Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#802408
NickTG έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Ειλικρινά επίσης, αν και φοράω φωτοχρωμικά γυαλιά, δεν καταλαβαίνω γιατί να πάρεις στην Ελλάδα κράνος χωρίς sun visor.


Είναι πιο ελαφρύ. Είναι κάτι ακόμα που μπορεί να χαλάσει.
Συν ότι χαράζεται πολύ πολύ πιο εύκολα από την ζελατίνα..
Με αποτέλεσμα σε κάνα χρόνο να γεμίζει γρατσουνιές ψιλες και στον ήλιο να κάνει ιριδισμούς..

.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#802414 Αν φοράς γυαλιά οράσεως είναι ένα θέμα η προστασία με τον ήλιο, πρέπει να βρεις μια λύση.
Αν όχι νομίζω είσαι οκ με γυαλιά ηλίου εντός...αν κρίνω από το παρελθόν μου.
αλλιώς αν ο κατασκευαστής βγάζει φωτοχρωμική ζελατίνα σε λογική τιμή, είναι η καλύτερη λύση..
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#802416 Από τι να χαραχτεί; Αφού δεν ακουμπάει πουθενά;
Το βάρος να το δεχτώ, σίγουρα βαραίνει το κράνος κάποια γραμμάρια.
Θα ξαναπώ πάντως πως όλα είναι σχετικά: το Shoei XR1100 είναι πιο βαρύ από το flip-up X-lite X1003, ενώ το δεύτερο έχει και sun visor.

Πολύ purίστες είστε ρε παιδιά πάντως, δεν σας το 'χα! :lol:
Εγώ θα ξαναπώ, αν και με φωτοχρωμικά γυαλιά, και πάλι το sun visor ήταν ακόμη καλύτερο στον ήλιο (δηλαδή μιλάμε για πάνω από 9 μήνες στην Ελλάδα σε κάθε περίπτωση).
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#802421
Anonymous Founder έγραψε:Πολύ purίστες είστε ρε παιδιά πάντως, δεν σας το 'χα! :lol:


Νομίζω φαινόταν από την επιλογή του κράνους μου. :rtfm: :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#802887 Μηχανάκι μπορεί να μην έχω ακόμη, αλλά τσίμπησα το NXR-2 μετά από 20λεπτη δοκιμή, απίστευτα βολικό από την αρχή και σίγουρα ποιοτικό σε σχέση με ό,τι είχα πιάσει στο παρελθόν. Κάτι που μου έκανε εντύπωση, είναι πόσο εύκολα μπαίνουν-βγαίνουν τα γυαλιά μου με το κράνος φορεμένο....λες και έχει "ράγες" για να μπουν ακριβώς. Καμία σχέση με το παλιό μου.
Ας ελπίσουμε να μείνει αγρατσούνιστο...

Ερώτηση προς γνώστες:
Στο manual αναφέρεται ρητά ότι το pinlock δεν πρέπει να χρησιμοποιείται τη νύχτα.
Daytime use only. Never use PINLOCK® EVO lens at night. If the PINLOCK® EVO lens is used with a clear shield/visor, its light transmission ratio will be approximately 80%. This value does not meet the light transmission standards in the U.S. (VESC-8, 85%), or Europe (ECE R22, 80%), so this accessory is for „daytime use only“ in these jurisdictions.

Όπως ξέρετε δεν θεωρώ ότι ένας κατασκευαστής γράφει κάτι τυχαία...οπότε λέω να το τηρήσω. Υποθέτω πέρα από την μείωση της φωτεινότητας, παραμορφώνεται και το εισερχόμενο φως αφού περνάει στην ουσία από δύο φακούς...
Είναι πράγματι έντονο το πρόβλημα; Εμπειρίες; Λύσεις; Το βάζετε και το βγάζετε;
Άβαταρ μέλους
By dimik
#802888 Ιστορίες για αγρίους τύπου μην αφήνετε το τιμόνι όταν οδηγείτε, το pinlock στο XR1100 το είχα πάντα πάνω, καμία διαφορά την νύχτα, ίσα ίσα που τότε χρειαζόμουν τις anti fog ιδιότητες περισσότερο.

Για την ημέρα από την άλλη είχα πάρει εξτρα ζελατίνα καθρέφτη και την είχα καταβρει.

Τι μου θύμισες τώρα, περασμένα μεγαλεία... Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#802889 Παντως εμενα που δεν εχω και τρελα με την προστασια του εαυτου μου (σικ), μου γυαλισε πολυ και αυτο το σπαστο το κρανος που ποσταρισε ο ΧαιΦαι (και πεσατε να τον φατε :shifty: ).

Αεριζομενο, τσεκ.
Γυαλι ηλιου, τσεκ.
Δυνατοτητα καπνισματος τσιγαρου, τσεκ.
Δυνατοτητα εκτοξευσης χλεπας, τσεκ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#802892
George_Prix έγραψε:Δυνατοτητα εκτοξευσης χλεπας, τσεκ.

:lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#802894
ArrowsFA1 έγραψε:Μηχανάκι μπορεί να μην έχω ακόμη, αλλά τσίμπησα το NXR-2 μετά από 20λεπτη δοκιμή, απίστευτα βολικό από την αρχή και σίγουρα ποιοτικό σε σχέση με ό,τι είχα πιάσει στο παρελθόν. Κάτι που μου έκανε εντύπωση, είναι πόσο εύκολα μπαίνουν-βγαίνουν τα γυαλιά μου με το κράνος φορεμένο....λες και έχει "ράγες" για να μπουν ακριβώς. Καμία σχέση με το παλιό μου.
Ας ελπίσουμε να μείνει αγρατσούνιστο...

Ερώτηση προς γνώστες:
Στο manual αναφέρεται ρητά ότι το pinlock δεν πρέπει να χρησιμοποιείται τη νύχτα.
Daytime use only. Never use PINLOCK EVO lens at night. If the PINLOCK EVO lens is used with a clear shield/visor, its light transmission ratio will be approximately 80%. This value does not meet the light transmission standards in the U.S. (VESC-8, 85%), or Europe (ECE R22, 80%), so this accessory is for „daytime use only“ in these jurisdictions.

Όπως ξέρετε δεν θεωρώ ότι ένας κατασκευαστής γράφει κάτι τυχαία...οπότε λέω να το τηρήσω. Υποθέτω πέρα από την μείωση της φωτεινότητας, παραμορφώνεται και το εισερχόμενο φως αφού περνάει στην ουσία από δύο φακούς...
Είναι πράγματι έντονο το πρόβλημα; Εμπειρίες; Λύσεις; Το βάζετε και το βγάζετε;

Ναι υπάρχει μία διαφορά αλλά είναι μικρή και συνηθίζεται εύκολα.
Βλέπεις μια ελαφριά άλω στα φώτα αλλά καμία μείωση ορατότητας.

Άσε που νωρίς το πρωί και το βράδυ είναι που θολώνει η ζελατίνα, όπως και σε βροχή.

Όπως είπε και ο dimik, είναι σαν την συμβουλή να κοιτάτε τον δρόμο που πάτε μην έχετε ατύχημα... Σωωωωπα!

Με γειά η κραναρα!

.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#802899 Δεν ειχα ποτε θεμα με θολωμα του κρανους...
Η :inlove: οσες φορες το χειμωνα γυρισα να την κοιταξω, ειχε τη ζελατινα της σαν τον καθρεπτη μετα απο μπανιο! :lol:
Ισως γιατι δεν ανασαινω τοσο εντονα οταν οδηγαω... Τοσο εντος οσο και εκτος πολης. Βεβαια ποτε δεν κλεινω αεραγωγους και το χειμωνα φοραω full face μπαλακλαβα.

Το pinlock ειναι εξαρετικα χρησιμο για οσους "θολωνουν" ευκολα, το δοκιμασα καποτε και επιτηδες αφηνα χνωτα για να βεβαιωθω! ΟΜΩΣ προσωπικα με ενοχλησε αυτο που αναφερθηκε τη νυχτα. Ολοσωστα τοποθετημενο αλλα και με μικρορυθμισεις, εντος πολης εβλεπα διπλα τα ειδωλα απο πηγες φωτος και μονο. Δηλαδη μια ανακλαση επανω στη ζελατινα και μια αλλη μερικα χιλιοστα πιο "πισω" στο Pinlock. Πεντακαθαρα και τα δυο, χωρις να εχουν θολωσει.
Ξαναλεω, μονο οι πηγες φωτος δημιουργουσαν θεμα, πραγμα το οποιο ηταν τερμα ενοχλητικο και μου αποσπουσε την προσοχη οταν προσπαθουσα να περασω αναμεσα απο σταματημενα οχηματα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#802962 Εμένα το pinlock στο NXR2 , πετάχτηκε από τη κυρία του σπιτιού γιατί νόμιζε ότι ήταν κάποιο άχρηστο πλαστικό :lipsealed: :lol:

Είμαι να πάρω προφανώς, φοράω το επιρρηνιο (που κάνει δουλίτσα) προσωρινά μέχρι την αντικατάσταση και στη πόλη, για το πήγαινε έλα σε δουλίτσες, φοράω το παλαιότερο Bell , τα οποία έχουν την άπειρως καλύτερη λύση με ενσωματωμένη fog repellant μεμβράνη.

Είναι αλήθεια πάντως ότι σε άλλο pinlock , κ εγώ δεν είχα πρόβλημα το βράδυ αλλά ο κατασκευαστής το λέει ρητά: όχι για βράδυ
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#802966 Με γεια το Shoei, φοβερό και πανάλαφρο κράνος, αγρατζούνιστο και αχρείαστο να μείνει! Άντε, και με ένα... μηχανάκι τώρα! :lol:
EDIT: Εξηγώ το πανάλαφρο: είναι 200 σχεδόν γραμμάρια ελαφρύτερο από ότι μας είχε συνηθίσει η Shoei κατά μέσο όρο και χωρίς "εξωτικά" υλικά τύπου carbon κλπ.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#802968 Είναι σίγουρα ελαφρύτερο από το παλιό χρέπι μου, πράγμα που καταλαβαίνεις τόσο στο χέρι όσο (κυρίως) στο κεφάλι. Σας ευχαριστώ πολύ.
Άντε τώρα να βρούμε το εργαλείο....
Καλός φίλος πάντως, την είχε "καταβρεί" με αυτό για τις αστικές του μετακινήσεις...
Daytona Zontes G125