Οι διαδρομές γίνονταν πρωί και ο τουρισμός μετά την άφιξη γύρω στις 12-2 τα μεσημέρια
Πέμπτη
Αναχώρηση από Ουτρέχτη - Σπα - άφιξη στο Λουξεμβούργο
Σπα κλειστό φυσικά, απλά ήταν πάνω στη διαδρομή που ήθελα να κάνω.
Πολλή όμορφη η επαρχία του Λουξεμβούργου, χωριά, μικρότερα χωριά, Audi station, 5άρες, 5άρες gt, 6άρες, 7άρες, Porsche, φτώχια.
Η πόλη λίγο αποστειρωμένη, νεκρή, σαν ένα πιο καθαρό κέντρο Αθήνας μια πρώτη του μήνα 7 το πρωί, που είναι έξω μόνο οι συνταξιούχοι. Δυστυχώς δεν είδα αρκετά την παλιά πόλη για να σχηματίσω πιο ολοκληρωμένη άποψη.
Παρασκευή
Αναχώρηση - Σάαρμπρούκεν - Biaaaatch (Bitche) - Άφιξη στο Στρασβούργο
Το πρόγραμμα έλεγε μια βόλτα στο Σάαρμπρούκεν αλλά στην πράξη δεν έβγαινε, οπότε απλά διασχίσαμε το κέντρο του, το ίδιο και την Bitche, η οποία μπήκε στο πρόγραμμα μόνο και μόνο για να υπολογιστεί η διαδρομή μέσω Αρδέννων και όχι από highway. Θα ήθελα να ανέβω στην ακρόπολη της, εντυπωσιακή, αλλά δεν προλαβαίναμε.
Ωραίο το δάσος με τα χωριά, κάτι Γαλλίδες κυκλοφορούσαν στα χωράφια πάνω στα άλογα με τα κυνηγόσκυλα από δίπλα κλπ.
Το Στρασβούργο είναι καταπληκτικό, αλλά θέλει 3-4 μέρες τουλάχιστον, σε μία δεν βλέπεις τίποτα. Εκ των υστέρων καταλάβαμε πως δεν έπρεπε να πάμε Λουξεμβούργο, αλλά κατευθείαν Στρασβούργο.
Η βόλτα με το καραβάκι σε πάει διαμέσου των locks του καναλιού, εμπειρία. Επίσης μας πήγαν σε ένα χώριο γύρω στα 20χμ έξω από την πόλη για ορίτζιναλ και όχι τουριστική ταρτ φλαμπε και κρεμυδόσουπα , λίγο βαριά αλλά φαντάζομαι μετά από 12 ώρες στο χωράφι θα κατεβαίνουν νεράκι. Νομίζω πως μπορώ να βρω το μέρος αν θέλει κάποιος.
Το Στρασβούργο έχει τα ομορφότερα τράμ που έχω δει, τα παράθυρα τους είναι ο ορισμός του form follows function, θα ορκιζόμουν ότι είναι κάνας Πινινφαρίνα από τα 60's, τελικά είναι 20 χρόνων σχέδιο ενός Βέλγου (https://en.wikipedia.org/wiki/Philippe_Neerman)
Και λίγη διαφήμιση. Αν πάτε Στρασβούργο, κλείστε άφοβα hotel Gutemberg. Η τιμή στη booking κάποιες μέρες φτάνει και 80 ευρώ, είναι κέντρο, μεγάλα δωμάτια, κρεβατάρες, ολοκάθαρο, καταπληκτικό ντουζ, δεν βρήκα ψεγάδι (άντε το wifi που δεν έπιανε καλά)
Σάββατο
Αναχώρηση - Καρλσρούη - Άφιξη στη Χαιδελβέργη
Καρλσρούη για ένα καφέ με ένα ντόπιο φίλο, δεν είδα τίποτα, απλά σάββατο+ήλιος=όλη η πόλη στους δρόμους
Η Χαιδελβέργη είναι ενδιαφέρουσα πόλη, σε μια ολόκληρη μέρα βγαίνει πάντως, παλιά πόλη-γέφυρα-επιβλητικό κάστρο από πάνω- τεράστια αγορά-ο ποταμός Neckar δίπλα
Κυριακή
Αναχώρηση - Κόμπλενζ μέσω δεξιάς όχθης του Ρήνου - Ρίνγκ - Μακ Ντόναλντς - σπίτι
Η διαδρομή από Mainz εως Koblenz μέσω Ρήνου είναι απίστευτη . Ακόμα καλύτερα καλοκαίρι, τώρα ήταν όλα γκριζοκαφέ (το ίδιο ισχύε για όλο το ταξίδι μας βασικά). Παραδοσιακά γερμανικά χωριά, ένα κάστρο από πάνω κάθε 2χμ (χωρίς υπερβολή), απότομες πλαγιές με αμπέλια, δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω, πρέπει να το δείτε. Επίσης κάποια κάστρα είχαν ταμπέλες hotel θα το ψάξω περισσότερο
Στάση στο Κόμπλενζ για κατάθεση στεφάνου στο Deutches Eck, έβαλαν και τελεφερίκ που σε πάει στο απέναντι βουνό, περνώντας ΠΑΝΩ από το Ρήνο.
