Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#717421 Το θέμα είναι πως για να μάθω πρέπει να πάει συνεργείο.
Αλλά για να πάει συνεργείο πρέπει να πάρει μπρος!
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#717423
NickTG έγραψε:Το θέμα είναι πως για να μάθω πρέπει να πάει συνεργείο.
Αλλά για να πάει συνεργείο πρέπει να πάρει μπρος!
Αν είναι πηνια δεν θα παρει μπροστά.
Αν είναι ανορθωτης μόλις φορτίσεις την μπαταρία θα παρει.

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#717425 Γενικά είχε πάρει ήδη μπροστά με την καινούρια μπαταρία μερικές φορές.
Σήμερα το πρωί νεκρωσε.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#717427
NickTG έγραψε:Γενικά είχε πάρει ήδη μπροστά με την καινούρια μπαταρία μερικές φορές.
Σήμερα το πρωί νεκρωσε.
Είχε νεκρωσει μια φορά, άλλαξες μπαταρία και σε λίγες μέρες παλι νεκρή;
Ανορθωτης.

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By Govus
#717429
Νίκος Παππάς έγραψε:
NickTG έγραψε:Γενικά είχε πάρει ήδη μπροστά με την καινούρια μπαταρία μερικές φορές.
Σήμερα το πρωί νεκρωσε.
Είχε νεκρωσει μια φορά, άλλαξες μπαταρία και σε λίγες μέρες παλι νεκρή;
Ανορθωτης.

Redmi Note 8 Pro

Επειδή όπως είπα παραπάνω, αντιμετώπισα παρόμοιο πρόβλημα, όταν νέκρωσε το δικό μου (με μπαταρία βέβαια δυόμισι ετών, αφύσικο και πάλι για το δικό μου μηχανάκι :lol: ) , άλλαξα μπαταρία ΚΑΙ ανορθωτή και μετά από δυο εβδομάδες που ξαναπέθανε, η διάγνωση ήταν τελικά τα πηνία (τω καιρώ εκείνω βέβαια πλησιάζαμε και τα 15 έτη χρήσης...) .
Γι' αυτό προτείνω να τσεκάρει και αυτά :) .
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#717430 Δίκιο έχεις, μπορεί να είναι και πηνια.
Σε κάθε περιπτωση αν την φορτίσει θα μπορέσει να πάει συνεργείο.


ΥΓ. Στην ίδια φάση είμαι κι εγώ. Το σκουτερ εμφανίζει πτώση φόρτισης. Κρυο δίνει 14-14, 2V, ενώ όταν ζεσταθεί πέφτει σταδιακά μέχρι τα 13V.
Σε εμένα ο μηχανικός είπε θα δοκιμάσει με ανορθωτη που έχει και αν δεν είναι αυτό, πάμε για πηνια.
Εχω και άλλα μαζεματα, μετά τις διακοπές θα μπει μέσα.

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#717433
Νίκος Παππάς έγραψε:
NickTG έγραψε:Γενικά είχε πάρει ήδη μπροστά με την καινούρια μπαταρία μερικές φορές.
Σήμερα το πρωί νεκρωσε.
Είχε νεκρωσει μια φορά, άλλαξες μπαταρία και σε λίγες μέρες παλι νεκρή;
Ανορθωτης.

Redmi Note 8 Pro


Ναι, βέβαια την πρώτη φορά η μπαταρία ήταν πάνω από 4 χρόνια πάνω και τουλάχιστον δούλευαν τα λαμπάκια.
Τώρα ούτε αυτά δεν ανάβουν.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#726345
georgetz έγραψε:να δείτε απο κοντά το νέο Yamaha XSR 125 , είναι πολύ γλυκούλι :inlove:

ορίστε , το μολόγησα :s_sorry
Σε 300 δεν βγαίνει;
Ψοφίμι το 125.

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By Govus
#726346 Πρέπει να μπορεί να οδηγείται από κατόχους διπλώματος Α1, γι' αυτό και τα 15 άλογα (που δεν είναι και-τόσο-λίγα :oops: ) ...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#726350
Govus έγραψε:Πρέπει να μπορεί να οδηγείται από κατόχους διπλώματος Α1, γι' αυτό και τα 15 άλογα (που δεν είναι και-τόσο-λίγα :oops: ) ...
Είναι λίγα για εμάς εδώ και το λέω εγώ που στο σκουτερ εχω 20.
Μην κοιτάς όμως τα σκουτερ εκεί τα σώζει η μετάδοση που είναι συνεχής.
Σε μοτοσικλέτες με κιβώτιο σχέσεων τόσο λίγα άλογα δεν ακολουθούν την κίνηση.

Άντε βγες στο ποταμι, στην Βουλιαγμένης ή στην Κηφισίας που πολλες φορες η ροή παει με 80+ με μηχανή που τελικιαζει στα 90-100.

Σε χώρες που το όριο 50 ή 70 είναι σεβαστό από όλους είναι μια χαρά για αστική μετακίνηση.

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#726352 έτσι είναι , μια κατηγορία που ανθεί ιδιαίτερα σε χώρες όπως η Γαλλία, Αγγλία κλπα :lol:

ψόφιο μπορεί να ειναι , δεν έχει σημασία όμως , είναι το 2ο , το μικρό για κάποιον που έχει μεγάλύτερη μηχανή
ενώ για νεότερους (και όχι μόνο) έχει τόσο χάζι που τους βλέπεις με το όλο cafe racer attitude , apparel κλπα ,να το έχουν ως μοναδικό γιατί δεν χρειάζονται κάτι παραπάνω απο μετακινήσεις πόλης

ΥΓ στην Ινδία και λίγο παραπέρα προς ανατολή , υπάρχει τουλάχιστον 155cc εκδοχή αλλά εδώ μάλλον δεν αξίζει προς το παρόν να έρθει. Να θυμίσουμε οτι εκεί παίζουν Honda CRF190L , Honda Hornet 160 , Kawasaki W175 , όλα λιλιπούτεια διαμαντάκια :inlove: