Lap έγραψε:
Ποια μηχανάκια εχουν cvt με αλυσιδα...ολες οι εταιριες εχουν ή καποιες συγκεκριμενες;;;;
Εγω μονο απο παπακια ξερω που ανεβαζω σιριακα τις σχέσεις χωρίς συμπκεκτη (αυτος δεν ειναι ο πιο αξιοπιστος τρόπος;;;;)
Δεν το ξερα αυτο για τα διπλα αμορτισερ...δηλαδη δεν ειναι τσιγκουνια αλλα επιλογη.....αρα προς yamaha η πλαστιγκα.
-καλα τωρα που ειπατε να μην ασχοληθω....τωρα ειναι που θα ασχοληθω...
Σε αυτην με τους τεσσερις τροχους λεει πως παιρνεις μεγαλυτερες κλιαεις απο τα απλα διτροχα.
Επιαης λεει πως δεν πεφτεις με ΤΙΠΟΤΑ...βασικα στεκεται μονο του το μηχανακι...γιατι ειναι λοιπον κακο αυτο;;;
Τα περισσοτερα σκουτερ εχουν ιμαντα. Μονο σε κανενα μεγαλο πανω απο 500 κεκ θα βρεις τελικη μεταδοση με αλυσιδα και στο SYM MAXSYM TL το οποιο δεν εχει ερθει ακομα.
Τα διπλα αμορτισερ ειναι ο πιο απλος τροπος αναρτησης σε διτροχο, αρα η οικονομια ειναι ο λογος.
Τα μεγαλα σκουτερ Τ-ΜΑΧ, Integra, AK 550, C650 οπως και το Maxsym TL εχουν μονο αμορτισερ πισω, αλλα με μοχλικο, αλλα οχι.
Παιρνεις μεγαλυτερες κλισεις γιατι εχουν περισσοτερη προσφυση, αλλα απο ενα σημειο και μετα η θα φυγει με τα μουτρα η θα φυγει με τον κωλο
Το μηχανακι δεν στεκεται μονο του. Αν το αφησεις θα πεσει. Σε καποια υπαρχει ενα συστημα που κλειδωνει το μπροστινο μερος και τοτε στεκεται αλλα δεν κινειται ετσι.