Είσαι σίγουρος ότι το χρειάζεσαι ;;;;
Γενικά το εξω δεν κάνει καλο γενικά , αλλά αν δεν βρέχεται και αν δεν το χτυπάει ο ήλιος μην ανησυχείς.
Από το Moto G
Fiat Panda 7,6l/100km
CARυοθραύστης έγραψε:Παλαιότερα που αραιά και πού οδηγούσα το Χ8 της piaggio (ή κάποιο παρόμοιο δηλαδή) Δεν είχα τέτοια θέματα... Βέβαια ήταν βάρκα-γιαλός, αλλά νταξ
vagmann έγραψε:Για τα scooters/copia vespa της LML,τι γνωμες εχουμε???
koubeast έγραψε:vagmann έγραψε:Για τα scooters/copia vespa της LML,τι γνωμες εχουμε???
Για τα δίχρονα ψάχνεις (που αυτά ειναι αντίγραφα της Vespa PX και σε κινητήρα/λειτουργία/σασμάν) ή για τετράχρονα (που υπάρχει έκδοση με χειροκίνητο σασμαν, ποδόφρενο κλπ και κινητήρα της LML αλλα και σε αυτόματη έκδοση όπου πρόκειται για συμβατικό scooter που απλώς εμφανισιακά είναι ίδιο με τις βέσπες).
Ποιο απ όλα λοιπόν;
Anonymous Founder έγραψε:Το μοτέρ αυτό τι λέει; Και το αυτόματο είναι CVT ή καμιά άλλη πατέντα;
vagmann έγραψε:Μετα από ψαξιμο καταληγω σε 4Τ αυτοματο στα 150cc του 2015,ή 125/2014 αν δεν βρω χρωμα...
koubeast έγραψε:με την αυτόματη CVT που ψάχνει ο vaggman, απλώς αγοράζει ένα αυτόματο σκούτερ, σαν να έπαιρνε πχ ένα άλλο ινδικό/ταιβανέζικο σκουτερ. Δεν θα έχει τη συμπεριφορά της κλασσικής βεσπας (βάρος δεξιά, ποδόφρενο, κατανάλωση 2Τ βενζίνης και λαδιού κλπ). Για την κλασσική αίσθηση πρέπει να πάει στο 2T. Κι εδώ το ερώτημα είναι ότι εάν κάποιος θέλει να πάρει καινούριο και όχι μεταχειρισμένο 2Τ, δίνει τα 1990€ της LML ή τα 3.350€ που ζητάει η Piaggio; Αξίζει την τόσο μεγάλη χρηματική διαφορά η γνήσια Piaggio;
Πολύ συγκρατημένο το Ισραήλ, γιατί δεν είχε και πο[…]
Το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει στο VoWifi[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]