Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By Govus
#452167 Δεν ξέρω αν υπάρχει πιο ενδεικτικό δείγμα από το ...δικό μου, αλλά σε μια 15ετία (κλείνει σε 2μιση μήνες) με το Liberty, ένα απλό σκουτεράκι 125 κυβικών, έχω ξοδέψει σχεδόν ακριβώς 2.500 €, ΜΟΝΟ για ανταλλακτικά και σέρβις. Κάτι που μεταφράζεται σε 160 € ΚΑΘΕ ΕΤΟΣ, οπότε μάλλον ναι, δεν είναι και τόσο φθηνά τα σκούτερ στη συντήρηση :( ...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#452168
dimik έγραψε:Εγώ τα χρυσά αλυσογράναζα της DID τα είχα πληρώσει κανα 300ρι στα 25-27000χλμ αν θυμάμαι καλά.

Εσενα εχει και 100 αλογα. Σκεψου να ειχες Τ-ΜΑΧ με 45 και να πληρωνες τα ιδια για σερβις μεταδοσης στα ιδια χιλιομετρα :s_wink
Άβαταρ μέλους
By dimik
#452172 Καλά δεν το συζητώ, μακράν ακριβότερα τα σκούτερ στην συντήρηση.
Αυτό που ίσως έτσουξε παραπάνω στην περίπτωση του BMW ήταν οι χρεώσεις εργατοώρας της αντιπροσωπείας, γιατί για ανταλακτικά μια χαρά μου φαίνεται η τιμή.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#452180
corsair έγραψε:
ps: μου αρεσει που νομιζα πως οι αντιπροσωπειες αυτοκινητων κλέβουν-γδερνουν... τελικα τους λες και κοροιδα μπροστα σε αυτές των μηχανων.


+1
με 350 ευρω εργασια,κανω σερβις ,αλλαζω αμπραγιάζ σε 4κινητο,αλλαζω και 4 αμορτισέρ.Σε αυτοκινητο αξιας 50κ ευρω.
Απιστευτο ότι πληρωνουν αυτά τα χρηματα για ΣΚΟΥΤΕΡ. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#452214
corsair έγραψε:
bujinkan έγραψε:διάρκεια εργασιών από τις 8 το.πρωί έως 3 το.απόγευμα δλδ 7 ώρες σύνολο
αρχικές.τιμές
ανταλλακτικά 500 ευρώ
εργασία 350

τελικό ποσό μετά την έκπτωση
740 ευρώ


Ρε Bunji, μια απορια, αν και δεν νομιζω να εχεις την απάντηση. 7 ώρες σου χρέωσαν. 2 ώρες η εργασία.... τις αλλες 5 ωρες τι εκαναν?
η εργασία ήταν 7 ώρες όχι 2

< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#452215
Govus έγραψε:Δεν ξέρω αν υπάρχει πιο ενδεικτικό δείγμα από το ...δικό μου, αλλά σε μια 15ετία (κλείνει σε 2μιση μήνες) με το Liberty, ένα απλό σκουτεράκι 125 κυβικών, έχω ξοδέψει σχεδόν ακριβώς 2.500 €, ΜΟΝΟ για ανταλλακτικά και σέρβις. Κάτι που μεταφράζεται σε 160 € ΚΑΘΕ ΕΤΟΣ, οπότε μάλλον ναι, δεν είναι και τόσο φθηνά τα σκούτερ στη συντήρηση :( ...

Ειδικα για το δικο σου που ειναι 125 κεκ, αν ειχες παπι νομιζω θα ειχες αγορασει αλλο ενα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By corsair
#452240
bujinkan έγραψε:
corsair έγραψε:
bujinkan έγραψε:διάρκεια εργασιών από τις 8 το.πρωί έως 3 το.απόγευμα δλδ 7 ώρες σύνολο
αρχικές.τιμές
ανταλλακτικά 500 ευρώ
εργασία 350

τελικό ποσό μετά την έκπτωση
740 ευρώ


Ρε Bunji, μια απορια, αν και δεν νομιζω να εχεις την απάντηση. 7 ώρες σου χρέωσαν. 2 ώρες η εργασία.... τις αλλες 5 ωρες τι εκαναν?
η εργασία ήταν 7 ώρες όχι 2

< >


Αν μπορουσα θα σε εβαζα σε ενα οργανωμενο γκαραζ, θα σου έδινα τις οδηγιες και θα χρονομετρούσαμε να δούμε αν ειναι 2 ή 7 οι ώρες. Δεν εκανα λάθος οταν σε ρώτησα τι κανανε τις υπολοιπες 5 ωρες. Δεν εχω θιξει καν το θεμα κοστους των εργατικων ακομα...

ps: Ρε... κανα 50αρικο εξτρα αφησες στον μάστορα να σε θυμάται καλυτερα την επομενη φορα, να σου κανει και εκπτωση? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#452256 Μισο λεπτο Κορσε μου.
Η εργασια για ολα οσα εγραψε, δεν παιζει με την καμια να ειναι ενα διωρακι.

