Για τα ταξίδια που κάναμε κι αυτά που θέλουμε να κάνουμε
Άβαταρ μέλους
By Chris
#165687 Κι αυτό ακριβώς μου είπε ένας οράνιε σήμερα, ότι το έχουν 100 για περιβαλλοντολογικούς λόγους, διαμαρτύρονται οι πόλεις που βρίσκονται δίπλα στο δρόμο για τη μόλυνση :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#165689 Γιατί σου φαίνεται περίεργο? (+θόρυβος) στο Ρόττερνταμ το είχαν 100 και οι μετρήσεις έδειξαν μεγάλη επιβάρυνση, γι αυτό το ριξαν στα 80
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#166146
rx8_drifter έγραψε:Γιατί σου φαίνεται περίεργο? (+θόρυβος) στο Ρόττερνταμ το είχαν 100 και οι μετρήσεις έδειξαν μεγάλη επιβάρυνση, γι αυτό το ριξαν στα 80
καλύτερα να απαγορεύσουν τα tdi , πιο αποτελεσματικό θα είναι...

Άκου εκεί 80 :-)


Sent from space >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#168567 Και στη γερμανία, σε περιαστικούς αυτοκινητόδρομους τόσο έχετε ;)

Μην ξεχνάτε ότι η ολλανδία στο Randstat oυσιαστικά είναι μια εννιαία πόλη, μια νυχτερινή αεροφωτογραφία θα σας πείσει
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#169100
rx8_drifter έγραψε:Και στη γερμανία, σε περιαστικούς αυτοκινητόδρομους τόσο έχετε ;)

Μην ξεχνάτε ότι η ολλανδία στο Randstat oυσιαστικά είναι μια εννιαία πόλη, μια νυχτερινή αεροφωτογραφία θα σας πείσει

ένα Ruhrgebiet δλδ :metalo:

με τόσους περιορισμούς μπουκώνει το DPF :help:
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#534223 Ακουμπάω εδώ ερώτηση για Φρανκφούρτη:

Σε ποια συνοικία προτείνεται ολιγοήμερη διαμονή; Παρατηρώ τρελά σκαμπανεβάσματα στις τιμές των ξενοδοχείων, οπότε προτιμάται κάτι v4m με καλή συγκοινωνία.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#535201
Dimitris_P έγραψε:Ακουμπάω εδώ ερώτηση για Φρανκφούρτη:

Σε ποια συνοικία προτείνεται ολιγοήμερη διαμονή; Παρατηρώ τρελά σκαμπανεβάσματα στις τιμές των ξενοδοχείων, οπότε προτιμάται κάτι v4m με καλή συγκοινωνία.
ποτε θα ανεβεις;
Για οικονομια θα κοιταξεις στο Offenbach am Main. Σα να λεμε ο Πειραιας της Φρανκφουρτης.


< >
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#535480
Dimitris_P έγραψε:Αρχές Μαρτίου Θωμά.
Πειραιά ούτε για πλάκα :shifty:
κανονισε αν ειναι μεχρι τις 6 Μαρτιου να συναντηθουμε, μετα εχει εκθεση αυτοκινητου Γενευης.



