Η γεωμετρια του (τροχοι, σασι, βασεις κινητηρα, κεντρο βαρους με αρκετη μαζα συγκεντρωμενη πισω) ... ειναι η μεγαλυτερη |λογοκρισία| του αιωνα!
Εαν εχεις μπαγαζιερα, ειναι ο πρωτος υποπτος που γαμαει τη λεπτη ισορροπια του ολου εγχειρηματος της Piaggio.
O δευτερος υποπτος, ειναι οι βασεις του κινητηρα που σχεδον σε ολα τα Piaggio ειναι τυπου τσιχλοφουσκας. Μια |λογοκρισία| και μιση!
Τα αντιβαρα ειναι απλα ενα μπαλωμα στο ολο προβλημα...
Στο δικο μου, τα ελαφρυτερα δεν παρουσιασαν καμια απολυτως αλλαγη και το ηξερα, αφου οι μικροτεροι τροχοι και η ολη γεωμετρια του ποτε δεν προιδεασε για κατι τετοιο!