- 20 Ιαν 2023, 16:26
#802105
ΟΛΑ τα σκουτερ κοπανανε. Το μοτερ μαζι με τροχο, μεταδοση, φτερακι, παπαρακι, τετοια αλλοιωτικα, ζυγιζει ευκολα καμια 40αρια κιλα!
Αυτα τα 40 ας πουμε κιλα ΜΗ αναρτωμενης μαζας, ειναι ΠΟΛΛΑ για να ακολουθηθει η ανωμαλια του εδαφους. Το ζορι το τρωει το λαστιχο και η ζαντα λοιπον οταν πεσεις σε μια ανωμαλια. Το σασι συνδεεται με το μοτερ (Pivot point με σινεμπλοκ) θα φαει και αυτο το χτυπημα του λοιπον, οπως το τρωνε και τα σασι μιας μηχανης μεσω του μοχλισμου ψαλιδιου. Σε μια μηχανη ομως, υπαρχει ενδεχομενως μοχλικο, καλυτερες αποσβεσεις και ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ μη αναρτωμενη μαζα!
Οι αναρτησεις λοιπον κανουν τη δουλεια τους οπως σχεδιαστηκαν! Η μεγαλη μαζα ειναι το προβλημα! Ξαναλεω, ολα τα σκουτερ ειναι το ιδιο.
Αλλα κοπανανε περισσοτερο, αλλα λιγοτερο, εχει να κανει με το ποσο πισω η εμπρος καθεσαι, με το αφρωδες της σελας αλλα και το ζυγισμα του μοτερ.
Καποια σκουτερ, εχουν Pivot point, πιο πισω, ωστε η μαζα να ειναι κατανεμημενη κατα 40Ε/60Π ... βοηθαει και αυτο λιγο.
Τα Burgman 400 παραδειγματος χαρη, εχουν τρομερο ζυγισμα καθως ο αξονας που ενωνει μοτερ με πλαισιο ειναι αρκετα προς τη μεση του δευτερου... δεν "κοπαναει" τοσο αλλα το μοτερ σε μια λακουβα ή σαμαρακι, ξαναβρισκει προσφυση σε υψηλες ταχυτητες μετα απο κανα μετρο! Εσυ δεν καταλαβαινεις το χοροπηδητο, αλλα ολα καλα!
Ας οδηγησει αυτα που του αρεσουν και θα κατασταλαξει.
Μεταχειρισμενο σε αυτους τους καιρους που διανυουμε δεν θα επαιρνα με τιποτα.
ΤΟ 2015 αγορασα το δικο μου και πραγματικα ημουν και ειμαι ξεγνοιαστος... Ενα μεταχειρισμενο που σκοπευεις να κανεις τη δουλεια σου, να σε γλιτωνει απο ταλαιπωρια, ισως και να σε βαλει σε μπελαδες ενω οι τρεχουσες τιμες, σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογουν τη χασουρα μιας σοβαρης βλαβης!!
Αν η πληθωριστικη ταση εχει ανεβασει τις τιμες γενικως, δεκτο... αλλα στα μεταχειρισμενα δεν υπαρχει καμια μα καμια επαφη με την πραγματικοτητα!