< >
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#540411 Ανανέωση (καλά μην περιμένετε τίποτα εξωφρενικό)
Επιστροφή μετά από την μικρή φετινή άδεια :shifty: Παρασκεύη 5.10.2018 ξεκινάω από το χωριό για το λιμάνι της Πάτρας γύρω στη 13:15 για να έχω θεωρητικά αέρα για το λιμάνι και την επιβίβαση. Αμ δε! Κάτι ο αποχαιρετισμός της γιαγιάς, κάτι θείων της μάνας είναι τα προεόρτια, λίγο παρακάτω κάτι γείτονες για να φορτώσω τενεκέδες με φέτα με προορισμό την Ελβετία και την Γερμανία (κάνω και εξαγωγαί :iconcool: ), 5 χλμ παρακάτω να χαιρετίσω μια ξαδέρφη πιάνω την κουβεντα και από εκει και η ώρα δείχνει 14:21. Παίρνω απόφαση και βάζω μπρος ξανά το αμάξι και ξεκινάω για Αγρίνιο. Θερμοκρασία στους 24oC στα ημιορεινά της Αιτωλ/νιας και με ήλιο (γαμωκαλόκαιρο πότε θα φύγεις να έρθει ο χειμώνας να μην ξαναδούμε ήλιο μέχρι την άνοιξη).
Έβαλα την προηγούμενη τα χειμερινά λάστιχα στο αμάξι οπότε δεν μπορώ να κατέβω με σχετικά σβέλτους ρυθμούς γιατί η τροχιά που άνοιγα θύμιζε αφηρημένο σχέδιο, οπότε έβλεπα συχνά την αντίθετη λωρίδα στην ΕΟ Αγρινίου Καρπενησίου :lol: . Εν τέλει φτάνω Αγρίνιο μετά απο 1 ώρα και 15 λεπτά :lipsealed: το θερμόμετρο στο αμάξι να δείχνει 30 βαθμούς :rant: :rant: :vava: κλίμα στους 19oC. Καρφί για Ιονία Οδό, πέφτω στα έργα της Κλεισούρας που επιτέλους προχωράνε με γρήγορους ρυθμούς, μετά δεν είναι τίποτα κατήφορος, αφήνεις το αμάξι να ρολλάρει με την 6η στην Αγ.Ελεούσα και φτάνεις στον κυκλικό κόμβο για τον παλιό δρόμο και την Ιονία. Χωρίς δευτερη σκέψη προτιμω Ιονία μιας και το χρονικό περιθώριο είναι μικρό, αυτόματος πιλότος στα 140χλμ/ω, όρίο δρόμου 110χλμ (ποιος ηλίθιος το οριοθέτησε σε όλο το μήκος της Ιονίας), τέλος Ιονίας πληρωμη 3€, πέρασμα Γέφυρας άλλα 13,30€.
Άφιξη στην Πάτρα και κατευθύνομαι στο νέο λιμάνι, στάση για το απαραίτητο φουλάρισμα βενζίνης. Τιμή λίτρου 1,594€/λτ γεμίζω το αμάξι και ένα μπιτόνι των 20λτ γτ με 2€/λτ στην Ιταλία δεν παίζεις με αυτά τα πράγματα :lipsealed: . Μπαίνω στο τσεκ ιν 16:45 μου λέει η κοπέλα της ΜΙΝΟΑΝ προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις. Τότε την καθυσηχάζω και της λέω μαθημένα τα βουνά στα χιόνια, όποτε είναι να πάω Ανκόνα είμαι κανα 3ωρο πίσω για Πάτρα πάντα στο 15λεπτο πάιζω :lol: (ξέρω καλός μλκς είμαι). Φεύγω τρέχοντας για τον έλεγχο και για κακη μου τύχη έπεσα στην μοναδική φορά που θυμήθηκαν να κάνουν ελέγχους σε ΙΧ και φορτηγά (τι δγιάολο σκέφτηκα τώρα τους ήρθε η προκοπή?) έρχετα η σειρά μου ανοίγω πορτ παγκάζ γουρλώνει τα μάτια ο λιμενικός, του λέω το κλασσικο μανάδες μην φύγουν τα παιδιά απο το σπιτι να τα φορτωσουν, βάζει τα γέλια και φευγω τρεχοντας για το βαπότι. 16:55 επιβιβάζομαι. Σαλπάραμε στις 17:15 (15 λεπτά καθυστερηση, πράγμα σπάνιο συνήθως καθυστερουν μιν μια ωρα).
Μην τα πολυλογώ 22:12 φτάσαμε Ηγουμενίτσα, 23:13 σαλπάραμε για Ανκόνα. Είχα και επίσκεψη στην καμπίνα .
Θα συνεχίσω μετά γιατί πρέπει να πάω για καφέ.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#541956 Part 2 ελπίζω και τελευταίο
Στο τέλος θα γράψω τα έξοδα των διοδίων για να είναι συγκεντρωμένα και να τα δεί όποιος ενδιαφέρεται και θέλει να αποφύγει το πάπλωμα που ακολουθεί.
23:13 έχω κλείσει μια ώρα που κοιμάμαι, σε μια στιγμή ανάβουν τα φώτα της καμπίνας μου και ακούω ομιλίες. Όπως είμαι μπρούμυτα ξαπλωμένος σηκώνω το κεφάλι σαν οχιά αγουροξυπνημένη :lol: , παγώνουν οι επισκέπτες :svivhaha: μόλις βλέπουν έναν άνθρωπο στην καμπίνα που μόλις άνοιξαν :lol: , εγώ να προσπαθώ να ανοίξουν τα μάτια μου η κοπέλα σαστισμένη ρωτάω τι συνέβη, μου λέει το ζευγάρι λάθος καμπίνα συγγνώμη και κλείνουν την πόρτα. Τα ζώα λέω έκλεισαν την πόρτα και δεν έκλεισαν τα φώτα οπότε τα κλείνω εγώ και κλείνω ξανά τα μάτια. Έλα όμως που μπαίνει η σκέψη για να άνοιξαν την πόρτα λές να έχω κιάλλες επισκέψεις? Και λέω δεν γαμιέται θα κοιμηθώ και ότι θέλει ας γίνει :lol: .
