http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6807030/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6807030/
royal_airness έγραψε: Το εργοστασιακό τσιπάκι το έχω διαθέσιμο, αν ο επόμενος θέλει να το χρησιμοποιήσει, εγώ δεν έχω καμία αντίρρηση. Απλά βαριέμαι να το αλλάζω και δεν βρίσκω τον λόγο να σου πω την αλήθεια, αφού θα το οδηγήσει και θα δεί οτι λειτουργεί απροβλημάτιστα.
royal_airness έγραψε:Γιατί έχω την αίσθηση οτι έβγαινε και με 185 το συγκεκριμένο ;
Govus έγραψε:royal_airness έγραψε:Γιατί έχω την αίσθηση οτι έβγαινε και με 185 το συγκεκριμένο ;
Με τετρακίνηση, μόνο τα Α3, ΤΤ και Leon "έπαιζαν" τότε με τον 180άρη (και η πρώτη Octavia RS, αν θυμάμαι καλά, όμως εμπροσθοκίνητη -go figure...) .
kostis20 έγραψε:To A6 C5 εβγαινε και με τον 1,8 T 180 ps .
Το ξεχωρίζουμε απο τη κοκκινη γραμμή στο Τ ,πίσω δεξιά στο πορτ μπαγκαζ,δίπλα στο 1,8.Φαίνεται στο αυτοκίνητο της αγγελίας στη πρώτη φωτογραφία.
Τον φόραγε και το Α4.
kostis20 έγραψε:Τον φόραγε και το Α4.
IKE έγραψε:kostis20 έγραψε:Τον φόραγε και το Α4.
Έχεις δίκιο για το Α6, εκ παραδρομής έγραψα μόνο 150 (εννοούσα αυτής της έκδοσης κινητήρα, 150/180).
Από Α4 μόνο το Β5 είχε έκδοση με 180. Οι 150 και 180 είναι σχεδόν ίδιοι, όπως και αυτός με τα 163 που έχουν κάποια Β6/7. Η έκδοση με τα 210 και 225 που είχαν ΤΤ, S3 και κάποια άλλα έχει μεγάλες και πολλές διαφορές (όπως και αυτός με τα 193 που είχαν κάποια Α4-β6). Τα 193 στα skoda από την άλλη ήταν 150/180 τσιπαρισμένοι.
Ο καρ(γιο)λος μάλλον θέλει να φύγει με το κεφάλι ψ[…]
Ε είμαστε οι περίεργοι τότε. Εγώ είχα C64 με δισκέ[…]
Αν είχε το οκ των Αμερικανών θα είχε αντιδράσει π[…]
Το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει στο VoWifi[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]