< >
dimik έγραψε:θέλουμε φώτο... όχι αλά μπιχλας, κανονική.
Καλοτάξιδο το εργαλείο, φωτό να χαλβαδιάσουμε asap
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.
morpheus έγραψε:Παρέλαβα σήμερα... Και είμαι κατουρημένος...
Το κλασικό συναίσθημα...
Ζηλεύω.
Καλοτάξιδο μορφέα.
morpheus έγραψε:Παρέλαβα σήμερα... Και είμαι κατουρημένος...
Μπράβο! Για την επιλογή και για την απόφαση!
Πάντα όρθιος και πάντα με χαμόγελο!
Περιμένουμε κι άλλες φωτο, αλλά και εντυπώσεις.
Με προσοχή πολλή στη αρχή, μην παρασύρεσαι, είναι εντελώς διαφορετικό από το αυτοκίνητο: μαζεύει χιλιόμετρα για πλάκα, αλλά φρενάρει πιο αργά.
Απο φωτογραφιες ξερω οτι δεν θα μας απογοητευσεις
Fiat Panda 7,6l/100km
morpheus έγραψε:Θένκς παίδες...
@dimik εννοείται πως θα παίξουν φωτό...
@xenos τίποτα
α καλός είσαι κ συ! γιατί δεν πήρες ένα 1198;
morpheus έγραψε:Παρέλαβα σήμερα... Και είμαι κατουρημένος...
Καινούριο κούτα;;; Με γεια!
όταν λες δεν είχες τίποτα εννοείς ποτέ πριν είναι η πρώτη σου μηχανή;; ή είχες καιρό από την τελευταία;
*το 620 είναι λίγο
*το 695 έχει πολύ καλύτερο μοτέρ αλλά πολύ χειρότερη ποιότητα κατασκευής από το 620
Η πρότασή του; Multistrada 1000!
Κανόνισε συνάντηση με τον . να δεις το δικό του. Κούκλα το έχει!!
Δεν θα στο πουλήσει, το έχει τάξει σε εμένα , αλλά να πάρεις μια ιδέα.
Από το Moto G
Fiat Panda 7,6l/100km
xenos έγραψε:Μίλησα με τον τρελό συνάδελφο με το monster που από 620 έχει βάλει μοτέρ (μόνος του) 820?821? Κάτι τέτοιο μου είπε. Οι πληροφορίες που μου έδωσε είναι:
*το 620 είναι λίγο
*το 695 έχει πολύ καλύτερο μοτέρ αλλά πολύ χειρότερη ποιότητα κατασκευής από το 620
Η πρότασή του; Multistrada 1000!
Σαφώς πιο fun to drive το 620....σχεδόν 60 δικύλινδρα αλογάκια με χαμηλό σχετικά βάρος και πολύ καλές εως και άριστες δυνατότητες στριψίματος το ευχαριστιέσαι αν είσαι παιχνιδιάρης.
Οι ευχές για τη μηχανή είναι πολύ πιο ιδιαίτερες από αυτές του αυτοκινήτου...
Να είστε όλοι γεροί και ειδικά όσοι οδηγείτε δίκυκλα πάντα όρθιοι...
edmond έγραψε:Το κλασικό συναίσθημα...
Ζηλεύω.
Καλοτάξιδο μορφέα.
Ομολογώ πως πάνε αρκετά χρόνια που είχα να νοιώσω έτσι με όχημα...
Βασικά δεν θυμάμαι ουτε εγώ πότε ήταν η τελευταία φορά που κατέβηκα μετά τα μεσάνυχτα 3 φορές στο γκαράζ απλά για να το δώ...
Anonymous Founder έγραψε:Μπράβο! Για την επιλογή και για την απόφαση!
Πάντα όρθιος και πάντα με χαμόγελο!
Περιμένουμε κι άλλες φωτο, αλλά και εντυπώσεις.
Με προσοχή πολλή στη αρχή, μην παρασύρεσαι, είναι εντελώς διαφορετικό από το αυτοκίνητο: μαζεύει χιλιόμετρα για πλάκα, αλλά φρενάρει πιο αργά.
Να'σαι καλά... Αν και δεν γνωριζόμαστε έχω την εντύπωση πως είσαι από τους λίγους που μπορούν να με καταλάβουν...
Η επιλογή ήταν εύκολη, παρότι υπήρχαν άλλοι 1-2 ακόμα σοβαροί υποψήφιοι, κάθε φορά που καβαλούσα το Monster πάντα εκεί κατέληγα...
Η απόφαση ήταν δύσκολη... Το έψηνα άσχημα, χρόνια τώρα, άλλα δεν είχα τα άντερα να το κάνω...
Οι αρχικές εντυπώσεις από τα πρώτα 140χλμ είναι ...
Αρκετά πιο φιλικό από τα Ducati που ήξερα... Εντυπωσιακά ευέλικτο, σε φάση που ενώ είναι η βαρύτερη -σε απόλυτα νούμερα- μηχανή που έχω οδηγήσει, στο δρόμο μοιάζει η ελαφρύτερη και ακολουθεί με τη σκέψη... (έχω μείνει |λογοκρισία| με το ζύγισμα και την ευκινησία της).
Για τη δύναμη και το τράβηγμα που έχει από χαμηλά είναι μάλλον περιττό να πω...
Ο ήχος... Ο ΉΧΟΣ... είναι απόλαυση... Μπορώ να την πάρω εύκολα βόλτα μόνο για να την ακούω... Δεν περίμενα κάτι τέτοιο από σύγχρονο μαμά σύστημα...
Τα ηλεκτρονικά λειτουργούν -so far - πολύ καλά (δεν έτυχε να τεστάρω ακόμα το ABS, άλλα το DTC και τα modes είναι άψογα).
Αρνητικά αν πρέπει να βρώ κάτι, θα ήταν ο ανύπαρκτος (κυριολεκτικά) χώρος κάτω από τη σέλα...
το ότι τα (πολύ δυνατά) φρένα θέλουν συνήθεια γιατί η αρχική προοδευτικότητα μετατρέπεται μέσα σε μερικά χιλιοστά σε απότομο δάγκωμα (αυτό ίσως στρώσει λίγο μετά τα πρώτα χλμ)...
και το ότι ο κινητήρας δεν γουστάρει (αναμενόμενο) να βρίσκεται σε πολύ χαμηλές στροφές.
Όμως προσωπικά δεν βρίσκω deal-breaking κανένα από τα παραπάνω για να χαλάσει το γαμάτο σύνολο και χαρακτήρα του Μ821... Όλα συνηθίζονται και αντιμετωπίζονται...
Αυτές είναι και πρώτες μου εντυπώσεις, οι οποίες φυσικά αφορούν σε άστρωτο μηχανάκι και αναβάτη με ελάχιστη εμπειρία, οπότε τους δίνετε και την ανάλογη σημασία...
xenos έγραψε:α καλός είσαι κ συ! γιατί δεν πήρες ένα 1198;
Το σκέφτηκα άλλα είπα να ξεκινήσω από κάτι μικρό... αν και το βλέπω σε 1-2 μήνες να τον βαριέμαι τον τάφο και να χτυπάω κάνα H2R...
NiTse έγραψε:Καινούριο κούτα;;; Με γεια!
όταν λες δεν είχες τίποτα εννοείς ποτέ πριν είναι η πρώτη σου μηχανή;; ή είχες καιρό από την τελευταία;
Καινούριο, κούτα.
Εννοώ ποτέ πριν. Ούτε παπάκι.
Αν δείτε στο δρόμο καινούριο μαύρο ματ monster με κόκκινο πλαίσιο (αρκετά χαρακτηριστικό γιατί δεν βγαίνει με αυτό το συνδυασμό το 821) ανάσκελα σε κάνα χαντάκι, να ξέρετε είμαι εγώ...
bihlas87 έγραψε:Καλοτάξιδο το εργαλείο, φωτό να χαλβαδιάσουμε asap
Θενκς θενκς
Επειδή μάλλον θα αργήσω να κουβαλήσω κάμερα με αυτό το ψωλόκρυο, ανεβάζω τις πρώτες -κλασικά από κινητό- σημερινές φωτό σε βόλτα προς Βάρκιζα...