Για τα ταξίδια που κάναμε κι αυτά που θέλουμε να κάνουμε
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#57705 Το έχω κάνει από το Γκρατς για Θεσσαλονίκη και μάλιστα φεύγοντας κατά τις 1 το μεσημέρι από εκεί. Είναι κουραστικό αλλά πρέπει να έχεις 2 απλά πραματάκια στο νου σου.
1. Πηγαίνοντας βόρεια κερδίζεις μία ώρα (2 καλύτερα) λόγω της διαφοράς της ώρας και
2. Υπάρχουν και σύνορα.

Ας πούμε θα προτιμούσα την Κροατία μόνο επειδή τα συνορα Ουγγαρίας - Σερβίας σε περίεργη μέρα μπορεί να είναι αρκετά χρονοβόρα. Κατά τα άλλα αν έχετε προμήθειες και κάνετε τις απαραίτητες στάσεις συνδυαστικά με την καθυστέρηση των συνόρων βγαίνει υπό ΚΣ.

Η παραλιακή διαδρομή μάλλον ειναι κάποιου είδους ανέκδοτο. Για Αλβανία δεν ξέρω, αλλά 200 χλμ στο Μαυροβούνιο μπορεί στο πολύ χαλαρό να γίνουν και σε 4-5 ώρες.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#57706 Έχω δύο φίλους Πραγα που κατεβαίνουν κατευθείαν ο ένας Βέροια και ο άλλος Ξανθη.Γίνετε άλλα όχι και ανετα.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#57709
popolaros έγραψε:
KiloMeater έγραψε:Αναρωτιέμαι αν ειναι doable αυτή η διαδρομή χωρις διανυκτέρευση
http://goo.gl/maps/TNYn5
Εχει κανει κανεις κατι ανίστοιχο σε αυτες τις περιοχές μονορουφι?
Εποχή γύρω στο Πάσχα , υποθετω οχι high season

δεν θα το εκανα ουτε με s class σε μια μερα

Μιλάμε για ~1.400km σε μία μέρα; :lipsealed: Και με παιδιά; :omg: :omg:
Έκανα το καλοκαίρι σχεδόν 1000 σε μια μέρα (Αυστρία-Γαλλία) και είπα δεν το ξανακάνω. Αν είχα και τα παιδιά, ούτε τα μισά (εδώ παίζει ρόλο και το παιδί... ηλικία, ιδιοσυγκρασία, κλπ :vava: ).
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#57712 Kαλα και εγω έχω κάνει Πραγα San marino σε μια μερα ,αλλα οι δρόμοι ήταν μια χαρα .Απο Βαλκανια δε ξέρω πώς είναι..
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#57744 Το θέμα της ταχύτητας δεν με πειράζει. Το c.c. να είναι καλά, και ο ευνουχισμός έπειτα από την οδήγηση στην Βιέννη αναλαμβάνει τα υπόλοιπα.

Κούραση στην οδήγηση δεν νιώθω, πολύ δύσκολα. Έχουμε βαρέσει σχεδόν 1000 χλμ με μηχανή με τη γυναίκα μου, εκείνο οκ το λες κουραστικό, αλλά ειδικά με το c5 δεν έχω κατέβει ποτέ κουρασμένος.

