Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#802120
Anonymous Founder έγραψε:Υπάρχει μια καθόλου ασήμαντη οικονομική διαφορά μεταξύ Xmax και Vespa. Εγώ θα έπαιρνα την τελευταία, θα έβλεπα πόσο με βολεύει ή όχι, και αν τελικά ήθελα κάτι άλλο, πώληση και αγορά του άλλου. Χρήματα θα χάσεις ελάχιστα έτσι και δεν θα δεσμεύσεις και πολύ κεφάλαιο αρχικά.
Συμφωνώ κι εγώ, γιατί με τη βέσπα δεν θα χάσεις καθόλου χρήματα (αρκεί να έχεις το νου σου για το λάδι που λέγαμε). Η νεα gts 300 να έχεις υπόψη πως ξεκινάει από 6500 (οπότε πας καρφί για xmax εκεί)
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#802144 Τι βεσπες ρε του λετε του ανθρωπου, να φαει τα μουτρα του με τα χρεπια... Πειτε του κανενα με μεγαλες ροδες να κραταει σχετικα καλα στο δρομο. Εγω αν αλλαξω ποτε το χρεπι το σκουτρερακι μου, αυτο θα βαλω σα #1 προτεραιοτητα. Καλυτερα παπι παρα βεσπα.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#802192
koubeast έγραψε:Σχετικά με την vespa είναι με τον hpe η 300αρα να υπόθεσω; Το κυριότερο της πρόβλημα είναι η μεγάλη κατανάλωση λαδιού. Δηλαδή και ανά 5κ που λένε ότι θέλει αλλαγή λαδιού, θέλει σίγουρα συμπλήρωμα στο ενδιάμεσο, και γενικώς συχνό έλεγχο. Δεν φάνηκε να διορθώθηκε ούτε στα 2022 μοντέλα, κάποιοι μετά από πίεση εντός εγγύησης προχωρούν σε επισκευή, άγνωστο ακόμα όμως αν λύνεται 100%. Επίσης, για κάποιο λόγο προτείνεται αλλαγη ιμάντα ανά 10k, όταν στο xmax είναι ανά 18k αν θυμάμαι καλά. Βέβαια, αντέχει άνετα 15k και στη vespa, αλλά by the book, ενώ στο Beverly hpe λέει ανά 20k, στη vespa λέει ανά 10k.


7 χρόνια και ποτέ δεν είχα κατανάλωση λαδιού. Από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες.
Φίλος έχει με δύο τέτοια μοντέλα κινητήρα 80.000 και 60.000.
Εμένα η βέσπα δε μου αρέσει αλλά να πάρει χμαχ με 3.000 ευρώ παραπάνω επειδή ο ιμάντας του χμαχ αλλάζει κάθε 18.000 δε θα το έκανα. Θα άλλαζα ιμάντα κάθε 15.000 στη βέσπα μετά από έλεγχο. Όντως στο μπεβερλυ έλεγε κάθε 20.000
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#802194 Δεν πρόκειται να βασιστεί η επιλογή στα διαστήματα σέρβις κλπ. Οι καθημερινές αποστάσεις είναι μικρές και δεν προβλέπω να κάνω πάνω από 2-3κ χλμ το χρόνο και ίσως λέω και πολλά.
Ούτε θεωρώ ότι υπάρχει σοβαρή διαφορά αξιοπιστίας ανάμεσα στα μοντέλα που συζητάμε εδώ. Τα κριτήρια είναι οι επιδόσεις, η άνεση-προστασία από αέρα, οι αποθηκευτικοί χώροι, το αισθητικό σκέλος και φυσικά η τιμή..
Υ.Γ. 12άρηδες οι τροχοί της Βέσπα, 14άρηδες του Xmax, 15/14 του Forza, 16άρηδες του "μεγάλου παπιού" SH350i. Τόση διαφορά κάνουν δύο ίντσες; Πάντως οφείλω να πω ότι η πρώτη συμβουλή φίλου, πολύ έμπειρου με τις μοτοσυκλέτες, ήταν "αν πάρεις σκούτερ πάρε με όσο μπορείς μεγαλύτερους τροχούς".
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#802196
ArrowsFA1 έγραψε:12άρηδες οι τροχοί της Βέσπα, 14άρηδες του Xmax, 15/14 του Forza, 16άρηδες του "μεγάλου παπιού" SH350i. Τόση διαφορά κάνουν δύο ίντσες; Πάντως οφείλω να πω ότι η πρώτη συμβουλή φίλου, πολύ έμπειρου με τις μοτοσυκλέτες, ήταν "αν πάρεις σκούτερ πάρε με όσο μπορείς μεγαλύτερους τροχούς".


