Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#802072
ArrowsFA1 έγραψε:
NiTse έγραψε:Η άλλη λύση είναι την παίρνω, βγάζω και το άχτι μου από αισθητική άποψη, βλέπω πώς πάει, και έχουμε χρόνια μπροστά μας για κάτι άλλο....


Βασικά αυτό. Βέβαια σε αυτά τα πλαίσια μπορείς να δεις και κανά ελαφρώς μεταχειρισμένο xmax. Εκτός αν δεν θες να μπλέξεις με ψαξιματα. Πάντως και τα δύο νομίζω είναι πολύ εμπορικά μοντέλα και να μην σου βγει η φάση λογικά η χασουρα σου μικρή θα είναι.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#802076 Είναι τόσο ακριβά τα μεταχειρισμένα Xmax (6k+), που πραγματικά, σε συνδυασμό με την απώλεια του χρόνου για τον έλεγχό τους, δεν αξίζει τον κόπο.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#802078 Είχα SH300 2010 μονδέλο και Beverly 350 2014

Για άπειρο αναβάτη (όπως σε κόβω), θα πήγαινα σε SH350 δαγκωτό. Υποθέτω βγαίνει μόνο με ABS πλέον (και κατά 99% έχει ακόμα το CBS - Combined Braking System - όπου ένα σωληνάκι συνδέει το ένα έμβολο της εμπρός δαγκάνας με ένα έμβολο της πίσω και έτσι όταν πατάς πίσω φρένο ενεγργοποιείται ελάχιστα και το εμπρός. Εξαιρετικά τα φρένα του SH, έχω να το λέω)

Το μόνο του μείον οι ανύπαρκτοι χώροι κάτω από τη σέλα, οπότε σε αναγκάζει στη λύση της βαλίτσας. Στο Xmax δεν θα τη χρειαστείς

Budget μας είπες?
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#802079 Το budget καλύπτει όλες τις συζητούμενες επιλογές, απλά ειδικά στην περίπτωση της μτχ. Βέσπας του φίλου, περισσεύουν πολλά.
Ισχύουν τα περί απολύτως άπειρου αναβάτη.
Στο SH350 δεν μου αρέσει το "παπίσιο" λουκ και η έλλειψη χώρου κάτω από τη σέλα. Μου αρέσουν πολύ οι μεγάλοι του τροχοί όμως. Για την ανάρτησή του τη γνώμη έχεις, μια και το είχες;
Είχα καβαλήσει ως συνεπιβάτης το SH μοντ. εποχής 2012, μου είχε φανεί άνετο.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#802085 Xmax300 , ως το πιο ενδιαφέρον απο αυτά που είπες και πιο ευκολοπούλητο.

Traction control επιθυμητό , για το συνδυασμό δρόμων που κυκλοφορείς και εμπειρία σου προς το παρόν
(abs προφανώς εκ των ων ουκ άνευ).

Τα άλλα μηχανάκια προφανώς δεν είναι άχρηστα , κάθε άλλο αλλά ειδικά τα XMax και ακόμη περισσότερο το TMax πουλάνε με απίστευτο ρυθμό σε αυτή τη πόλη , οπότε εαν θελήσεις να το πουλήσεις, δεν θα δυσκολευτείς καθόλου και σε καλή τιμή.

ΥΓ αν σου αρέσει η Βέσπα, σε καλύπτει , σε συμφέρει και ο φίλος δε τράβηξε πολλά "απρόοπτα", γιατί όχι επίσης :)
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#802089 7 χιλιάρικα για 300αρια σκούτερ είναι αστεία πολλά για μένα αλλά αν έφτανα εκεί μάλλον θα πήγαινα για αυτό:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#802092
ArrowsFA1 έγραψε:Το budget καλύπτει όλες τις συζητούμενες επιλογές, απλά ειδικά στην περίπτωση της μτχ. Βέσπας του φίλου, περισσεύουν πολλά.
Ισχύουν τα περί απολύτως άπειρου αναβάτη.
Στο SH350 δεν μου αρέσει το "παπίσιο" λουκ και η έλλειψη χώρου κάτω από τη σέλα. Μου αρέσουν πολύ οι μεγάλοι του τροχοί όμως. Για την ανάρτησή του τη γνώμη έχεις, μια και το είχες;
Είχα καβαλήσει ως συνεπιβάτης το SH μοντ. εποχής 2012, μου είχε φανεί άνετο.


