΤΤ και Leon "έπαιζαν" τότε με τον 180άρη (και η πρώτη Octavia RS, αν θυμάμαι καλά, όμως εμπροσθοκίνητη -go figure...) .
Άβαταρ μέλους
By markvag
#148952
Govus έγραψε:
royal_airness έγραψε:Γιατί έχω την αίσθηση οτι έβγαινε και με 185 το συγκεκριμένο ;

Με τετρακίνηση, μόνο τα Α3, ΤΤ και Leon "έπαιζαν" τότε με τον 180άρη (και η πρώτη Octavia RS, αν θυμάμαι καλά, όμως εμπροσθοκίνητη -go figure...) .


Και το Α6 φόρεσε το 180 μοτέρ... :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#149012 To A6 C5 εβγαινε και με τον 1,8 T 180 ps . :rtfm:
Το ξεχωρίζουμε απο τη κοκκινη γραμμή στο Τ ,πίσω δεξιά στο πορτ μπαγκαζ,δίπλα στο 1,8.Φαίνεται στο αυτοκίνητο της αγγελίας στη πρώτη φωτογραφία.
Τον φόραγε και το Α4.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#149049
kostis20 έγραψε:To A6 C5 εβγαινε και με τον 1,8 T 180 ps . :rtfm:
Το ξεχωρίζουμε απο τη κοκκινη γραμμή στο Τ ,πίσω δεξιά στο πορτ μπαγκαζ,δίπλα στο 1,8.Φαίνεται στο αυτοκίνητο της αγγελίας στη πρώτη φωτογραφία.
Τον φόραγε και το Α4.

Ετσι θυμάμαι κι εγώ κοιτούσαμε εάν έχει κόκκινη γραμμούλα για να είναι το "καλό"
Άβαταρ μέλους
By IKE
#149060
kostis20 έγραψε:Τον φόραγε και το Α4.


Έχεις δίκιο για το Α6, εκ παραδρομής έγραψα μόνο 150 (εννοούσα αυτής της έκδοσης κινητήρα, 150/180).

Από Α4 μόνο το Β5 είχε έκδοση με 180. Οι 150 και 180 είναι σχεδόν ίδιοι, όπως και αυτός με τα 163 που έχουν κάποια Β6/7. Η έκδοση με τα 210 και 225 που είχαν ΤΤ, S3 και κάποια άλλα έχει μεγάλες και πολλές διαφορές (όπως και αυτός με τα 193 που είχαν κάποια Α4-β6). Τα 193 στα skoda από την άλλη ήταν 150/180 τσιπαρισμένοι.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#149145
IKE έγραψε:
kostis20 έγραψε:Τον φόραγε και το Α4.


Έχεις δίκιο για το Α6, εκ παραδρομής έγραψα μόνο 150 (εννοούσα αυτής της έκδοσης κινητήρα, 150/180).

Από Α4 μόνο το Β5 είχε έκδοση με 180. Οι 150 και 180 είναι σχεδόν ίδιοι, όπως και αυτός με τα 163 που έχουν κάποια Β6/7. Η έκδοση με τα 210 και 225 που είχαν ΤΤ, S3 και κάποια άλλα έχει μεγάλες και πολλές διαφορές (όπως και αυτός με τα 193 που είχαν κάποια Α4-β6). Τα 193 στα skoda από την άλλη ήταν 150/180 τσιπαρισμένοι.

Εννοειται στο Β5 μονο έμπαινε ο 180αρης, κωδικό είχε AJL
190 ps δεν ήταν στοA4- Β6 (ΒΕΧ κωδικός)? To skoda το θυμαμαι ήταν 193 ,αλλο μοτερ όπως γράφεις
Άβαταρ μέλους
By IKE
#149148 Ναι, BEX είναι του Α4-Β6 με τα 190. Αυτός είναι παρόμοιος κινητήρας με αυτόν με τα 210-225 αλλά με διαφορές (έχει πχ 2 IC αλλά άλλη τουρμπίνα κλπ).

Σε επιδόσεις πάντως όλοι αυτοι στα Α4/6 είναι πάρα πολύ κοντά. Πολύ πιο κοντά από όσο φαντάζεται κανείς βλέποντας την ισχύ τους. Πολύ μεγαλύτερη σημασία έχει αν έχουν 5 ή 6 ταχύτητες πχ.