edmond έγραψε:Τι μου θύμησες!
Το είχα για κανα τρίμηνο, κάπου 15-16 χρόνια πρίν. Δεν πρόλαβα φυσικά ν' ασχοληθώ με....πφφ συντηρήσεις. Δεν είχα ιδέα για το μανίκι των εξατμίσεων.
Nα 'ταν το μονο!
edmond έγραψε:Τι μου θύμησες!
Το είχα για κανα τρίμηνο, κάπου 15-16 χρόνια πρίν. Δεν πρόλαβα φυσικά ν' ασχοληθώ με....πφφ συντηρήσεις. Δεν είχα ιδέα για το μανίκι των εξατμίσεων.
Morx έγραψε:Σε ποιο μοτερ? Piaggio?
Morx έγραψε:Αεροκλειδο θες σε ΟΛΑ εφοσον δεν εχεις τα απαραιτητα εργαλεια για το μπλοκαρισμα του βαριατορ καθως και της καμπανας.
Δεν γινεται να κανεις ζημια με αυτο, ΑΡΚΕΙ να εχεις δουλεψει πολυ ομως πανω του.
Σε ολα τα συνεργεια ακομα και σε εξουσιοδοτημενα, για να γλιτωσουν χρονο, με αυτο βαρανε!
Οπως ειπα, η ζημια δεν γινεται, επειδη ειναι εξοικειωμενοι με το συγκεκριμενο αεροκλειδο και σφιγγουν/ξεσφιγγουν απειρες φορες τη μερα.
Morx έγραψε:Εαν θες να το προσπαθησεις μονος, μπορω να σε κατευθυνω ΠΡΙΝ το επιχειρησεις, γιατι εχει 1-2 μυστικα το πραμα.
Ειναι πανευκολο, εαν πιανουν λιγο τα χερια σου, μη σε τρομαζει. Οσο για τα εργαλεια, αυτο ειναι το μεγαλυτερο σου "προβλημα" κατα την αποψη μου!
xenos έγραψε:Ο Σαββας λυνει και δενει sh με κλειστα ματια. Απ οτι ξερω εχει εργαλεια συγκρατησης βαριατορ και δυναμοκλειδαMorx έγραψε:Σε ποιο μοτερ? Piaggio?
Sh 300.Morx έγραψε:Αεροκλειδο θες σε ΟΛΑ εφοσον δεν εχεις τα απαραιτητα εργαλεια για το μπλοκαρισμα του βαριατορ καθως και της καμπανας.
Δεν γινεται να κανεις ζημια με αυτο, ΑΡΚΕΙ να εχεις δουλεψει πολυ ομως πανω του.
Σε ολα τα συνεργεια ακομα και σε εξουσιοδοτημενα, για να γλιτωσουν χρονο, με αυτο βαρανε!
Οπως ειπα, η ζημια δεν γινεται, επειδη ειναι εξοικειωμενοι με το συγκεκριμενο αεροκλειδο και σφιγγουν/ξεσφιγγουν απειρες φορες τη μερα.
Τι εννοείς; Βλέπω εδώ το βίντεο: λινκ και δεν βλέπω να κάνει κάτι ιδιαίτερο. Που κάνω λάθος;Morx έγραψε:Εαν θες να το προσπαθησεις μονος, μπορω να σε κατευθυνω ΠΡΙΝ το επιχειρησεις, γιατι εχει 1-2 μυστικα το πραμα.
Ειναι πανευκολο, εαν πιανουν λιγο τα χερια σου, μη σε τρομαζει. Οσο για τα εργαλεια, αυτο ειναι το μεγαλυτερο σου "προβλημα" κατα την αποψη μου!
Ψήνομαι, γιατί 80ε που ζητάνε μόνο για εργασία, το βρίσκω πολύ.
nikos έγραψε:Ο Σαββας λυνει και δενει sh με κλειστα ματια. Απ οτι ξερω εχει εργαλεια συγκρατησης βαριατορ και δυναμοκλειδα
Morx έγραψε:Για δυναμοκλειδο, ψαξε καλυτερα σε αλλα φορουμ, ειναι πολλες οι αντιγραφες επωνυμων, πολλα τα Ταιβανεζικα που ειναι ΣΑΠΙΑ και πολλα Ταιβανεζικα παλι, που ειναι αρκετα τιμια για τα λεφτα τους. Αρχικα, για στροφαλο και καμπανα, χρειαζεσαι απο 50Nm εως και 80Νm... παραπανω, ΣΠΑΝΙΟ για συμβατικο CVT σε 300άρι σκουτερ. Οποτε ψωνιζεις ενα δυναμοκλειδο με αντιστοιχο ευρος.
edmond έγραψε:Άποψη μου βέβαια, είναι οτι τέτοιες εργασίες καλό είναι να γίνονται στο συνεργείο. Μια φορά το χρόνο γίνεται, ίσως και παραπάνω διάστημα, αν γίνει μια στραβή θα βγεί το κοστούμι πολλαπλάσιο. Τουλάχιστον αν γίνει η ζημιά στο συνεργείο, ξέρεις που θα απευθυνθείς.
Να πρόκειται για αλλαγή λαδιών, να πω οτι πάει και' ρχεται.
Νίκος Παππάς έγραψε:Ουτε τα εργαλεια, ουτε το νοικι του πληρωνεις. Για τις γνωσεις και την εμπειρια του το κανεις.
Νίκος Παππάς έγραψε:Αν επισης νομιζεις οτι για ιμάντα/γλίστρες/μπίλιες/λάδια/φιλτρα θες μαξ 30 λεπτα, οχι εσυ ο μαστορας, εισαι πολυ λαθος!
Πανω απο μιση ωρα ειναι το κανονικο σερβις της μεταδοσης μονο, για εμπειρο μηχανικο, που θα λυσει δεσει και ελεγξει-συμπληρωσει-αλλαξει ο,τι χρειαζεται και πρεπει.
Να ξυπνήσεις μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα για κατούρημ[…]
Επρεπε να του σκασει μια κεφαλια με το κράνος ο μη[…]
τελος ο λουης απο μερκ wolff/hamilron clash :worse[…]
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]