dimviii έγραψε:φοβερη ευαισθησια τα Γερμανα με τους ρυπους
Και όχι μόνον αυτοί...
Tο Λονδίνο πρόσφατα επέβαλε τέλος εισόδου στους οδηγούς παλιών αυτοκινήτων. Ετσι, τα βενζινοκίνητα Euro 3 ή πετρελαιοκίνητα Euro 5 και παλιότερα αυτών που θα μπαίνουν στο κέντρο της πόλης καλούνται να καταβάλουν σε καθημερινή βάση ένα αρκετά υψηλό τέλος εισόδου (21,5 λίρες). Παράλληλα, στο Βερολίνο, στο Ντίσελντορφ, στις Βρυξέλλες και το Aμστερνταμ θα απαγορευtεί η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων τεχνολογίας Euro 4 και παλιότερων. Στο Μιλάνο, λόγω των υψηλών ποσοστών ρύπανσης, οι οδηγοί βενζινοκίνητων αυτοκινήτων Euro 2, πετρελαιοκίνητων Euro 4 και παλιότερων, οφείλουν να πληρώνουν τέλος εισόδου που ανέρχεται στα 5 ευρώ ημερησίως. Οι μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου με παλιότερα αυτοκίνητα πληρώνουν μειωμένο τέλος 2 ευρώ ανά ημέρα, ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εισέρχονται δωρεάν και τα υβριδικά εξαιρούνται ως την 15η Οκτωβρίου 2019.
https://www.protothema.gr/greece/articl ... diesel-ix/
mousatos έγραψε:+ Ένας έξυπνος τρόπος να απομακρύνεις την πλέμπα των νότιο & ανατολικών από τις πόλεις σου και να πουλήσεις αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας.Can you elaborate please?
Το σκεπτικο του συγκεκριμμενου θεματος ειναι να αναφερονται απαγορευσεις και λοιπα σχετικα που μπορει να αποφασισει να κανει ενα ταξιδι οδικως με το οχημα του ενας συνφορουμίτης ή ενας αναγνωστης.
< >
Wannabe TikToker: www.tiktok.com/@tmantzas1
Γερμανικό διοικητικό δικαστήριο αποφάσισε πως το κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας πρέπει να απαγορεύσει την κυκλοφορία σε παλαιότερα οχήματα ντίζελ από τις πόλεις Gelsenkirchen και Essen, συμπεριλαμβανομένου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Α40. Οι πόλεις βρίσκονται στην περιοχή του Ρουρ, μία από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Γερμανίας.
Το στοιχεία για απαγόρευση κυκλοφορίας σε αυτοκινητόδρομο εμφανίζεται για πρώτη φορά και θα τεθεί σε ισχύ την επόμενη χρονιά. Η απόφαση ελήφθη μετά από προσφυγή στη Δικαιοσύνη από την ομάδα περιβαλλοντικών λόμπι του DUH.
Ο δικηγόρος του DUH, o Remo Klinger, επαίνεσε την απόφαση, λέγοντας ότι "ο καθαρός αέρας είναι ένα ανθρώπινο δικαίωμα που πρέπει να εγγυηθεί το κράτος".
Nα θυμίσουμε πως άλλες γερμανικές πόλεις που έχουν επιβάλλει επίσης επιλεγμένες απαγορεύσεις ή αναμένουν τα αποτελέσματα των προσφυγών σε προτεινόμενες απαγορεύσεις, είναι η Φρανκφούρτη, το Άαχεν, το Βερολίνο, η Στουτγάρδη, η Κολωνία, η Βόννη, το Ντίσελντορφ και το Μάιντς.
Όλες οι παραπάνω αποφάσεις ελήφθησαν ύστερα από μια αρχική απόφαση-ορόσημο από το ανώτατο διοικητικό δικαστήριο της Γερμανίας το Φεβρουάριο που άνοιξε το χορό των προσφυγών και των απαγορεύσεων.
Πηγή: https://www.drive.gr/news/kosmos/german ... initodromo
ΥΓ: Είναι και τα Euro 5 στην απαγόρευση και τα βενζινοκίνητα Euro 1-2 που οι άσχετοι δημοσιογράφοι δεν μπαίνουν στον κόπο να γράψουν ολοκληρωμένο άρθρο...
ΥΓ 2: Τροποποίησα τον τίτλο του θέματος γιατί από αυτοκόλλητα κατηγοριών ρύπων καταντήσαμε σε απαγόρευση, αν υπάρχει καλύτερη ιδέα για τίτλο είναι ευπρόσδεκτη
Wannabe TikToker: www.tiktok.com/@tmantzas1
Thomas_C200K έγραψε:ΥΓ: Είναι και τα Euro 5 στην απαγόρευση
Τέλεια, επιτέλους θα έχουμε πρόσβαση σε φτηνά μεταχειρισμένα.
mousatos έγραψε:Thomas_C200K έγραψε:ΥΓ: Είναι και τα Euro 5 στην απαγόρευση
Τέλεια, επιτέλους θα έχουμε πρόσβαση σε φτηνά μεταχειρισμένα.
Οποτε θες μου λες να σου βρω , ηδη εχω κανει κινησεις σε φιλους
Wannabe TikToker: www.tiktok.com/@tmantzas1
Όπως είχα γράψει παραπάνω για Φρανκφούρτη θα είχαμε κάτι απαγορέυσεις, προς το παρόν δεν ισχύει τίποτα γιατί έχουν κάνει έφεση οπότε κινούνται όλα κανονικά προσωρινά
Wannabe TikToker: www.tiktok.com/@tmantzas1