Οι αναρτήσεις των περισσότερων σκούτερ (δεν έχω οδηγήσει μεγάλα τύπου TMAX) υστερούν σε αποσβέσεις (επαναφορά - συμπίεση) και επειδή δεν έχουν και δυνατότητα ρύθμισης, απλά αναγκάζεσαι να τις υποφέρεις. Προφανώς δεν θα συνιστούσα σε κανέναν να πάει να σκάσει 5-6 κατοστάρικα για Ohlins αμορτισέρ. Επιπλέον, ειδικά για πίσω, επειδή εδράζουν απευθείας στο "μοτέρ-μετάδοση" χωρίς την ύπαρξη μοχλικού όπως στις συμβατικές μοτοσυκλέτες, δεν προσφέρουν την ίδια άνεση

Δεν γνωρίζω τι μπορεί να έχει αλλάξει στα τελευταία μοντέλα, αλλά θα έλεγα ότι οι αναρτήσεις είναι το μεγάλο μείον όλων των σκούτερ (ξαναλέω, δεν έχω οδηγήσει ΤΜΑΧ που έχει αναρτήσεις μοτοσυκλέτας, αλλά εκεί μιλάμε πλέον για 12-13χιλ οπότε ξεφεύγουμε)
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#802098 Ολα τα σκουτερ με διπλα αμορτισερ πισω κοπανανε ασχημα. Εξαιρεση το adv 350, ισως λογω μεγαλυτερων διαδρομων, ισως λογω καλυτερων αμορτισερ για να υποστηριξει τον διπλο ρολο;

Ανεση σε σκουτερ μονο αν εχει μονο αμορτισερ, T-MAX, XADV, AK500, TL 500
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#802099 Το adv350 κοπανάει αρκετά, να ξέρετε. Περισσότερο από το νέο Beverly όπως και από το Forza. Δηλαδή ανάμεσα στα 3 που αναφερω, έχει το περισσότερο κοπανημα, ούτε εγώ το περίμενα.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#802105 ΟΛΑ τα σκουτερ κοπανανε. Το μοτερ μαζι με τροχο, μεταδοση, φτερακι, παπαρακι, τετοια αλλοιωτικα, ζυγιζει ευκολα καμια 40αρια κιλα!
Αυτα τα 40 ας πουμε κιλα ΜΗ αναρτωμενης μαζας, ειναι ΠΟΛΛΑ για να ακολουθηθει η ανωμαλια του εδαφους. Το ζορι το τρωει το λαστιχο και η ζαντα λοιπον οταν πεσεις σε μια ανωμαλια. Το σασι συνδεεται με το μοτερ (Pivot point με σινεμπλοκ) θα φαει και αυτο το χτυπημα του λοιπον, οπως το τρωνε και τα σασι μιας μηχανης μεσω του μοχλισμου ψαλιδιου. Σε μια μηχανη ομως, υπαρχει ενδεχομενως μοχλικο, καλυτερες αποσβεσεις και ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ μη αναρτωμενη μαζα!
Οι αναρτησεις λοιπον κανουν τη δουλεια τους οπως σχεδιαστηκαν! Η μεγαλη μαζα ειναι το προβλημα! Ξαναλεω, ολα τα σκουτερ ειναι το ιδιο.
Αλλα κοπανανε περισσοτερο, αλλα λιγοτερο, εχει να κανει με το ποσο πισω η εμπρος καθεσαι, με το αφρωδες της σελας αλλα και το ζυγισμα του μοτερ.
Καποια σκουτερ, εχουν Pivot point, πιο πισω, ωστε η μαζα να ειναι κατανεμημενη κατα 40Ε/60Π ... βοηθαει και αυτο λιγο.
Τα Burgman 400 παραδειγματος χαρη, εχουν τρομερο ζυγισμα καθως ο αξονας που ενωνει μοτερ με πλαισιο ειναι αρκετα προς τη μεση του δευτερου... δεν "κοπαναει" τοσο αλλα το μοτερ σε μια λακουβα ή σαμαρακι, ξαναβρισκει προσφυση σε υψηλες ταχυτητες μετα απο κανα μετρο! Εσυ δεν καταλαβαινεις το χοροπηδητο, αλλα ολα καλα!

