Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By g47
#790014
Νίκος Παππάς έγραψε:
Ωραιο και εντυπωσιακο!
Ειδα τιμη και ενα σοκ το επαθα! Με τοσα πριν εναμιση χρονο επαιρνες 300ρι SYM!

Το Aprilia sr-gt το ειδες; Παρκαρει ενα στο σπιτι μου διπλα και ειναι ερωτευσιμο.


Για τη τιμη ισχυει. Απο τοτε μαλιστα που ανακοινωθηκε και η επεκταση διπλωματος αυτοκινητου, τα 125 τσιμπησαν λιγο εως αρκετα.
Το ειδα το απριλια, το sport μαλιστα. Ειναι λιγο πιο ακριβο, ειναι ελαχιστα μικροτερο στη σελα του, εχει λιγο λιγοτερες ανεσεις (πχ ντουλαπακι που κινητο δεν χωρα) , δεν εχει abs και ρυθμιζομενες αναρτησεις και τα ανταλλακτικα του/σερβις λιγο πιο ακριβα λογω μαρκας.
Ειναι σιγουρα ομως πιο ποιοτικη κατασκευη.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#790017 Καλορίζικο και καλοτάξιδο , θυμίζει Honda X-Adv !

Για μποτάκια, επειδή έχω τα Revit Arrow (καλοκαιρινά είναι) , είναι σαν έχεις το αντίστοιχο μποτάκι "πολιτικό" αλλά ένα τσικ πιο βαρύ. Για πάνω απο π.χ 10000 βήματα ημερισίως, δεν τα προτείνω. Πολύ καλή αίσθηση και ποιότητα κατα τα άλλα.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#790042 Καλοτάξιδο!

Για μποτάκια η καλύτερη επιλογή είναι να τα αλλάζεις στο γραφείο πάντως.

Επίσης προσπάθησε να μην γίνεις σαν αυτούς που πήραν σκούτερ από ανάγκη και είναι ένας κινούμενος κίνδυνος! :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By g47
#790045
NickTG έγραψε:Καλοτάξιδο!

Για μποτάκια η καλύτερη επιλογή είναι να τα αλλάζεις στο γραφείο πάντως.

Επίσης προσπάθησε να μην γίνεις σαν αυτούς που πήραν σκούτερ από ανάγκη και είναι ένας κινούμενος κίνδυνος! :s_tongue


Thank you!
Προφανεστατα το πηρα απο αναγκη.
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν μου αρεσει η οδηγηση και ελπιζω να μου αρεσει οσο και στο αυτοκινητο εαν σταματησω να φοβαμαι :lol:
Η αισθηση ειναι απελευθερωτικη αλλα και ευαλωτοτητας.
Αν δεν γραψω ωρες δεν θα μαθω ποτε.
"Θελω" να μου αρεσει.
Εαν δεν ειχα σκοπο να το παρω σοβαρα, θα επαιρνα ενα παπι με 500 ευρω και ενα κρανος ποδηλατου. :)
Εαν μου αρεσει προφανως και δεν θα μεινω μονο στη μετακινηση αναγκης αλλα και σε βολτες οσο παραεξω μπορω με 125.
Και βλεπουμε.
Προς το παρον κατεληξα και σε ασφαλιση, θα του βαλω και κλοπη. Μεικτη δεν με συμφερει με απαλλαγη 900 ευρω.
edit, Moυ εστειλαν ακομα μια σημερα απτην αντιπροσωπεια.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#790065
Νίκος Παππάς έγραψε:Στρωσιμο γενικα δεν θελουν πλεον. Οχι τερμα γκαζι, οχι αποτομες εκκινησεις και οχι 2ο ατομο στο 125. Γενικα χαλαρα και ηπια το γκαζι και το φρενο για να το μαθεις.


Τα παραπάνω ισχύουν για τα πρώτα Χ χιλιόμετρα ή εσαεί;

Βλέπω αλλαγή λαδιών στα 1000χλμ την πρώτη φορά. Γιατί έτσι, αφού δε χρειάζεται στρώσιμο;
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#790068
g47 έγραψε:Thank you!
Προφανεστατα το πηρα απο αναγκη.
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν μου αρεσει η οδηγηση και ελπιζω να μου αρεσει οσο και στο αυτοκινητο εαν σταματησω να φοβαμαι :lol:
Η αισθηση ειναι απελευθερωτικη αλλα και ευαλωτοτητας.
Αν δεν γραψω ωρες δεν θα μαθω ποτε.
"Θελω" να μου αρεσει.
Εαν δεν ειχα σκοπο να το παρω σοβαρα, θα επαιρνα ενα παπι με 500 ευρω και ενα κρανος ποδηλατου. :)
Εαν μου αρεσει προφανως και δεν θα μεινω μονο στη μετακινηση αναγκης αλλα και σε βολτες οσο παραεξω μπορω με 125.
Και βλεπουμε.
Προς το παρον κατεληξα και σε ασφαλιση, θα του βαλω και κλοπη. Μεικτη δεν με συμφερει με απαλλαγη 900 ευρω.
edit, Moυ εστειλαν ακομα μια σημερα απτην αντιπροσωπεια.

Εικόνα



Αφού έχεις αίσθηση κινδύνου είσαι εντάξει. :s_cool
Αυτοί που λέω εγώ δεν απασχολούν το μυαλουδάκι τους με τέτοιες λεπτομέρειες. :svivhaha: :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#790075
saxon_747 έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Στρωσιμο γενικα δεν θελουν πλεον. Οχι τερμα γκαζι, οχι αποτομες εκκινησεις και οχι 2ο ατομο στο 125. Γενικα χαλαρα και ηπια το γκαζι και το φρενο για να το μαθεις.


Τα παραπάνω ισχύουν για τα πρώτα Χ χιλιόμετρα ή εσαεί;

Βλέπω αλλαγή λαδιών στα 1000χλμ την πρώτη φορά. Γιατί έτσι, αφού δε χρειάζεται στρώσιμο;

Για τα πρωτα χιλιομετρα. Μπορει ο κινητηρας να μην θελει στρωσιμο ομως ολα τα αλλα θελουν. Μεταδοση, φρενα, αναρτησεις. Οπως και να μαθει ο κατοχος το μηχανακι

Ολοι δινουν πρωτο σερβις στα 1.000 χλμ. Σε αλλα μοντελα ο Γκοργκολης δινει 3.000χλμ για αλλαγη λαδιων, εδω στα διπλασια!
Άβαταρ μέλους
By Morx
#790119
saxon_747 έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Στρωσιμο γενικα δεν θελουν πλεον. Οχι τερμα γκαζι, οχι αποτομες εκκινησεις και οχι 2ο ατομο στο 125. Γενικα χαλαρα και ηπια το γκαζι και το φρενο για να το μαθεις.


Τα παραπάνω ισχύουν για τα πρώτα Χ χιλιόμετρα ή εσαεί;

Βλέπω αλλαγή λαδιών στα 1000χλμ την πρώτη φορά. Γιατί έτσι, αφού δε χρειάζεται στρώσιμο;


Γιατι στην κατεργασια, ισως εμειναν γρεζια παρολο που ολα τα εξαρτηματα πλενονται μετα τις εργαλειομηχανες.
Γιατι οπου μπαινει φλατζα, ισως να ξεφυγει καποιο κομματακι της.
Γιατι οπου μπαινει φλατζοκολλα.... ομοιως.
Γιατι οταν τριβονται γραναζια κτλ .. ισως βγουν αρχικα παραπανω γρεζια.
Γιατι οταν συναρμολογεις ενα κινητηρα βαζεις και λαδι συναρμολογησης το οποιο περιεχει στοιχεια που ειναι απαραιτητα κυριως για την 1η εκκινηση μεχρι να σηκωσει πιεση λαδιου. Μετα δεν εξυπηρετουν κανενα σκοπο ενω "μολυνουν" το ιδιο το λιπαντικο.
Γιατι αν οι ανοχες δεν ειναι αυτες που πρεπει, ισως σωσεις και κατι εχοντας αρπαξει κουζινετα ή καβαλετα εκκεντροφορων ή τελοσπαντων καμια μπιελα στα πρωτα σταδια αφου θα δεις την πουδρα μεταλλων στα πρωτα λαδακια των 1000χλμ.
Αλλιως, μπορει να δεις καμια μπιελα να φευγει απο την κασα... πιο δυσαρεστο σεναριο για ενα πελατη, απο το να πει απλα πως αστοχησε το μοτερ και εκανε τσικι-τσικι.. ποσο μαλλον αν το προλαβουν χωρις καν να γινει το παραμικρο.

