koubeast έγραψε:με την αυτόματη CVT που ψάχνει ο vaggman, απλώς αγοράζει ένα αυτόματο σκούτερ, σαν να έπαιρνε πχ ένα άλλο ινδικό/ταιβανέζικο σκουτερ. Δεν θα έχει τη συμπεριφορά της κλασσικής βεσπας (βάρος δεξιά, ποδόφρενο, κατανάλωση 2Τ βενζίνης και λαδιού κλπ). Για την κλασσική αίσθηση πρέπει να πάει στο 2T. Κι εδώ το ερώτημα είναι ότι εάν κάποιος θέλει να πάρει καινούριο και όχι μεταχειρισμένο 2Τ, δίνει τα 1990€ της LML ή τα 3.350€ που ζητάει η Piaggio; Αξίζει την τόσο μεγάλη χρηματική διαφορά η γνήσια Piaggio;
E, όχι ότι δεν φωνίζει και κάποια από τα κλασσικά κουσούρια της βέσπας (λέγε με 10ρηδες τροχούς, το μπροστινό _στην πρώτη βερσιόν κιόλας_ του Κου D'Ascanio, τις καταπληκτικές ντίζες που έτσι και σου κοπούν θέλεις γιόγκι ινδό για να στις ξαναπεράσει, τα κιλάκια της κ.ο.κ). Το ερώτημα δεν είναι πιο από τα δύο καινούργια (που δεν έχει νόημα για εμένα) αλλά γιατί όχι, από τη στιγμή που θέλεις κλασσικούρα, μια καλή μτχ βεσπούλα δεκαετίας (που είναι το ίδιο πράγμα ουσιαστικά) και τα ρέστα παγωτό...
Πάντως,
ενώ είμαι φαν της κλασσικής βέσπας (και της μοντέρνας με τα 1000!!
) δε θα κυκλοφορούσα ποτέ με px, γιατί έχει όλα τα κουσούρια αλλά όχι την πανέμορφη κλασσική εμφάνιση των παλιότερων μοντέλων. Oι μοντέρνες βέσπες, από την άλλη, είναι κούκλες (ειδικά το μεγάλο πλαίσιο αλλά και η πρόσφατη πριμαβέρα) και σίγουρα πολύ πιο ασφαλείς και λειτουργικές από τις px...Σε μια πιο πολιτισμένη χώρα το καθημερινό μου όχημα θα ήταν η 300gts με το abs!
http://www.piaggiogroup.com/sites/all/files/piaggiogroup/images/vespa_2.png
Δείτε και τι κουκλάρα είναι η πριμαβέρα (αν τα καταφέρετε!) για πιο μικρόσωμους αναβάτες: