Anonymous Founder έγραψε:Υπάρχει μια καθόλου ασήμαντη οικονομική διαφορά μεταξύ Xmax και Vespa. Εγώ θα έπαιρνα την τελευταία, θα έβλεπα πόσο με βολεύει ή όχι, και αν τελικά ήθελα κάτι άλλο, πώληση και αγορά του άλλου. Χρήματα θα χάσεις ελάχιστα έτσι και δεν θα δεσμεύσεις και πολύ κεφάλαιο αρχικά.Συμφωνώ κι εγώ, γιατί με τη βέσπα δεν θα χάσεις καθόλου χρήματα (αρκεί να έχεις το νου σου για το λάδι που λέγαμε). Η νεα gts 300 να έχεις υπόψη πως ξεκινάει από 6500 (οπότε πας καρφί για xmax εκεί)
koubeast έγραψε:Σχετικά με την vespa είναι με τον hpe η 300αρα να υπόθεσω; Το κυριότερο της πρόβλημα είναι η μεγάλη κατανάλωση λαδιού. Δηλαδή και ανά 5κ που λένε ότι θέλει αλλαγή λαδιού, θέλει σίγουρα συμπλήρωμα στο ενδιάμεσο, και γενικώς συχνό έλεγχο. Δεν φάνηκε να διορθώθηκε ούτε στα 2022 μοντέλα, κάποιοι μετά από πίεση εντός εγγύησης προχωρούν σε επισκευή, άγνωστο ακόμα όμως αν λύνεται 100%. Επίσης, για κάποιο λόγο προτείνεται αλλαγη ιμάντα ανά 10k, όταν στο xmax είναι ανά 18k αν θυμάμαι καλά. Βέβαια, αντέχει άνετα 15k και στη vespa, αλλά by the book, ενώ στο Beverly hpe λέει ανά 20k, στη vespa λέει ανά 10k.
7 χρόνια και ποτέ δεν είχα κατανάλωση λαδιού. Από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες.
Φίλος έχει με δύο τέτοια μοντέλα κινητήρα 80.000 και 60.000.
Εμένα η βέσπα δε μου αρέσει αλλά να πάρει χμαχ με 3.000 ευρώ παραπάνω επειδή ο ιμάντας του χμαχ αλλάζει κάθε 18.000 δε θα το έκανα. Θα άλλαζα ιμάντα κάθε 15.000 στη βέσπα μετά από έλεγχο. Όντως στο μπεβερλυ έλεγε κάθε 20.000
Ούτε θεωρώ ότι υπάρχει σοβαρή διαφορά αξιοπιστίας ανάμεσα στα μοντέλα που συζητάμε εδώ. Τα κριτήρια είναι οι επιδόσεις, η άνεση-προστασία από αέρα, οι αποθηκευτικοί χώροι, το αισθητικό σκέλος και φυσικά η τιμή..
Υ.Γ. 12άρηδες οι τροχοί της Βέσπα, 14άρηδες του Xmax, 15/14 του Forza, 16άρηδες του "μεγάλου παπιού" SH350i. Τόση διαφορά κάνουν δύο ίντσες; Πάντως οφείλω να πω ότι η πρώτη συμβουλή φίλου, πολύ έμπειρου με τις μοτοσυκλέτες, ήταν "αν πάρεις σκούτερ πάρε με όσο μπορείς μεγαλύτερους τροχούς".
ArrowsFA1 έγραψε:12άρηδες οι τροχοί της Βέσπα, 14άρηδες του Xmax, 15/14 του Forza, 16άρηδες του "μεγάλου παπιού" SH350i. Τόση διαφορά κάνουν δύο ίντσες; Πάντως οφείλω να πω ότι η πρώτη συμβουλή φίλου, πολύ έμπειρου με τις μοτοσυκλέτες, ήταν "αν πάρεις σκούτερ πάρε με όσο μπορείς μεγαλύτερους τροχούς".
Εγω φιλε δηλωνω κουλος απο χερι και ασχετος απο μηχανες γενικα. Αλλα οποτε οδηγησα μηχανακι με μεγαλυτερους τροχους, η διαφορα στην αισθηση ασφαλειας που μου εδινε, ηταν μεγαλη. Και στο φρεναρισμα και στο στριψιμο και στο πλαγιασμα.
Στην ουσια θα προτιμουσα κατι πιο ψηλο κι απο το 350αρι το Χοντα που λεγαμε. Απλα μετα μπλεκεις με συμπλεκτη που ειναι βαρετος, με δυσκολοτερο καβαλημα της μηχανης (επισης βαρετο) και πιθανοτατα και μεγαλυτερο φαρδος που δυσκολευει στην πολη. Επισης στην επομενη κατηγορια μαζευονται πολλα γκαζα, που ΔΥΣΤΥΧΩΣ αν εχω θα χρησιμοποιησω, ακομα κι αν δε μπορω να τα τιθασευσω σαν τον καμποη το Στονερ
Ή ίσως και κάποιο χαμηλότερων κυβικών όπως της Aprilia.