Το κρατάω ως doable μόνος μου, άμα χρειαστεί να κατέβω καμία γρήγορη έτσι και αλλιώς, να φορτώσω και μερικά πράγματα στην επιστροφή.
Τώρα που έχουνε πέσει και οι βενζίνες (καίει περίπου 7 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα), είναι δελεαστικό.
Κατά βάθος μ'αρέσει σαν περιπέτεια να ομολογήσω :-)
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#57746 Γατάκια....
Η μόνη καθυστέρηση μπορεί να είναι στα σύνορα, όπως αναφέρθηκε. Με 2ο οδηγό μέσα βγαίνει εύκολα. Προσωπικά, κάνω πάντα μια στάση στο ΕΚΟ έξω από το Βελιγράδι γιατί συνήθισα το χάλια καφέ που κάνουν :lol: . Σκόπια τα περνάς αέρα, ειδικά από πέρυσι που διόρθωσαν και τα κομμάτια στο βουνό, με 2 λωρίδες. Σερβία ίσως το πιο βαρετό μέρος στον κόσμο για οδήγηση, με οδόστρωμα ΓΤΠ. Ουγγαρία τη βινιέτα την αγοράζεις από Internet.
Έχω γυρίσει από Φρανκφούρτη με μόνη στάση για ψώνια στο Parndorf(μεταξύ Βιέννης και Μπρατισλάβας).
Μην τρομάζετε τζάμπα τον κόσμο. Είναι εφικτότατο.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#57762 Mία φορά μετά από επίσκεψη στο βορειότερο Olympus Plaza o κινητήρας μου έκανε κάτι κοψοχωλιαστικά σταματήματα όταν ανέβαινε η θερμοκρασία. Έκανα υπομονή (και πολλές στάσεις) και όταν έβαλα αλλη βενζίνη το αμάξι έκτοτε δεν το ξαναέκανε. FYI.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#57763 Εφικτοτατο ειναι, απλα εχει παιδια και ειναι χειμωνας.
Κατα τα αλλα, με καλο αμαξι και καποιον που να την παλευει με την οδηγηση δεν ειναι κατι φοβερο.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#57767
Corto Maltese έγραψε:Mία φορά μετά από επίσκεψη στο βορειότερο Olympus Plaza o κινητήρας μου έκανε κάτι κοψοχωλιαστικά σταματήματα όταν ανέβαινε η θερμοκρασία. Έκανα υπομονή (και πολλές στάσεις) και όταν έβαλα αλλη βενζίνη το αμάξι έκτοτε δεν το ξαναέκανε. FYI.


Βενζίνη-Πετρέλαιο βάζω Σκόπια και μετά ξαναβάζω Ουγγαρία.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#57815 Ναι, ανέφικτο δεν είναι, αν όμως όλα κυλήσουν ομαλά. Εγώ την ημέρα εκείνη (των 1.000km) έπεσα σε 2-3 stau που με καθυστέρησαν τουλάχιστον ένα 3ωρο συνολικά (πέραν της ταλαιπωρίας του σταμάτα-ξεκίνα). Δε νομίζω ότι θα άντεχα άλλα 400km εκείνη την ημέρα. Αν υπήρχε 2ος οδηγός σαφώς θα ήταν πιο εύκολα τα πράγματα.

Tapatalk & XT1068
Άβαταρ μέλους
By Chris
#57879 Τα χριστούγεννα του 1990 πήγα με τους γονείς μου οδικώς σε ένα χωριό έξω από το Σάλτσμπουργκ, με ένα ίμπιζα κόκκινο 1.0-1.2-who knows. Από Πειραιά. Το ίμπιζα περιείχε εμένα (6 χρονών), τους γονείς μου, μια θεία μου+τα πράγματα για μια βδομάδα διακοπές. Την αδερφή μου την αφήσαμε στους παππούδες γιατί με μισή ώρα σε αυτοκίνητο ξέρναγε. :lol:
Κοιμηθήκαμε κάπου μέσα στην ενωμένη Γιουγκοσλαβία και φτάσαμε το επόμενο βράδυ, με χιονοθύελλα, μετά από 2-3 κύκλους γιατί δεν βρίσκαμε το συγκεκριμένο χωριό, το συγκεκριμένο αγρόκτημα κλπ. Στο γυρισμό, αφού πλέον ήξερε το δρόμο ο πατέρας μου -όλο κατηφόρα για Πειραιά- το έκανε σε μια μέρα, ξημερώματα Βιέννη-βράδυ σπίτι :lipsealed: . Η μητέρα μου δεν πρέπει να οδήγησε καθόλου, σίγουρα δεν οδήγησε εκτός Ελλάδας
Άβαταρ μέλους
By GeorgT
#57916
kyr80 έγραψε:Γατάκια....
Η μόνη καθυστέρηση μπορεί να είναι στα σύνορα, όπως αναφέρθηκε. Με 2ο οδηγό μέσα βγαίνει εύκολα. Προσωπικά, κάνω πάντα μια στάση στο ΕΚΟ έξω από το Βελιγράδι γιατί συνήθισα το χάλια καφέ που κάνουν :lol: . Σκόπια τα περνάς αέρα, ειδικά από πέρυσι που διόρθωσαν και τα κομμάτια στο βουνό, με 2 λωρίδες. Σερβία ίσως το πιο βαρετό μέρος στον κόσμο για οδήγηση, με οδόστρωμα ΓΤΠ. Ουγγαρία τη βινιέτα την αγοράζεις από Internet.
Έχω γυρίσει από Φρανκφούρτη με μόνη στάση για ψώνια στο Parndorf(μεταξύ Βιέννης και Μπρατισλάβας).
Μην τρομάζετε τζάμπα τον κόσμο. Είναι εφικτότατο.


