με καμαρώνετε στο 1,37 και στην 1 απονομη ο Ν2
Απλά το έβαλα μήπως κανένας παρόμοια βλαμμένος με τα 2τ το εκτιμήσει. Εγώ πάντως το βάζω για να κοιμηθώ
Αν υπάρξει ανταπόκριση του κοινού θα πάρω δανεικό άη-φον για να κάνω καλύτερη δουλειά.
http://www.4troxoi.gr/2trohoi/agora/i-l ... ebsite-rss
21 quadra έγραψε:Η επιστροφή της Lambretta
http://www.4troxoi.gr/2trohoi/agora/i-l ... ebsite-rss
Καμία αναφορά από τον δημοσιογράφο πως πρόκειται ουσιαστικά για κινέζικο προϊόν βέβαια...
Anonymous Founder έγραψε:21 quadra έγραψε:Η επιστροφή της Lambretta
http://www.4troxoi.gr/2trohoi/agora/i-l ... ebsite-rss
Καμία αναφορά από τον δημοσιογράφο πως πρόκειται ουσιαστικά για κινέζικο προϊόν βέβαια...
Mόνο την έδρατης εταιρίας αναφέρει αλλά πως αλλιώς θα πάρει διαφήμηση όταν έρθουν τα πρώτα μοντέλα ?
Ο ειδικός...τύπος εξακολουθεί να νομίζει ότι οι αναβάτες και οι οδηγοί είναι ακόμα με κλειστά τα μάτια όπως στα sixties / seventies, όταν όμως ανακαλύπτουν ότι δεν είναι έτσι έχουν χάσει το παιγνίδι με bonus τη χαμένη προσωπική τους αξιοπιστία, δες τον Σ.Χ, τον γλύφουν όσοι έχουν κάτι να κερδίσουν από αυτόν, οι υπόλοιποι γελάνε μαζί του.
Για να μην πάω για μπαταρία, χτύπησα ενα optimate 4
Βρήκα και θέση στην πολυκατοικία δίπλα σε μπρίζα, το μόνο που με απασχολεί ειναι αν ειναι σόφρον να τον έχω μόνιμα καρφωμένο πάνω και πώς να τον βάλω κάπου για να μην τον βουτήξουν. Σκέφτομαι αν τον βάλω με ουπατ στον τοίχο θα ειναι πολύ καφρίλα να τον βουτήξει κάποιος
τι μπαταρία και μπαρμπούτσαλα, μια κουκούλα να μην κρυώνει τα βράδια και άστο 2 χρόνια έτσι.
Το δικό μου πλάκα πλάκα 2 χρόνια που έπαιρνε μπρος 1 φορά κάθε 3-4 μήνες και η μπαταρία δεν έκανε κιχ.
κουτί με λουκετάκι, γραμμή απο διακλαδωση, πολύμπριζο, φορτιστής, γραμμή απ την μπαταρία για το SAE καλώδιο ώστε να μην χρειάζεται να σηκώνω σέλα και τα λέγαμε