Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By InFiNiTy
#446728
morpheus έγραψε:Ως πυροβολημένος που έβγαλε δίπλωμα στα 38 του, πήρε την 1η του μηχανή στα 39 του για την εμπειρία την κάβλα και την αδρεναλίνη , πήγε κατευθείαν σε καινούριο 850cc/110hp με αρκετά έντονο χαρακτήρα για 1ο μηχανάκι και κλείνει σύντομα ένα χρόνο που δεν ξεκολλάει απο τη σέλα -αρτιμελής, πολύ σημαντικό :lol: - σου λέω προχώρα.
(οκ δεν ήμουν εντελώς άσχετος απο μηχανές, άλλα και πάλι δική μου δεν είχα ποτέ, ούτε παπάκι)

Δεν έχεις κάτι να "αναπληρώσεις", ολοι απο κάπου ξεκινάνε... Απλά πάρτο σιγά σιγά και θεώρησε δεδομένο οτι θα πέσεις (και όχι μόνο μια φορά)...
Η εμπειρία που έχεις απο τους δρόμους (και προφανώς δεν εννοώ οδηγικά μιας και δεν έχουν καμια σχέση, άλλα απο θέμα αντίληψης και πρόληψης) και το μυαλό που (συνήθως) είναι λίγο πιο μέσα στο κεφάλι σε αυτή την ηλικία θα είναι υπερ σου...
Η αλήθεια είναι οτι θα βοηθούσε να κατέχεις τις βασικές αρχές ενός δίτροχου, άλλα όλα μαθαίνονται...

Απλά πάρτο σωστά και μην πας να πάρεις την πόλη μιας και το γκάζι της μηχανής είναι πολύ γλυκό...
Ξεκίνα με τη διαδικασία διπλώματος... μπορεί και μόνο αυτό να σου αρκεί σαν εμπειρία... μπορεί μετά απο αυτό να σου ανοίξει η όρεξη... πάρε ότι γουστάρεις αρκεί να έχει abs (ιδανικά και esp σε κάτι δυνατότερο). :metalo:
Καλες βόλτες και ξεκίνα να αναπτύσεις την αραχνοαίσθση του σπάιντερμαν, θα χρειαστεί... :lol:

Νομίζω είσαι πιο κοντά στην κατάστασή μου τώρα.
Και εγώ τους 110 ίππους έχω στο μυαλό μου, αν τελικά καταλήξω σε αυτό που σκέφτομαι, που δε θα είναι άμεσα βέβαια. Δε θα ήθελα να ξεκινήσω τις πρώτες μου βόλτες με τις δυσκολίες του χειμώνα.
ABS και TCS τα θεωρώ απαραίτητα.
Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη, :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#446729
edmond έγραψε:Οκ, άθεα λοιπόν.

Εχεις δει μηχανακι να λεει προσευχη;
:s_tongue

Για τους αναβατες που προσευχονται λεμε! :lol: :lol:

Σχετικο-ασχετο

Εικόνα

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του Target Fixation

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#446743
InFiNiTy έγραψε:
morpheus έγραψε:Ως πυροβολημένος που έβγαλε δίπλωμα στα 38 του, πήρε την 1η του μηχανή στα 39 του για την εμπειρία την κάβλα και την αδρεναλίνη , πήγε κατευθείαν σε καινούριο 850cc/110hp με αρκετά έντονο χαρακτήρα για 1ο μηχανάκι και κλείνει σύντομα ένα χρόνο που δεν ξεκολλάει απο τη σέλα -αρτιμελής, πολύ σημαντικό :lol: - σου λέω προχώρα.
(οκ δεν ήμουν εντελώς άσχετος απο μηχανές, άλλα και πάλι δική μου δεν είχα ποτέ, ούτε παπάκι)

Δεν έχεις κάτι να "αναπληρώσεις", ολοι απο κάπου ξεκινάνε... Απλά πάρτο σιγά σιγά και θεώρησε δεδομένο οτι θα πέσεις (και όχι μόνο μια φορά)...
Η εμπειρία που έχεις απο τους δρόμους (και προφανώς δεν εννοώ οδηγικά μιας και δεν έχουν καμια σχέση, άλλα απο θέμα αντίληψης και πρόληψης) και το μυαλό που (συνήθως) είναι λίγο πιο μέσα στο κεφάλι σε αυτή την ηλικία θα είναι υπερ σου...
Η αλήθεια είναι οτι θα βοηθούσε να κατέχεις τις βασικές αρχές ενός δίτροχου, άλλα όλα μαθαίνονται...

Απλά πάρτο σωστά και μην πας να πάρεις την πόλη μιας και το γκάζι της μηχανής είναι πολύ γλυκό...
Ξεκίνα με τη διαδικασία διπλώματος... μπορεί και μόνο αυτό να σου αρκεί σαν εμπειρία... μπορεί μετά απο αυτό να σου ανοίξει η όρεξη... πάρε ότι γουστάρεις αρκεί να έχει abs (ιδανικά και esp σε κάτι δυνατότερο). :metalo:
Καλες βόλτες και ξεκίνα να αναπτύσεις την αραχνοαίσθση του σπάιντερμαν, θα χρειαστεί... :lol:

Νομίζω είσαι πιο κοντά στην κατάστασή μου τώρα.
Και εγώ τους 110 ίππους έχω στο μυαλό μου, αν τελικά καταλήξω σε αυτό που σκέφτομαι, που δε θα είναι άμεσα βέβαια. Δε θα ήθελα να ξεκινήσω τις πρώτες μου βόλτες με τις δυσκολίες του χειμώνα.
ABS και TCS τα θεωρώ απαραίτητα.
Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη, :yahoo:

Και εγώ στην ίδια κατάσταση είμαι δίπλωμα στα 36 και παλεύω ένα χρόνο τώρα να μαζέψω κάποια χρήματα (κάτι χιλιάρικα μου λείπουν μόνο :lol: ). Go for it αλλά νομίζω με τους 110 ίππους είσαι λίγο επίφοβα ίσως θα πρέπει να δεις κάτι πιο ήπιο στην αρχή.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#446745 Ειναι ψιλομοδα να παιρνουν καποιοι πρωτη μηχανη μεγαλη/γρηγορη. Στην καλυτερη απλα χρησιμοποιουν το 20% και γαμπριζουν. Καποιοι ομως την πατανε.
Άβαταρ μέλους
By InFiNiTy
#446747 Όπως είδα υπάρχει mode να μειώσεις την ιπποδύναμη στους 75 ίππους. Νομίζω είναι καλή αρχή. Εννοείται ότι δε με ενδιαφέρει το γκάζι για αρχή. Και με τα ηλεκτρονικά στο full πιστύω θα είμαστε εντάξει. Θα δείξουν βέβαια και τα πρώτα μαθήματα πως θα μου φανεί στην πράξη.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#446748 Εγώ πάντως από την ελάχιστη εμπειρία που αποκόμισα με την τετρακύλινδρη fazer των 100 ίππων της σχολής πάγωσε το αίμα μου σε κάποιες φάσεις που πήγα να ανοίξω λίγο απότομα το γκάζι ενώ με το δικύλινδρο mt 07 των 75 ίππων ήμουν πάρα πολύ πιο άνετος στο test drive που έκανα. Μεγάλο ρόλο παίζει και το βάρος το mt μου φάνηκε πούπουλο σε σχέση με το fazer.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#446750
InFiNiTy έγραψε:Όπως είδα υπάρχει mode να μειώσεις την ιπποδύναμη στους 75 ίππους. Νομίζω είναι καλή αρχή. Εννοείται ότι δε με ενδιαφέρει το γκάζι για αρχή. Και με τα ηλεκτρονικά στο full πιστύω θα είμαστε εντάξει. Θα δείξουν βέβαια και τα πρώτα μαθήματα πως θα μου φανεί στην πράξη.

Για πιο μηχανάκι σκέφτεσαι;
Όλο το mymx5 εδώ είναι :ninja:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#446763
NiTse έγραψε:Εγώ πάντως από την ελάχιστη εμπειρία που αποκόμισα με την τετρακύλινδρη fazer των 100 ίππων της σχολής πάγωσε το αίμα μου σε κάποιες φάσεις που πήγα να ανοίξω λίγο απότομα το γκάζι ενώ με το δικύλινδρο mt 07 των 75 ίππων ήμουν πάρα πολύ πιο άνετος στο test drive που έκανα. Μεγάλο ρόλο παίζει και το βάρος το mt μου φάνηκε πούπουλο σε σχέση με το fazer.


Και που να οδηγησεις fz 1000!!! To 600 μοιαζει παπακι μπροστα του.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#446765 Το 600αρι fazer, ειναι newbie friendly ... αλλα δεν ειναι καθολου γραμμικο.
Ειναι παπακι, οσο δεν ξεπερνας τις 5000rpm και ψηλα, γαζωνει οπως πρεπει.
Το 1000άρι σε βαραει με το ροπαλο απο πολυ πιο χαμηλα ετσι κι ανοιξεις το γκαζι τερμα.

Διαλεγεις και παιρνεις τι θες απ τη ζωη σου.
Μπορει ενας νεος, να τρομαζει ευκολα απο το γεγονος οτι σε 6000rpm ξαφνικα εχει σχεδον την 3πλασια ισχυ και δεν μπορει να την διαχειριστει... αλλα αντιθετως στο 1000άρι να νοιωθει πιο ανετος.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#446780 Γενικά τα 4cyl 600ρια είναι φιλικά και οδηγούνται σαν παπάκια αν μένεις κάτω από κάποιες στροφές.

