Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#272794 Tί να σου πω, όταν άλλαξα αλυσίδα μετά απο 20.000 (ναι κατάφερα κι έβγαλα τόσα στην Ολλανδία :s_biggrin ), δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω γρανάζια πάνω. Τώρα αν δεν προσέχεις την αλυσίδα ή είσαι γλήγορος και την αλλάζεις κάθε τρεις και λίγο να το καταλάβω. Άλλωστε το κόστος των γραναζιών είναι μικρό τμήμα του όλου εγχειρήματος :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By xenos
#272797 Αν δεις ένα καινούριο και ένα φαγωμένο γρανάζι βλέπεις τη διαφορά. Αν το γρανάζι λοιπόν δεν έχει φαγωθεί λόγω ήπιας χρήσης πχ, ο "μάστορας" θα πρέπει να κρίνει για την αλλαγή του ή όχι.

εγώ κάτι δεν κατάλαβα. Το bmw σκούτερ έχει αλυσίδα για μετάδοση και όχι ιμάντα; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#272798 Εγώ δεν έχω αλλάξει αλυσίδα και γρανάζια και έχω κάνει σχεδόν τόσα και είχε και κάμποσα από πριν.
Δεν έχω καταλάβει γιατί ν' αλλάζεις συχνά, αν δεν έχει τζόγους και έχει λίπανση, γιατί να χρειάζεται αλλαγή;
:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#272803
xenos έγραψε:Αν δεις ένα καινούριο και ένα φαγωμένο γρανάζι βλέπεις τη διαφορά. Αν το γρανάζι λοιπόν δεν έχει φαγωθεί λόγω ήπιας χρήσης πχ, ο "μάστορας" θα πρέπει να κρίνει για την αλλαγή του ή όχι.

εγώ κάτι δεν κατάλαβα. Το bmw σκούτερ έχει αλυσίδα για μετάδοση και όχι ιμάντα; :hmmm:

Το μπεμπέ έχει και αλυσίδα (κλεισμένη σε μπάνιο λαδιού) και ιμάντα

send from my cave using smoke signals
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#272804
xenos έγραψε:Αν δεις ένα καινούριο και ένα φαγωμένο γρανάζι βλέπεις τη διαφορά. Αν το γρανάζι λοιπόν δεν έχει φαγωθεί λόγω ήπιας χρήσης πχ, ο "μάστορας" θα πρέπει να κρίνει για την αλλαγή του ή όχι.

εγώ κάτι δεν κατάλαβα. Το bmw σκούτερ έχει αλυσίδα για μετάδοση και όχι ιμάντα; :hmmm:

Ακριβως! Δεν υπαρχει οριο χιλιομετρων. Αν ομως θελει αλλαγη η αλυσιδα τοτε θελουν και τα γραναζια.

Οπως και τα Aprilia srv 850, Gilera gp 800, Honda Integra, εχουν αλυσιδα και οχι ιμαντα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#272810
bujinkan έγραψε:
xenos έγραψε:Αν δεις ένα καινούριο και ένα φαγωμένο γρανάζι βλέπεις τη διαφορά. Αν το γρανάζι λοιπόν δεν έχει φαγωθεί λόγω ήπιας χρήσης πχ, ο "μάστορας" θα πρέπει να κρίνει για την αλλαγή του ή όχι.

εγώ κάτι δεν κατάλαβα. Το bmw σκούτερ έχει αλυσίδα για μετάδοση και όχι ιμάντα; :hmmm:

Το μπεμπέ έχει και αλυσίδα (κλεισμένη σε μπάνιο λαδιού) και ιμάντα

send from my cave using smoke signals

Εικόνα



Στην φωτο βλεπω οτι η τελικη μεταδοση ειναι με αλυσιδα.


Εικόνα

και πιο μπροστα εχει εναν μικρουλη ιμαντα :lol: edit: Στραβωμαρα ρε!! Εχει και αλλον ιμαντα, μεγαλο, οπως υπεδειξε ο Αχχιλεας :s_howdy

Ρε γιατι κανουν τα "ευκολα" ,"δυσκολα" οι Γερμανοι; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#276457 Σήμερα το sh πήγε συνεργείο. Είχε κοπεί μία βάση μοτέρ (το γνώριζα πριν το πάρω) +λάδια +να μου φτιάξει την κομμένη πινακίδα +ότι βγάλει το κοστούμι.
Για να δούμε... :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#276462 Ειχε κοπει μια βαση μοτερ;;

Πως γενεν ατο;;

Μπορουσες να το πας ευθεια η οχι;;

Honda ρε μουνια!! :lol:



Sent from Sarakakis S.A. Tablet using Repsol Wifi
Άβαταρ μέλους
By xenos
#276466
Morx έγραψε:Ειχε κοπει μια βαση μοτερ;;
Πως γενεν ατο;;
Μπορουσες να το πας ευθεια η οχι;;
Honda ρε μουνια!! :lol:
Sent from Sarakakis S.A. Tablet using Repsol Wifi


Βάση, κάποιο λαστιχάκι στη βάση, κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Δεν θυμάμαι καλά. :lipsealed:
Κανονικά πήγαινε το μηχανάκι, απλά μου είχε πει ότι να αν στο σηκώσω στο κεντρικό σταντ και κουνήσω από εδώ το μοτέρ, πάει λίγο πέρα δώθε. Τέτοια φάση. Αλλά δεν ήθελα να το αφήσω.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#281368
Νίκος Παππάς έγραψε:Ρε γιατι κανουν τα "ευκολα" ,"δυσκολα" οι Γερμανοι; :hmmm:



Δεν είναι κάτι καινούριο, στη πραγματικότητα είναι αντιγραφή της συνταγής που έκανε μια δεκαετία νωρίτερα η Yamaha με το TMax:

Εικόνα

Το μειονέκτημα είναι ότι αυξάνει τη πολυπλοκότητα, κόστος, βάρος και το χώρο που πιάνει αλλά έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Στα κλασσικά σκούτερ ο κινητήρας και η μετάδοση είναι μέρος της ανάρτησης, οπότε η μη αναρτωμενη μάζα είναι συγκριτικά πολύ μεγάλη και η συμπεριφορά τους στο δρόμο είναι ΓΤΠΚ. Σε ένα 125άρι σκουτεράκι, το να θυσιάσεις το πάτημα για πρακτικότητα είναι αποδεκτός συμβιβασμός, σε αυτή τη κατηγορία όχι.

Με αυτή τη λύση, ο ιμάντας υπάρχει ως μέρος του CVT και η τελική μετάδοση είναι με αλυσίδα (που επειδή είναι κλειστή και εμβαπτιζόμενη σε λάδι, κρατάει παραπάνω απ'ότι σε μια κανονική μοτοσυκλέτα), κάνοντας το ψαλίδι πίσω πολύ πιο ελαφρύ.