Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#370208 Ακριβώς, ήταν αυτός που έδωσε το ΟΚ και κατεύθυνε το σχεδιασμό.

Κάποια μοντέλα όχι απλα άντεξαν το πέρασμα του χρόνου αλλά 10-15 χρόνια αργότερα και θεωρούνται ακόμη
πολύ ενδιαφέροντα σε σχέση με τα τωρινά.
Αντιπαράδειγμα αποτελεί η 7άρα που παρουσιάστηκε τότε με εμφανέστατες αλλαγές στο 1ο facelift.

Ας μου επιτραπεί μια μοτοσυκλετιστική αναλογία , χωρίς να είναι τόσο ΣΕΞΥ η 5άρα ->

Εικόνα

Είχα την τύχη να τη δώ απο κοντά και σε σχέση με μία σύγχρονη BMW S1000RR , σχεδιαστικά δεν έχει να ζηλέψει απολύτως τίποτα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#370265 Αν μιλάμε για το απόλυτα διαχρονικό σχήμα (ακόμη και η MV επάνω, το αντέγραψε στεγνά...), the daddy of them all, είναι παρακάτω:
Εικόνα
Ακόμη και σήμερα, στέκεται και κατουράει πολλά από τα σύγχρονα σχέδια. Και μιλάμε τώρα για σχέδιο 20+ ετών, αφού παρουσιάστηκε το μακρινό 1994!
:omg: :s_omg
Άβαταρ μέλους
By mirage
#370283 Απο την ασχημια;

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#370285 Ο ίδιος άνθρωπος σχεδίασε Ducati 916 και F4 , στη πρώτη περίπτωση ίσως και να επηρεάστηκε κατά τι από τον άνθρωπο που σχεδίασε την Ducati Supermono , ένα από τα πιο ενδιαφέροντα δίκυκλα τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανολογικά.
Ο Tamburini ήταν μορφή του χώρου.

Το ποια είναι πιο ποθητή είναι δύσκολο να το πει κανείς καθόσον μιλάμε για design , σε επίπεδο επιδόσεων δεν υπάρχει σύγκριση ετσι κι αλλιώς. Αυτό που σίγουρα μπορεί να ειπωθεί είναι ότι το σχέδιο πρακτικά της F4 συνεχίζει ακόμα και σήμερα , σαν μία άλλη 911
Άβαταρ μέλους
By xenos
#370301
HighFidelity έγραψε:Αν μιλάμε για το απόλυτα διαχρονικό σχήμα (ακόμη και η MV επάνω, το αντέγραψε στεγνά...), the daddy of them all, είναι παρακάτω:
Εικόνα
Ακόμη και σήμερα, στέκεται και κατουράει πολλά από τα σύγχρονα σχέδια. Και μιλάμε τώρα για σχέδιο 20+ ετών, αφού παρουσιάστηκε το μακρινό 1994!
:omg: :s_omg


:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#370742
HighFidelity έγραψε:
21 quadra έγραψε:
mirage έγραψε:Απο την ασχημια;

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Δεν θα συζητήσω ένα θέμα τόσο υποκειμενικό όταν υπάρχει η γνωστή προκατάληψη, θα πώ όμως ότι εκείνα τα χρόνια μάλλον λόγω της ηλικίας σου δεν ήσουν σε θέση να θυμηθείς / καταλάβει / αντιληφθείς τι κυκλοφορούσε σε 2 τροχούς, γιατί αυτό ήταν το δικό μου θέμα της ανάρτησης, αυτό το σχέδιο για σύγκριση τότε με ότι άλλο κυκλοφορούσε και όχι με σημερινά κριτήρια, αλλά το φαρμάκι και όχι μια ειλικρινής συζήτηση περισσεύει και εκ των προτέρων γνωρίζω ποιοί και πως θα αντιδράσουν και κάνω τέςστ κάθε τόσο για να επιβεβαιώνομαι.

καλή σου ημέρα.

Ήταν πολύ επαναστατικό όταν βγήκε, αλλά και τότε θεωρήθηκε άσχημο και δεν πούλησε παρά ελάχιστα. Δεν χρειάζεται να εκνευριζόμαστε, ουσιαστικά έχετε διαφορετική άποψη, κανένας δεν προσέβαλε κανέναν. Το Katana το ξαναέβγαλε η Suzuki ίδιο στην παραγωγή 15+ χρόνια μετά, όταν είχαν γίνει μόδα τα κλασσικά μηχανάκια (την αρχή την είχε κάνει η Kawasaki με το Zephyr).


:offtopic: συνέχεια με ορισμένες λεπτομέρειες από την ιστορία της, γιατί ξεχνάς ότι μιλάμε για το 1980-81 και συγκρίνεις τα σημερινά σχέδια με την αισθητική σου που έχει διαμορφωθεί πολύ αργότερα, το δεν αρέσει σήμερα δεν λέει τίποτα, τότε όμως ξερογλύφονταν όλοι είτε μας αρέσει είτε όχι, άλλωστε δεν μπορείς να μπείς στο πνεύμα εκείνης της εποχής έτσι δεν είναι ? Ειδικά σε μια Ευρώπη εξαφανισμένη μοτοσυκλετιστικά που στις μεγάλες μοτό υπήρχε η BMW με τον boxer, η Guzzi με τον δικύλινδρο V και η Laverda και η Ducati με το 900S. μιλάω πάντα σχεδιαστικά, όλες οι μεγάλες μοτό ήταν Ιαπωνικές τότε

The Katana's design started when Suzuki hired Hans Muth, ex-chief of styling for BMW, to update the company's image. The three-man Target Design team consisted of Muth, Jan Fellstrom and Hans-Georg Kasten

