Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#401607
koubeast έγραψε:Όχι, δεν ήταν δικό μου, απλά γνωρίζω την συγκεκριμένη περίπτωση. Ο bihlas το είχε πάρει και το πουλάει/πουλησε, αυτός θα σε κατατοπίσει καλύτερα.


Σωστα σωστα! Αν δεν ειχα την αναγκη να αρχισω καπου delivery, δεν ειχα σκοπο να το πουλησω γιατι βολευει απιστευτα μεσα στη πολη το μηχανακι αν ξεπερασεις τη καταναλωση που ειναι στα 3-3.5λ στα 100.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#401613 Το καλυτερο παπι για delivery ειναι το Crypton R. Δεν νομιζω αν το δωσεις 1000€ να βρεις ενα που να μην χρειαστει κατι σε αυτα τα λεφτα.
Αφου εχεις καλοσυντηρημενο σκουτερ, κρατα το. Καιει περισσοτερο ναι, αλλα το ξερεις και ξερεις που ποναει.
Το μεταχειρο παπι δεν το ξερεις .
Άβαταρ μέλους
By Morx
#404290 3 βιδες για την εξατμιση και 1 για το λαιμο.
Παιρνεις τον τενεκε της πιατζιο στο χερι.

Μετα απο 40000χλμ, εσωτερικα ειναι καπως ετσι... οσο μπορει να δει καποιος.

Εικόνα

Τριψιμο με σβουρακι σε πολυστροφο τριπανι (καυτη καυτη)
Τριψιμο με γυαλοχαρτα (500 - 800 - 1500)
Ξεπλυμα με χλιαρο νερο και σφουγγαρακι κουζινας
ΚΑΛΟ ΣΤΕΓΝΩΜΑ.
Βαψιμο με νορμαλ θερμοκρασια και οσο το δυνατον λιγοτερη υγρασια και σκονη.

Εικόνα

Εικόνα

Κρέμασμα με ατσαλοσυρμα στο υψος των ωμων απο το ταβανι και σπρει υψηλης θερμοκρασιας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΑΣΧΗΜΑ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ και εμπιστευτηκα το "Quantum" της Elastotet. ΓΙΑ ΤΟΝ Π$#ΤΣΟ ΑΠΛΑ! Δεν ηταν ματ οπως αναγραφει η συσκευασια αλλα semi-gloss... (δειτε την τελευταια φωτο, το προστατευτικο του λαιμου) ... βρωμοκοπαγε κατα το βαψιμο αλλα και κατα το "καψιμο" ... δεν φαινεται να ειναι ουτε για πλακα αντοχης και δεν στεγνωνει με τιποτα... παραμενει σαν "τζελ". Θελει ΠΟΛΛΛΕΕΕΕΕΣ ωρες καψιματος για να σταθεροποιηθει με αποτελεσμα ελεινο.

Αποκλειστικη προτιμηση στα εξης σπρει! και τελετουργικο στα εξης σπρει με την παρακατω σειρα προτεραιοτητας:
1) Motip (εχω βαψει 3-4 εξατμισεις απο διαφορα μοτο στο παρελθον το ενα διχρονο)
2) CosmosLac (τωρινο βαψιμο)
3) Morris (προηγουμενο βαψιμο)

Εαν πανε να σας πλασαρουν τα χρωματοπωλεια καποιο αλλο, να ειστε διστακτικοι, μπορει να ειναι καλο, μπορει και μαπα... εγω την πατησα και ετριψα ξανα τελειως ξενερωμενος!

Η εξατμιση βαφτηκε μια φορα περισυ τον Αυγουστο στα 20000 περιπου και φετος το 3ημερο στα 40000.
Πουτανα Piaggio ... μη φανταστειτε ξεφτισμα τρελο, αλλα σε μερικα σημεια μου την εσπαγε να φαινεται ετσι.
ΚΑΘΟΛΟΥ σκουρια ωστοσο!

Βελουδο!

Εικόνα

Εικόνα


Και μερικες απο την περσινη "αγγαρεια".

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Χρονος διαδικασιας, 40 λεπτα απο το βγαλε εξατμιση μεχρι το βαλε μπρος.
Η τοποθετηση γινεται με την εξατμιση να κρεμεται κρατωντας την απο το συρμα (slip-on)

Ο σκυλος καλο ειναι να αποφευγεται... :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#404296 οντως τα motip είναι κορυφαια σπρει.Ωραιο το αποτέλεσμα παντως!
Άβαταρ μέλους
By xenos
#414572 Κατανάλωση sh 300: 4.0-4.5 lt / 100 χλμ :x
Κατανάλωση innova 125 (carb): 2.0-2.1 lt / 100 χλμ :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#414588
xenos έγραψε:Κατανάλωση sh 300: 4.0-4.5 lt / 100 χλμ :x
Κατανάλωση innova 125 (carb): 2.0-2.1 lt / 100 χλμ :dizzy:

Τώρα δηλαδή χρησιμοποιείς και το σκούτερ και το παπί και την ducati; Συλλέκτης :lol:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#414601
NiTse έγραψε:
xenos έγραψε:Κατανάλωση sh 300: 4.0-4.5 lt / 100 χλμ :x
Κατανάλωση innova 125 (carb): 2.0-2.1 lt / 100 χλμ :dizzy:

Τώρα δηλαδή χρησιμοποιείς και το σκούτερ και το παπί και την ducati; Συλλέκτης :lol:


Το παπί ήταν δικό μου και το ξαναπήρα πίσω πρόσφατα, λόγω συγκυριών. Το θέμα μου τώρα είναι ότι σκέφτομαι να το σουτάρω, μιας και από φρένα/ανάρτηση πάσχει πολύ. Εκεί το σκούτερ κερδίζει κατά κράτος, αλλά όταν πάμε σε κόστος συντήρησης, το παπί παίζει μόνο του μπάλα. :oops:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#414743 Ε καλά παπί vs scooter σε συντήρηση δεν υπάρχει σύγκριση.
Το beverly πάντως (250 καρμπ.) παίζει στα 4,0lt με την γυναίκα που πηγαινοέρχεται στην δουλειά της να μην είναι και πολύ φειδωλή με το γκάζι. :twisted:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#414796 Eγω πλεον, εδω και 1 χρονο στη Θεσ/νικη βλεπω την καταναλωση μου να ανεβαινει στα 3,8 εντος πολης.
Εχει πολυ κοσμο για να παιζω, αρκετη άπλα σε σχεση με τη Λάρισα οποτε το παταω και μενω πισω απο τα Καστρα.
Η φαση ειναι οτι το 90% των εκτος πολης, ειναι πλεον δικαβαλο επομενως δεν βλεπω καμια τρελα χαμηλη καταναλωση.
Το καλυτερο που ειδα ever, ηταν το Πασχα που εκανα 380χλμ με ενα τεποζιτο δικαβαλος φορτωμενος, με 110-120km/h (το trip computer εγραψε avg 112km/h)... 3,7l/100!!

Πλεον βλεπω πως η αυτονομια μου, χωρις να υπολογιζω ΚΑΘΟΛΟΥ το πως θα οδηγησω βρισκεται στα 350χλμ.

Το καλυτερο απ'ολα βεβαια ειναι αυτο....
:lol:



FORZA ITALIA ρε μουνια!!! :metalo:
Ακομα να εκκραγει! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#417117 Το sh φοράει από τη μάνα του 19 γρ μπίλιες. Να βάλω 18 ή 17 δεδομένου ότι δεν τελικιάζω ποτέ; :hmmm: dr pulley βεβαίως βεβαίως.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#417186
Νίκος Παππάς έγραψε:Βαλε. Εβαλα 13 γρ απο 14 που φορα μαμα και πεταει!


τι μάρκα έβαλες; Αρκετή διαφορά; Τελική πόσο σου έκοψε; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#417193
xenos έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Βαλε. Εβαλα 13 γρ απο 14 που φορα μαμα και πεταει!


τι μάρκα έβαλες; Αρκετή διαφορά; Τελική πόσο σου έκοψε; :hmmm:

Dr Pulley φυσικα! Το ενα γραμμαριο διαφορα δεν καταλαβα να εκοψε κατι απο τελικη, αντιθετα παει μεχρι τα 110χαω πιο ανετα απο πριν. Περισσοτερο δεν το ανοιγω, ποσο παραπανω να πας στην Κυμης η την Κηφισιας; :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#417328 Γνωμη μου, προτιμησε τις Dr Pulley.

Δεν φθειρονται ευκολα, αλλα σαν αντικτυπο, φθειρουν το βαριατορ λιγο παραπανω απο τις κοινες.
Απο την εμπειρια μου, καθε 5-6 σετ μπιλιες θες καινουριο βαριατορ.
Με pulley.. θα ναι λιγο "χειροτερα".
Το ποσο, εξαρταται και πως το πας....

Εαν θες λιγο καλυτερες εκκινησεις και ΜΟΝΟ ενω ρεπριζ εισαι ΟΚ, τοτε απλα, αλλαξε ελατηρια συμπλεκτη με σκληροτερα.

Επειδη εχω οδηγησει SH125-150 καρμπυρατερ & ιντζεξιον αλλα και 300άρια ... δεν εχουν αναγκη απο ελαφρυτερες μπιλιες. Με τα μαμα γραμμαρια εχουν πολυ καλη κλιμακωση.
Υστερουν αρκετα, σε συμπλεκτη, ειδικα τα 125/150.