Νόμιζα πως το ρινγκ ήταν ακρετά μακρύτερα, αλλά φεύγοντας από Κόμπλενζ είδα μια ταμπέλα Ring 30km, οπότε είπαμε (είπα ) "γιατί όχι"? Τελικά ήταν κλειστό και αυτό, δεν μου έκοψε να τσεκάρω πριν κάνω την παράκαμψη, οπότε χάσαμε μια ώρα, αλλά η διαδρομή είναι τρομερή μέσα στα βουνά. Στο επόμενο ταξίδι οπωσδήποτε. Η εικόνα που είχα στο μυαλό μου ήταν ένα κουβούκλιο με μια μπάρα για να μπεις στην πίστα, αλλά καμία σχέση, έχουν στήσει ολόκληρη πόλη γύρω γύρω, μια τεράστια μπίζνα. Κάρτ, αντιπροσωπείες, σχολές οδήγησης κλπ. Λεφτά να έχεις και σε κάνουν Λάουντα.
Παρεπιπτόντως πόσο πάει η ενοικίαση κάποιου σχετικά δυνατού αυτοκινήτου για μια μέρα? Και πόσο το ταξί?
Για το πόλο τώρα.
Ξέχασα να τσεκάρω έκδοση, από το τράβηγμα σε ταχύτητες autobahn θα έλεγα τουλάχιστον 140 άλογα, αλλά βλέπω ότι δεν υπάρχει τέτοια έκδοση πλέον, μόνο με 110 και μετά 180. 180 αποκλείεται να έχει η Avis, άρα μάλλον 110, αλλά τραβούσε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. Επίσης ήσυχο, ειδικά στα φανάρια που έσβηνε, εύκολο μενού, εύκολο navigation, ανάρτηση σε αυτές τις δρομάρες δε μπορώ να κρίνω. Είχε 7000χμ, το επέστρεψα με 8300. Μέση κατανάλωση 6.25, ταξίδεψε παντού στα όρια ταχύτητας, και Γερμανία 130-150, επιταχύνοντας από τα 130 για προσπεράσεις χωρίς να φοβάμαι ότι θα πέσει πάνω μου η κάθε 428 που ακολουθούσε πατημένη.
Απορία για το start-stop, καθώς ήταν η πρώτη μου επαφή, πέρα από τη μπαταρία και τη μίζα που φαντάζομαι επιβαρύνονται. Αν πχ ξεχνιόμουν και άναβε πράσινο, η εκκίνηση γινόταν σε ρυθμούς φ1 , δλδ πάτημα συμπλέκτη και γκαζιού σχεδόν ταυτόχρονα, άφημα και launch. Φαντάζομαι πολλές φορές ξεκίνησα με τη μηχανή να μην έχει πάρει "πλήρως" μπροστα, αν υφίσταται αυτή η έννοια. Αυτό πόσο καλό είναι για τη μακροζωία του?
Αν καταφέρω να εντοπίσω καμιά καλή φώτο θα βάλω αργότερα