Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#45879
D-Jet έγραψε:
Αν σου αρέσει τότε μην το σκέφτεσαι... ένα θεματάκι είχαν αυτά με το σανζμάν τους αλλά αν δεν σε ενοχλεί τότε είναι καλή μηχανοούλα για τα πάντα (ειδικά εντός πόλης). Έπειτα αυτά τα μηχανάκια δεν έχουν τιμή. Αν το συντηρήσεις σωστά και είναι παρουσιάσιμο εύκολα μπορείς να πάρεις όσα λεφτά έδωσες μη σου πω και παραπάνω σε 1-2 χρόνια αν το βαρεθείς ή βαρεθείς τις μηχανές γενικότερα... :roll:


Στο CBR δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα που να ζητάει να κάνεις.
Λάδια και φίλτρα, ό,τι και σε ένα οποιοδήποτε μηχανάκι (τα fairing μπαινοβγαίνουν για πλάκα, δεν πρέπει να σε απασχολεί αυτό). Αλυσίδες/γρανάζια, ντίζες φρένα πάλι ό,τι και σε ένα οποιοδήποτε μηχανάκι (με τη διαφορά ότι από τη στιγμή που όλα είναι ποιοτικά επάνω του λογικά δε θα έχεις προβλήματα, όπως σε άλλες μηχανές που έχουν εξαϋλωθεί σπειρώματα, συναρμογές, ελαστικά παρεμβύσματα και τα ρέστα.

Καρμπυρατέρ, ας πούμε δεν πιάνεις να καθαρίσεις και να συγχρονίσεις... αλλά δε χρειάζεται και να πιάσεις πάνω από μια φορά στη διετία. Βαλβίδες το ίδιο.

Από την άλλη πρέπει να σκεφτείς ότι ένα μηχανάκι 20 ετών πέρα από ξεραμένες φλάτζες, θα έχει και τις σκουριές του στο ρεζερβουάρ (= μελλοντικό πρόβλημα στα καρμπυρατέρ του) και οτιδήποτε έχει πάνω του πλαστικό θα είναι στα γεράματά του ενώ, από την άλλη, πολλά ανταλλακτικά θα θέλουν μπόλικο ψάξιμο για να τα βρείς. Και φυσικά κρυφά έξοδα που δεν τα βλέπεις εύκολα από την αρχή (πχ λάστιχα-250ρι στο νερό για το cbr, ντίζες, ζελατίνες, γκριπ κ.α.)
Αν λοιπόν θέλεις να μη βαστημήσεις με το καλημέρα ίσως κάτι πιο καινούργιο αλλά λιγότερο εντυπωσιακό (όπως το cbfάκι ή έστω ένα cb500) ίσως είναι καλύτερη λύση αν θέλεις να κρατήσεις στο σύνολο την τιμή του κάτω από τα 1500...



Κάτι είχα διαβάσει για το θέμα αυτό αλλά αν θυμάμαι καλά δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο.
Το κύριο θέμα μου στο CBF είναι τα άλογα. Δεν είμαι και ελαφρύς άρα δεν θέλω να μην τραβάει καθόλου με 2 άτομα.
Γενικά να τις βαρεθώ δύσκολα!

Αν για το μόνο που θα χρειαστώ συνεργείο είναι καρμπυρατέρ και βαλβίδες τότε δεν υπάρχει κανένα θέμα.
Το ζήτημα είναι η ευκολία στα υπόλοιπα που όπως λες την έχει.
Ένας από τους λόγους πάντως που κοιτάω για CBR είναι και όσα έχω διαβάσει για την αξιοπιστία της και την κατασκευή της.

Τα υπόλοιπα πιστεύω αλλάζουν και σιγά-σιγά. Ενώ πιο μεγάλα έξοδα, όπως λάστιχα μπορούν να μπουν και σε κάρτα για να μη χρειαστεί να τα δώσω μετρητά.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#45880
NickTG έγραψε:Γιατί έτσι? Από αυτά που θα βγάλει? :s_tongue
Εν τω μεταξύ νομίζω είναι το μόνο από αυτά που είχε έρθει επίσημα Ελλάδα ή κάνω λάθος?