κτλ κτλ...

Αυτα ΜΟΝΟ για το μοτερ ετσι;
Βαλε τωρα, ρουλεμαν λαιμου με σωστη λειτουργια, φρενα, δισκοι, μειωτηρας τελικης μεταδοσης, μεταδοση, ρουλεμαν τροχων, σωληνακια παπαρακια κτλ ...
Άβαταρ μέλους
By g47
#791032 Παραλαμβάνω αύριο τελικά. :metalo:
Από βενζινουλα τι βάζουμε?
100ρα θέλω να την αποκλείσω, για να κάνουμε οικονομία το πήραμε, σκέφτομαι 98 μόνο και μόνο για τα καθαριστικά. Εσείς τι βάζετε?
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#791033
g47 έγραψε:Παραλαμβάνω αύριο τελικά. :metalo:
Από βενζινουλα τι βάζουμε?
100ρα θέλω να την αποκλείσω, για να κάνουμε οικονομία το πήραμε, σκέφτομαι 98 μόνο και μόνο για τα καθαριστικά. Εσείς τι βάζετε?


Βαζε 98αρα απο κανενα εταιρικο ΕΚΟ Παρασκευη-Σαββατο που την εχουν σε τιμη προσφορα!
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#791036
g47 έγραψε:Ευχαριστώ, θα το δω στο fueldaddy εάν είναι εταιρικό ένα κοντά μου.


Να ξερεις οτι τα εταιρικα ΕΚΟ ειναι αυτα που ανοικουν στο δικτυο Καλυψω. Συνηθως το γραφουν και εξω στην ταμπελα το kalypso...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#791040
g47 έγραψε:Παραλαμβάνω αύριο τελικά. :metalo:
Από βενζινουλα τι βάζουμε?
100ρα θέλω να την αποκλείσω, για να κάνουμε οικονομία το πήραμε, σκέφτομαι 98 μόνο και μόνο για τα καθαριστικά. Εσείς τι βάζετε?


Με το καλο!

Απλη 95αρα θα βαζεις. Αν βρεις καμια προσφορα στα ιδια λεφτα για 98, ΟΚ. Δεν κερδιζεις τιποτα, ισως λιγο καλυτερο δουλεμα. Το οποιο κερδος ειτε σε χιλιομετρα ειτε οπου αλλου ειναι μικροτερο απο την διαφορα κοστους. Περισσοτερο μετραει ενα σωστο καυσιμο σε ποιοτητα, ποσοτητα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#791065
g47 έγραψε:Παραλαμβάνω αύριο τελικά. :metalo:
Από βενζινουλα τι βάζουμε?
100ρα θέλω να την αποκλείσω, για να κάνουμε οικονομία το πήραμε, σκέφτομαι 98 μόνο και μόνο για τα καθαριστικά. Εσείς τι βάζετε?


Με το καλό !

100άρα βάζω μια στο τόσο ακριβώς για τα καθαριστικά, διαφορά δεν βλέπω. Οπότε απλή, αξιόπιστη να είναι.

ΥΓ να δουλεύει , μετά το στρώσιμο, το μοτέρ στο πλήρες εύρος του, μια στο τόσο, μετά απο ζέσταμα , για λίγη ώρα.