Ξημερώνει η επόμενη μέρα, απολαμβάνω το πρωινό μου βλέποντας ελληνική ταινία με Σωτήρη Μουστάκα στο Ε τιβι (αυτό το κανάλι είχαν μην :tomato: ) ξαναπάω στην καμπίνα να αρχίσω να ετοιμάζω τα πράγματα μου γιατί φαινόταν ότι θα φτάναμε στην ώρα μας. Τελικά δεν διαψεύστηκα γύρω στις 11:40 βγαίνει η ανακοίνωση οι επιβάτες να αφήσουν τις καμπίνες τους και να αναμένουν στις καφετέριες του πλοίου.
Πάντα στο καράβι για όσους δεν γνωρίζουν 2 ώρες πριν την άφιξη στο λιμάνι ζητάνε να αδειάσουν οι καμπίνες για να τις προετοιμάσουν.
Πάω αράζω το ταλαιπωρημένο μου κορμάκι στην καφετέρια βλέπωντας ξανά ελληνική ταινία και πιάνοντας την κουβέντα με νταλικέριδες για τις ντιζελοαπαγορέυσεις που έρχονται από το νέο έτος :shifty: . Αρχίζει να φαίνεται το λιμάνι της Ανκόνα, οπότε μαζεύω το σακ βουαγιάζ και πηγαίνω προς το ασανσερ πονηρά πονηρά πριν πέσει όλος ο κόσμος. Βρίσκω το αμάξι κατευθείαν (είχα παρκάρει και κανα 2 μέτρα μπροστά από το ασανσέρ οπότε δεν περπάτησα ιδιαίτερα. Πεταω το σακ βουαγιάζ στα πίσω καθίσματα, ανοίγω spotify να παίζει ΘανασοΣωκράτη και τσουυυυυυπ φτάνουμε στο λιμάνι ακριβώς στη 13:45.
(Να σημειώσω το καλό της ΜΙΝΟΑΝ είναι ότι τυγχάνει να με στέλνουν στο πάρκινγκ 7 που είναι πάνω και έχει κανονικές θερμοκρασίες για την μισαωρη αναμονη που χρειαζεται συνηθως στο αμαξι μεχρι να βγεις εξω. Στην ΑΝΕΚ αντιθετως με στελνανε στα κάτεργα και ήταν η κόλαση του Δάντη)
14:10 βγαίνω από το καράβι, στην έξοδο οι αστυνομικοί να κόβουν φάτσες και όποια φάτσα δεν άρεσε έκανε στην άκρη για έλεγχο, λίγα μέτρα ποιο μπροστά να συγκρίνουν τους αριθμους κυκλοφοριας ολων των οχημάτων σε χαρτιά που κρατάγανε οι λιμενικοί. 14:15 έχω βγεί από το λιμάνι και οδεύω προς την αούτοστραντα
*. Ο καιρός ιδανικός ευλογημένη συννεφιά και 20 βαθμούς,μέχρι που σταυροκοπιόμουν στο αμάξι και έλεγα επιτέλους δεν έχει ήλιο μακάρι να πάει μέχρι του χρόνου το Πάσχα (τελικά δεν έπιασαν οι δεήσεις γιατί σήμερα ψηνόμαστε με 27 βαθμούς). Βγαίνω στην πολυπόθητη αουτοστράντα, ο δρόμος μετά τον στρογγυλό κόμβο που βγάζει στην εθνική όδο ή τι είναι μέχρι τον αυτοκινητόδρομο είχει στρωθεί με ολοκαίνουργια άσφαλτο και είχα απορήσει πότε πρόλαβαν μέσα στις 5 βδομάδες άδειας που είχα. Όταν κατέβαινα δεν είχε έργα ούτε καποια σήμανση.
Είσοδος στον αυτοκινητόδρομο παίρνωντας το απαραίτητο εισιτήριο. Η άσφαλτος σε μεγάλο κομμάτι ολοκαίνουργια :inlove: :inlove: :inlove:. Κλειδώνω την ταχύτητα στα 130χλμω/ω και ξεκινάει να βρέχει και η θερμοκρασία να πέφτει στους 16,5 oC. Εγώ στο αμάξι εκστασιασμένος να λέω επιτέλους καιρικός πολιτισμός και το καλύτερο καλώς ήρθες πίσω στην Ευρώπη :lol: . Δεν προλαβαίνω να κλείσω μια ωρα ταξιδιού στις ηλεκτρονικές πινακίδες του δρόμου εμφανιζόταν το μήνυμα για ατυχημα και ουρα 1 χλμ (υποθέτω αυτό έγραφε) βέβαια με επιβεβαίωσε και το Command online του αυτοκινήτου, οπότε ήπια την πορτοκαλάδα μου. Το ατύχημα ήταν μια ηλίθα "καραμπόλα" στην αριστερή λωρίδα φρέναρε ηλιθιος/α ενα Ford S Max και τον χτύπησε ενα Audi A3, στην μεσαια και δεξια χτυπησαν διαγωνια γιατι άλλαξαν τα γίδια απότομα λωρίδα (από όσο συμπέρανα) 3 ιχ, μια BMW 120d, VW Golf VII, Fiat 500. Και η μόνη λωρίδα που ήταν διαθέσιμη ήταν η ΛΕΑ..., λίγο παρακάτω όμως ήταν το κύριο τροχαίο τράκτορας κινέζος (Volvo FH) καβάλησε το κράσπεδο (Τζέρσευ τα λένε νομιζω?) και ενα Fiat 500L είχε γίνει :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: ελπίζω να μην σκοτώθηκε ο άνθρωπος, τα περιπολικά της αστυνομιας ομως ηταν SEAT Leon, oύτε οι ίδιοι δεν ξαναπήραν Alfa Romeo :svivhaha: :svivhaha: :svivhaha:.