Εγω φιλε δηλωνω κουλος απο χερι και ασχετος απο μηχανες γενικα. Αλλα οποτε οδηγησα μηχανακι με μεγαλυτερους τροχους, η διαφορα στην αισθηση ασφαλειας που μου εδινε, ηταν μεγαλη. Και στο φρεναρισμα και στο στριψιμο και στο πλαγιασμα.

Στην ουσια θα προτιμουσα κατι πιο ψηλο κι απο το 350αρι το Χοντα που λεγαμε. Απλα μετα μπλεκεις με συμπλεκτη που ειναι βαρετος, με δυσκολοτερο καβαλημα της μηχανης (επισης βαρετο) και πιθανοτατα και μεγαλυτερο φαρδος που δυσκολευει στην πολη. Επισης στην επομενη κατηγορια μαζευονται πολλα γκαζα, που ΔΥΣΤΥΧΩΣ αν εχω θα χρησιμοποιησω, ακομα κι αν δε μπορω να τα τιθασευσω σαν τον καμποη το Στονερ :shifty:
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#802198 Δεν με ενοχλεί τόσο ο συμπλέκτης (ίσα-ίσα, μάλλον θα τον προτιμούσα), αλλά το καβάλημα, η έλλειψη προστασίας από τον καιρό κ η έλλειψη χώρων είναι θέμα.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#802199 Εγώ πάντως για τόσο λίγα χιλιόμετρα θα έβλεπα και τα φθηνότερα τύπου Sym, Kymco ή και κάποιο καλό κινέζικο.
Ή ίσως και κάποιο χαμηλότερων κυβικών όπως της Aprilia.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#802200
ArrowsFA1 έγραψε:..
Υ.Γ. 12άρηδες οι τροχοί της Βέσπα, 14άρηδες του Xmax, 15/14 του Forza, 16άρηδες του "μεγάλου παπιού" SH350i. Τόση διαφορά κάνουν δύο ίντσες; Πάντως οφείλω να πω ότι η πρώτη συμβουλή φίλου, πολύ έμπειρου με τις μοτοσυκλέτες, ήταν "αν πάρεις σκούτερ πάρε με όσο μπορείς μεγαλύτερους τροχούς".


ΤΕΡΆΣΤΙΑ...

Ο φίλος σου έχει δίκιο

.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#802202 Σε Typhoon κάποτε μπορεί, στους 14ρηδες του PCX δεν ένιωσα ποτέ καμία ανασφάλεια και το δόλιο έβγαινε και εκτός πόλης :lol:

Ίσως δεν έψαξα να βρω και τις μεγαλύτερες λακούβες βέβαια....
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#802209
georgetz έγραψε:Σε Typhoon κάποτε μπορεί, στους 14ρηδες του PCX δεν ένιωσα ποτέ καμία ανασφάλεια και το δόλιο έβγαινε και εκτός πόλης

Ίσως δεν έψαξα να βρω και τις μεγαλύτερες λακούβες βέβαια....
Άλλο τι ένοιωσες άλλο ότι υπάρχει διαφορά και μάλιστα αντιληπτή ανάμεσα σε σκούτερ με 12, 13, 15, 16 ιντσες τροχούς.