Σε ενα τετοιο δικυλινδρο βρωμοσκουτερ που ολα ειναι καλυμενα απο πλαστικα, διωρακι θες μονο για το ρυθμισμα βαλβιδων.
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#452378
Morx έγραψε:Μισο λεπτο Κορσε μου.
Η εργασια για ολα οσα εγραψε, δεν παιζει με την καμια να ειναι ενα διωρακι.

Σε ενα τετοιο δικυλινδρο βρωμοσκουτερ που ολα ειναι καλυμενα απο πλαστικα, διωρακι θες μονο για το ρυθμισμα βαλβιδων.
σωστά ..Μόνο λύσε δεσε είναι πάνω από ώρα

< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#452606 Απο 2 μέχρι 7 βέβαια υπάρχει χάος. Νταξ δεν θα' ναι 2 αλλά οχι και 7. Σε 7 ώρες έχεις κάνει βίδες όλο το μηχανάκι.
Πως είπατε; αμα σκύψεις κεφάλι και δεν το ξανασηκώσεις μέχρι να τελειώσουν οι εργασίες; Ννννναι, και στο 7ωρο service δεν θα σήκωσαν κεφάλι... :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#452660
edmond έγραψε:Απο 2 μέχρι 7 βέβαια υπάρχει χάος. Νταξ δεν θα' ναι 2 αλλά οχι και 7. Σε 7 ώρες έχεις κάνει βίδες όλο το μηχανάκι.
Πως είπατε; αμα σκύψεις κεφάλι και δεν το ξανασηκώσεις μέχρι να τελειώσουν οι εργασίες; Ννννναι, και στο 7ωρο service δεν θα σήκωσαν κεφάλι... :shifty:

Εχω λυσει και εχω δεσει πολλα μηχανακια. Σκουτερ και μοτο και παπακια, με fairing και χωρις...

Απο σασι, ΓΥΜΝΟ τελειως, ενα mega scooter οπως t-max / C650 / burgman, θες παραπανω απο 8ωρο για να το δεσεις ξανα.
ΜΟΝΟ για το δεσιμο πλαστικων, δεν μιλαω για ρυθμισμα βαλβιδων, δεν μιλαω για αποστραγγιση παραφλου και πληρωση με εξαερωση, δεν μιλαω για λαδια, δεν μιλαω για ιμαντα γλιστρες καθαρισμα μεταδοσης, δεν μιλαω για δισκακια κλπ ...

Για τρακαρισμενο συγχρονο παπι, honda wave με ολο το εμπρος τμημα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
(μασκα, γραβατα, μπροστινο, φλασακια, φαναρι, καπακι φαναριου, πισω καπακι τιμονιου, βαση μασκας, φτερο, τροχος, αξονας κλπ ....) ΜΟΝΟ το δεσιμο, ειναι ενα 3ωρο στο νερο! Χωρις να σηκωσεις κεφαλι.

Μην ακουω για τετοια λιστα, σαν αυτη του Buj ... για 3 και 4 ωρες εργασιας, παθαινω εγκεφαλικο!
Για τα εργατικα που ζητανε να συμφωνησω, πληρωμη με νεφρο, ΟΚ.
ΕΙΔΙΚΑ τη στιγμη που τα rebranded γνησια ανταλλακτικα, τα κοστολογουν στο θεο για να βγαλουν και απο εκει.
Οι DID της yamaha σετακι με αλυσογραναζα ... ειναι ακριβοτερες απο τις ιδιες της DID!
Και οχι μονο της Yamaha... ενα παραδειγμα αναφερω, οπως και για τους Bando "εργοστασιακης τοποθετησης" της Honda.
Κατι 20άρικα διαφορα υπερ της φτερουγας! Που η παρτιδα κοντεινερ, ηρθε ακομα φθηνοτερη!



Να δεχτω οτι τα χρονοδιαγραμματα εργασιων συντηρησης/επισκευής εχουν σαν στοχο ΚΑΙ το κερδος για την εργατοωρα του συνεργειου, αλλα δεν ειναι μονο γι'αυτο.
Οταν η μαμα εταιρεια σε κανει εξουσιοδοτημενο, θελει πιστοποιησεις, σεμιναρια κλπ.
Οταν η μαμα εταιρεια αποφασιζει οτι σε 45 λεπτα γινεται ρυθμισμα βαλβιδων σε 2κυλινδρο 2ΕΕΚ με καπελωτα, δεν το λεει γιατι ετσι αποφασισαν ενα πρωι που ξυπνησαν. Αν ο τεχνικος ολοκληρωσει σε 39 λεπτα, μαγκια του. Αλλα δικαιολογημενα, θα πρεπει να εχει αυτο το 45λεπτο χρεωσης στη διαθεση του για να κανει ΣΩΣΤΑ τη δουλεια του. Οπως και ο πελατης στην τελικη, θα πρεπει να ειναι εξασφαλισμενος οτι τα λεφτα που αντιστοιχουν σε αυτη την εργασια, επιασαν τοπο.
Και επειδη καθε βιδα, δεν ξεβιδωνει παντα, καθε βιδα δεν βιδωνει παντα σωστα, διοτι κυκλοφορουν πολλα μπουρδελακια εκει εξω που ερχονται ρημαγμενα, μπορει μερικες φορες το 45λεπτο που αναφερει το χρονοδιαγραμμα να ειναι πραγματικα 55 λεπτα, ισως το δεκαλεπτο που εχασε απο τον ενα ΧΩΡΙΣ να ζητησει κατι παραπανω, να το καλυψει απο προβαδισμα αλλης διεκπεραιωσης.

Υπαρχει ενα απλο πραγμα που κανω σε πολλους φιλους οταν δουλευω σε δικα τους μηχανακια.
Ελα 'δω Θαναση. Τι θες σημερα να κανουμε, αλλαγη τακακια;
Πιασε καστανια, πιασε 12αρι ξεβιδωνε. Πιασε αλενακι, μυτοτσιμπιδο, βγαλε ασφαλειες.
Θες καθαρισμα στα εμβολα; Θες να τριψουμε να γυαλισει;
Να λιμαρουμε τις ακρες απο τα τακακια;
Να βιδωσουμε με το χερι ή να φερω το δυναμοκλειδο;
Ολοι διαλεγουν το πληρες πακετο, το οποιο μαντεψε, αργει η μαλλον, δεν αργει, αλλα ξεφευγει απο το ελα μωρε αλλαξες 2 ζευγαρια τακακια! Ζευγαρι τακακια σε πλευστες δαγκανες, αλλαζουν στο 10λεπτο.. αλλα μετα απο 4 τετοιες αλλαγες, αν ο ιδιοκτητης δεν βαλει ποτε χερι απο μονος του, θα ψαχνει γιατι σφηνωνουν τα εμβολα και γιατι η ποτανα η Kawasaki εχει τοσο ελεινες δαγκανες ή γιατι δεν μου το ειπε ο μαστορας, δεν το ελεγξε; Δεν το ειδε; Δεν το δοκιμασε; Δεν το διπλοτριπλοτσεκαρε;;

Conclusion:
Buji, σου πιασαν τον κωλαρακο, θελω να ελπιζω, οχι και τοσο αδικα ομως.
Και δεν εννοω οτι τον εχεις ωραιο και σφριγηλο...!! :lol:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#452682 Δεν διαφωνώ μέσες άκρες με τα παραπάνω, ωστόσο πιστεύεις πως ξεβίδωμα, αλλαγή και ξαναβίδωμα σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ εξαρτήματα που υποτίθεται πως οι τεχνικοί του επίσημου τα ξέρουν απ' έξω κι ανακατωτά, θέλουν 7 ώρες σύμφωνα με την παραπάνω λίστα;

Απο περιέργια, πόσο χρεώνουν την εργατώρα;
Άβαταρ μέλους
By Morx
#452704
edmond έγραψε:Δεν διαφωνώ μέσες άκρες με τα παραπάνω, ωστόσο πιστεύεις πως ξεβίδωμα, αλλαγή και ξαναβίδωμα σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ εξαρτήματα που υποτίθεται πως οι τεχνικοί του επίσημου τα ξέρουν απ' έξω κι ανακατωτά, θέλουν 7 ώρες σύμφωνα με την παραπάνω λίστα;

Απο περιέργια, πόσο χρεώνουν την εργατώρα;

Η εργατωρα στα περισσοτερα εξουσιοδοτημενα ειναι ενα 35-50€

Το αν θελουν 7 ωρες για ολα αυτα, το θεωρω οντως παρα παρα πολυ πιθανο!

Σε mk1 varadero:
Λαδια, φιλτρΑ, αλλαγη ζουαν σε λαιμους εξατμισεων μαζι με σφικτηρες (ειχαν σκουριασει-σαπισει), αλλαγη τακακια μπρος πισω, αλλαγη μπουζι, αλλαγη ανορθωτη (γι'αυτο ανεβηκε ραμπα πρωτιστως αλλα ειπε "δε γαμεις" ο ιδιοκτητης και ανοιξε πορτοφολι, φαντασου ποσο παρταλι), αλλαγη παραφλου, αλυσογραναζα και ελαστικα.

1 ατομο -> 5μισι ωρες.

Μονο οι εξατμισεις και οι λαιμοι ειναι το μανικι του αιωνα.
Εαν ο ιδιοκτητης ερθει με πλαινα καγκελα και σχαρα με τοποθετημενο top case... ΚΛΑΦΤΑ! Και ειναι πολλοι που σκανε μυτη ακομα και με ΓΕΜΑΤΕΣ μπαγαζιερες.... :lipsealed:

Βαλε για το τελος και το συμμαζεμα/καθαρισμα εργαλειων/καθαρισμα ραμπας εαν ειχε 35 κιλα σκονη...
Άβαταρ μέλους
By edmond
#452707 Τι μου θύμησες!
Το είχα για κανα τρίμηνο, κάπου 15-16 χρόνια πρίν. Δεν πρόλαβα φυσικά ν' ασχοληθώ με....πφφ συντηρήσεις. Δεν είχα ιδέα για το μανίκι των εξατμίσεων.