Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By xenos
#336100
dimik έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ανέβασε λίγο το budget και χτυπά το Ducati monster 695. Παιχνίδι, μανιτζεβελο, ελαφρύ, μοναδικό σχέδιο, βάλτου και termignioni με ταπα και είσαι έτοιμος!
Μόνο μην ζητήσεις χώρους γιατί δεν....


+10000

αν είναι να πάρεις ιταλικό ρδελομπου πάρε τουλάχιστον το Monster να το χαρείς,


Η μλκία είναι ότι δεν τα πολυ ξέρω. Θυμάμαι ότι είναι λίγο κοστοβόρα σε συντήρηση βέβαια. Αξίζει πολύ περισσότερο το 695 σε σχέση με 620/600; Γιατί; :hmmm:

Ρε γμτ μου έχει ένα ένας συνάδελφος υπερτούμπανο και τον ψήνω ένα χρόνο τώρα και δεν το πουλάει με τπτ ο πστης! :rant:

dimik έγραψε:και από KTM επίσης από 990 και πάνω εκτός αν θέλεις να το παίζεις Στάθης Ψάλτης στις γειτονιές με κανα 640-690 κλπ.


:lol: :s_wacko (μήπως να πάρω ένα 2χρονο :hmmm: :shifty: - ακόμα θυμάμαι την γυναίκα να μου λέει "μυρίζεις κάπως, πως πας έτσι στη δουλειά;")
Άβαταρ μέλους
By dimik
#336114
xenos έγραψε:
dimik έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ανέβασε λίγο το budget και χτυπά το Ducati monster 695. Παιχνίδι, μανιτζεβελο, ελαφρύ, μοναδικό σχέδιο, βάλτου και termignioni με ταπα και είσαι έτοιμος!
Μόνο μην ζητήσεις χώρους γιατί δεν....


+10000

αν είναι να πάρεις ιταλικό ρδελομπου πάρε τουλάχιστον το Monster να το χαρείς,


Η μλκία είναι ότι δεν τα πολυ ξέρω. Θυμάμαι ότι είναι λίγο κοστοβόρα σε συντήρηση βέβαια. Αξίζει πολύ περισσότερο το 695 σε σχέση με 620/600; Γιατί; :hmmm:

Ρε γμτ μου έχει ένα ένας συνάδελφος υπερτούμπανο και τον ψήνω ένα χρόνο τώρα και δεν το πουλάει με τπτ ο πστης! :rant:



Πολύ περισσότερο δεν θα το έλεγα, προσωπικά το 620 θα αγόραζα, πέρα από την δύναμη και τον μαύρο κινητήρα δεν νομίζω να έχουν τρελές διαφορές.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#336119
dimik έγραψε:
xenos έγραψε:
dimik έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ανέβασε λίγο το budget και χτυπά το Ducati monster 695. Παιχνίδι, μανιτζεβελο, ελαφρύ, μοναδικό σχέδιο, βάλτου και termignioni με ταπα και είσαι έτοιμος!
Μόνο μην ζητήσεις χώρους γιατί δεν....


+10000

αν είναι να πάρεις ιταλικό ρδελομπου πάρε τουλάχιστον το Monster να το χαρείς,


Η μλκία είναι ότι δεν τα πολυ ξέρω. Θυμάμαι ότι είναι λίγο κοστοβόρα σε συντήρηση βέβαια. Αξίζει πολύ περισσότερο το 695 σε σχέση με 620/600; Γιατί; :hmmm:

Ρε γμτ μου έχει ένα ένας συνάδελφος υπερτούμπανο και τον ψήνω ένα χρόνο τώρα και δεν το πουλάει με τπτ ο πστης! :rant:



Πολύ περισσότερο δεν θα το έλεγα, προσωπικά το 620 θα αγόραζα, πέρα από την δύναμη και τον μαύρο κινητήρα δεν νομίζω να έχουν τρελές διαφορές.

+ δευτερος δισκος μπροστα.
Επισης λενε οτι ειναι πιο πολιτισμενο απο το 620.
ΑΛΛΑ, ειναι μια μικρη σπορ μοτοσυκλετα και σαν τετοια πρεπει να αντιμετωπιστει!
Περιαστικες διαδρομες, στροφιλικια, επαρχιακοι, πανω κατω στα βουνα, για εκει ειναι φτιαγμενη. Καθημερινη αστικη χρηση θα την κουρασει και τον αναβατη της περισσοτερο.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#336168 Τα χαζεύω στο καρ και βλέπω ότι να ναι από τιμές γενικά. Μπήκα και στο φόρουμ τους να χαζέψω και διάβασα το καταπληκτικό:

αν οι ηλεκτρικες καρεκλες ηταν ducati θαχαν γλυτωσει οι μισοι......


:lol: :lol: :lol:

Νίκος Παππάς έγραψε:ΑΛΛΑ, ειναι μια μικρη σπορ μοτοσυκλετα και σαν τετοια πρεπει να αντιμετωπιστει!
Περιαστικες διαδρομες, στροφιλικια, επαρχιακοι, πανω κατω στα βουνα, για εκει ειναι φτιαγμενη. Καθημερινη αστικη χρηση θα την κουρασει και τον αναβατη της περισσοτερο.


