Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By xenos
#443904 Σήμερα πέτυχα στο δρόμο τύπο με ένα custom cafe racer triumph, πάααααρα πολύ ωραίο και προσεγμένο. :inlove:
Καταρχάς φαίνονταν όχι μόνο εργοστασιακό αλλά λες και είχε βγει μόλις από το εργοστάσιο. Με το ανάποδο του μπροστά, πάααρα πολύ ωραίο ξαναλέω. Αφού όλοι είχαμε σταματήσει στο φανάρι δίπλα του και το χαζεύαμε.
Το πιο περίεργο βέβαια ήταν ο αναβάτης, ο οποίος ήταν και εκείνος, κατ επιλογή, vintage. Φορούσε ένα κράνος που φαίνονταν '80s (παίζει να ήταν κιόλας = η μόνη μλκία) + μπουφάν δερμάτινο πάλι εποχής. :lol: Μιλάμε είδωλο! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#443933 Κάνα τέτοιο; Της Bell είναι και μάλλον θυμίζει 70ies...
Εικόνα
Ή μήπως τέτοιο; Blauer και θυμίζει λίγο 80ies...
Εικόνα

Για όσους ντρέπονται να βάλουν κράνος, υπάρχει πάντα η λύση:
Εικόνα

:lol: :lol:

M' αρέσουν κι εμένα πολύ αυτά τα cafe racers, αλλά στο κράνος δεν λέει ν' ακολουθείς την μόδα! :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#444008 Σαν το 2ο που έβαλες. Τι να πω; Μου φάνηκε πολύ μικρό/λεπτό. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#444596 http://www.acf-50.co.uk/motorcycle/default.htm

ACF-50 is a light carrier with a proprietary package of additives that transform it into an astonishing creeping-fluid AND an outstanding de-watering fluid too. These properties mean that just the smallest amount will get into every crevice, every blemish of corrosion, and utterly remove the water. No water means no corrosion, period. And that’s just the start of it. ACF-50 stays in place for up to a year, actively spreading, sacrificing itself to keep corrosion at bay.

Το φοράνε πολλοί απο UK σε ένα φορουμ για VFR που χαζεύω :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#444888 Χωρις ρυθμιση πιρουνιου σε μηχανακι που κανει 13Κ?

Αρχισε τις Audiες και η Ducati!
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#444940
Νίκος Παππάς έγραψε:Χωρις ρυθμιση πιρουνιου σε μηχανακι που κανει 13Κ?

Αρχισε τις Audiες και η Ducati!



Αν δεν είσαι υπέρβαρος δεν έχεις κανένα λόγο να πειράξεις ανάρτηση σε δρομίσια ντουκάτι
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#444949
red_monster έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Χωρις ρυθμιση πιρουνιου σε μηχανακι που κανει 13Κ?

Αρχισε τις Audiες και η Ducati!



Αν δεν είσαι υπέρβαρος δεν έχεις κανένα λόγο να πειράξεις ανάρτηση σε δρομίσια ντουκάτι

Οι ρυθμισεις δεν ειναι για υπερβαρους η μη.
Ειναι για να ρυθμισεις σωστα την αναρτηση για να κανει αυτο που θες οπως το θες, ξεκινωντας απο το sag.
Ασε που αλλο 1,75 με 73 κιλα , αλλο 1,87 με 85.
Κατι που σε σπορ μηχανες ειναι δεδομενο. Γιατι αλλες ρυθμισεις θες στον δρομο και αλλες σε trackday.

Δεν ειναι entry bike το 821 οπως τα ΜΤ-07 και SV 650 που κανουν 6,5 Κ. Ασε που εχει το 797 για αυτο.

Οταν λοιπον μια εταιρεια που βγαζει κατα βαση σπορ μοτοσυκλετες ζητα 13 χιλιαρικα, οφειλει να προσφερει ρυθμισημοτητα στον κατοχο και οχι να κανει AUDIες.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#444960
Νίκος Παππάς έγραψε:
red_monster έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Χωρις ρυθμιση πιρουνιου σε μηχανακι που κανει 13Κ?

Αρχισε τις Audiες και η Ducati!



Αν δεν είσαι υπέρβαρος δεν έχεις κανένα λόγο να πειράξεις ανάρτηση σε δρομίσια ντουκάτι

Οι ρυθμισεις δεν ειναι για υπερβαρους η μη.
Ειναι για να ρυθμισεις σωστα την αναρτηση για να κανει αυτο που θες οπως το θες, ξεκινωντας απο το sag.
Ασε που αλλο 1,75 με 73 κιλα , αλλο 1,87 με 85.
Κατι που σε σπορ μηχανες ειναι δεδομενο. Γιατι αλλες ρυθμισεις θες στον δρομο και αλλες σε trackday.

Δεν ειναι entry bike το 821 οπως τα ΜΤ-07 και SV 650 που κανουν 6,5 Κ. Ασε που εχει το 797 για αυτο.

Οταν λοιπον μια εταιρεια που βγαζει κατα βαση σπορ μοτοσυκλετες ζητα 13 χιλιαρικα, οφειλει να προσφερει ρυθμισημοτητα στον κατοχο και οχι να κανει AUDIες.



Ανάθεμα αν για τέτοιες διαφορές βρεθούν 10 κάτοχοι της κατηγορίας που να καταλάβουν πως να τη ρυθμίσουν για να αποδίδει καλύτερα. Εντούτοις, είναι σίγουρα φάουλ μόνο και μόνο γιατί δεν φοράει τη χρυσή σειρά
Άβαταρ μέλους
By InFiNiTy
#445980 Μετά από 15 χρόνια οδήγησης αυτοκινήτου και 0 μηχανής σκέφτομαι να βγάλω δίπλωμα Α για όλες τις μηχανές. :ninja:
Έψαξα να βρω κάποιες πληροφορίες και μπερδεύτηκα λιγάκι. Μετά από δίπλωμα αυτοκινήτου μπορώ να πάω απευθείας στην Α ή πρέπει να ξεκινήσω από κάτι πιο μικρό;
Επίσης είναι καλή ιδέα να ασχοληθώ σε αυτή την ηλικία (33) ή να κάτσω στα αυγά μου; :tomato:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#445982 Μπορείς να βγάλεις απευθείας Α.

Κάτσε στα αυγά σου, αφού ρωτάς.
Αν γούσταρες μηχανή θα τ ήξερες από πριν τα 18 που πήγες για δίπλωμα αυτοκίνητου.

Εδιτ. Το δίπλωμα οδήγησης δεν έχει σχέση με το τι είναι σωστό να κάνεις.
Βγάλε απεριόριστο μεν αλλά αν σκεφτείς για μοτοσικλέτα θα πρέπει να ξεκινήσεις με κάτι μικρό, στα 250-300 κεκ.

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By InFiNiTy
#446020 Για να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Σε μηχανή δεν έχω βρεθεί ούτε σαν συνεπιβάτης για να καταλάβετε την εμπειρία μου από αυτές. Όχι από φόβο, αλλά επειδή δεν έτυχε.
Το πιο κοντινό που έχω οδηγήσει είναι το jet ski. :tomato:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#446027 Αν είσαι διατεθειμένος να φοράς κράνος, γάντια, μποτάκια, μπουφάν, όλα ειδικά μοτοσικλέτας και όχι οτιδήποτε.
Αν μπορείς να αντιληφθείς ότι αυτά που ήξερες δεν ισχύουν, για προτεραιότητα, ότι σε βλέπουν και σε υπολογίζουν, ότι θα σέβονται κτλ

Τότε τόλμησε το.

Από το Redmi Note 4