In late 1980 when the GSX1100S Katana hit the street, it was claimed by Suzuki to be the fastest mass-production motorcycle in the world

The design also incorporated favorable aerodynamics, with a special emphasis placed on high-speed stability, and was repeatedly wind-tunnel tested in Italy.

it was a sales success, and the motorcycle had a lasting impact on motorcycle design.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#370760
21 quadra έγραψε:
HighFidelity έγραψε:
21 quadra έγραψε:
mirage έγραψε:Απο την ασχημια;

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Δεν θα συζητήσω ένα θέμα τόσο υποκειμενικό όταν υπάρχει η γνωστή προκατάληψη, θα πώ όμως ότι εκείνα τα χρόνια μάλλον λόγω της ηλικίας σου δεν ήσουν σε θέση να θυμηθείς / καταλάβει / αντιληφθείς τι κυκλοφορούσε σε 2 τροχούς, γιατί αυτό ήταν το δικό μου θέμα της ανάρτησης, αυτό το σχέδιο για σύγκριση τότε με ότι άλλο κυκλοφορούσε και όχι με σημερινά κριτήρια, αλλά το φαρμάκι και όχι μια ειλικρινής συζήτηση περισσεύει και εκ των προτέρων γνωρίζω ποιοί και πως θα αντιδράσουν και κάνω τέςστ κάθε τόσο για να επιβεβαιώνομαι.

καλή σου ημέρα.

Ήταν πολύ επαναστατικό όταν βγήκε, αλλά και τότε θεωρήθηκε άσχημο και δεν πούλησε παρά ελάχιστα. Δεν χρειάζεται να εκνευριζόμαστε, ουσιαστικά έχετε διαφορετική άποψη, κανένας δεν προσέβαλε κανέναν. Το Katana το ξαναέβγαλε η Suzuki ίδιο στην παραγωγή 15+ χρόνια μετά, όταν είχαν γίνει μόδα τα κλασσικά μηχανάκια (την αρχή την είχε κάνει η Kawasaki με το Zephyr).


:offtopic: συνέχεια με ορισμένες λεπτομέρειες από την ιστορία της, γιατί ξεχνάς ότι μιλάμε για το 1980-81 και συγκρίνεις τα σημερινά σχέδια με την αισθητική σου που έχει διαμορφωθεί πολύ αργότερα, το δεν αρέσει σήμερα δεν λέει τίποτα, τότε όμως ξερογλύφονταν όλοι είτε μας αρέσει είτε όχι, άλλωστε δεν μπορείς να μπείς στο πνεύμα εκείνης της εποχής έτσι δεν είναι ? Ειδικά σε μια Ευρώπη εξαφανισμένη μοτοσυκλετιστικά που στις μεγάλες μοτό υπήρχε η BMW με τον boxer, η Guzzi με τον δικύλινδρο V και η Laverda και η Ducati με το 900S. μιλάω πάντα σχεδιαστικά, όλες οι μεγάλες μοτό ήταν Ιαπωνικές τότε

The Katana's design started when Suzuki hired Hans Muth, ex-chief of styling for BMW, to update the company's image. The three-man Target Design team consisted of Muth, Jan Fellstrom and Hans-Georg Kasten

In late 1980 when the GSX1100S Katana hit the street, it was claimed by Suzuki to be the fastest mass-production motorcycle in the world

The design also incorporated favorable aerodynamics, with a special emphasis placed on high-speed stability, and was repeatedly wind-tunnel tested in Italy.

it was a sales success, and the motorcycle had a lasting impact on motorcycle design.


και σήμερα είναι βασικά :shifty: :lol:

Ενδιαφέρουσα κουβέντα, μπορεί κάλλιστα να συνεχιστεί στο Μοτο θρέντ
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#370787 εχει δικιο ο Quadra σχετικα με το κατανα,στην εποχη του ηταν ''διαστημικο'' και εκανε αισθηση με ότι άλλο κυκλοφορουσε.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#370797 Πράγματι, το θυμάμαι καλά, είχε κάνει μπούγιο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#370799
dstou έγραψε:Πράγματι, το θυμάμαι καλά, είχε κάνει μπούγιο.


εχει να κανει με την ηλικια των συμφορουμιτων,κανουν μπαμ τα παπουδια :ninja: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#370806 Βέβαια, αυτό είναι άσχετο με το αν αρέσει αισθητικά σε κάποιον, έτσι;;; :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#370817 Για την ιστορία και μόνο, οι δύο αυτές δημιουργίες του Τamburini, Ducati 916 & MV Agusta F4, βρίσκονται σαν εκθέματα στο Guggenheim.
Ιεροσυλία να βάζουμε δίπλα τους Κατάνες και ΜπουΜουΒούδες.

https://en.wikipedia.org/wiki/Solomon_R ... eim_Museum
Άβαταρ μέλους
By krom
#370821 Kαμία σχέση.
Στο Guggenheim ήταν 100+ διαφορετικά μηχανάκια, από Κatana, παπιά μέχρι αγωνιστικά, ΔΕΝ ήταν αποκλειστικότητα του Tamburini.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_m ... exhibition


Ιεροσυλια italy stronk λολ
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#370825
krom έγραψε:Kαμία σχέση.
Στο Guggenheim ήταν 100+ διαφορετικά μηχανάκια, από Κatana, παπιά μέχρι αγωνιστικά, ΔΕΝ ήταν αποκλειστικότητα του Tamburini.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_m ... exhibition


Ιεροσυλια italy stronk λολ


Με συγχωρείς, λάθος μου. Κάτι άλλο θυμόμουν που είχα διαβάσει παλιά για το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης. Παρακάτω ένα αφιέρωμα στην 916/996.

http://theitalianjob.gr/ducati-996-%CE% ... CE%BD-90s/