Αυτός είναι και ο λόγος μαζί με το c-ABS που πήρα το Hornet μετά από εξαντλητικό διάβασμα.
Δεν το μετάνιωσα γιατί και σαν κότα πήγαινα όσο μάθαινα και τώρα μπορώ να το χαρώ χωρίς να μου λείπει δύναμη. Αν είχα επιλέξει κάτι πιο αδύναμο θα έψαχνα να το πουλήσω και δεν θα το κρατούσα 7 χρόνια σχεδόν.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#447025 Η Honda γιορτάζει 100 εκατομμύρια παπιά!

Αισίως, το μοντέλο ορόσημο των παπιών Super Cub καταγράφει 100 ολόκληρα εκατομμύρια πωλήσεις από τη στιγμή που εμφανίστηκε μέχρι σήμερα!


​Το αγαπημένο παιδί του Soichiro Honda γράφει τη δική του ιστορία
Για να τιμηθεί το όλο γεγονός, η Honda οργάνωσε ειδική τελετή στο εργοστάσιο του Kumamoto στην Ιαπωνία, εκεί δηλαδή όπου παράγεται το Super Cub, στην οποία παραβρέθηκε και ο πρόεδρος & CEO Takahiro Hachigo.

Η μαζική παραγωγή της πρώτης γενιάς Super Cub C100 ξεκίνησε τον Αύγουστο του 1958 στο εργοστάσιο του Yamato, βόρεια του Τόκιο. Η άμεση επιτυχία των πωλήσεων ήταν αποτέλεσμα αρκετών χαρακτηριστικών, όπως η αντοχή και απόδοση του τετράχρονου κινητήρα των 50cc (σε αντίθεση με τους δίχρονους που ήταν η τάση της εποχής), η μοναδική σχεδίαση με πλαίσιο τύπου ραχοκοκκαλιάς, ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης χωρίς μανέτα και η μεγάλη, προστατευτική ποδιά.

Αν και στην πορεία υπήρξαν πολλές βελτιώσεις, η βασική φιλοσοφία του παπιού παρέμεινε ίδια στο πέρασμα του χρόνου, με το μοναδικό του στιλ να συνεχίζεται μέχρι τα σημερινά μοντέλα. Τόσο εμβληματική είναι η σχεδίασή του, ώστε το 2014 το Super Cub έγινε το πρώτο όχημα που καλύπτεται από «τρισδιάστατη» πατέντα στην Ιαπωνία. Στις μέρες μας, η Honda παράγει τα μοντέλα Super Cub σε 16 εργοστάσια σε 15 χώρες σε όλο τον κόσμο και τα διαθέτει σε περισσότερες από 160 χώρες.



Ένα ταξίδι στον χρόνο για το αγαπημένο παιδί του ίδιου του Soichiro Honda, ιδρυτή της μεγαλύτερης εταιρείας μοτοσυκλετών στον κόσμο, είναι αρκετό για να συνειδητοποιήσουμε όλοι γιατί αυτό το μοντέλο θεωρείται ιστορικό ορόσημο:
1958: Ξεκινούν οι πωλήσεις του Super Cub C100
1959: Αρχίζουν οι εξαγωγές στις ΗΠΑ
1961: Η παγκόσμια παραγωγή της σειράς Super Cub φτάνει το ένα εκατομμύριο
1962: Ξεκινά η παραγωγή και εκτός Ιαπωνίας, στο Ταϊβάν
1964: Αρχίζουν οι πωλήσεις του Super Cub C65 (το πρώτο με ΕΕΚ)
1967: Η παραγωγή της σειράς Super Cub φτάνει τα 5 εκατομμύρια
1974: Η παραγωγή ανέρχεται σε 10 εκατομμύρια
1983: Ξεκινούν οι πωλήσεις του Super Cub 50 Super Custom, που επιτυγχάνει κατανάλωση 180 km/lit(!)
1988: Αρχίζουν οι πωλήσεις του Press Cub
1992: Η παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 20 εκατομμύρια
1997: Ξεκινούν οι πωλήσεις του Little Cub
2005: Η παγκόσμια παραγωγή αγγίζει τα 50 εκατομμύρια
2007: Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού καυσίμου PGM-FI της Honda τοποθετείται στα Super Cub 50, Press Cub 50 και Little Cub
2008: 50ή επέτειος πωλήσεων του Super Cub και η παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 50 εκατομμύρια
2009: Ξεκινούν οι πωλήσεις των Super Cub 110/110 Pro
2013: Αρχίζουν οι πωλήσεις του Cross Cub
2014: Το Super Cub με το σχήμα του γίνεται το πρώτο όχημα που αποκτά τρισδιάστατη πατέντα στην Ιαπωνία.
http://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/ ... iria-papia
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#451400 Ψήνεται βιντεάκι από βόλτα με το κατσικάκι, χωρίς εικόνα, 10 λεπτά βριιινννν-γκιν-γκιν :lol:

Να το βάλω εδώ ή έχει πιο κατάλληλο τόπικ;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#451402 ΡΙχτο εδω, η καλυτερα φτιαξε τοπικο στις μοτοσυκλετες.
Αλλιως θα το κανω εγω αλλη στιγμη

Πολυ γκααααν-γκιιιιν?