εγώ κάτι δεν κατάλαβα. Το bmw σκούτερ έχει αλυσίδα για μετάδοση και όχι ιμάντα;
Δεν έχω καταλάβει γιατί ν' αλλάζεις συχνά, αν δεν έχει τζόγους και έχει λίπανση, γιατί να χρειάζεται αλλαγή;
xenos έγραψε:Αν δεις ένα καινούριο και ένα φαγωμένο γρανάζι βλέπεις τη διαφορά. Αν το γρανάζι λοιπόν δεν έχει φαγωθεί λόγω ήπιας χρήσης πχ, ο "μάστορας" θα πρέπει να κρίνει για την αλλαγή του ή όχι.
εγώ κάτι δεν κατάλαβα. Το bmw σκούτερ έχει αλυσίδα για μετάδοση και όχι ιμάντα;
Το μπεμπέ έχει και αλυσίδα (κλεισμένη σε μπάνιο λαδιού) και ιμάντα
send from my cave using smoke signals
xenos έγραψε:Αν δεις ένα καινούριο και ένα φαγωμένο γρανάζι βλέπεις τη διαφορά. Αν το γρανάζι λοιπόν δεν έχει φαγωθεί λόγω ήπιας χρήσης πχ, ο "μάστορας" θα πρέπει να κρίνει για την αλλαγή του ή όχι.
εγώ κάτι δεν κατάλαβα. Το bmw σκούτερ έχει αλυσίδα για μετάδοση και όχι ιμάντα;
Ακριβως! Δεν υπαρχει οριο χιλιομετρων. Αν ομως θελει αλλαγη η αλυσιδα τοτε θελουν και τα γραναζια.
Οπως και τα Aprilia srv 850, Gilera gp 800, Honda Integra, εχουν αλυσιδα και οχι ιμαντα
Fiat Panda 7,6l/100km
bujinkan έγραψε:xenos έγραψε:Αν δεις ένα καινούριο και ένα φαγωμένο γρανάζι βλέπεις τη διαφορά. Αν το γρανάζι λοιπόν δεν έχει φαγωθεί λόγω ήπιας χρήσης πχ, ο "μάστορας" θα πρέπει να κρίνει για την αλλαγή του ή όχι.
εγώ κάτι δεν κατάλαβα. Το bmw σκούτερ έχει αλυσίδα για μετάδοση και όχι ιμάντα;
Το μπεμπέ έχει και αλυσίδα (κλεισμένη σε μπάνιο λαδιού) και ιμάντα
send from my cave using smoke signals
Στην φωτο βλεπω οτι η τελικη μεταδοση ειναι με αλυσιδα.
και πιο μπροστα εχει εναν μικρουλη ιμαντα edit: Στραβωμαρα ρε!! Εχει και αλλον ιμαντα, μεγαλο, οπως υπεδειξε ο Αχχιλεας
Ρε γιατι κανουν τα "ευκολα" ,"δυσκολα" οι Γερμανοι;
Fiat Panda 7,6l/100km
send from my cave using smoke signals
Για να δούμε...
Πως γενεν ατο;;
Μπορουσες να το πας ευθεια η οχι;;
Honda ρε μουνια!!
Sent from Sarakakis S.A. Tablet using Repsol Wifi
Morx έγραψε:Ειχε κοπει μια βαση μοτερ;;
Πως γενεν ατο;;
Μπορουσες να το πας ευθεια η οχι;;
Honda ρε μουνια!!
Sent from Sarakakis S.A. Tablet using Repsol Wifi
Βάση, κάποιο λαστιχάκι στη βάση, κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Δεν θυμάμαι καλά.
Κανονικά πήγαινε το μηχανάκι, απλά μου είχε πει ότι να αν στο σηκώσω στο κεντρικό σταντ και κουνήσω από εδώ το μοτέρ, πάει λίγο πέρα δώθε. Τέτοια φάση. Αλλά δεν ήθελα να το αφήσω.
Νίκος Παππάς έγραψε:Ρε γιατι κανουν τα "ευκολα" ,"δυσκολα" οι Γερμανοι;
Δεν είναι κάτι καινούριο, στη πραγματικότητα είναι αντιγραφή της συνταγής που έκανε μια δεκαετία νωρίτερα η Yamaha με το TMax:
Το μειονέκτημα είναι ότι αυξάνει τη πολυπλοκότητα, κόστος, βάρος και το χώρο που πιάνει αλλά έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Στα κλασσικά σκούτερ ο κινητήρας και η μετάδοση είναι μέρος της ανάρτησης, οπότε η μη αναρτωμενη μάζα είναι συγκριτικά πολύ μεγάλη και η συμπεριφορά τους στο δρόμο είναι ΓΤΠΚ. Σε ένα 125άρι σκουτεράκι, το να θυσιάσεις το πάτημα για πρακτικότητα είναι αποδεκτός συμβιβασμός, σε αυτή τη κατηγορία όχι.
Με αυτή τη λύση, ο ιμάντας υπάρχει ως μέρος του CVT και η τελική μετάδοση είναι με αλυσίδα (που επειδή είναι κλειστή και εμβαπτιζόμενη σε λάδι, κρατάει παραπάνω απ'ότι σε μια κανονική μοτοσυκλέτα), κάνοντας το ψαλίδι πίσω πολύ πιο ελαφρύ.