VFR ξέχνα το, δεν το ακουμπας, το VTR1000 είναι πολύ καλό μηχανάκι αλλά που θα το βρεις αμαγάριστο σε αυτά τα λεφτά;
Επίσημα είχε έρθει το 600, το 250 (λίγο στην αρχή και μετά κάπου στο 2000 το τελευταίο προτού βγάλει το zx250r - για εμένα η πιο όμορφη μικρή μηχανή αλλά μπελαλίδικο μοτέρ) και το 1100. Το 400ρι που είχε φέρει ο Καμένος ήταν το zxr (έκανε 2.7 μύρια τη στιγμή που το zx6r έκανε 3.4_για να καταλαβαινόμαστε τι μηχανάκια ήταν τότε τα 400ρια).

Το συγκεκριμένο αν και το ζαχαρώνω (μ'αρέσει ακριβώς αυτός ο χρωματισμός + D) θέλει να το κάνεις βίδες και να το ξαναφτιάξεις από την αρχή για να πεις ότι έχεις μηχανή...
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#45883
NickTG έγραψε:Τα υπόλοιπα πιστεύω αλλάζουν και σιγά-σιγά. Ενώ πιο μεγάλα έξοδα, όπως λάστιχα μπορούν να μπουν και σε κάρτα για να μη χρειαστεί να τα δώσω μετρητά.

Δυστυχώς δεν πάει έτσι... το ένα πρόβλημα έλκει τα υπόλοιπα να ξέρεις. Αν αλλάξεις κάτι αμέσως περνάς στον αμέσως πιο αδύνατο κρίκο να σου δημιουργήσει πρόβλημα (για αυτό και πάντοτε λέμε σε καλή γενική κατάσταση ωστε να μη βαρύ χρειάζεσαι κάτι άμεσα).
Έπειτα σκέψου να αλλάξεις πχ μια στραβή δισκόπλακα... δε θα αλλάξεις τακάκια; δε θα αλλάξεις ένα ρακόρ που το βλέπεις υγρό; δε θα αλλάξεις τσιμούχες στα καλάμια από τη στιγμή που την έχεις σε τεύχη μπροστά; Δε θα κοιτάξεις και το ρουλεμάν του λαιμού; Έτσι πάει...Αν χρειαστείς να τα αλλάξεις μετά έχει τα διπλά εργατικά!
Ένα hornetάκι 600 δε σου κάνει; (να μη βλαστημάει και ο/η συνεπιβάτης σου)
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5774204/
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#45888 Έτσι όπως το λες έχεις δίκιο αλλά ελπίζω να βρω κάτι που να μην θέλει όλα αυτά. :s_tongue
Hornet στα λεφτά που ψάχνω δεν θα έλεγα πως έχω βρει.
Άβαταρ μέλους
By vasilis 1200101
#45897 Ότι λέει ο Αλέξανδρος... Η αγορά μια μοτοσυκλέτας φέρνει και άλλα έξοδα μαζί.

Υποθετικό σενάριο, αγοράζεις ένα ωραίο Χοντάκι (για εκεί σε βλέπουμε όλοι, άλλωστε), το οποίο έχει κάνει πρόσφατα σέρβις και είχε μερακλή ιδιοκτήτη.
Προληπτικά και μόνο θέλεις λάστιχα, ίσως μπαταρία, τακάκια και λάδια με το καλημέρα. Μέσα στον χρόνο περιμένεις να σκάσουν κανα δυο μαλακιούλες και η αλυσιδούλα της, όσο τέλεια και να είναι. Κοινώς μίνιμουμ τρία κατοστάρικα με έξι κατοστάρικα για μηχανάκι απλό και όχι μπελαλίδικο.

Πραγματικό σενάριο, πέρσι αγόρασα ένα χιλιάρικο την Αλίκη και έχω φτάσει αισίως τα 3,5. Βέβαια το 1,5 είναι από δύο ατυχήματα αλλά και πάλι κάτι λιγότερο από ένα χιλιάρικο έχω ρίξει για να είναι σε τοπ κατάσταση, που δεν είναι βέβαια.
Ωστόσο μην σε αποθαρρύνω, γιατί είμαι σιδεροφάγος και αναξιόπιστος δείκτης. (200αρες κάθε μέρα και πλαγιάσματα με σάμαρια!!!).
Άβαταρ μέλους
By vasilis 1200101
#45898
D-Jet έγραψε:Άμα βγάλουν καμιά βέσπα τη θέλω (κανελί να είναι).