Ας οδηγησει αυτα που του αρεσουν και θα κατασταλαξει.
Μεταχειρισμενο σε αυτους τους καιρους που διανυουμε δεν θα επαιρνα με τιποτα.
ΤΟ 2015 αγορασα το δικο μου και πραγματικα ημουν και ειμαι ξεγνοιαστος... Ενα μεταχειρισμενο που σκοπευεις να κανεις τη δουλεια σου, να σε γλιτωνει απο ταλαιπωρια, ισως και να σε βαλει σε μπελαδες ενω οι τρεχουσες τιμες, σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογουν τη χασουρα μιας σοβαρης βλαβης!!
Αν η πληθωριστικη ταση εχει ανεβασει τις τιμες γενικως, δεκτο... αλλα στα μεταχειρισμενα δεν υπαρχει καμια μα καμια επαφη με την πραγματικοτητα!
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#802106 Συμφωνούμε απόλυτα (προφανώς δεν ισχύει για τη βέσπα του γνωστού του, γιατί και η τιμή είναι καλή και το μηχανάκι το ξέρει - αν καταλήξει εκεί)
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#802118 Πληροφορούμαι ότι στο Forza 350 η θέση οδήγησης μου φαίνεται πιο ξαπλωτή από το X-max, κάτι που δεν θα προτιμούσα μάλλον. Θα πάω από βδομάδα να το δω από κοντά και ελπίζω το άλλο ΣΚ να καβαλήσω και ένα X-max.
Burgman δεν μου αρεσει καθόλου αισθητικά, και τέρας σε όγκο...
ομοίως δεν τρελαίνομαι για Tmax, ασχέτως κόστους...
X-ADV υπέροχο αλλά 15k....nope...

όντως κοπανάνε τα scooter αλλά είναι πολύ βολικά για τη δουλειά που τα θέλω, τα άτιμα...
οπότε όλοι οι δρόμοι ξαναοδηγούν στο αρχικό δίλημμα...
για μτχ. μιλάμε αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη Βέσπα που την ξέρω από "μικρή", είναι πρακτικώς καινούρια και σε καλή τιμή. Για άλλα μτχ. δεν έχω κέφι και δεν έχει ούτε και νόημα δεδομένων των τιμών...
Θα ενημερώσω!

Υ.Γ. Πάντως, αν η μόνη μου επιλογή ήταν να δώσω 7κ για να πάρω ντε και καλά καινούριο, νομίζω ότι πιο εύκολα θα τα έδινα για το Xmax, παρά για τη Βέσπα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#802119 Υπάρχει μια καθόλου ασήμαντη οικονομική διαφορά μεταξύ Xmax και Vespa. Εγώ θα έπαιρνα την τελευταία, θα έβλεπα πόσο με βολεύει ή όχι, και αν τελικά ήθελα κάτι άλλο, πώληση και αγορά του άλλου. Χρήματα θα χάσεις ελάχιστα έτσι και δεν θα δεσμεύσεις και πολύ κεφάλαιο αρχικά.