ArrowsFA1 έγραψε:..
Υ.Γ. 12άρηδες οι τροχοί της Βέσπα, 14άρηδες του Xmax, 15/14 του Forza, 16άρηδες του "μεγάλου παπιού" SH350i. Τόση διαφορά κάνουν δύο ίντσες; Πάντως οφείλω να πω ότι η πρώτη συμβουλή φίλου, πολύ έμπειρου με τις μοτοσυκλέτες, ήταν "αν πάρεις σκούτερ πάρε με όσο μπορείς μεγαλύτερους τροχούς".
ΤΕΡΆΣΤΙΑ...
Ο φίλος σου έχει δίκιο
.
Fiat Panda 7,6l/100km
Ίσως δεν έψαξα να βρω και τις μεγαλύτερες λακούβες βέβαια....
georgetz έγραψε:Σε Typhoon κάποτε μπορεί, στους 14ρηδες του PCX δεν ένιωσα ποτέ καμία ανασφάλεια και το δόλιο έβγαινε και εκτός πόληςΆλλο τι ένοιωσες άλλο ότι υπάρχει διαφορά και μάλιστα αντιληπτή ανάμεσα σε σκούτερ με 12, 13, 15, 16 ιντσες τροχούς.
Ίσως δεν έψαξα να βρω και τις μεγαλύτερες λακούβες βέβαια....
Αλλιώς οι χωμάτινες μοτοσυκλέτες δεν θα φορούσαν 21/18 τροχούς αλλά 17ρηδες όπως οι δρόμου.
.
Fiat Panda 7,6l/100km
Παμ παρακατ ... και εγω φοβομουν πως ο 15" μπροστα με 14" πισω θα με ξενερωσουν, αλλα το να τους φερεις στο οριο προυποθετει 3 πραγματα ή/και συνδυασμο αυτων:
1) να το λεει η καρδουλα σου και τα χερια σου
2) να σε βοηθαει το ιδιο το μηχανακι (θεση οδηγησης, γεωμετρια, στησιμο)
3) ΑΓΝΟΙΑ
Εχω δει πολλους που απο αγνοια στριβουν και με πατινι που λεει ο λογος. Εχω δει αρκετους "κουλους" να στριβουν με μηχανακια που πραγματικα, βοηθουν!
Προσωπικα η θεση οδηγησης ενος SH300 δεν με ενεπνευσε ποτε να το στριψω, οπως επισης και ενος Agility με 16αρηδες.
Με PCX εχω στριψει στα ορια του να χασω τον πισω τροχο, με το SR Max 300 μεχρι να ξυσω κεντρικο σταντ πιεζοντας κι αλλο, εχω ξαπλωθει και 2 φορες (μια απο highside ΔΙΚΑΒΑΛΟΣ).
Ναι ειναι καλος ο μεγαλος τροχος, αλλα ο μικροτερος τροχος, σου δινει χωρους, ρεζερβουαρ κτλ ...
Ως προς την ανεση, μονο το εμπρος διαφερει αλλα το πισω ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ βαρυ και δυσκινητο με ολα τα θεματακια που ειπαμε πριν για ανεση στις λακουβες κτλ.
Νίκος Παππάς έγραψε:georgetz έγραψε:Σε Typhoon κάποτε μπορεί, στους 14ρηδες του PCX δεν ένιωσα ποτέ καμία ανασφάλεια και το δόλιο έβγαινε και εκτός πόληςΆλλο τι ένοιωσες άλλο ότι υπάρχει διαφορά και μάλιστα αντιληπτή ανάμεσα σε σκούτερ με 12, 13, 15, 16 ιντσες τροχούς.
Ίσως δεν έψαξα να βρω και τις μεγαλύτερες λακούβες βέβαια....
Αλλιώς οι χωμάτινες μοτοσυκλέτες δεν θα φορούσαν 21/18 τροχούς αλλά 17ρηδες όπως οι δρόμου.
.
Είναι άλλο να υπάρχει διαφορά και άλλο κάτι να καθίσταται μη ασφαλές, κάτι που δεν ισχύει με τη καμία , είναι πολύ παλαιές αντιλήψεις με κάτι δωδεκάρηδες τροχούς, λάστιχα της πλάκας και αναρτήσεις ποιότητας τζάμπο.
Οι χωμάτινες γιατί αναφέρονται σε μια κουβέντα για κάτι που λειτουργεί σε πόλη είναι λίγο άσχετο ή ...πολύ προχώ meta σχόλιο για τη κατάσταση των ελ δρόμων (Θεσσαλονίκη σίγουρα αν και θες κάτι σε πατινάζ εκεί)