Αλλιώς οι χωμάτινες μοτοσυκλέτες δεν θα φορούσαν 21/18 τροχούς αλλά 17ρηδες όπως οι δρόμου.

.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#802210 Τα πραγματα ειναι απλα! Μεγαλυτερη διαμετρος σημαινει μεγαλυτερη επιφανεια τριβης του ελαστικου, οποτε και καλυτερο κρατημα.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#802219 Η διαφορα σε κρατημα λογω μεγαλυτερων τροχων υπαρχει, δεν τιθεται συζητηση γι'αυτο και οποιος διαφωνει καλο θα ειναι να διαβασει 1-2 πραγματακια για αρχη.

Παμ παρακατ ... και εγω φοβομουν πως ο 15" μπροστα με 14" πισω θα με ξενερωσουν, αλλα το να τους φερεις στο οριο προυποθετει 3 πραγματα ή/και συνδυασμο αυτων:
1) να το λεει η καρδουλα σου και τα χερια σου
2) να σε βοηθαει το ιδιο το μηχανακι (θεση οδηγησης, γεωμετρια, στησιμο)
3) ΑΓΝΟΙΑ

Εχω δει πολλους που απο αγνοια στριβουν και με πατινι που λεει ο λογος. Εχω δει αρκετους "κουλους" να στριβουν με μηχανακια που πραγματικα, βοηθουν!
Προσωπικα η θεση οδηγησης ενος SH300 δεν με ενεπνευσε ποτε να το στριψω, οπως επισης και ενος Agility με 16αρηδες.
Με PCX εχω στριψει στα ορια του να χασω τον πισω τροχο, με το SR Max 300 μεχρι να ξυσω κεντρικο σταντ πιεζοντας κι αλλο, εχω ξαπλωθει και 2 φορες (μια απο highside ΔΙΚΑΒΑΛΟΣ).

Ναι ειναι καλος ο μεγαλος τροχος, αλλα ο μικροτερος τροχος, σου δινει χωρους, ρεζερβουαρ κτλ ...
Ως προς την ανεση, μονο το εμπρος διαφερει αλλα το πισω ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ βαρυ και δυσκινητο με ολα τα θεματακια που ειπαμε πριν για ανεση στις λακουβες κτλ.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#802224
Νίκος Παππάς έγραψε:
georgetz έγραψε:Σε Typhoon κάποτε μπορεί, στους 14ρηδες του PCX δεν ένιωσα ποτέ καμία ανασφάλεια και το δόλιο έβγαινε και εκτός πόλης

Ίσως δεν έψαξα να βρω και τις μεγαλύτερες λακούβες βέβαια....
Άλλο τι ένοιωσες άλλο ότι υπάρχει διαφορά και μάλιστα αντιληπτή ανάμεσα σε σκούτερ με 12, 13, 15, 16 ιντσες τροχούς.

Αλλιώς οι χωμάτινες μοτοσυκλέτες δεν θα φορούσαν 21/18 τροχούς αλλά 17ρηδες όπως οι δρόμου.

.


Είναι άλλο να υπάρχει διαφορά και άλλο κάτι να καθίσταται μη ασφαλές, κάτι που δεν ισχύει με τη καμία , είναι πολύ παλαιές αντιλήψεις με κάτι δωδεκάρηδες τροχούς, λάστιχα της πλάκας και αναρτήσεις ποιότητας τζάμπο.

Οι χωμάτινες γιατί αναφέρονται σε μια κουβέντα για κάτι που λειτουργεί σε πόλη είναι λίγο άσχετο ή ...πολύ προχώ meta σχόλιο για τη κατάσταση των ελ δρόμων (Θεσσαλονίκη σίγουρα αν και θες κάτι σε πατινάζ εκεί) :lol: