Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#100102 Μήπως κάτι τέτοιο;
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6245933/

Και παζάρι γιατί ναι μεν είναι φθηνός , αλλά αν αγοράσεις καινούρια έχεις και δωράκια (συναγερμό, μπαγκαζιέρα κλπ), οπότε κάτι μπορεί να γίνει πιο καλό για την τιμή. :ninja:
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#100104
D-Jet έγραψε:Εγώ ψήνομαι εδώ και μέρες (άτιμε koubeast) σε χαμηλή φωτιά σιγά σιγά... :vava:

:twisted: :twisted: :twisted:

Άντε με το καλό!

@ HF

Αν θέλει την 300 SuperSport, υπάρχει ολοκαίνουρια σε στοκ η παρακάτω:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2318714/

Βέβαια ο τίτλος λέει 250cc όμως πιθανολογώ ότι κάνει λάθος ο έμπορος στα κυβικά (εκτός κι αν έχει βάλει φώτο από 300άρα και πουλάει 250άρα...) :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#100110
D-Jet έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Τώρα είδα τι λες! :vava:
Όντως, τα ωραία και έντονα χρώματα είναι στις πιο ακριβές! :tomato:
Πολύ ωραία μηχανάκια, αλλά όχι να δώσεις και 5500 χιλιάρικα. :rtfm:

@ΝΠ, ναι πρέπει να είναι το ίδιο (άλλο το τι λένε), euroIII quasar 244κ.έκ. με 21-22 άλογα.
Ούτε κρύο ούτε ζέστη σα μοτέρ, το 300 (που ειναι 280 δλδ) δεν έχει μεγάλη διαφορά σε δύναμη αλλά είναι πιο οικονομικό στις βενζίνες, από ό,τι γνωρίζω.
Αν σκεφτείς ότι η απλή 300gts abs/asr έχει 4750 (1200 ευρώ παραπάνω) είναι 35%ακριβότερη από τη 250 στα 3550.
Προσωπικά, πιστεύω ότι η διαφορά είναι λογική μόνο και μόνο για το abs αλλά σχεδόν 5 χιλιάρικα για σκούτερ νομίζω ότι ξεφεύγει αρκετά και μάλιστα για βεσπί που είναι αποκλειστικά για μέσα στην πόλη (δεν έχω, άλλωστε και να τα δώσω).

Το γκρι είναι απίθανο και είναι και της μπίχλας βέβαια.... :lol:

Το ιδιο μοτερ φοραει και το δικο μου και εχει καταναλωση απο 3,6 εως 4,2 λιτ/100χλμ.
Το 300αρι το εχω οδηγησει σε sportcity cube και δεν ειναι πολυ καλυτερο απο το 250.
Αν εβαζε το 350αρι στο sportcity θα ηταν σουπερ αλλα η Aprilia κοιμαται...

Το προβλημα με την ελλειψη ABS ειναι οτι απο το 2016 ειναι υποχρεωτικο στις μοτο και αντε να πουλησεις μετα μηχανακι που δεν εχει.
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#100128
Anonymous Founder έγραψε:Μπα, αυτή είναι απλή και δεν έχει και ABS νομίζω.

Ούτε αυτή που έβαλες εσύ έχει ABS, άσχετα αν ο πωλητής ισχυρίζεται κάτι τέτοιο. Οι supersport με abs/asr έχουν το νέο καντράν και το νέο μονόμπρατσο μπροστά.

Αυτή πχ είναι μία από αυτές : http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5880688/
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#100182
koubeast έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Μπα, αυτή είναι απλή και δεν έχει και ABS νομίζω.

Ούτε αυτή που έβαλες εσύ έχει ABS, άσχετα αν ο πωλητής ισχυρίζεται κάτι τέτοιο. Οι supersport με abs/asr έχουν το νέο καντράν και το νέο μονόμπρατσο μπροστά.

