Σελίδα 111 από 163

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 20:06
από PaNick67
dimviii έγραψε:
dimik έγραψε:Κι εσείς εκείνο με τους 7 σταυρούς βλέπατε

< >


ποιους σταυρους ωρε? :lol:

Εικόνα

7 σταυροι. :lol:

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 20:06
από dimik
Urban myth, για ενα κατανα με 7 σταυρούς ζωγραφισμένους το οποίο οποίος το αγόραζε σκοτωνοταν.

< >

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 20:09
από PaNick67
dimik έγραψε:Urban myth, για ενα κατανα με 7 σταυρούς ζωγραφισμένους το οποίο οποίος το αγόραζε σκοτωνοταν.

< >

Αυτο δεν το ξερω. :hmmm:

Αυτο που ξερω ειναι οτι το σημα των πρωτων ΚΑΤΑΝΑ οπως εμπαινε στις μοτο δεν ειχε τοσο εμφανες το σπαθι και ετσι οπως εμπαινε λοξα, εμοιαζε με 7+, με καλλιτεχνικη διαθεση :oops:

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 20:13
από dimik
Ένας μύθος για ένα μαύρο κατανα με 7 άσπρους σταυρούς κάτω από την σέλα το οποίο ήταν θανατηφόρο και όλο κάποιος κάπου το έβλεπε

Β Ελλάδα έπαιζε σίγουρα αρκετά στα 90s

< >

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 22:58
από morpheus
Πίσω μου σ'έχω... :s_devil

Εικόνα
:inlove:

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 23:31
από dimviii
ηθελε να τρεξει με gsx-r 1000 σε χωμα


Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2018, 11:53
από NiTse
dimik έγραψε:Ένας μύθος για ένα μαύρο κατανα με 7 άσπρους σταυρούς κάτω από την σέλα το οποίο ήταν θανατηφόρο και όλο κάποιος κάπου το έβλεπε

Β Ελλάδα έπαιζε σίγουρα αρκετά στα 90s

< >

Νομίζω για kawasaki mach το δίχρονο ήταν ο μύθος

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2018, 12:14
από georgetz
Kawasaki Mach III 500 γνωστό και ως Samurai στις διηγήσεις του Ν.Πολίτη.

Εδώ είναι το story που είχε ποστάρει ο Eddie στο παλιό forum και αναφερόταν
στο μηχανάκι με 7 σταυρούς, 7 χαρακιές δηλαδή στο ντεπόζιτο
έναν για κάθε ιδιοκτήτη που έστελνε στον άλλο κόσμο...
(σχεδόν σίγουρα urban myth δηλαδή :lol: )

https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 5&start=60

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2018, 13:54
από dimik
Katana Samurai σταδιαλα.... μπερδεύτηκα.

< >

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2019, 18:40
από NickTG
Το βρήκα τυχαία και μου φάνηκε ενδιαφέρον:



Έχει και άλλα στο κανάλι. Δεν έψαξα να δω αν έχουν βγει και πιο καινούρια.

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2019, 12:35
από Anonymous Founder
https://www.motomag.gr/news/epikairotit ... stasio-tis
To Moto ξαναπάει στην Akrapovic και εντυπωσιάζεται.
Είναι απίστευτο αυτό που έχει πετύχει η συγκεκριμένη εταιρεία, μέσα σε ελάχιστα χρόνια έγινε το σημείο αναφοράς ξεκινώντας από το μηδέν!
:metalo:
Έκανε ακόμη και την Ducati να απαρνηθεί την Termignoni! :lol:

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2019, 15:05
από georgetz
Μεγάλη δουλειά το MotoGP , αφού τα κατάφερε και χώθηκε σε εταιρίες μεγαθήρια εκεί (π.χ Yamaha) , τα άλλα έρχονται

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2019, 17:07
από Anonymous Founder
Το μπάσιμο το έκανε πρώτα στα Superbikes. Το MotoGP ήρθε μετά. Στα Superbikes υπήρχε αρχικά σαν Scorpion, και μετά έγινε Akrapovic.
https://en.wikipedia.org/wiki/Akrapovi%C4%8D
In 1993, Kawasaki in Germany tested the exhaust systems and in 1994, Akrapovič exhausts were first used in international competition, in the ESBK and WSBK.[10] Other Pro Superbike championship teams, Yamaha, Suzuki, Ducati and Honda also began using Akrapovič exhausts.[10]


Motorrad Hanover custom bike with Akrapovič exhaust
In 1997, the company changed its name from Skorpion to Akrapovič and that year Akira Yanagawa became the first to win an exhaust sound contest using an Akrapovič straight pipe exhaust system on a 1984 Honda Civic.[10] After a strong growth in sales, particularly from Germany, with a growth as high as 70% per annum,[1] production capacity was expanded in 1999, moving location from a 450 m2 (4,800 sq ft) workshop to a then 3,000 m2 (32,000 sq ft) factory in Ivančna Gorica.[10] This factory has since more than quadrupled in size to 13,000 m2 (140,000 sq ft) as of 2010.

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2019, 17:32
από georgetz
Τα WSBK είναι καλά για προβολή αλλα δεν έχουν καμια σχέση μπρος στo MGP.

Εξάλλου, αν θες να πάρεις αυτή τη στιγμή Tracer / MT κλπα, μαζί με Akrapovic, τωρα προσφέρεται, επιστέγασμα κ της συνεργασίας στους αγώνες :metalo:

Re: Γενικά για τις μοτοσυκλέτες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2019, 17:35
από Anonymous Founder
Μα, προφανώς και δεν έχει σχέση η προβολή. Εγώ απλά έβαλα το πώς έγινε το πράγμα. Αν δεν υπήρχε το WSBK, θα ήταν πιο δύσκολο να μπουν στο MotoGP ομως...