Μετά το 2 σε 1 τροχαίο ο δρόμος ήταν καλός βροχή μέχρι το ΜΙλάνο περίπου ταχύτητα κύλησης δικιά μου από 130 μέχρι 140χλμω. Οι ιταλοί οδηγοί πάντως είναι ότι χειρότερο υπάρχει στην δυτική Ευρώπη, οι άνθρωποι ειναι δολοφόνοι πάνε χώνονται στο παραμικρό κενό, άλλοι οδηγάνε ανάμεσα σε δυο λωρίδες με 130+χλμ/ω, προσπερνάνε από όπου τους βολευει ακόμα και από την ΛΕΑ, προσπερνάνε χωρίς φλάς, άλλοι σέρνονται με 60 στην αριστερή, γενικά οι άνθρωποι δεν την παλεύουν. Το Πάσχα που κατέβαινα (Μ.Παρασκευη συγκεκριμμένα για τους καθολικούς η κατάσταση ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνη και απάλευτη και το λέω όσο ποιο αντικειμενικά γίνεται).
Μην τα πολυλογώ η βροχή σταματάει βγαίνει ο ήλιος (έδυε) η θερμοκρασία ανεβαίνει στο αισχρό 21oC. Αποφασίζω να κάνω μια στάση γτ με το νερό που έπινα :oops: έπρεπε να αδειάσω :lol: . Ξανα στον δρόμο φτάνω στον σταθμό των διοδίων, δίνω το χαρτί πληρώνω 29,80€. Προχωράω και λίγα χλμ παρακάτω η αουτοστράντα αδειάζει από τα πολλά οχήματα, ξανά διόδια πληρωνω 2,30€, συνεχίζω προς Κόμο εκεί ξαναπληρωνω 3,20€ και λίγα χλμ ο δρόμος από 3 λωρίδες γίνεται με 2 στριφτερός με κάτι παλιά βρώμικα υγρά τουνελάκια (να σημειώσω όλα τα τουνελ έχουν LED φωτισμό λευκό ωραίο ξεκούραστο στα μάτια σε σχέση με της Ελλάδος που ακόμα και βράδυ στραβώνουν).
Φτάνω στα σύνορα στο Chiasso. Κανένας έλεγχος από τους ελβετούς, βασικά έλεγχο είχε στην έξοδο της χώρας στην είσοδο ελεύθερα όλα. Στην Ελβετία δεν χρειάζεται να πώ τίποτα, κλείδωμα στα 120χλμ/ω. Σε μερικά κομμάτια πήγαινα και με τα εξωφρενικά 123χλμ/ω και καθόμουν ήσυχος και ωραίος στην δεξιά. Να σημειωθεί οι ελβετικοί αυτοκινητόδρομοι έχουν 2 λωρίδες πλην των κομματιών που περνάνε σε όλη οποτε έχει 4 λωρίδες (κόμβοι κοινως) και όριο με 80χλμ/ω. Ανηφορίζω προς το τούνελ του St.Gotthard η θερμοκρασία πέφτει στους απολαυστικούς 10oC. Ανοίγω τα παράθυρα να απολαύσω την δροσιά :inlove: , λίγο πριν το τουνελ ένα περιπολικο με ηλεκτρονική πινακίδα μας πληροφορουσε για κίνηση. Η κινηση που είχε ηταν η αναμονη για την είσοδο στο τουνελ. (δεν ειχε κάτι σπουδαίο).
Το τουνελ έχει μήκος 16.9χλμ και όριο 80χλμ/ω, απόσταση από το προπορεύομενο 150μ. τα οποία ειναι οριοθετημένα με βέλη στην ασφαλτο. Στην αρχή πηγαίναμε με γυρω στα 50χλμ/ω όσο προχωράγαμε προς τα μέσα η ταχυτητα έφτασε στα 80χλμ/ω και θερμοκρασία στην μέση στους 36oC. Εξοδος από το τουνελ πινακίδες να πληροφορουν για κλήση γύρω στο 7% (δεν πολυπροσέχω :oops: ) και με την σήμανση σε 4 γλώσσες να έχουμε κατεβασμένη σχέση στο κιβώτιο για να μην ανάψουν τα φρένα. (Γερμανικά, αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά για ΄όσους έχουν απορία).
Το αμάξι ρολλάρει στον στριφτερό κατήφορο με 4η κα 80χλμ/ω το άφηνα να πιάνει και τα 100χλμ ώπου μπορούσα :lol: .
Άλλη μια σημείωση από το λιμάνι της Ανκόνα μέχρι το τουνελ κάπου στο εσωτερικό είναι 600χλμ ακριβώς.
Πέρασμα της Λουκέρνης υπογείως, κατευθυνση προς Βασιλεία συνεχιζω να παίζω με τον πιλότο από τα 80 στα 100 και στα 120χλμ αναλογα τι όριο έχει στον δρόμο. Μόλις φτάνω Βασιλεία τα αυτοκίνητα ξαφνικά εξαφανίζονται μένουμε στον δρόμο εγώ και ένας από τα μέρη κοντά στα σύνορα και ένας βέλγος . Στα σύνορα δεν υπήρχε κα΄νενα ίχνος ανθρωπου για έλεγχο, είχα βάλει μόνο αυτά τα πλαστικά σα τα τζέρσευ για να κάνεις ζιγκ ζαγκ στον δρομο και Herzlich Willkommen in Bundesrepublik Deutschland δεν έχει καποια πινακιδα οριου αλλά δεν με απασχολεί και ιδιαίτερα κλειδώνω στα 150χλμ/ω , κάπου κοντά στο Φράιμπουργκ έχει όριο στα 120χλμ δεν απασχολεί συνεχίζω με 149χλμ καθοτι το προστιμο σε περιπτωση που φωτογραφηθω δεν ειναι κατι μεγαλο. Γενικά το κομμάτι της Γερμανίας έφυγε τίμια με ταχύτητα στα 150 και 160χλμ την ώρα με κάτι λιγα 80ρια σε κομματια έργων.
Αυτά τα ολιγα για το ταξιδι της επιστροφής πριν μια βδομάδα.

Στο ρεζουμέ:
Διόδια Ελλάδος: Ιονία Οδός 3€, Γέφυρα 13,30€
Διόδια Ιταλίας: 29.80€, 2.30€, 3.20€
Βινιέτα Ελβετίας 38€ ισχύ όλο το έτος
Γερμανία: 0€
Σύνολο χωρίς την ελβετική βινιέτα 35,3€


ΥΓ: Το βίντεο είναι ενδεικτικό από το Απρίλιο.
Εντιτ, ΥΓ2 : https://www.google.com/maps/dir/Port+of+Ancona,+60121+Ancona+AN,+Italy/Planckstra%C3%9Fe,+64291+Darmstadt,+Germany/@46.6499295,6.0318573,6z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x132d7fa536579b91:0xa3c2766c7a325b08!2m2!1d13.5087895!2d43.6207161!1m5!1m1!1s0x47bd7185482da55b:0xf39a73900cfb5e1d!2m2!1d8.6764427!2d49.9309062!3e0 η διαδρομή που ακολουθήθηκε, για ευνόητους λόγους δεν βάζω την διευθυνση του σπιτιού
Τελευταία επεξεργασία από Thomas_C200K και 14 Οκτ 2018, 19:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#541960 Εικόνα
Και ο απολογισμός Εικόνα
Συνολικά έκανα 3 στάσεις των περίπου 5-10 λεπτών μαξ για κατούρημα και μια σταση ανεφοδιασμου στην Γερμανια για ανεφοδιασμο των 20€.


< >