- 10 Ιούλ 2018, 22:34
#522719
Σχετικα με το rpha11:
Εμφανως πιο θορυβωδες απο το προηγουμενο AGV K4 Evo (με το οποιο εκανα περιπου 45000km) και απο το XR1100 (σχεδον αλλα τοσα).
Με παλαιοτερα κρανη (Uvex VX8, Airoh SV55s και ενα Nolan που δεν προλαβα να το χαρω και πολυ
) δεν τιθεται θεμα συγκρισης, ημαρτον.
Στο δια ταυτα:
Θετικα:1) απο τοτε που το πηρα το γαμημενο, ΜΟΝΟ ΒΡΕΧΕΙ! Εννοειται πως εφαγα τονους βροχης γιατι ειμαι παντος καιρου.
Δεν πηρε σταγονα αλλα με χαλασε το γεγονος οτι στο κεντρο της ζελατινας, τα νερα δεν φευγουν.
Αρκει ενα γυρισμα του κεφαλιου ελαφρως δεξια και αριστερα με 140 και καθαρισαν ολα.
2) Ειναι ανετο, για το μεγεθος μου σε στατικη δοκιμη, δειχνει παραπανω απο σφικτο, αλλα τα μαξιλαρακια ανοιγουν.
Στην αρχη νομιζα πως θα παραμεινει ετσι, αλλα ολα ειναι ΟΚ. Εαν στο μελλον ανοιξουν κι αλλο, ε γαμωτηνHJC τοτε.
Δοκιμαστηκε με γυμνο μηχανακι, touring, sport touring, supersport, scooter.
Τελικιασα με ενα ZX10r αγκαλια με το τεποζιτο. Δε με ενοχλησε.
Τελικιασα την αγελαδα με 160 κατηφορα εκει απλα με επαιρνε ο υπνος. Μονο αεροδυναμικοι θορυβοι, κανενα κουνημα, ολα καλα.
Πηρα ενα Tracer στα 180 με γαμησε.
Ειναι αρκετα ευπαθες σε στροβιλισμους. Εαν εχει ανεμποδιστη ροη αερα, τα παει περιφημα.
3) Οσο υπαρχουν στροβιλισμοι επανω του ή μπροστα του, ο θορυβος ειναι πολυ πολυ πολυ ενοχλητικος.
1000 φορες να κατεβαζεις ζελατινα σε sport touring εαν ρυθμιζεται και να το αφησεις απλα να κανει τη δουλεια του.
4) Αεραγωγοι ΠΟΙΗΜΑ. Εκανα με 36 βαθμους (λιγες ωρες μετα εριξε καρεκλοποδαρα) μια 200αρια χλμ ... το κεφαλι μου ουτε που ιδρωσε. Κατω απο το μπουφαν και τα γαντια, εσταζα.
Εχω αλλεργια στις σφηκες-μελισσες και μαλλον με χαμηλη ταχυτητα (εαν πηγαινα γρηγορα θα ειχε γινει αλοιφη) καποια σφηνωσε απο τον επανω αεραγωγο και παγιδευτηκε πανω απο το μαξιλαρακι και το κελυφος του κρανους με αποτελεσμα να νοιωθω γαργαλητο στο κρανιο.
Οι 3 επανω αεραγωγοι και οι 3 μπροστινοι, ειναι ολα τα λεφτα.
5) Ζελατινα φιμε στο πακετο, Pinlock, επιρινιο, υποσιαγωνο καθως και διαφανη.
6) Οι ζελατινες αφαιρουνται ΠΑΝ-ΕΥ-ΚΟ-ΛΑ! Ειδικα η τοποθετηση τους, ειναι παιχνιδακι αφου ο μηχανισμος παραμενει απασφαλισμενος μεχρι να την τοποθετησεις εκ νεου ωστε να κουμπωσει και να ασφαλισει.
Ουτε ελληνορωμαικη παλη με το κρανος στο κρεβατι μη γεμισει δακτυλιες ουτε κεφαλοκλειδωμα με μπινελικια και το ενα χερι να παλευει να κανει τη δουλεια.
Αρνητικα1) Η ζελατινα δεν κλειδωνει σε ενδιαμεσες θεσεις. Πεφτει πολυ ευκολα, αλλα παραμενει ανοιχτη τουλαχιστον ισα ισα για επιπλεον εξαερισμο η ξεθαμπωμα, ΧΩΡΙΣ να μπαζει νερα. Ειπαμε, στα νερα ειναι δοκιμασμενος ολος ο εξοπλισμος μου.
2) Ακομα και αν σταθει η ζελατινα στη μεση... ειναι ο μηχανισμος απασφαλισης που εμποδιζει το οπτικο πεδιο. Ειναι σαν να εχεις μπροστα στη μυτη σου αναμεσα απο τα ματια, ενα καπακι μπυρας. ΕΛΕΟΣ!
Ο δε μηχανισμος, ισως χαλασει ευκολα, ο χρονος θα δειξει.
Θα επρεπε να ειναι πιο απλοποιημενος και ΟΧΙ επανω στη ζελατινα.
Υ.Γ. Ξεφτιλα, ΜΕΓΑΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ οσοι κοστολογουν τα αξεσουαρ, αναλογα το τι καβαλας.
Ο καθενας αγοραζει αυτο που τον ευχαριστει, αυτο που αντεχει η τσεπη του και στην τελικη Ο,ΤΙ γουσταρει.
Μεταξυ φιλων, ερχεται ενας ψιλο-ασχετος και πεταει την ατακα.
"-Ρε |λογοκρισία|, γιατι το φορας αφου δεν εχεις μηχανη πλεον." κοιτωντας το σκουτερ.
2-3 καλοι φιλοι γελασαν και κοιταζαν αλλου.