αν το εκανες κ με το Punto σου βγάζω το καπελο

μερικοι εχουμε μεγαλωσει σε τετοια ταξιδια μονοκοπανιά (De-Gr) αρχικα γιουγκοσλαβια μετα Bari τελευταία Ancona και πλέων παρα πολλοι ξαναέρχονταν απο Βαλκάνια!

Ανετο εννοειται πως δεν είναι (θυμαμαι μια φορα 2 οδηγοι μονοκοπανια μεσω ουγγαριας ρουμανιας βουλγαριας συνολο 30 κ βαλε ωρες ταλαιπορια, Βρρρρ :help: )
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#57920 Η δυσκολότερη διαδρομή με το Punto δεν ήταν αυτή. Τις περισσότερες ώρες τις έκανα από Βιέννη για Βουκουρέστι... Τραγικός ο δρόμος. Μόνο αν ζήσεις τα χειρότερα, καταλαβαίνεις την αξία των επίσης κακών Βουλγαρικων δρόμων.
Punto χωρίς cc, φορτωμένο κάργα και με σκληρά ελατήρια
Άβαταρ μέλους
By GeorgT
#57944 Ασε Szeged- Timosoara-Drobeta-Turnu Severin-Calavat εχει ,μείνει χαραγμένο μαυρο στη μνημη μου!

Λύτρωση μολις ειχαμε φτάσει Βουλγαρια με φερρυ στο Δούναβη (πλέων υπάρχει γέφυρα)

Ουτε στο χειρότερό εχθρό σου αυτη η εμπειρία!
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#57995 Εγώ είχα κάνει μλκία.... Άκουσα το destinator που είχα τότες, και με πήγε Wien-Bratislava-Budapest-Szeged-Timosoara-Drobeta(σύνορα Σερβία)-Craiova-Pitesti-Bucharest
Δηλαδή σχεδόν το δρόμο που λές εσύ, μόνο που ξανανέβηκα για Βουκουρέστι. Στο γυρισμό για Ελλάδα, πέρασα από τη "Γέφυρα της Φιλίας" τα σύνορα για Βουλγαρία. Νόμιζες ότι μπήκες στον πολιτισμό. Η Ρουμανία ΔΕΝ έχει εθνικό οδικό δίκτυο. Λίγο έξω από Τιμισοάρα μόνο και 100 χλμ πριν το Βουκουρέστι. Το καλοκαίρι έχει πολλούς τουρίστες από Τιμισοάρα. Μπαίνουν Σερβία, για να αποφύγουν το δρόμο τους. Προτιμάνε 2 φορές σύνορα και τελωνεία, από το να φάνε την ταλαιπωρία.
Αν και είχα ζοριστεί πάρα πολύ, οι αναμνήσεις είναι θετικές. Το τοπίο στη διαδρομή ασύλληπτο, αλλά σε πιάνει σφίξιμο όταν βλέπεις που μένουν οι Ρουμάνοι τον 21ο αιώνα. Τα βόδια στα χωράφια, αντί για τρακτέρ κλπ.

Αρχίζω βέβαια να έχω πολύ άσχημη γνώμη και για το γερμανικό οδικό δίκτυο στη Βεστφαλία... Δεν χωράνε τόσα αυτοκίνητα. Τα μποτιλιαρίσματα είναι πλέον συνήθεια. Καμιά σχέση με το Έσσεν ή Βαυαρία. Και το απόλυτο χάος σε σχέση με Βρανδεμβούργο και λοιπή Αν. Γερμανία.