Νίκος Παππάς έγραψε:Ρε γιατι κανουν τα "ευκολα" ,"δυσκολα" οι Γερμανοι;
Δεν είναι κάτι καινούριο, στη πραγματικότητα είναι αντιγραφή της συνταγής που έκανε μια δεκαετία νωρίτερα η Yamaha με το TMax:
Το μειονέκτημα είναι ότι αυξάνει τη πολυπλοκότητα, κόστος, βάρος και το χώρο που πιάνει αλλά έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Στα κλασσικά σκούτερ ο κινητήρας και η μετάδοση είναι μέρος της ανάρτησης, οπότε η μη αναρτωμενη μάζα είναι συγκριτικά πολύ μεγάλη και η συμπεριφορά τους στο δρόμο είναι ΓΤΠΚ. Σε ένα 125άρι σκουτεράκι, το να θυσιάσεις το πάτημα για πρακτικότητα είναι αποδεκτός συμβιβασμός, σε αυτή τη κατηγορία όχι.
Με αυτή τη λύση, ο ιμάντας υπάρχει ως μέρος του CVT και η τελική μετάδοση είναι με αλυσίδα (που επειδή είναι κλειστή και εμβαπτιζόμενη σε λάδι, κρατάει παραπάνω απ'ότι σε μια κανονική μοτοσυκλέτα), κάνοντας το ψαλίδι πίσω πολύ πιο ελαφρύ.