- 25 Οκτ 2022, 22:23
#790119
saxon_747 έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Στρωσιμο γενικα δεν θελουν πλεον. Οχι τερμα γκαζι, οχι αποτομες εκκινησεις και οχι 2ο ατομο στο 125. Γενικα χαλαρα και ηπια το γκαζι και το φρενο για να το μαθεις.
Τα παραπάνω ισχύουν για τα πρώτα Χ χιλιόμετρα ή εσαεί;
Βλέπω αλλαγή λαδιών στα 1000χλμ την πρώτη φορά. Γιατί έτσι, αφού δε χρειάζεται στρώσιμο;
Γιατι στην κατεργασια, ισως εμειναν γρεζια παρολο που ολα τα εξαρτηματα πλενονται μετα τις εργαλειομηχανες.
Γιατι οπου μπαινει φλατζα, ισως να ξεφυγει καποιο κομματακι της.
Γιατι οπου μπαινει φλατζοκολλα.... ομοιως.
Γιατι οταν τριβονται γραναζια κτλ .. ισως βγουν αρχικα παραπανω γρεζια.
Γιατι οταν συναρμολογεις ενα κινητηρα βαζεις και λαδι συναρμολογησης το οποιο περιεχει στοιχεια που ειναι απαραιτητα κυριως για την 1η εκκινηση μεχρι να σηκωσει πιεση λαδιου. Μετα δεν εξυπηρετουν κανενα σκοπο ενω "μολυνουν" το ιδιο το λιπαντικο.
Γιατι αν οι ανοχες δεν ειναι αυτες που πρεπει, ισως σωσεις και κατι εχοντας αρπαξει κουζινετα ή καβαλετα εκκεντροφορων ή τελοσπαντων καμια μπιελα στα πρωτα σταδια αφου θα δεις την πουδρα μεταλλων στα πρωτα λαδακια των 1000χλμ.
Αλλιως, μπορει να δεις καμια μπιελα να φευγει απο την κασα... πιο δυσαρεστο σεναριο για ενα πελατη, απο το να πει απλα πως αστοχησε το μοτερ και εκανε τσικι-τσικι.. ποσο μαλλον αν το προλαβουν χωρις καν να γινει το παραμικρο.
κτλ κτλ...
Αυτα ΜΟΝΟ για το μοτερ ετσι;
Βαλε τωρα, ρουλεμαν λαιμου με σωστη λειτουργια, φρενα, δισκοι, μειωτηρας τελικης μεταδοσης, μεταδοση, ρουλεμαν τροχων, σωληνακια παπαρακια κτλ ...