- 07 Ιουν 2017, 22:43
#404290
3 βιδες για την εξατμιση και 1 για το λαιμο.
Παιρνεις τον τενεκε της πιατζιο στο χερι.
Μετα απο 40000χλμ, εσωτερικα ειναι καπως ετσι... οσο μπορει να δει καποιος.
Τριψιμο με σβουρακι σε πολυστροφο τριπανι (καυτη καυτη)
Τριψιμο με γυαλοχαρτα (500 - 800 - 1500)
Ξεπλυμα με χλιαρο νερο και σφουγγαρακι κουζινας
ΚΑΛΟ ΣΤΕΓΝΩΜΑ.
Βαψιμο με νορμαλ θερμοκρασια και οσο το δυνατον λιγοτερη υγρασια και σκονη.
Κρέμασμα με ατσαλοσυρμα στο υψος των ωμων απο το ταβανι και σπρει υψηλης θερμοκρασιας.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ
ΑΣΧΗΜΑ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ και εμπιστευτηκα το "Quantum" της Elastotet. ΓΙΑ ΤΟΝ Π$#ΤΣΟ ΑΠΛΑ! Δεν ηταν ματ οπως αναγραφει η συσκευασια αλλα semi-gloss... (δειτε την τελευταια φωτο, το προστατευτικο του λαιμου) ... βρωμοκοπαγε κατα το βαψιμο αλλα και κατα το "καψιμο" ... δεν φαινεται να ειναι ουτε για πλακα αντοχης και δεν στεγνωνει με τιποτα... παραμενει σαν "τζελ". Θελει ΠΟΛΛΛΕΕΕΕΕΣ ωρες καψιματος για να σταθεροποιηθει με αποτελεσμα ελεινο.
Αποκλειστικη προτιμηση στα εξης σπρει! και τελετουργικο στα εξης σπρει με την παρακατω σειρα προτεραιοτητας:
1) Motip (εχω βαψει 3-4 εξατμισεις απο διαφορα μοτο στο παρελθον το ενα διχρονο)
2) CosmosLac (τωρινο βαψιμο)
3) Morris (προηγουμενο βαψιμο)
Εαν πανε να σας πλασαρουν τα χρωματοπωλεια καποιο αλλο, να ειστε διστακτικοι, μπορει να ειναι καλο, μπορει και μαπα... εγω την πατησα και ετριψα ξανα τελειως ξενερωμενος!
Η εξατμιση βαφτηκε μια φορα περισυ τον Αυγουστο στα 20000 περιπου και φετος το 3ημερο στα 40000.
Πουτανα Piaggio ... μη φανταστειτε ξεφτισμα τρελο, αλλα σε μερικα σημεια μου την εσπαγε να φαινεται ετσι.
ΚΑΘΟΛΟΥ σκουρια ωστοσο!
Βελουδο!
Και μερικες απο την περσινη "αγγαρεια".
Χρονος διαδικασιας, 40 λεπτα απο το βγαλε εξατμιση μεχρι το βαλε μπρος.
Η τοποθετηση γινεται με την εξατμιση να κρεμεται κρατωντας την απο το συρμα (slip-on)
Ο σκυλος καλο ειναι να αποφευγεται...