Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#398898

θα έπρεπε να θέλει καμια 20ώρες σε αυτό πριν πάρεις δίπλωμα :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#398921 Μια χαρά αλλά να σε βάζει πρώτα να σου γίνει συνήθεια το κράνος (εφόσον πίστα, και ο υπόλοιπος εξοπλισμός)

Είδα γνωστό μου σήμερα πάνω σε Varadero 1000άρι , ακράνωτος , καμαρωτός.

Κάτι τέτοια βλέπω και συγχίζομαι :rant:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#400129 Εχεις παπι κ θελεις καλυψη απο τον αερα;
Αλλα δεν θελεις να πληρωσεις κιολας!
Ιδου η λυση:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#400152
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#403312 Τελικά την τράβηξα την σκανδάλη, και εδώ και μία βδομάδα είμαι κάτοχος ενός crE250 της HM. Πρόκειται για ένα (ελαφρώς) εντουροποιημένο cr250, τα βασικά, 18αρα ζάντα πίσω, κάποια φώτα (που στο δικό μου δεν δουλεύουνε), βάρος στο βολάν και revalving αναρτήσεων.

Το έφερα, φτιάξαμε το καρμπιρατέρ που μας μπέρδευε χαμηλά, και θέλει ακόμα κάτι ψιλά για να γίνει εντελώς σωστό, αλλά τα βασικά είναι μία χαρά.

Νταξ, τι να λέμε τώρα :lol: :metalo:

Εντούρο αυτό καθ'αυτό δεν κάνω ακόμα, παρά βόλτες σε δασικούς/αγροτικούς δρόμους, αλλά η ηδονή να ανοίγεις το γκάζι με 3η και να λες τώρα θα κάνει μπάντα ή σούζα :lol: και να βλέπεις τα δέντρα να πλησιάζουν με ανησυχητικό ρυθμό είναι το κάτι άλλο!

Σε φόρουμ καθαρά για μηχανάκια μου λέγανε πάρε 250 4Τ.... πήγα και πήρα βάρβαρο 2Τ, καμία σχέση με τα καθαρά εντούρο όπως ΚΤΜ πχ, το μηχανάκι θέλει χέρια για να το πας, μισή ώρα βόλτα και μου κόβει τα χέρια, πάρα πολλή δύναμη :metalo:

Για μένα είναι πολύ αγχολυτικό, δεδομένης και της τοποθεσίας μου, το καβαλάς, πας μια ώρα μία βόλτα και ξεκ@υλώνεις, διχρονίλα, ήχος και καγκουριά! :lol:

Θα το συμμαζέψω σιγά σιγά, να είναι εντελώς ετοιμοπόλεμο και το χειμώνα θα ασχοληθώ πιό επισταμένα, προς το παρόν θα τρομοκρατώ τους μπαρμπάδες στα χωράφια :lol:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#403314 Αντε με το καλο να το χαρεις.
Σε τι περιοχη εισαι;
Φωτος;;;;;
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#403334 Ευχαριστώ για τις ευχές! Φωτογραφίες όταν το λασπώσω, καθαρό δεν λέει :iconcool:

Α, και για μήτινγκ κλιμακίου Θεσσαλονίκης με τούτο δύσκολα, μέχρι την Καλλικράτεια θα κολλήσει :lol:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#405007 Orcal Astor 125

Εικόνα

ΜΙα όμορφη μικρή μοτοσυκλέτα, απο κοντά δείχνει για 400άρι τουλάχιστον , δε χορταίνεις να βλέπεις λεπτομέρειες και σχεδίαση (επιρροες απο Ducati GT1000 / Bonneville).
Πηγαίνει αξιοπρεπώς (100+ τελική, 80 εύκολα) , κινείται για πλάκα μέσα στην πόλη ενώ στο φανάρι κάτοχοι διάφορων μηχανών (και όχι μόνο) σε κοιτάνε συνεχώς .
Ήθελα λίγο παραπάνω πρα-πρα αφού το Brixton BX 125 μου ακούγεται ένα κλικ καλύτερο, θα αποκτήσω καλύτερη
γνώμη με το που το οδηγήσω το δεύτερο. Απο κοντά , το Orcal υπερτερεί ελαφρώς σε ποιότητα απο το Brixton.
Αναμένεται τον Ιούλιο με Euro 4 και CBS.
Γενικά, είναι ταμάμ για αστική μετακίνηση και μάλλον για επαρχιακές βόλτες. Παίρνει βαλίτσες και ζελατίνα σε καλή τιμή ενώ το κόστος των service και αλυσιδογράναζα είναι αστείο.
Α, ήδη φημολογείται 300άρι απο του χρόνου ενώ βλέπω μόντες σε εξατμίσεις, βαφές κλπα.



