Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By Morx
#451929 Ναι οκ, το κοστος απο μονο του δεν λεει κατι.
Μεγαλο σερβις για καποιους ειναι λαδια μπουζια φιλτρα και ιμαντας / αλυσογραναζα.
Για καποιους αλλους ειναι + παραφλου + σερβις μπροστινα + υγρα φρενων + καθαρισμος σε δαγκανες + ελεγχος επανασφιξιμο στα ρουλεμαν τιμονιου +πληρης φορτιση μπαταριας οσο αυτο διαρκει ... και πολλα αλλα.

Βαλε ενα αναλυτικο του τι εγινε για να εχουμε μια ιδεα.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#452036
bujinkan έγραψε:εκανα το σέρβις των 40k που είναι.το μεγάλο με.ρύθμιση βαλβίδων κλπ κλπ

ας μη πω καλύτερα τι πλήρωσα....

< >



Δλδ να μην ασχοληθω καν με ενα GS310 GS που εβαλα στο ματι ε? :hmmm:

Νταξει... κάτι τετοια ποσα για ενα μηχανακι τα θεωρω ευθεια προσβολη νοημοσύνης. Δλδ...2 πληρη βαρια σερβις (ιμαντες χρονισμου κιτ, υγρα φρενων, λαδια, ξυδια, φιλτρα) αυτοκινητου με οριτζιναλ ανταλλακτικα.

Τι μπορει να εχει ενα μηχανακί που να δικαιολογει τετοια ποσα?
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#452064
corsair έγραψε:
bujinkan έγραψε:εκανα το σέρβις των 40k που είναι.το μεγάλο με.ρύθμιση βαλβίδων κλπ κλπ

ας μη πω καλύτερα τι πλήρωσα....

< >



Δλδ να μην ασχοληθω καν με ενα GS310 GS που εβαλα στο ματι ε? :hmmm:

Νταξει... κάτι τετοια ποσα για ενα μηχανακι τα θεωρω ευθεια προσβολη νοημοσύνης. Δλδ...2 πληρη βαρια σερβις (ιμαντες χρονισμου κιτ, υγρα φρενων, λαδια, ξυδια, φιλτρα) αυτοκινητου με οριτζιναλ ανταλλακτικα.

Τι μπορει να εχει ενα μηχανακί που να δικαιολογει τετοια ποσα?

bujincan's BMW

Εικόνα

To GS 310

Εικόνα

Bλεπεις διαφορες;

Αυτες λοιπον συν το γεγονος οτι του Αχχιλεα ειναι ΤΟΠ ενω το 310 ENTRY, λενε οτι δεν θα εχουν σχεση τα κοστη τους.

Αν σου αρεσει το παιρνεις
Άβαταρ μέλους
By xenos
#452092 Καλα κ τα Τ μαξ απο χρυσαφι ειναι (αγορα κ σερβις).

Τα 700-800€ βεβαια για σερβις μοτο ακουγεται απο αστειο εως τραγικο, αλλα οπως λεει η παροιμια για την επιδεξιοτητα...
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#452108
Morx έγραψε:Ναι οκ, το κοστος απο μονο του δεν λεει κατι.
Μεγαλο σερβις για καποιους ειναι λαδια μπουζια φιλτρα και ιμαντας / αλυσογραναζα.
Για καποιους αλλους ειναι + παραφλου + σερβις μπροστινα + υγρα φρενων + καθαρισμος σε δαγκανες + ελεγχος επανασφιξιμο στα ρουλεμαν τιμονιου +πληρης φορτιση μπαταριας οσο αυτο διαρκει ... και πολλα αλλα.

Βαλε ενα αναλυτικο του τι εγινε για να εχουμε μια ιδεα.
Έχουμε και.λέμε ...
μπουζι
αλυσίδα
ιμαντας
λάδια
βαλβολινες
υγρά φρένων
γρανάζια αλυσίδας
μπίλιες
ψυκτικό υγρό
φίλτρο αέρα
φίλτρο βενζίνης
Γενικός έλεγχος και ρύθμιση βαλβίδων
διάρκεια εργασιών από τις 8 το.πρωί έως 3 το.απόγευμα δλδ 7 ώρες σύνολο
αρχικές.τιμές
ανταλλακτικά 500 ευρώ
εργασία 350

τελικό ποσό μετά την έκπτωση
740 ευρώ

< >
Άβαταρ μέλους
By corsair
#452120
Νίκος Παππάς έγραψε:
Bλεπεις διαφορες;

Αυτες λοιπον συν το γεγονος οτι του Αχχιλεα ειναι ΤΟΠ ενω το 310 ENTRY, λενε οτι δεν θα εχουν σχεση τα κοστη τους.