Αυτή πχ είναι μία από αυτές : http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5880688/

Ακριβώς! Το μονόμπρατσο είναι χαρακτηριστικό... Έχει εντελώς διαφορετική στήριξη με λιγότερες τριβές και (λένε) ότι έχει ουσιαστική διαφορά από το παλιό (όπως αυτό που έχει το ss που έβαλε ο HF).
Η 300, μη βλέπετε τι γράφουν οι πωληταί, βγήκε μόνο στην έκδοση f/l με το abs/asr μιας και είχε καταργηθεί από την εποχή της 250 (την οποία είναι πανεύκολο να την αναγνωρίσετε από το στρογγυλό φαναράκι στη ΅γραβατα΅).
Η καινούργια (f/l δλδ) 250 είναι ακριβώς ίδια με τις 300ρες abs, με το καινούργιο μονόμπρατσο και τα όργανα αλλά (πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου για να χωρίσει τις κατηγορίες) χωρίς τον εξοπλισμό που περιλαμβάνει abs/asr.

@ΝΠ, η vespa έχει κοντύτερη σχέση μετάδοσης και ίσως σου φανεί πιο ζωντανή χαμηλά, απλά ψοφάει στα 110 (άντε να φτάνει μέχρι 120-125χαω). Δεν έχει και νόημα, βέβαια, μιας και ούτε για πλάκα δεν έχει τη σταθερότητα του sc με τα δωδεκάρια ( αν και είναι αρκετά φαρδουλά και με τη μαζούλα τους κάαααατι κάνουν). Πρέπει να έχει μπόλικους κραδασμούς, από ό,τι βλέπω και στα beverly και συνηθισμένος στα honda σίγουρα δε θα μου πολυγουστάρει... Όλα θέμα συνήθειας είναι, βέβαια... Το abs είναι το μόνο πραγματικό πρόβλημα που υπάρχει με τη 250άρα αλλά και πάλι η διαφορά στην τιμή με την 300 τα ξεκαθαρίζει όλα ΙΜΗΟ...
Για να έχετε μια εικόνα, όταν το 2002-2003 πήρα το NES@150 3600 ευρώ, η τότε gt200 με πολύ χαμηλότερο εξοπλισμό και μοτέρ με κατανάλωση 4.5+ l/100km έκανε 4200, οπότε τα 3550 για τη 250 τώρα μου φαίνονται πολύ καλή τιμή!
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#101234 Ευχαριστώ..πρώτες εντυπώσεις η μπέμπα παραλήφθηκε σήμερα το μεσημέρι στις 3 από βαγιανελλη.
Μετά την παράδοση είχαμε πλήρη επεξήγηση της μηχανής για σχεδόν τα πάντα. Ξεκινήσαμε λοιπόν για την παρθενική βόλτα μέσα στην Αθήνα
Στην αρχή φοβήθηκα λίγο το βάρος εν στάση .ΣΤο πρωτο μισάωρο κάθε φορά που φρενάριζα σε στοπ μπαστακωνα τα πόδια κάτω και έλεγα από μέσα. Μου Τώρα θα γυρει και θα ξαπλώσω χαχαχαχα.ευτυχως Μετά απο ενα μισάωρο έφυγε Αυτό το άγχος....της πήρα τον αέρα και άρχισα τις σφήνες στα φανάρια. Η φίλη μου μου ελεγε καλά Πως την συνηθισες τόσο γρήγορα. Της λέω 25 χρόνια σκουτερας τι σκατα έμαθα. Κάναμε τις βόλτες μας και Μετά την αφησα σπίτι της και πήρα τον δρόμο της επιστροφής για Λουτράκι.
Μόλις βγήκα εθνική και ειδικά.Στα τα διόδια άρχισα να το ανοίγω το μηχ ανακι ευλαβικά βέβαια μιας και έχουμε στρώσιμο. Πήγα έως 140 κοντέρ. Η αίσθηση απλά αλλού...
ROYAL που ελεγε κάποιος.
Στην ανηφόρα των Μεγάρων είχε αρκετό έως πολύ αέρα....τίποτα δεν κουνιόταν ούτε καταλάβαινα τίποτα....αρχοντικά με 140 και άνετα.
Καταναλώσεις φυσικά ακόμα δεν ...άστρωτο είναι....σε 100 χλμ τα 25 Αθήνα και τα 75 εθνική έδειξε μέσο όρο 6.1 λτ/100