Νίκο με αυτή τη λογική δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί άλλο μηχανάκι από σκούτερ/παπί στο δρόμο. Για εμένα λοιπόν που ο χρόνος μου είναι ελάχιστος, θα μπορούσα να το χαρώ και μέσα στην πόλη.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#336176
xenos έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:ΑΛΛΑ, ειναι μια μικρη σπορ μοτοσυκλετα και σαν τετοια πρεπει να αντιμετωπιστει!
Περιαστικες διαδρομες, στροφιλικια, επαρχιακοι, πανω κατω στα βουνα, για εκει ειναι φτιαγμενη. Καθημερινη αστικη χρηση θα την κουρασει και τον αναβατη της περισσοτερο.


Νίκο με αυτή τη λογική δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί άλλο μηχανάκι από σκούτερ/παπί στο δρόμο. Για εμένα λοιπόν που ο χρόνος μου είναι ελάχιστος, θα μπορούσα να το χαρώ και μέσα στην πόλη.

Μα δεν στα εγραψα αυτα για να μην την παρεις, για να εισαι ετοιμος για καποιους συμβιβασμους που θα αναγκαστεις να κανεις και τιποτα αλλο!
Αλλωστε κυκλοφορουσα 11 χρονια με Αφρικα στο κεντρο, ηταν το μοναδικο μου μεσο για 3 χρονια σχεδον. Βεβαια καθε Κυριακη βολταριζα μακρυα και καθε τριημερο ακομα μακρυτερα, οπως και στις διακοπες αλλα και παλι 6 μερες την εβδομαδα σπιτι-δουλεια και βολτες στα περιξ δεν ηταν ο σκοπος που φτιαχτηκε.

Εδω ημουν ετοιμος να παρω GSR 600 το καλοκαιρι, καποια απροοπτα το ανεστειλαν, αλλα καποια στιγμη...... :ninja:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#336513
Νίκος Παππάς έγραψε:Μα δεν στα εγραψα αυτα για να μην την παρεις, για να εισαι ετοιμος για καποιους συμβιβασμους που θα αναγκαστεις να κανεις και τιποτα αλλο!


Ναι μωρέ, τα γνωρίζω.

Νίκος Παππάς έγραψε:Εδω ημουν ετοιμος να παρω GSR 600 το καλοκαιρι, καποια απροοπτα το ανεστειλαν, αλλα καποια στιγμη...... :ninja:


Σε βλέπω να πισωγυρίζεις; :rant:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#336531 :lol:
Αυτη τη στιγμη φραγκα δεν παιζουν για αλλαγη.
Μετα απο 9 χρονια με το σκουτερ το εχω σκυλοβαρεθει τοσο που αν πρεπει να παω μια πιο μακρυνη διαδρομη βαριεμαι αφορητα, προσπαθω να την αποφυγω αν μπορω και να χωσω την γυναικα :lol: .

Και οχι δεν ειναι γεραματα :rtfm: :lol:

Καλο, χρυσο, οικονομικο, χωνεται παντου, αλλα δεν με ψηνει πια να το οδηγω :(

Με τι θα το αλλαζα; Δεν εχω ιδεα! :lol: Απο NC-X μεχρι GSR 600 και απο Monster 696 μεχρι duke 390 και ας δειχνω γελοια πανω του.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#338069 . το μούλτι τι λέει από ύψος/βάρος (φαντάζομαι 620 και 1000 θα είναι όμοια σε αυτό); :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#338342 Κάτι παρακάτω από 200 κιλά στεγνό (πιο ελαφρύ από ένα V-strom 650) και η σέλα του οδηγού είναι αρκετά χαμηλά (του συνοδηγού πάλι είναι ψηλά).
Το πρόβλημα των Ducati όμως είναι τα ακριβότερα μεγάλα σέρβις, γιατί αλλάζεις και ιμάντες (που είναι κάνα 200αρι μόνοι τους).
Επίσης, το multi έχει το κακό πως για να έχεις πρόσβαση για ρύθμιση βαλβίδων πρέπει να βγάλεις τεπόζιτο, και για να γίνει αυτό, θέλει αρκετό ξήλωμα (αρχίζεις από πίσω να βγάζεις!).
Το monster είναι πολύ πιο εύκολο στην συντήρηση κι ας έχουν τα ίδια μοτέρ. Είναι θέμα πρόσβασης.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του Multi είναι οι χώροι (το φορτώνεις πανεύκολα και παίρνει και μπαγκαζιέρα) και οι διαδρομές των αναρτήσεων, μαζί με την ψηλή θέση οδήγησης.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#338411 Monster με termignoni να ηδονίζεσαι μόνο από τον ήχο


Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#338550 Βασικα πριν κανεις το βημα, τσεκαρε που ειναι οι καλοι επισκευστες Ducati για να μην τρεχεις στην αλλη ακρη της πολης για ενα σερβις.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#338635 Εγώ, ευτυχώς ή δυστυχώς δεν βιάζομαι. Παλαιό φάληρο, κοντά στη δουλειά μου έχει συνεργείο μόνο ducati. Ο . θα μας δώσει feedback γι αυτό. :)
Εννοείται με τέρμι να μπουμπουνίζει. :inlove:
Οι γαμωιμάντες το ξέρω ότι είναι κόστος.

Μορφέα τι θα πάρεις έχεις πει; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#338639 Συγγνώμη αλλα εμενα σαν τρακτερ μ ακούγεται...