vagmann έγραψε:Σας ευχαριστω για τις πολύτιμες αποψεις!
Βασικα δεν θελω να μπλέξω με μτχ original,διοτι δεν διαθετω χρονο/τεχνογνωσια για να κανω ένα rebuild/restoring που εχει φανατικούς οπαδους.Επισης η κοπια,όπως πολύ σωστα γραφτηκε,εχει την εμφανιση,αλλα φαινεται να ειχει αποτιναξει από πανω της τα οποια κουσούρια της παλιας βέσπας καθοτι αυτοματο/καινουριο/εγγυηση/προσιτη τιμη/δισκοφρενο μπροστα,και εχει φανταστικα χρωματα επισης...
Πάντως, ίσως θα ήταν καλό, αν δεν έχεις χρόνο-γνώση κ.α. να ασχοληθείς με κλασσικό μηχανάκι να κοιτάξεις και κάτι άλλο, έστω που να ρετροφέρνει διότι, αν εξαιρέσεις το μοτέρ στις τετράχρονες που είναι άλλο πράγμα, όλα τα τα κουσούρια συν την αμφίβολη ποιότητα υλικών και κατασκευής είναι εκεί, μη γελιέσαι. Ωστόσο και πάλι, πέρα από το χαρακτήρα που προσδίδει ως 2Τ, το μοτέρ της βέσπας είναι το λιγότερο από τα προβλήματά σου ως μτχ μιας και είναι πανεύκολο τόσο στη συντήρηση όσο και την ανακατασκευή (και να μην το κάνεις εσύ υπάρχουν άπειρα συνεργεία που το κάνουν σε πολύ χαμήλο κόστος).
Οι σκουριές είναι αυτό που πρέπει να σε ανησυχεί και δεν είμαι σίγουρος ότι η ινδική βέσπα θα είναι καλύτερη μετά από καναδυό χρόνια κυκλοφορίας στο θέμα αυτό...
Επισης ποιος λεει ότι οι προ 1999 original piagio,δεν είναι από το ιδιο εργοστασιο,αν διαβασετε λιγο την ιστορια της εταιρειας?
Δυο Links για σκεψη...
http://www.hellinmoto.com/lml#!__lml/η-εταιρία
http://scooternet.gr/news/%CE%B5%CE%B9% ... ellinmoto/
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλεις να πεις... Ξέρεις πόσες εταιρίες έφτιαχναν βέσπες στην ανατολή για την ντόπια αγορά όπως η LML; Κάποιες από αυτές έφτασαν με άλλο όνομα και στην Ευρώπη... Πχ αυτή:
http://s82.photobucket.com/user/Grover_ ... 4.jpg.html
Δεν είναι κανονική primavera όπως μοιάζει αρχικά αλλά Bajaj Priya...
../ ___ \
(O\ | /O)