Ρε βρες μου εσύ ένα Tomcat και εγω θα σου βγάλω δίδυμες τις βέσπες... :lol:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#45899
vasilis 1200101 έγραψε:Ρε βρες μου εσύ ένα Tomcat και εγω θα σου βγάλω δίδυμες τις βέσπες... :lol:

Έχω ψηθεί άσχημα να πουλήσω το pcx... αμα φέρω καμιά τοφάλα στο σπίτι θα με σφάξει η γυναίκα μου... :vava:
Άβαταρ μέλους
By vasilis 1200101
#45902 Ωωωωωωωω ακουω ξαφνικά τις σπορτ τουρινγκ καμπάνες να χτυπάνε!!!!
Εικόνα

Άαααααααλεεεξ (Και NickTG βέβαια αν ψήνεσαι να μπεις στο κλαμπ), τα μακαρόνια να ναι μίσκο! http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5724859/
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#45907
vasilis 1200101 έγραψε:Άαααααααλεεεξ (Και NickTG βέβαια αν ψήνεσαι να μπεις στο κλαμπ), τα μακαρόνια να ναι μίσκο! http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5724859/

Μπα... με τίποτε, δεν είμαι για τέτοια πραγματα πλέον...
κα΄τι τέτοι σκέφτομαι:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5748856/
έχει και το *καλό* το φρένο (να έχω και μια διακιολογία της προκοπής!).
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#45949
D-Jet έγραψε:
vasilis 1200101 έγραψε:Λαϊκ!!!

Αυτή ή τη cbf600sa? :hmmm:

Την δεύτερη θα λαικ καλύτερα.

Από το Moto G.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#45982
vasilis 1200101 έγραψε:Ότι λέει ο Αλέξανδρος... Η αγορά μια μοτοσυκλέτας φέρνει και άλλα έξοδα μαζί.

Υποθετικό σενάριο,
αγοράζεις ένα ωραίο Χοντάκι (για εκεί σε βλέπουμε όλοι, άλλωστε), το οποίο έχει κάνει πρόσφατα σέρβις και είχε μερακλή ιδιοκτήτη.
Προληπτικά και μόνο θέλεις λάστιχα, ίσως μπαταρία, τακάκια και λάδια με το καλημέρα. Μέσα στον χρόνο περιμένεις να σκάσουν κανα δυο μαλακιούλες και η αλυσιδούλα της, όσο τέλεια και να είναι. Κοινώς μίνιμουμ τρία κατοστάρικα με έξι κατοστάρικα για μηχανάκι απλό και όχι μπελαλίδικο.

Πραγματικό σενάριο, πέρσι αγόρασα ένα χιλιάρικο την Αλίκη και έχω φτάσει αισίως τα 3,5. Βέβαια το 1,5 είναι από δύο ατυχήματα αλλά και πάλι κάτι λιγότερο από ένα χιλιάρικο έχω ρίξει για να είναι σε τοπ κατάσταση, που δεν είναι βέβαια.
Ωστόσο μην σε αποθαρρύνω, γιατί είμαι σιδεροφάγος και αναξιόπιστος δείκτης. (200αρες κάθε μέρα και πλαγιάσματα με σάμαρια!!!)
.



Τα μισά από αυτά μπορείς να χρειαστούν και σε πιο καινούρια όμως.
Και πάλι είναι αλλιώς να τα δίνεις σιγά σιγά ενώ πλέον είσαι και πιο σίγουρος για την κατάσταση που είναι.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#46127
vasilis 1200101 έγραψε:Αγορίνα εδώ είσαι...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5541363/

Αν δεν το πάρεις εσύ θα το πάρω εγώ για να ξεκουράζω την Αλίκη!


τρομερά μαλακό μπροστινό, αισχρό πίσω φρένο, εκπληκτικά άδειο μοτέρ χαμηλά...
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#46129 Δεν νομίζω πάντως σε αυτά τα λεφτά να βρω κάτι τέλειο.
Το κάθε ένα θα έχει τέτοιου τύπου μειονεκτήματα.