Αν σου αρεσει το παιρνεις


Ναι... το πανω ειναι μηχανακι με πολλα πλαστικα τριγυρω και το αλλο οχι. Οι μηχανολογικες τους αναγκες δε διαφέρουν ιδιαιτερα ασχετα διαφορας κυβισμου και απο οσο ξέρω ο Bunji δεν αλλαξε τα πλαστικα τριγυρω. Το αν βαφτιζεται TOP η Entry καμια σημασια δεν εχει... η μαλλον εχει... στο ποσα θα σου το φουσκώσουνε. Ο ιδιος ακριβως λογος για τον οποιο δεν θα περιμενα καποια ιδιαιτερη αποκλιση στην τιμη του σερβις μεταξυ ενος Polo και ενος Passat.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#452123
bujinkan έγραψε:διάρκεια εργασιών από τις 8 το.πρωί έως 3 το.απόγευμα δλδ 7 ώρες σύνολο
αρχικές.τιμές
ανταλλακτικά 500 ευρώ
εργασία 350

τελικό ποσό μετά την έκπτωση
740 ευρώ


Ρε Bunji, μια απορια, αν και δεν νομιζω να εχεις την απάντηση. 7 ώρες σου χρέωσαν. 2 ώρες η εργασία.... τις αλλες 5 ωρες τι εκαναν?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#452124 Εντάξει, φθηνό δεν το λες, αλλά άλλαξε και ένα σκασμό πράγματα. Και μην ξεχνάμε πως το συγκεκριμένο έχει ΚΑΙ ιμάντα ΚΑΙ αλυσίδα, οπότε γενικώς η μετάδοση θα κοστίσει ένα σκασμό λεφτά.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#452125
corsair έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
Bλεπεις διαφορες;

Αυτες λοιπον συν το γεγονος οτι του Αχχιλεα ειναι ΤΟΠ ενω το 310 ENTRY, λενε οτι δεν θα εχουν σχεση τα κοστη τους.

Αν σου αρεσει το παιρνεις


Ναι... το πανω ειναι μηχανακι με πολλα πλαστικα τριγυρω και το αλλο οχι. Οι μηχανολογικες τους αναγκες δε διαφέρουν ιδιαιτερα ασχετα διαφορας κυβισμου και απο οσο ξέρω ο Bunji δεν αλλαξε τα πλαστικα τριγυρω. Το αν βαφτιζεται TOP η Entry καμια σημασια δεν εχει... η μαλλον εχει... στο ποσα θα σου το φουσκώσουνε. Ο ιδιος ακριβως λογος για τον οποιο δεν θα περιμενα καποια ιδιαιτερη αποκλιση στην τιμη του σερβις μεταξυ ενος Polo και ενος Passat.

Οχι, δεν ειναι ετσι. Διαφερουν αρκετα θα ελεγα.
Το ενα ειναι δικυλινδρο σκουτερ με αναλογη μεταδοση, δυο ιμαντες, αλυσιδα, μπιλιες, βαριατορ και δεν συμμαζευεται, ενω το αλλο μονοκυλινδρο με κλασικο κιβωτιο και μεταδοση με αλυσιδα και δυο γραναζια.

Και το Τ-ΜΑΧ αναλογα ακριβο μεγαλο σερβις εχει, αν θες να εισαι τυπικος, ακριβωτερο απο το ΜΤ-07 που και παραπανω κυβικα ειναι και αλογα περισσοτερα εχει.

Η τιμες ειναι τετοιες γιατι μιλαμε για mega scooter.
Τα κοπανανε ασχημα στα σερβις γιατι εχουν ακριβη τιμη αγορας. Σου λεει αφου εχεις 13-14-15Κ για σκουτερ, εχεις και για σερβις.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#452128
Anonymous Founder έγραψε:Εντάξει, φθηνό δεν το λες, αλλά άλλαξε και ένα σκασμό πράγματα. Και μην ξεχνάμε πως το συγκεκριμένο έχει ΚΑΙ ιμάντα ΚΑΙ αλυσίδα, οπότε γενικώς η μετάδοση θα κοστίσει ένα σκασμό λεφτά.


Το οτι κοστιζει 2 φορες το σερβις ενος αμαξιου? Μιας BMW για να μην ξεφυγουμε σε μαρκα... το θεωρουμε φυσιολογικο?

Εν τω μεταξυ σιγα τα πράγματα... ειναι αστεία, κλασσικα και ευτελους αξίας τα περισσοτερα.

ps: μου αρεσει που νομιζα πως οι αντιπροσωπειες αυτοκινητων κλέβουν-γδερνουν... τελικα τους λες και κοροιδα μπροστα σε αυτές των μηχανων.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#452147
dimik έγραψε:Corsair έχεις αλλάξει αλυσογράναζα σε μοτοσυκλέτα να δεις πόσο κάνουν;
Μην πιάσουμε την ρύθμιση βαλβίδων.

Χο χο χο! Κρατανε επισης καιρο.

Στο σκουτερ η οδηγια λεει καθε 15Κ χλμ αλλαγη ιμαντα. Ο οποιος κανει 70€ και μαζι με εργασια, βαλβολινη κλπ φτανει τα 150€

Με 170€ αλλαζεις αλυσιδο-γραναζα σε μεσαια μοτο με καλα ανταλλακτικα και βγαζεις 35-40Κ χλμ.

Περαν της ευκολιας του και της πρακτικοτητας του ενα σκουτερ μεχρι 350 κεκ ειναι σαφως ακριβοτερο σε συντηρηση απο μια μοτο μεχρι 500 κεκ