Suzuki SV 650 2017

Παιδικός έρωτας το SV, στη 3η του γενιά αισίως, αξιώθηκα να το δοκιμάσω. Και τι δοκιμή !
Προφανώς πολύ καλό πάτημα στο δρόμο, άνετη θέση με τα πόδια ένα κλικ πιο ανεβασμένα (call me sporty) ,
τιμόνι με άνετο άνοιγμα χεριών , λίγο σκληρός συμπλέκτης, όχι τίποτα ιδιαίτερο σε κραδασμούς.
ΗΧΟΣ ! Για μαμά εξάτμιση κάνει μπόλικο αλλά δε σταματάς να κάνεις ανοίγματα διαρκώς, πολύ απολαυστικός
ήχος που φαίνεται να έχει δουλεμένη εισαγωγή επίσης. Ελαφρώς στριγγός, ξηρός με τάσεις σκασίματος , σε φτιάχνει οτι δεν έχεις 75 άλογα αλλά μάλλον τα διπλάσια :lol:

Αναρτήσεις δεν πίεσα ιδιαίτερα , φρένα άνετα και προοδευτικά, πολύ ευανάγνωστος πίνακας που δεν πολυκοιτούσα φυσικά αφού θέλεις- και- δουλεύεις μόνο με ήχους το μηχανάκι.

Είναι dream bike βόλτας αλλά και commuter εαν κάποιος συνηθίσει-ρυθμίσει το συμπλέκτη και εννοείται η ζέστη απο τον
πίσω κύλινδρο είναι ελαφρώς αισθητή.
Σε μια σύγκριση με MT-07 , το SV δίνει λίγο πιο δεμένη αίσθηση, ελαφρώς καλύτερη αίσθηση ροπής, καλύτερο ήχο,
αλλά χάνει λίγο οπτικά, το 2ης γενιάς SV ήταν ποίημα ενώ συμπτωματικά, χθες όταν σταμάτησα κέντρο για καφέ , είδα
ένα καλοσυντηρημένο 1ης , κίτρινο με φρεσκαρισμένα πλαστικά και έχω την αίσθηση οτι και εκείνο υπερτερεί ελαφρώς.
Σε σύγκριση με Monster 821, θες κατάλληλο περιβάλλον για να αξιοποιήσεις το extra sportiness του Duc, σε πόλη
η διαφορά δε γίνεται αισθητή εύκολα ενώ θα αποκομίσεις και το sportiness απο την ανάποδη.

Του είπα να πληρώσω με νεφρό, δε γέλασε οπότε , όπως λεει και ο Θεοφράστου "Θααααα.... το σκεφτώ!" :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#405062 Οταν βγει σε 300αρι το Astor, θα το δω σοβαρα.
Το Brixton παντως που το ειδα στην εκθεση, δεν μου γεμισε το ματι. Αστεια ποιοτητα κατασκευης, πολυ αδυναμα μοτερ ( 125αρια γαρ) .
Το 400αρι; που ειχε στο περιπτερο των Daytona εμοιαζε ενδιαφερον πολυ, αλλα να δουμε αν θα το φερει.

Το SV ειναι πολυ ομορφο, ισως πιο ομορφο απο το ΜΤ. Καλυτερες αναρτησεις απο το ΜΤ, χειροτερα φρενα ( κλασικη Suzuki ).
Άβαταρ μέλους
By xenos
#405248 Sv συγκριση με 821; really;
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#406936 Εντόπισα αυτη τη σελιδα

https://motorbikewriter.com/
Έχει κάποια ωραία αρθράκια για να χαζέψεις λίγο δίτροχη κουλτούρα από down under:

Σκρολάροντας έπεσα πάνω σε αυτό

https://motorbikewriter.com/comeback-seat-exhausts/

(το επόμενο μου VFR? :s_inlove )
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#407197 Κοιτα λαστιχακι πισω! Οταν βγηκε το κοιταγαμε με δεος! και σημερα ειναι σαν 250αρι και βγαλε!